Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
важното е да си пишем
ти докъде стигна с четенето до 10-те киловата и реши да се разпишеш
видя ли колко типа зарядни има и кое как те зарежда?
сети ли се какъв е тока в УС?
Като е 100 бона и кво, да дойде лично Елън Мъск да ти я зареди?

ти докъде стигна с четенето до 10-те киловата и реши да се разпишеш
видя ли колко типа зарядни има и кое как те зарежда?
сети ли се какъв е тока в УС?
Като е 100 бона и кво, да дойде лично Елън Мъск да ти я зареди?

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
K_Ilkov написа:важното е да си пишем![]()
ти докъде стигна с четенето до 10-те киловата и реши да се разпишеш
видя ли, че ти инсталират зарядно?
видя ли колко типа зарядни има и кое как те зарежда?
сети ли се какъв е тока в УС?
Да сетих се какъв е тока в УС - зареждаш пробег от 5 мили за един час. Голема оферта е

Не Мы такие, Жизнь такая
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Жалко! Тесла току що загубиха клиент
има още 2 опции на заряд, ама сигурно и тях си ги видял,
ама те не са интреесни за коментиране нали

има още 2 опции на заряд, ама сигурно и тях си ги видял,
ама те не са интреесни за коментиране нали


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
K_Ilkov написа:Жалко! Тесла току що загубиха клиент![]()
има още 2 опции на заряд, ама сигурно и тях си ги видял,
ама те не са интреесни за коментиране нали
Напротив, точно от тях започнах, ама ти каза тока в УС бил еди какъв си . Аз първо изходих от хипотезата, че се намираме в Европа и се зарежда от 240 волта контакт, което пак са някакви инвестиции в проводници. Ако предположим, че си в УС , първо ти трябва доста скъп трансформатор , който да вдига напрежението и да издържа 40 ампера консумация , което не е шега работа. Отделно, 40 ампера на 240 волта , са 80 ампера на 110 волта , демек жицата от трафпоста до контакта, трябва да ти е поне 16 квадрата. Не ги знам УСците с какво окабеляване са, ама тука къщите с такива проводници се броят на пръстите на едната ръка


Не Мы такие, Жизнь такая
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Дрън-дрън, мрън-мрън. Хайде ако обичаш запознай се с цялата информация преди да пълниш темата с некомпетентни мнения.
Електрическите автомобили имат своите ограничения разбира се, но не са тези, които се опитваш да лансираш.
В САЩ има хора, които експлоатират ел. коли без дори да имат собствени жилища. Зареждаш в гаража на блока и на работата, докато бачкаш и си готов. Това са реални истории на хора, с които съм говорил.
Специално Тесла С е абсолютно бижу като автомобил, въпреки, че има неща, които не ми допадат.
Електрическите автомобили имат своите ограничения разбира се, но не са тези, които се опитваш да лансираш.
В САЩ има хора, които експлоатират ел. коли без дори да имат собствени жилища. Зареждаш в гаража на блока и на работата, докато бачкаш и си готов. Това са реални истории на хора, с които съм говорил.
Специално Тесла С е абсолютно бижу като автомобил, въпреки, че има неща, които не ми допадат.
Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
K_Ilkov написа:acho.rs написа:Сега очаквам някой да се изцепи, че като даваш 100 000 евро за кола (цена на тесла извън америка) няма да искаш да караш с повече от 100 мили в час ... то сигурно заради това хибридите на инфинити и лексъс във високия клас са по над 350-400 кс ...
Може ли аз![]()
причината да са по 400 кс тия коли е изключително далеч от скорости над 100 мили/час
и ти знаеш защов щатите първо арестуват, а после питат за такива скорости
та в тоя ред на мисли от всички панамери, с класи, седмици и тн премиум лимузини
сигурно 5% са тия дето са се юрнали някой път, пък камо ли 1/2 час със 200 да карат
в европа не е много по различно, с малки изключения в Германия
обикновенно коментарите ти за Тесла за доста неориентирани ...
преди писа, че е с двигател, сега некви 30 км с 200 ...
безразборното плюене не води до нищо смислено
ето ти инфо за Теслата, никой не крие, че при висока скорост пробега пада
http://www.teslamotors.com/goelectric#range
много ми е странно защо никой не каза нищо за и3
ебаси БМВ форума![]()
http://bmwpower-bg.net/news/664-Pyrvoto ... -struva-...
аз лично съм приятно изненадан от цената, и си мисля, че може и да има успех
Да бе - зарбавих, че в хамерика се карат колички по 90 коня , защото няма смисъл от повече . Тия масъли с В8ци и пикапи по 400кс бензин , ги вземат за украшения

ето ти инфо за Теслата, никой не крие, че при висока скорост пробега пада
http://www.teslamotors.com/goelectric#range
- супер як сайт - много коректно наистина , само че къде видя висока скорост - можеш да си избереш макс 65 мили в час , ако не си информиран 65 мили са 105 км/ч - ехее тая лимузина пори мрака


Друг факт - Тесла Роудстър ускорява като ракета до 100 км/ч , все пак е 300кс . Таз кола обаче е електронно ограничена на 200км/ч . Защо според тебе - защото разхода на електроенергия става безобразен и автомобила става крайно неефкетивен . Всички ел. автомобили има ограничение на скоростта - дори суперскъпите по няколкостотин коня . Аз доколкото знам няма бензинова кола , която да е ограничена в скоростта заради разход на гориво ...
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Те целите електромобили са изградени от куп ограничения - няма нещо да не е лимитирано в тях - ти се тревожиш за някаква си ограничения в скороста.Даваш първо една торба пари отгоре а после ще ги избиваш от горивото и забележи - нещо което плащаш пак със собствените си пари. По голяма пирамида от това здраве му кажи.Това малко е като в оня виц дето Иванчо бягал след автобуса и спестил 6 стотинки от билета .....нататък го знаете 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Jordana написа:Те целите електромобили са изградени от куп ограничения - няма нещо да не е лимитирано в тях - ти се тревожиш за някаква си ограничения в скороста.Даваш първо една торба пари отгоре а после ще ги избиваш от горивото и забележи - нещо което плащаш пак със собствените си пари. По голяма пирамида от това здраве му кажи.Това малко е като в оня виц дето Иванчо бягал след автобуса и спестил 6 стотинки от билета .....нататък го знаете
Да си дойдем на думата !


Не Мы такие, Жизнь такая
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Jordana написа:Те целите електромобили са изградени от куп ограничения - няма нещо да не е лимитирано в тях - ти се тревожиш за някаква си ограничения в скороста.Даваш първо една торба пари отгоре а после ще ги избиваш от горивото и забележи - нещо което плащаш пак със собствените си пари. По голяма пирамида от това здраве му кажи.Това малко е като в оня виц дето Иванчо бягал след автобуса и спестил 6 стотинки от билета .....нататък го знаете
Пичове, никой нямаше да ви говори за електроавтомобили, ако бензина беше $1,20, както преди 15 г. и нямаше проблеми със замърсяването и промяната на климата.

A, не е ли изграден целият свят от ограничения

Каква торба пари даваш отгоре толкова? Нисан Лийф е с около $6000 - 8000 долара по-скъп от бензиновите еквиваленти. Това не е кой знае каква сума за средния американец. Тука думкат по $3000 само за лаптоп.

За каква пирамида става дума? За тая на Цар Петрол ли? Аз само такава виждам. Никой не ви кара да купувате електричка, но поне хората днес имат избор, а не като преди само бензинови машини.

Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
acho.rs написа:...
ачка,
в сайта има графика как се влияе пробега от скоростта, и тя е до малко повече
верно не е до лелеяните от теб 200 км /ч ама тва е положението с тия пирамиди

за камерите в америка явно си много запознат та няма да споря с теб
В ЮеСеЙ за скорости над 100 мили те арестуват, а да те хванат има начини не ги мисли тях

Jordana написа:Те целите електромобили са изградени от куп ограничения - няма нещо да не е лимитирано в тях - ти се тревожиш за някаква си ограничения в скороста.Даваш първо една торба пари отгоре а после ще ги избиваш от горивото и забележи - нещо което плащаш пак със собствените си пари. По голяма пирамида от това здраве му кажи.Това малко е като в оня виц дето Иванчо бягал след автобуса и спестил 6 стотинки от билета .....нататък го знаете
и няма шанс нищо да се промени нали

не разбрах това за плащането със собствени пари
аз по колите винаги всичко съм си плащал, ти нещо безплатно получавал ли си?

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Без лоши чувства ама сте много наивни някой хора в тая тема. ОК приемаме СПОРНИТЕ И НЕДОКАЗАНИ факти ,че електромобилите са по екологични и ще спасят земята освен това излизат по евтино за експлоатация.
Кои електромобили? ЗА момента те са "конкурентни" само на някакви малки въшки и евентуално на средно голям седан и то на двойно цена и при еди какви си условия...
Това ли го смятате за замърсител? След фабриките в които се произвежда тока за електромобилите и батериите им, най-голям замърсител е транспорта
Кога точно ще излезе електромобил който да е конкурентен на бус, пикап, каму ли тир. Те немогат да направят една въшка с размерите на рикша да мине 200КМ представям си ТИР който да влачи 20 тона 1500 километра със 100км/ч. Интересно инжинерно творение ще е - батерийте тежат повече от полезния товар и ше се зарежда по 2 седмици сигурно от трафопоста
А за воден и въздушен транспорт какво да кажем - интересно ми е да видя самолет на ток как ше излети.....
Под това имам предвид незначителен дял. И след 10 години ме съмнява дори и 5-10% от МПСтата да са на ток.
Кои електромобили? ЗА момента те са "конкурентни" само на някакви малки въшки и евентуално на средно голям седан и то на двойно цена и при еди какви си условия...
Това ли го смятате за замърсител? След фабриките в които се произвежда тока за електромобилите и батериите им, най-голям замърсител е транспорта

Кога точно ще излезе електромобил който да е конкурентен на бус, пикап, каму ли тир. Те немогат да направят една въшка с размерите на рикша да мине 200КМ представям си ТИР който да влачи 20 тона 1500 километра със 100км/ч. Интересно инжинерно творение ще е - батерийте тежат повече от полезния товар и ше се зарежда по 2 седмици сигурно от трафопоста

А за воден и въздушен транспорт какво да кажем - интересно ми е да видя самолет на ток как ше излети.....
Под това имам предвид незначителен дял. И след 10 години ме съмнява дори и 5-10% от МПСтата да са на ток.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
K_Ilkov написа:acho.rs написа:...
ачка,
в сайта има графика как се влияе пробега от скоростта, и тя е до малко повече
верно не е до лелеяните от теб 200 км /ч ама тва е положението с тия пирамиди![]()
за камерите в америка явно си много запознат та няма да споря с теб
В ЮеСеЙ за скорости над 100 мили те арестуват, а да те хванат има начини не ги мисли тяхJordana написа:Те целите електромобили са изградени от куп ограничения - няма нещо да не е лимитирано в тях - ти се тревожиш за някаква си ограничения в скороста.Даваш първо една торба пари отгоре а после ще ги избиваш от горивото и забележи - нещо което плащаш пак със собствените си пари. По голяма пирамида от това здраве му кажи.Това малко е като в оня виц дето Иванчо бягал след автобуса и спестил 6 стотинки от билета .....нататък го знаете
и няма шанс нищо да се промени нали![]()
не разбрах това за плащането със собствени пари
аз по колите винаги всичко съм си плащал, ти нещо безплатно получавал ли си?
Има какво да се промени и аз го написах някъде по напред в темата.Горивна клетка в електромобил която на място генерира електричеството.Засега няма надежден работещ модел с тази технология но като излезе нещата ще са съвсем различни.
А другото не е много сложно.Даваш едни двойни пари за електромобил и после чакаш N-на брой години да си избиеш свръх инвестицията и един нормален човек веднага ще си зададе въпроса на кого е нужно ? Това не може да мине в нито една пазарно ориентирана икономика за нормално.Защо да плащам по скъпо за определен продукт а после да "избивам "свръх инвестицията от собствените си разходи за продукта.Тая прословута Тесла е тествана и с батерията гарантирани 200000км пробег и 8години гаранция дава 18к долара икономия от гориво спрямо същия клас ДВГ автомобил.Значи след тоя пробег ще имам един амортизиран електромобил нуждаещ се от нова батерия и трябва да извадя нова торба с пари за да продължа да го ползвам.Е голяма икономия и логика няма що.Не съм толкова богат да си позволя ефтиния консуматив на електромобила.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
K_Ilkov написа:acho.rs написа:...
ачка,
в сайта има графика как се влияе пробега от скоростта, и тя е до малко повече
верно не е до лелеяните от теб 200 км /ч ама тва е положението с тия пирамиди![]()
за камерите в америка явно си много запознат та няма да споря с теб
Абе не знам как ги виждаш ти ама аз в сайта не можах да набера повече от 65 мили в час (105км/ч) или да сваля температура под 0 градуса целзий


- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
eееее да го еВа са ше ме караш скрииншотове да ти правя ...
показват си хората кво става, много ясно, че пада пробега
и аз като я подпукам моита със 170-80-200
и борда почва да показва колкото градско, а стрелката на резервоара да се движи видимо
не казвам, че е същото щото спирам и зареждам и продължавам, но високите скорости винаги пречат на пробега
пък за карането в щатите, ти незнам дали си карал там
ама аз колкото и да е съм покарал тук там и не помня някои да ме е изправарил със 150-160 км/ч
сигурно има такива дето се юркат ама процентно и в тоя лЮксозния сегмент едва ли са много
много е интересно тва с водорода
ревете, че тока е мръсен, ама за водород да се прави става
нали знаеш колко ток е нужен за да се произведе водород
колко струва водорода дасе произведе? как се съхранява? колко време работи горивната клетка?
там филма за мен е още по-голям ...
за инвестицията
защо двойно?
моите наблюдения са, че електромобилите не са двойно по-скъпи от аналогичен ДВГ автомобил
може и да греша обаче, ако е така сравни нещо да видим
Ми аз смятам, че ще излезе когато и ако се развие технологията на батериите
преди това както и ти казваш е безумно
нищо не става с магическа пръчка и от днес за утре, важното е на къде се върви
не с ли виждал радио управляеми самолети на батерии
шегата на страна, но някой типове транспорт едва ли подлежат на електрифициране
но това не пречи тези, които могат да се електрифицират
за процентите ще се върнем някой ден да проверим как е станало
показват си хората кво става, много ясно, че пада пробега
и аз като я подпукам моита със 170-80-200
и борда почва да показва колкото градско, а стрелката на резервоара да се движи видимо
не казвам, че е същото щото спирам и зареждам и продължавам, но високите скорости винаги пречат на пробега
пък за карането в щатите, ти незнам дали си карал там
ама аз колкото и да е съм покарал тук там и не помня някои да ме е изправарил със 150-160 км/ч
сигурно има такива дето се юркат ама процентно и в тоя лЮксозния сегмент едва ли са много
Jordana написа:Има какво да се промени и аз го написах някъде по напред в темата.Горивна клетка в електромобил която на място генерира електричеството.Засега няма надежден работещ модел с тази технология но като излезе нещата ще са съвсем различни.
А другото не е много сложно.Даваш едни двойни пари за електромобил и после чакаш N-на брой години да си избиеш свръх инвестицията и един нормален човек веднага ще си зададе въпроса на кого е нужно ? Това не може да мине в нито една пазарно ориентирана икономика за нормално.Защо да плащам по скъпо за определен продукт а после да "избивам "свръх инвестицията от собствените си разходи за продукта.Тая прословута Тесла е тествана и с батерията гарантирани 200000км пробег и 8години гаранция дава 18к долара икономия от гориво спрямо същия клас ДВГ автомобил.Значи след тоя пробег ще имам един амортизиран електромобил нуждаещ се от нова батерия и трябва да извадя нова торба с пари за да продължа да го ползвам.Е голяма икономия и логика няма що.Не съм толкова богат да си позволя ефтиния консуматив на електромобила.
много е интересно тва с водорода
ревете, че тока е мръсен, ама за водород да се прави става
нали знаеш колко ток е нужен за да се произведе водород
колко струва водорода дасе произведе? как се съхранява? колко време работи горивната клетка?
там филма за мен е още по-голям ...
за инвестицията
защо двойно?
моите наблюдения са, че електромобилите не са двойно по-скъпи от аналогичен ДВГ автомобил
може и да греша обаче, ако е така сравни нещо да видим
BMW_RIDER написа:Кога точно ще излезе електромобил който да е конкурентен на бус, пикап, каму ли тир.
...
А за воден и въздушен транспорт какво да кажем - интересно ми е да видя самолет на ток как ше излети.....
...
Под това имам предвид незначителен дял. И след 10 години ме съмнява дори и 5-10% от МПСтата да са на ток.
Ми аз смятам, че ще излезе когато и ако се развие технологията на батериите
преди това както и ти казваш е безумно
нищо не става с магическа пръчка и от днес за утре, важното е на къде се върви

не с ли виждал радио управляеми самолети на батерии

шегата на страна, но някой типове транспорт едва ли подлежат на електрифициране
но това не пречи тези, които могат да се електрифицират
за процентите ще се върнем някой ден да проверим как е станало

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Докато няма инфраструктура,няма да има развитие на тези автомобили,то със всичко е така,ето ти една магистрала дето имаме в България,180 километра няма къде да заредиш гориво,сега положението със електричките е идентично,но все едно не 190 а 400 километра няма къде да заредиш.
Представете си че има инфраструктура,батериите са достатъчно добри че да изминават по 400-600 километра с едно зареждане,вече съществува бърз заряд за около 10-20 минути на акумулаторите и по така наречените бензиностанции се продават/разменят енергийни модули дето се метка в колата и продължаваш.
Та за бъдеще-имат много бъдеще,още повече че слънчевите батерии се развиват и може да се спретнат дори такива ток станции на слънчеви батерии,където цената ще е в пъти по-ниска от фосилните горива (зад самата станция има не голямо поле с фотоволтаици и в самата ток станция има и акумулатори за да запазват произведената енергия.
Представете си че има инфраструктура,батериите са достатъчно добри че да изминават по 400-600 километра с едно зареждане,вече съществува бърз заряд за около 10-20 минути на акумулаторите и по така наречените бензиностанции се продават/разменят енергийни модули дето се метка в колата и продължаваш.
Та за бъдеще-имат много бъдеще,още повече че слънчевите батерии се развиват и може да се спретнат дори такива ток станции на слънчеви батерии,където цената ще е в пъти по-ниска от фосилните горива (зад самата станция има не голямо поле с фотоволтаици и в самата ток станция има и акумулатори за да запазват произведената енергия.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани