Самолет на Air France с 228 души на борда...
Модератор: Общи модератори
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- bivola
- E30 M3 Dreamer
-
- Мнения: 1153
- Регистриран на: 4.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
- Мечтае да кара: E30 M3
Дилян Пенчев написа:МИнава се време, успокояваш се - караш супер лачена Е30-ка...която ти струва 20 бона![]()
![]()
И си викаш...аджеба аз що не си купих Е46... и в момента в който ти мине тая мисъл ти вече НЕ СИ МАНЯК
![]()

why is everyone dismissing the possibility of a bomb out of hand? We will be only able to rule that out after recovered debris has been chemically analyzed. I'll bet Airbus management is praying they find explosive residue.
One pilot said this would be bad news for Air France. It seems to me that if it was not a bomb, it is worse news for Airbus.
Цитат по темата, мнение на пенсиониран пилот.
Вероятно от Еърбъс се молят причината за катастрофата да е бомба, докато за ЕърФранс подобен сценарии ги поставя в доста незавидно положение.
Дано скоро разберем истината.

- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Meanwhile, French officials said Wednesday that they may never find the doomed jets' flight data recorders.
ot cnn.com
После що има теории на конспирациите

- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Това като приказки от 1001 нощ, статията от dnes.bg е много интересна и авторът добре констатира теориите си.
Пълна мистерия
Пълна мистерия

- bivola
- E30 M3 Dreamer
-
- Мнения: 1153
- Регистриран на: 4.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
- Мечтае да кара: E30 M3
WALL написа:((:BuKcu:)) написа:... дано са го открили....ако се е "кацнал аварийно" някъде насред океана....трябва да има начин да го открият.
Откриха го.... кацнал на 5 километра под водата.....![]()
![]()
Не виждам нищо смешно в случая


Дилян Пенчев написа:МИнава се време, успокояваш се - караш супер лачена Е30-ка...която ти струва 20 бона![]()
![]()
И си викаш...аджеба аз що не си купих Е46... и в момента в който ти мине тая мисъл ти вече НЕ СИ МАНЯК
![]()

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Не се смей ами благодари че ти или твой близки не са били на борда му защото тогава друга песен щеше да пееш.WALL написа:((:BuKcu:)) написа:... дано са го открили....ако се е "кацнал аварийно" някъде насред океана....трябва да има начин да го открият.
Откриха го.... кацнал на 5 километра под водата.....![]()
![]()
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Пича пише интересни неща, само че не е лошо да попрочете малко за т.нар. storm systems... които имат капацитета да се вдигат на височини до 15 000 метра.... къв е проблема нещо подобно (турболенция, вертикално разположена въздушна маса с високо налягане или еб@ ли му майката какво) да е направила самолета на трески?
Няма да е лошо да се поинтересува малко и за това какво представлява А330 и как пилотите не могат да направят нищо конкретно в случай на повреда в електрическата система на борда... освен това самолета е изпратил автоматичното съобщение за загуба на налягане в кабината и за ел. проблем още докато е имала връзка... после, когато самолета е влезнал в т.нар. пространство без радиовръзка как аджеба ще прати квито и да било сигнали за квото и да било? чак едва след 20 мин (или нещо такова), през което време всеки един самолет в този регион "изчезва" от картата, нашият самолет не се е появил на радара, едва тогава са почнали и първите притеснения относно местонахождението на AF447...
Като (ако) намерят черните кутии и прочетат кво се е случило в промеждутъка от време без радио връзка, чак тогава може да говориме за бомба... щото фарадевия кафез със сигурност не е и 101% нечуплив кафез и още навремето е имало случаи за отделни ситуации, при които натоварването в/у целостта на самолета преминава възможностите му и той се разцепва... не е като да не е имало примери.
P.S Относно 5-торната backup защита против мълнии... по-горе написах за един А340, дето от една "смешна грамотевица" е "угаснал" за 6 минути... та до тук с примерите за фарадиевите чудеса...
Няма да е лошо да се поинтересува малко и за това какво представлява А330 и как пилотите не могат да направят нищо конкретно в случай на повреда в електрическата система на борда... освен това самолета е изпратил автоматичното съобщение за загуба на налягане в кабината и за ел. проблем още докато е имала връзка... после, когато самолета е влезнал в т.нар. пространство без радиовръзка как аджеба ще прати квито и да било сигнали за квото и да било? чак едва след 20 мин (или нещо такова), през което време всеки един самолет в този регион "изчезва" от картата, нашият самолет не се е появил на радара, едва тогава са почнали и първите притеснения относно местонахождението на AF447...
Като (ако) намерят черните кутии и прочетат кво се е случило в промеждутъка от време без радио връзка, чак тогава може да говориме за бомба... щото фарадевия кафез със сигурност не е и 101% нечуплив кафез и още навремето е имало случаи за отделни ситуации, при които натоварването в/у целостта на самолета преминава възможностите му и той се разцепва... не е като да не е имало примери.
P.S Относно 5-торната backup защита против мълнии... по-горе написах за един А340, дето от една "смешна грамотевица" е "угаснал" за 6 минути... та до тук с примерите за фарадиевите чудеса...
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Mollov написа:
P.S Относно 5-торната backup защита против мълнии... по-горе написах за един А340, дето от една "смешна грамотевица" е "угаснал" за 6 минути... та до тук с примерите за фарадиевите чудеса...
Между моделите има разлика единия е модел 87, а А330 е 98-99, а точно този е 2005та, така, че надали има общо.
+ това не се губи само радио връзка, а там има дупка, смисъл място в атлантика без радар / и как така се скапва то1но в тази зона??/, те и за това когато не се появява на сенегалския радар почват да го търсят.
Тук един 747, който е доста по стар:
http://www.youtube.com/watch?v=5IRfbC0RHsY
Дано някога се разбере кво е станало, заради хората.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
A340 за сефте литнал е през 1993.. за комерсиални/граждански цели (първи полет изобщо - 1991г)... А330 му е набор или имат 1 (максимум) година разлика.. с 98-99 си в грешка... конкретния А330 наистина е бил производство 2005, ама и този А340, за който аз говоря е бил пуснат в експлоатация от Сингапурските Авиолинии през 2006... така че варианта с много различни самолети отпада... нали се сещаш, че щом А340 може да покаже flaw/слабост, същото се отнася и за А330... и то по-скоро не точно слабост, ами преминаване на възможностите на самолета... в случая да издържи на мълния/грамотевица...а и ако погледнеш "the big picture", двата модела самолети не са чак толкова различни...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
и какво толкова му има на кафеза не разбра
http://www.youtube.com/watch?v=Zi4kXgDBFhw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Zi4kXgDBFhw&feature=related

- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Mollov написа:.. А330 му е набор или имат 1 (максимум) година разлика.. с 98-99 си в грешка...
A330-200
The A330-200 was developed in part to replace the A300-600R and to compete with the 767-300ER. The A330-200 is a shortened version of the original -300. Its vertical stabilizer is taller than that of the -300 to restore its effectivness due to the fuselage shrink. It has additional fuel capacity and has a MTOW of 275 tonnes. Typical range with 253 passengers in a three-class configuration is 12,500 km (6,750 nautical miles).
Power is provided by two General Electric CF6-80E, Pratt & Whitney PW4000 or Rolls-Royce Trent 700 engines. All engines are ETOPS-180 min rated. First customer deliveries, to ILFC/Canada 3000, were in April, 1998. The A330-200 has sold strongly since its launch and has virtually eliminated the Boeing 767 from the marketplace. As a result, Boeing has asked both Rolls Royce and GE to design engines that enable the 787 Dreamliner to be 15% more economical than the A330-200.
първия А330-200 /който е падналия на Air France/ e пуснат 98ма.
А340 е с четири двигателя, А330 е с два. В късния А340 е взаимстван корпуса от А330, а ако пилота който си питал ми каже че двигателите са му загаснали за 6 мин. просто е некъв абсурд, дето сега си говорите!
Бая прочетох по темата, та имало е случаи на паднали самолети от светкавици преди 70та, от тогава на всички модели самолети се правят специални корпуси, от тогава /70г/ до момента няма случай на падане на самолет от светкавица /единствените случай са смущения в системите, но не са довели до падане/.
Друго интересно е, че случаите да падне самолет с техническа повреда получена при круизен полет, са 5 % от всичките катастрофи със самолети.
- KON4ETO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 623
- Регистриран на: 4.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М5
- Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
- Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Не знам от къде си черпиш информацията, но от второ място (airliners.net) ти изваждам следното:
"The A340 and A330 were launched simultaneously in June 1987. Although developed in parallel the A330-300 made its first flight after the A340, on November 2 1992."
(прави разлика между обявени и пуснати в полети)
ето ти още един цитат:
"Until today the Airbus A330 had an impeccable safety record with not a single fatal incident involving passengers since it first went into commercial operation in 1993. "
Но всичко това така или иначе е без особено значение...
"The A340 and A330 were launched simultaneously in June 1987. Although developed in parallel the A330-300 made its first flight after the A340, on November 2 1992."
(прави разлика между обявени и пуснати в полети)
ето ти още един цитат:
"Until today the Airbus A330 had an impeccable safety record with not a single fatal incident involving passengers since it first went into commercial operation in 1993. "
Но всичко това така или иначе е без особено значение...

75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани