Купих си Honda CBR 600 F3 ... :)
Модератор: Общи модератори
48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
Breyton написа:Съвременните двигатели на пистовите мотори са толкова балансирани че почти няма вибрации от които да ти изтръпват ръцете(тук изключваме Мото Гуци,Бимота и другите италиански фуражомелки).
мисля че сам си отговори... ако можеш да направиш двигателя да не вибрира много (както става напоследък) тогава олекотяването на тапите е лукс които можеш да си го позволиш (намалява теглото на кормилото и го прави по-чувствително).
но на ф3-ката по темата - тези тапи са чугунени и са много тежки, твърди и здрави. това ми беше мисълта.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- skate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 466
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318IS
- Мечтае да кара: BMW E60
- Детайли за колата: BMW E36 318IS
Хайде престанете че започвам да се ядосвам!
ТАПИТЕ НЕ СА Одраскани, нямат улей или там каквито и да било нараняваня по метала,
БОЯТА им е Паднала/Износила Се, това е! Можеби са пръскани, незнам, но са си перфектно гладки!
Това е!
-------------------------------------------------------------
Една фотосесия от уикенда:

ТАПИТЕ НЕ СА Одраскани, нямат улей или там каквито и да било нараняваня по метала,
БОЯТА им е Паднала/Износила Се, това е! Можеби са пръскани, незнам, но са си перфектно гладки!
Това е!
-------------------------------------------------------------
Една фотосесия от уикенда:


















48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани