Недоволство от МТЕЛ, вече и с клип !!! Гледаите !
Модератор: Общи модератори
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Абе тукашните оператори няма конкуренция,всичко е картелно споразумение,те за това европа щяла да съди държавата ни...заради цените на операторите ни-били високи!!!
Само лапалома бланка има тука,едни от най-високите тарифи за разговори-щото тука сме много богати,и за т'ва и тока ни скъп и бензина ,пък и жилищата ни гонят цените в палма де майорка
Само лапалома бланка има тука,едни от най-високите тарифи за разговори-щото тука сме много богати,и за т'ва и тока ни скъп и бензина ,пък и жилищата ни гонят цените в палма де майорка
Е.Димитров написа:Абе тукашните оператори няма конкуренция,всичко е картелно споразумение,те за това европа щяла да съди държавата ни...заради цените на операторите ни-били високи!!!
Само лапалома бланка има тука,едни от най-високите тарифи за разговори-щото тука сме много богати,и за т'ва и тока ни скъп и бензина ,пък и жилищата ни гонят цените в палма де майорка
да май имаш право
примено Русия и Чехия- там няма абонаментни програми- има автомати в които вкарваш банкноти - и си ги изговаряш до копейка или крона- там са над 3 оператара и пазара наистина е гъвкав - има програми за всеки джоб и вкус
има дори и неогранчен трафик - за около 100$ говориш в мрежата на оператора безплатно. Понеже Русия е огромна има и услуга роуминг по страната

- moleo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
likesake написа:Знам, че се предлага и от глобул - но никога не е бил в таргета ни за да го продаваме активно. Това-че м-тел продава повече блекбери е безспорен факт.Та затова не съм го и споменал!
Качеството- какво точно имаш придвд? Знам че има места където няма обхват м-тел докато глобул си хваща перфектно - и обратно- това клиенти са ми го казвали.
Говориш ми за гъвкавост и повече услуги- ми аз ти дадох пример - с комбинациите- от това какво повече да ти говоря. Аз ти давам примери, - а ти вижте ме 10 години в м-тел ,а една дума портфолио не си научил как се пише - написа порфолио....
от 1 година съм на вивател проблем в качеството не съм забелязал - пък и неизговорените ми минутки си заминават в другия месец, а не както при двамата големи да се изпаряват в небитието.
Не бъди дребнав колега и не се хващай, за това дали съм изпуснал едно Т в думата, защото ми е много лесно да те подхвана на правопис... Тук говорим за друго *въпреки,че изместихме темата*, а именно : когато пазара е пренаситен логично е всеки един оператор да търси нови хоризонти или казано накратко ниши в които да се развива :
Блекбери - първи на пазара
Мобилен интернет - 7.2 мбит-а в Мтел / 1.8 Глобул.
ЕDGE - пълно покритие - липса при Глобул, Вивател с неработещо такова
Фиксиран телефон - истинска алтернатива на БТК - Глобул - липсва
Телевизия и т.н и т.н
това е гъвкавост - да обхванеш всички нужди на клиента.
п.с
и никаде не съм казал, че работя за конкретен доставчик

Поздрави.
- moleo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
likesake написа:Е.Димитров написа:Абе тукашните оператори няма конкуренция,всичко е картелно споразумение,те за това европа щяла да съди държавата ни...заради цените на операторите ни-били високи!!!
Само лапалома бланка има тука,едни от най-високите тарифи за разговори-щото тука сме много богати,и за т'ва и тока ни скъп и бензина ,пък и жилищата ни гонят цените в палма де майорка
да май имаш право
примено Русия и Чехия- там няма абонаментни програми- има автомати в които вкарваш банкноти - и си ги изговаряш до копейка или крона- там са над 3 оператара и пазара наистина е гъвкав - има програми за всеки джоб и вкус
има дори и неогранчен трафик - за около 100$ говориш в мрежата на оператора безплатно. Понеже Русия е огромна има и услуга роуминг по страната
Икономика приятел, в Русия имат 100 милиона абонати в БГ - 10-11 милиона и за 3те. Потреблението в западна европа е в пъти по-голямо и прихода от клиент е по-голям от този, който реализираме тук.
И ми отговори - колко от клиентите биха плащали 150лв на месец за да говорят безплатно - въпреки, че и сега има много абонаменти с такива разговори ? Недей не ми отговаряй, защото е ясно при условие, че над 50 % са на 5лв такса.
moleo написа:
Не бъди дребнав колега и не се хващай, за това дали съм изпуснал едно Т в думата, защото ми е много лесно да те подхвана на правопис... Тук говорим за друго *въпреки,че изместихме темата*, а именно : когато пазара е пренаситен логично е всеки един оператор да търси нови хоризонти или казано накратко ниши в които да се развива :
Блекбери - първи на пазара
Мобилен интернет - 7.2 мбит-а в Мтел / 1.8 Глобул.
ЕDGE - пълно покритие - липса при Глобул, Вивател с неработещо такова
Фиксиран телефон - истинска алтернатива на БТК - Глобул - липсва
Телевизия и т.н и т.н
това е гъвкавост - да обхванеш всички нужди на клиента.
п.с
и никаде не съм казал, че работя за конкретен доставчик
Поздрави.
добре съгласен съм,
но имам два въпроса към теб
1.казваш в мтел има edge навсякъде -добре, но при тези цени как може да се използва всеобхватно тази услуга?
2. според теб защо мтел пусна алтернативата на бтк - стационарен телефон? към коя група хора е насочено това?
3.спомена за качеството- ако качество е това да ти се преподписват договора автоматически ... незнам .Ако може коментирай това.
4. Спомена за други предимства - ако може кажи и за тях - не съм запознат..
- moleo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
likesake написа:moleo написа:
Не бъди дребнав колега и не се хващай, за това дали съм изпуснал едно Т в думата, защото ми е много лесно да те подхвана на правопис... Тук говорим за друго *въпреки,че изместихме темата*, а именно : когато пазара е пренаситен логично е всеки един оператор да търси нови хоризонти или казано накратко ниши в които да се развива :
Блекбери - първи на пазара
Мобилен интернет - 7.2 мбит-а в Мтел / 1.8 Глобул.
ЕDGE - пълно покритие - липса при Глобул, Вивател с неработещо такова
Фиксиран телефон - истинска алтернатива на БТК - Глобул - липсва
Телевизия и т.н и т.н
това е гъвкавост - да обхванеш всички нужди на клиента.
п.с
и никаде не съм казал, че работя за конкретен доставчик
Поздрави.
добре съгласен съм,
но имам два въпроса към теб
1.казваш в мтел има edge навсякъде -добре, но при тези цени как може да се използва всеобхватно тази услуга?
2. според теб защо мтел пусна алтернативата на бтк - стационарен телефон? към коя група хора е насочено това?
3.спомена за качеството- ако качество е това да ти се преподписват договора автоматически ... незнам .Ако може коментирай това.
4. Спомена за други предимства - ако може кажи и за тях - не съм запознат..
1.Цените се влияят от потреблението - в България пазара е неразвит от към интернет услуга. Услугата се използва все по-добре с течение на времето. Само преди една година цените бяха 3-4 пъти по-високи.
2. Към всички потребители е насочено, разбира се големите фирми си имат спецфични тарифи-услуги.
3. Глобул също автоматично преподписват. Има го в договора и общи условия.
4. Много са, някой ден на биричка.
Поздрави.
Цитат:
3. Глобул също автоматично преподписват. Има го в договора и общи условия.
Отговор:
Не точно - договора може да си продължава - но след изтичането на срока му с една молба и краен баланс на сметката се спира номера, а
доколкото знам в м-тел при автоматичното предпосписване на договора се чака още една година...., но може и да бъркам не съм работил към мтел, само към глобул.
Цитат
1.Цените се влияят от потреблението - в България пазара е неразвит от към интернет услуга. Услугата се използва все по-добре с течение на времето. Само преди една година цените бяха 3-4 пъти по-високи.
Мнение:може би другите мрежи - в частност глобул да изчакват подходящия момент - и да инвестират и да подобряват други области
Цитат
2. Към всички потребители е насочено, разбира се големите фирми си имат спецфични тарифи-услуги.
Въпрос- Не смяташ ли стационарните телфони са вече `вчерашен ден` - и тази услга на м тел повече се иползва като опционна услуга а не нещо, от което повечето потребители имат нужда?
3. Глобул също автоматично преподписват. Има го в договора и общи условия.
Отговор:
Не точно - договора може да си продължава - но след изтичането на срока му с една молба и краен баланс на сметката се спира номера, а
доколкото знам в м-тел при автоматичното предпосписване на договора се чака още една година...., но може и да бъркам не съм работил към мтел, само към глобул.
Цитат
1.Цените се влияят от потреблението - в България пазара е неразвит от към интернет услуга. Услугата се използва все по-добре с течение на времето. Само преди една година цените бяха 3-4 пъти по-високи.
Мнение:може би другите мрежи - в частност глобул да изчакват подходящия момент - и да инвестират и да подобряват други области
Цитат
2. Към всички потребители е насочено, разбира се големите фирми си имат спецфични тарифи-услуги.
Въпрос- Не смяташ ли стационарните телфони са вече `вчерашен ден` - и тази услга на м тел повече се иползва като опционна услуга а не нещо, от което повечето потребители имат нужда?
- moleo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
likesake написа:Цитат:
3. Глобул също автоматично преподписват. Има го в договора и общи условия.
Отговор:
Не точно - договора може да си продължава - но след изтичането на срока му с една молба и краен баланс на сметката се спира номера, а
доколкото знам в м-тел при автоматичното предпосписване на договора се чака още една година...., но може и да бъркам не съм работил към мтел, само към глобул.
Цитат
1.Цените се влияят от потреблението - в България пазара е неразвит от към интернет услуга. Услугата се използва все по-добре с течение на времето. Само преди една година цените бяха 3-4 пъти по-високи.
Мнение:може би другите мрежи - в частност глобул да изчакват подходящия момент - и да инвестират и да подобряват други области
Цитат
2. Към всички потребители е насочено, разбира се големите фирми си имат спецфични тарифи-услуги.
Въпрос- Не смяташ ли стационарните телфони са вече `вчерашен ден` - и тази услга на м тел повече се иползва като опционна услуга а не нещо, от което повечето потребители имат нужда?
1 Имах предвид общите условия на Мтел, има го в тях като точка *преподписването* .
2 Клиентите на стационарната услуга на БТК са близо 2 милиона, мисля че е доста голяма пазарна ниша.
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Аз също имам карта на М-тел.
Само не тръгвайте да спорите за EDGE,почти никой не ползва мобилен нет в днешно време.Има си wireless за тая работа.
Само не тръгвайте да спорите за EDGE,почти никой не ползва мобилен нет в днешно време.Има си wireless за тая работа.
- moleo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
Overburner - NX написа:Аз също имам карта на М-тел.
Само не тръгвайте да спорите за EDGE,почти никой не ползва мобилен нет в днешно време.Има си wireless за тая работа.
понеже има wireless горе в планината

- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Колеги, не обръщайте темата в реклами на разните оператори- всеки си има глава на раменете за да мисли...
Да кажа само някои неща...
1: Мтел с 2000% сигурност надписват сметки- заради тея им номера се махнах... Ако официално писмо с извинение за "техническата грешка", възстановяване в кеш на надвзети суми за 7-8 месеца назад и прекратяване на току-що подновеният едногодишен договор без последствия за вас не е достатъчно доказателство за умишлените надувания на сметките от тяхна страна на мен ми беше повече от достатъчно...
2: Служителките в офисите им и преди години не бяха особенно учтиви- явно положението не се е променило никак...
Накратко- Мтел пари трябва да ми дават за да ги ползвам за оператор...
Да кажа само някои неща...
1: Мтел с 2000% сигурност надписват сметки- заради тея им номера се махнах... Ако официално писмо с извинение за "техническата грешка", възстановяване в кеш на надвзети суми за 7-8 месеца назад и прекратяване на току-що подновеният едногодишен договор без последствия за вас не е достатъчно доказателство за умишлените надувания на сметките от тяхна страна на мен ми беше повече от достатъчно...
2: Служителките в офисите им и преди години не бяха особенно учтиви- явно положението не се е променило никак...
Накратко- Мтел пари трябва да ми дават за да ги ползвам за оператор...
Overburner - NX написа:Аз също имам карта на М-тел.
Само не тръгвайте да спорите за EDGE,почти никой не ползва мобилен нет в днешно време.Има си wireless за тая работа.
ще се надявам след година-две да мога да гледам филми онлайн по телефона си
а за намръщеността на персонала - то не е смо в м-тел - поогледайте се само....
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
- TheBlame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше e34 520
- Мечтае да кара: E34 535
и мтел и глобул са ме лъгали но беше още по време на масовите прими сега вече не а и отношението на персонала в мтел е ..... толко са мили че накрая се чудя как не са ме поканили на вечеря 

За да станеш хищник трябва опонента ти да е хищник !
Когато има колебание,няма решение !
Няма лека война!
Целта винаги е да унищожиш врагът!
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ
Алчността убива всички !
Когато има колебание,няма решение !
Няма лека война!
Целта винаги е да унищожиш врагът!
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ
Алчността убива всички !
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Любо, положението беше следното:
Лееекичко сметките взеха да се вдигат при еднакви разговори... Гледам разпечатките- всичките номера ги знам, странни такива нямаше. Обаче кой ти гледа времетраенето и кога е говорено- аз лично рядко говоря повече от 2-3 минути (освен с определени хора и случаи), а това да говоря вечер след 22-23 часа се е случвало 5 пъти за годината дето се казва... Един ден виждам доста разговори от по 7-10 минути, виждам и 4-5 разговора в 3 часа сутринта
в офиса и скандал... Разбира се ме отсвириха с обяснението "Ако сте недоволни от нещо подайте жалба, а ако искате и ни съдете- нищо не може да се докаже...". Да, ама адвоката не можаха да го отсвирят и в резултат си взех една прилична сума и прекратих договора.
С 2 думи- оправията е само с дебелата сопа, с добро не става...
@ TheBlame
Там където аз си плащам сметките е същата работа, накрая ще взема аз да ги поканя
Лееекичко сметките взеха да се вдигат при еднакви разговори... Гледам разпечатките- всичките номера ги знам, странни такива нямаше. Обаче кой ти гледа времетраенето и кога е говорено- аз лично рядко говоря повече от 2-3 минути (освен с определени хора и случаи), а това да говоря вечер след 22-23 часа се е случвало 5 пъти за годината дето се казва... Един ден виждам доста разговори от по 7-10 минути, виждам и 4-5 разговора в 3 часа сутринта

С 2 думи- оправията е само с дебелата сопа, с добро не става...
@ TheBlame
Там където аз си плащам сметките е същата работа, накрая ще взема аз да ги поканя

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани