mclaren f1 vs bugatti veyron
Модератор: Общи модератори
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Dimo написа:Кой в какво се е возил дай да не си мерим пишките
мда по добре не си ги мерете щото накрая ще се окаже, че на теб ти липсва..
Postman написа:Идеята ми е, че Вейронът като ниво на инженеринг е класа над останалите суперкари... уви за да направи човек този извод, трябва да може да го сравни лично.
Вейронът е направен да бъде бърз единствено направо... както и да спира. Страничното ускорение в крива като стойност не е нищо особено, респективно няма причина да е победител на пистите... Въпреки това обаче, този модел е milestone в съвременното серийно автомобилостроене.
аз не искам да ви се мешам в дискусията, но аз имам само един проблем (които ми убива желанието) с вейрона. и той е .. разновидност на това което ти си написал - че като го гледам от 5 метра и му чета характеристиките и ми изглежда перфектен. като го приближа на 50см и се вгледам и виждам 50% ваг компоненти които съм ги виждал като цяло или като елементи в други продукти на фирмата. от там... той да е 2000 коня ..за мене усещането за екзотика е "почернено"... да не говориме че не съм очарован от динамиката му дори по права линия - но аз съм малко извратен та не съм аршин.. друга тема..
за макларена - ако се абстрахираш от бмв блока, всичко останало като го гледаш много отблизо и разбираш че .. със същия успех може да е от друга планета. ако някои ден имаш възможност да видиш макларън отблизо (или вдигнат на подемник най-добре) със свалени плочи отдолу- ще разбереш какво се опитвам да обясня. трябва да се види...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Наистина едното е по-скоро ГТкупе а другото - автомобил за писта . И дори само да погледнеш интериора , ще се убедиш в това . МакЛаръна е мноооого шумен , поне тва казват авто-журналисите и се чува на клиповете - обурудван е спартански и целта му е една - скорост и време на писта . Във съвсем леко променен вариант , участва на ЛьоМан , а времето му на ринга е 7,15 - брутално по-бързо от всичко и до днес .
Бугатито обаче , доби тази си слава заради ,рекламната кампания и смелостта да пусна 1000 коня двигател в сериина кола (в големи серии,не по 9-12 бройки) . Бугати съчетва зверска мощност със лукс и ретро излъчване , поради което влезе в мечтите на много хора . Уникална кола си е и наистина всички тук я мразят заради ВАГ , а това е признак на тесногръдие
Не знам на алекс , колко му е бавна , явно е карал драгстер на нитро-метан 7-8000 коня , щом не му е достатъчно , най-мощното ускорение на сериен автомобил (казвам сериен защото са предвидени 350 бройки , а не 20-25 като на другите няколко подобни по динамика коли).
Бугатито обаче , доби тази си слава заради ,рекламната кампания и смелостта да пусна 1000 коня двигател в сериина кола (в големи серии,не по 9-12 бройки) . Бугати съчетва зверска мощност със лукс и ретро излъчване , поради което влезе в мечтите на много хора . Уникална кола си е и наистина всички тук я мразят заради ВАГ , а това е признак на тесногръдие

Не знам на алекс , колко му е бавна , явно е карал драгстер на нитро-метан 7-8000 коня , щом не му е достатъчно , най-мощното ускорение на сериен автомобил (казвам сериен защото са предвидени 350 бройки , а не 20-25 като на другите няколко подобни по динамика коли).
acho.rs написа:Уникална кола си е и наистина всички тук я мразят заради ВАГ , а това е признак на тесногръдие :
не зная дали визираш мен, но аз лично не я мразя. просто не е кола която бих си купил защото за мене тя не е олицетворение на... нищо което _аз_ ценя.
защо казвам така: един най-"плебейски" вайпър веном 1000 на хенеси (виж- джон открито не го обичам) е по-бърз от бугатито до към 300. изненадан? недей. бугатито е локомотив със 750 коня на гумите. вярно- венъм-а не е сериен, но пък до колкото знам има 40-50 такива- дори братя диневи имат такъв. визия - мога съвсем отговорно да ти кажа че като паркираш един макларън и един вейрон един до друг макларена привлича 2:1 повече обща публика а ако е автомобилно шоу- 4:1.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
SlipKnoT написа:Dimo написа:Кой в какво се е возил дай да не си мерим пишките
мда по добре не си ги мерете щото накрая ще се окаже, че на теб ти липсва..
Само незнам как прецени какви коли съм карал (не имал) ама здраве да е


alx написа:Postman написа:Идеята ми е, че Вейронът като ниво на инженеринг е класа над останалите суперкари... уви за да направи човек този извод, трябва да може да го сравни лично.
Вейронът е направен да бъде бърз единствено направо... както и да спира. Страничното ускорение в крива като стойност не е нищо особено, респективно няма причина да е победител на пистите... Въпреки това обаче, този модел е milestone в съвременното серийно автомобилостроене.
аз не искам да ви се мешам в дискусията, но аз имам само един проблем (които ми убива желанието) с вейрона. и той е .. разновидност на това което ти си написал - че като го гледам от 5 метра и му чета характеристиките и ми изглежда перфектен. като го приближа на 50см и се вгледам и виждам 50% ваг компоненти които съм ги виждал като цяло или като елементи в други продукти на фирмата. от там... той да е 2000 коня ..за мене усещането за екзотика е "почернено"... да не говориме че не съм очарован от динамиката му дори по права линия - но аз съм малко извратен та не съм аршин.. друга тема..
за макларена - ако се абстрахираш от бмв блока, всичко останало като го гледаш много отблизо и разбираш че .. със същия успех може да е от друга планета. ако някои ден имаш възможност да видиш макларън отблизо (или вдигнат на подемник най-добре) със свалени плочи отдолу- ще разбереш какво се опитвам да обясня. трябва да се види...
Аз в тази тема все още не съм казал и една дума за Макларъна, защото каквото и да кажа все е малко.
Отписването на Вейрона обаче показва единствено техническа некомпетентност в моите очи. Според мен малко пресилено говориш за пантофа... това, че има видими някой друг компонент на Бош и ВАГ (като например сензори, електронните дросели, някой друг резервоар за течност) не го прави половин VW - същото като когато гледаш Магнети-Марели компоненти при Ферари... Оттам насетне аз не виждам нищо взето назаем от ВАГ - двигателя, скоростите, трансмисията, окачването, спирачките, интериора или кое?!? Както сам казваш, това особено ясно си проличава на подемник със свалени дъски или при папарашка фотосесия на катастрофирал Вейрон...
А теб лично как да те впечатли направо като над 200 не върви настрани

- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Факта ,че Мкларана вече 15-години е една от най добрите коли е достатачен,докато Бугатито вече 3-4 години от както е на пазара и славата му започва да залязва особено след появата на ssc ultimate aero tt.За мен тази кола си остава позиорска, да покажеш колко пари имаш.Докато Мкларена е изцяло състезателен дух,самия интериор,няма нищо излишно.. И както беше се изказал Tiff Needel ,когато сравняваха Мкларана с Ензото .. "Ферари извадиха Ф40 след тога Ф50, така и Ензо ще бъде заменено някой ден,докато Мкларана си остава вечен" 


a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...
Tук май се спори за различни неща.
Приликите между McLaren F1 и Bugatti Veyron се свеждат до това, че и двете са автомобили, имат по 4 гуми, педали и волан. Толкова!
Оттук насетне, просто няма база за сравнение, двата автомобила имат съвсем различни цели, поведение, насоченост към клиентелата и т.н.
Неведнъж вече се каза - McLaren F1 е върховният шофьорски автомобил. Всичко в него е така измислено и направено, че нищо да не пречи на усещането с пътя/пистата при управлението му. Няма ABS, няма серво на волана, няма много други неща.
Bugatti Veyron e на съвсем друг полюс - свръхлуксозно и свръхбързо GT. Както и разбира се, наистина едно малко технологично чудо. Това обаче, изобщо не го издига, поне в моите очи. Отново вече е казано в темата и споделям това мнение - това е позьорски автомобил.
A да, почти забравих - за мен МcLaren F1 >>> Bugatti Veyron.

Приликите между McLaren F1 и Bugatti Veyron се свеждат до това, че и двете са автомобили, имат по 4 гуми, педали и волан. Толкова!

Оттук насетне, просто няма база за сравнение, двата автомобила имат съвсем различни цели, поведение, насоченост към клиентелата и т.н.
Неведнъж вече се каза - McLaren F1 е върховният шофьорски автомобил. Всичко в него е така измислено и направено, че нищо да не пречи на усещането с пътя/пистата при управлението му. Няма ABS, няма серво на волана, няма много други неща.
Bugatti Veyron e на съвсем друг полюс - свръхлуксозно и свръхбързо GT. Както и разбира се, наистина едно малко технологично чудо. Това обаче, изобщо не го издига, поне в моите очи. Отново вече е казано в темата и споделям това мнение - това е позьорски автомобил.

A да, почти забравих - за мен МcLaren F1 >>> Bugatti Veyron.

- djpamboss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp
абе незнам кое е по бързо или по луксозно , аз се искефих като на екрана премина натписа BMW Power хахахахахаха това ми беше достатъчно

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
аз бих казал и едно голямо браво на топ гиър, защото показват неща, които повечето хора няма как и къде да видят.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Да, точно ще е невзрачен...
Не сравнявам Вейръна с Ф1-то, но съм карал до Вейрън и автомобилът изглежда сякаш е от друга планета!
Не сравнявам Вейръна с Ф1-то, но съм карал до Вейрън и автомобилът изглежда сякаш е от друга планета!
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Fear написа:Неведнъж вече се каза - McLaren F1 е върховният шофьорски автомобил.
Честно казано, не се сещам за автомобил, на който да приляга повече слогана "ultimate driving machine". Затова е легенда и затова ще се помни дълго след като Veyron е станал просто един от многото суперавтомобили.

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани