Акция "Светлина"
Модератор: Общи модератори
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Акция "Светлина"
kriso85 написа:Не си давайте парите за глупости - скъпите крушки са от смотани , по-смотани. Ползвал съм Филипс Кристъл Брайт , Осрам Куул Блу и Найтбрейкър, някаква скъпа Нарва и т.н. простотии. (даже и тия на ПИАА ми ги докараха от хамерика, сините, и още се мотаят у дома в един шкаф - слагал съм ги точно за 2 дни и после си монтирах ксенона) и са пълен Т*ш*К. Много са скъпи, светят около 1% по-добре от най-обикновената крушка.
При сегашното положение на ксеноните (около 100 лв.) с електронни баласти, които и при Е90 не дават грешка не виждам логика да се слагат такива простотии.
А ксенона свети поне 3 пъти по-силно, което си е полезно в тези условия (дъжд и сумрак през целия ден)
ПП: И само да си знаете, че повечето скъпи крушки горят за един сезон, ако карате постоянно на фарове

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Акция "Светлина"
Ае мойте NB още са читави и двете, макар че съм ги сложил края на миналият октомври и са светили през цялата зима, та досега...
Иначе както казах тия хенон-и от 100лв не с подходящи за новите модели... те хубаво не дават грешка на компа, ама питай светлинният модул какво може да каже за тях... най-тънката оферта, която са ми казвали за 101% сигурни хенон-и (човека дава гаранция, че няма да гръмне нищо) са около 220-250лв... което е различно от 100лв, нали? Още повече, че мен лично рефлекторни фарове с хенон ми е яко дебилно.. яко ти блестят насреща... ма на малко хора им дреме за това...
Иначе както казах тия хенон-и от 100лв не с подходящи за новите модели... те хубаво не дават грешка на компа, ама питай светлинният модул какво може да каже за тях... най-тънката оферта, която са ми казвали за 101% сигурни хенон-и (човека дава гаранция, че няма да гръмне нищо) са около 220-250лв... което е различно от 100лв, нали? Още повече, че мен лично рефлекторни фарове с хенон ми е яко дебилно.. яко ти блестят насреща... ма на малко хора им дреме за това...
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Акция "Светлина"
Mollov написа:Ае мойте NB още са читави и двете, макар че съм ги сложил края на миналият октомври и са светили през цялата зима, та досега...
Иначе както казах тия хенон-и от 100лв не с подходящи за новите модели... те хубаво не дават грешка на компа, ама питай светлинният модул какво може да каже за тях... най-тънката оферта, която са ми казвали за 101% сигурни хенон-и (човека дава гаранция, че няма да гръмне нищо) са около 220-250лв... което е различно от 100лв, нали? Още повече, че мен лично рефлекторни фарове с хенон ми е яко дебилно.. яко ти блестят насреща... ма на малко хора им дреме за това...
За блестенето съм абсолютно съгласен с теб. Но то и с халогенна крушка, ако не са настроени фаровете, пак блести. Че дори и с лупа ако е вдигната нагоре, направо те "точкува" в окото.
Но ако са настроени фаровете добре (не само от врътката вътре) , а отпред, от самия фар , все си мисля че положението е приемливо и за двете страни в движението.
То дори и 250 лв. (при гаранционните условия, които казваш) си е приемливо. Още повече светлината от ксенона е несравнима във всяко отношение с тази от обикн. крушка. Дори и естетически (поне за мен 5000к е идеално бялата светлина).
На мен много ми горяха (купувал съм ги от различни места) КуллБлу-то на осрам (НБ съм на дългите все още, но те са почти неизползвани), защото от както съм с ксенон не пускам дълги почти никога.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Re: Акция "Светлина"
4300 или 5000 к ксенон и реглаж в СБА за 10-12 лв. Дори ксенона да е китайски има гаранция 1 година, е има и без гаранции... а тия крушки за 50 лв също имат гаранция но дори да мине гаранционно я признават след 2-3 месеца
п.п.: След реглажа в СБА поне в Младост 3 съм много доволен, преди това не си виждах фаровете на асвалта да правят точки /с лупи съм/ и пак не заслепяваха, а сега пък хептен

п.п.: След реглажа в СБА поне в Младост 3 съм много доволен, преди това не си виждах фаровете на асвалта да правят точки /с лупи съм/ и пак не заслепяваха, а сега пък хептен


- BMWPetio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Калояново , Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Съветски зърнокомбайн
- Мечтае да кара: ///М3 E36
- Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....
Re: Акция "Светлина"
Аз си карам с xenon на 8000К на късите светлини и съм много доволен.Сложих го преди една година и до сега съм нямал никакъв проблем.Даже мога да кажа че в мъгла доста ми помагат.Освен Ксенона на късите имам и халогени със обикновени крушки Н1. С това осветление нямам никакви проблеми в мъгла,дъжд или сняг. Според мен слагай един ксенон и ще си решиш въпроса
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Акция "Светлина"
Към колегите по-горе, колета е Е39 525D, ксенона си е оргинален на Hella доколкото знам. Регулират се сами фаровете и съм ги тествал, добре си се регулират. Беше с 4300 крушки, кой знае защо ги смених с 6000, ама ефекта не е кой знае колко голям. За ксенон на дългите питах, щото наистина ми е мерак да сложа, но не да заслепявм колегите насреща. За разлика от много други, не карам на халогени, нито на дълги срещу някого. Не е проблема в ксенона, а в мърлявото и нехайно отношение към автомобила, нерегулирани фарове например и в комплексарщината, вижте ма мене, какво ксенони имам. Значи, няма случай да изляза извън града и да не срещна някой дето кара например с единия фар в небето. Или единия на къси не свети, ама свети габарита. Как излиат ези хора да карат с такива коли, незнам. У себе си в колата имам и ксенонови лампи, ако гръмне някоя. Да не си обръщаш внимание на светлините е равнозначно на това да караш като самоубиец или убиец на пътя.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: Акция "Светлина"
Elesar74 написа:Към колегите по-горе, колета е Е39 525D, ксенона си е оргинален на Hella доколкото знам. Регулират се сами фаровете и съм ги тествал, добре си се регулират. Беше с 4300 крушки, кой знае защо ги смених с 6000, ама ефекта не е кой знае колко голям. За ксенон на дългите питах, щото наистина ми е мерак да сложа, но не да заслепявм колегите насреща. За разлика от много други, не карам на халогени, нито на дълги срещу някого. Не е проблема в ксенона, а в мърлявото и нехайно отношение към автомобила, нерегулирани фарове например и в комплексарщината, вижте ма мене, какво ксенони имам. Значи, няма случай да изляза извън града и да не срещна някой дето кара например с единия фар в небето. Или единия на къси не свети, ама свети габарита. Как излиат ези хора да карат с такива коли, незнам. У себе си в колата имам и ксенонови лампи, ако гръмне някоя. Да не си обръщаш внимание на светлините е равнозначно на това да караш като самоубиец или убиец на пътя.
Имай в предвид само,че ксенона се нуждае от време за да загрее,и не е ефективен на мига(за дълги светлини).
Re: Акция "Светлина"
Да не говорим пък и колко по-бързо изгаря като се пускат и спират дългите постоянно.
Re: Акция "Светлина"
От моя опит с Nightbreaker не установих съществена разлика от обикновена крушка. Колко изкарват не знам, щот си сложих ксенон и се родих
Някъде бях чел, че вместо да даваш двойно пари за скъпи крушки слагаш едно реле с по-висок волтаж и имаш сходен ефект. Дали работи не знам, щот
предпочитам кеснон отколкото побългаряване. С рефлекторни фарове ZKW съм и не мисля, че толкова заслепявам защото изключително рядко ми светкат, и то
като съм набичил фаровете на най-високо.
Доскоро ме дразнеше синеещия ксенон и жълтите халЮгени, обаче сега се връщам от каране на мокро и си мисля, че макар и грозно е по-добре халогените да са
хълти, че поне малко от малко да се вижда нещо
Като си спомня миналата зима как карах само на халогени в един сняг, дето при пускане на фаровете все
едно пред мен имаше стена направо ги обичам тия "жълтури"

Някъде бях чел, че вместо да даваш двойно пари за скъпи крушки слагаш едно реле с по-висок волтаж и имаш сходен ефект. Дали работи не знам, щот
предпочитам кеснон отколкото побългаряване. С рефлекторни фарове ZKW съм и не мисля, че толкова заслепявам защото изключително рядко ми светкат, и то
като съм набичил фаровете на най-високо.
Доскоро ме дразнеше синеещия ксенон и жълтите халЮгени, обаче сега се връщам от каране на мокро и си мисля, че макар и грозно е по-добре халогените да са
хълти, че поне малко от малко да се вижда нещо

едно пред мен имаше стена направо ги обичам тия "жълтури"

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Акция "Светлина"
Значи за ксенона на дългите, не си правя вятър на устата. На голфи бех с фарове InPro и ксенон на късите 6000К и ксенон на дългите 5000К. Начи как светеше....нема нужда да коментирам, съжелявам че нямам снимки да покажа. Странно, веднъж като загрееше, после при изгасване и повторно светване (разминаване) немаше пак загравяне и т.н. И ни на късите, ни на дългите съм сменял крушка някога, a доволно дълго ги експлоатирах, преди да ги натроша. Ксенона беше марка LUXIMA. Значи ако има крушка дето долу горе да наподобява това, което имах с голфи на дългите, аз ей сега спирам да ланкам за тоя пусти ксенон.
P.S. И аз мисля, че халогените треба да са жълти или поне жълтеникави, другото е вятър работа, светлина от която няма полза. Аз и там се бях засилил да слагам ксенон, ама се спрях.
P.S. И аз мисля, че халогените треба да са жълти или поне жълтеникави, другото е вятър работа, светлина от която няма полза. Аз и там се бях засилил да слагам ксенон, ама се спрях.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Re: Акция "Светлина"
Карах с крушки Osram Night Breaker. Както каза един колега по-горе горяха през 2м сигурно. След това ме посъветваха да си купя китайски крушки с ксенонов ефект, но такива, които са 55W от един магазин за авточасти в Х. Димитър. Поне аз другаде тези крушки не съм ги виждал и до днес. Е мога да ви кажа, че са 2 пъти по-бели от OSram и държат вече 4-ти месец. Купих си дори и за халогените, защото там бях преместил Osram-a, е разликата е едните бели, другите жълти. Цената на осрам-а на бройка е 19лв, а на китайските комплекта 14лв и светят по-добре.
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: Акция "Светлина"
Elesar74 написа:За ксенон на дългите питах, щото наистина ми е мерак да сложа, но не да заслепявм колегите насреща.
Колега, аз имам ксенони и на дългите от около 2 години и всичко е 6. Разликата е... брутална.

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Акция "Светлина"
Хубаво колега, ама компа не свирка ли нещо за грешки в лампите и такива работи?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Акция "Светлина"
Ахааа, добре. Сори, ама съм неосведомен по тази част от колата. Мерси.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани