За бързото придвижване в града
Модератор: Общи модератори
54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: За бързото придвижване в града
Разтоянието от удома до работата ми е около 3 4 км.
Минавам през най-натоварените кръстовища в града.Разтоянието с кола го минавам за около 15 мин.
Затова от известно време се придвижвам до работа със Yamaha YZF 400
Минавам през хълма по черния път и излизам точно пред офиса за по малко от 3 4 мин.
И така всяко лято хем си правя кефа рано сутрин хем имам повечно време да поспя
Минавам през най-натоварените кръстовища в града.Разтоянието с кола го минавам за около 15 мин.
Затова от известно време се придвижвам до работа със Yamaha YZF 400
Минавам през хълма по черния път и излизам точно пред офиса за по малко от 3 4 мин.
И така всяко лято хем си правя кефа рано сутрин хем имам повечно време да поспя

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: За бързото придвижване в града
paneca написа:Разтоянието от удома до работата ми е около 3 4 км.
Минавам през най-натоварените кръстовища в града.Разтоянието с кола го минавам за около 15 мин.
Затова от известно време се придвижвам до работа със Yamaha YZF 400
Минавам през хълма по черния път и излизам точно пред офиса за по малко от 3 4 мин.
И така всяко лято хем си правя кефа рано сутрин хем имам повечно време да поспя
А съседите ти дали имат повече време да поспят от ауспуха на YZто


When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: За бързото придвижване в града
15 км в посока най-големите задръствания в софия с колата 30-40 мин с колело няма да е по бързо и със сигурност след това ще трябва душ. И като вали няма как да стане. Ами ако трябва и багаж да се носи ? Градския транспорт под час и половина няма да падне. Отделно колелото си е рисковано на някой места да се кара.
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Re: За бързото придвижване в града
Живея в Амстердам от около 10 месеца. Градът е със стара архитектура и уличките са страшно тесни, дори и най-главните. Иначе като площ градът е по-малък от София, т.е. рядко трябва да минаваш повече от 15 км в 1 посока.
Общественият транспорт е уникално развит, има автобуси, маршрутки, трамваи и метро. А относно колелетата - ПОВЕЧЕ СА ОТ ХОРАТА. В града има над 1 милион колелета и цялото движение е ориентирано в тяхна полза, навсякъде има вело алеи и места за паркиране. Велосипедистите винаги са пазени от шофьорите. Карат се активно поне 8 месеца в година от всички - 5 годишни деца до 80+ годишни хора, от клошари и богаташи. За сметка на това, да си паркираш колата дори и в широката централна част плащаш по 3-4 евро на час
Резултатът е супер чист въздух, особено за град с такива размери, доста умерени задръствания особено в предвид тесните улици и... евтино и приятно предвижване.
В България придвижването с велосипеди е идеален вариант навсякъде и за хора, които сутринт отиват на работа, прекарват 8-9 часа на едно място, минават през магазина и се прибират, единствено в София няма да е удобно за част от хората предвид големите разстояния. Разбира се, при някой специфични професии придвижването с колело отпада.
Най-големият проблем срещу велосипедистите в България е, че шофьорите нямат култура да пазят тези с колелетата, да ги пропускат и тнт т.е. ако велосипедите са масово явление, ще има страшно много инциденти. Иначе и велоалеи могат да се направят (дори по булевардите), и стоянки могат да се организират, само при наличие на добра воля.
Аз от карането на колело виждам само позитиви.
Общественият транспорт е уникално развит, има автобуси, маршрутки, трамваи и метро. А относно колелетата - ПОВЕЧЕ СА ОТ ХОРАТА. В града има над 1 милион колелета и цялото движение е ориентирано в тяхна полза, навсякъде има вело алеи и места за паркиране. Велосипедистите винаги са пазени от шофьорите. Карат се активно поне 8 месеца в година от всички - 5 годишни деца до 80+ годишни хора, от клошари и богаташи. За сметка на това, да си паркираш колата дори и в широката централна част плащаш по 3-4 евро на час

Резултатът е супер чист въздух, особено за град с такива размери, доста умерени задръствания особено в предвид тесните улици и... евтино и приятно предвижване.
В България придвижването с велосипеди е идеален вариант навсякъде и за хора, които сутринт отиват на работа, прекарват 8-9 часа на едно място, минават през магазина и се прибират, единствено в София няма да е удобно за част от хората предвид големите разстояния. Разбира се, при някой специфични професии придвижването с колело отпада.
Най-големият проблем срещу велосипедистите в България е, че шофьорите нямат култура да пазят тези с колелетата, да ги пропускат и тнт т.е. ако велосипедите са масово явление, ще има страшно много инциденти. Иначе и велоалеи могат да се направят (дори по булевардите), и стоянки могат да се организират, само при наличие на добра воля.
Аз от карането на колело виждам само позитиви.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
Re: За бързото придвижване в града
Babuna написа:Живея в Амстердам от около 10 месеца. Градът е със стара архитектура и уличките са страшно тесни, дори и най-главните. Иначе като площ градът е по-малък от София, т.е. рядко трябва да минаваш повече от 15 км в 1 посока.
Общественият транспорт е уникално развит, има автобуси, маршрутки, трамваи и метро. А относно колелетата - ПОВЕЧЕ СА ОТ ХОРАТА. В града има над 1 милион колелета и цялото движение е ориентирано в тяхна полза, навсякъде има вело алеи и места за паркиране. Велосипедистите винаги са пазени от шофьорите. Карат се активно поне 8 месеца в година от всички - 5 годишни деца до 80+ годишни хора, от клошари и богаташи. За сметка на това, да си паркираш колата дори и в широката централна част плащаш по 3-4 евро на час
Резултатът е супер чист въздух, особено за град с такива размери, доста умерени задръствания особено в предвид тесните улици и... евтино и приятно предвижване.
В България придвижването с велосипеди е идеален вариант навсякъде и за хора, които сутринт отиват на работа, прекарват 8-9 часа на едно място, минават през магазина и се прибират, единствено в София няма да е удобно за част от хората предвид големите разстояния. Разбира се, при някой специфични професии придвижването с колело отпада.
Най-големият проблем срещу велосипедистите в България е, че шофьорите нямат култура да пазят тези с колелетата, да ги пропускат и тнт т.е. ако велосипедите са масово явление, ще има страшно много инциденти. Иначе и велоалеи могат да се направят (дори по булевардите), и стоянки могат да се организират, само при наличие на добра воля.
Аз от карането на колело виждам само позитиви.
Най-големия проблем в България е, че посмъртно не можеш да качиш отново селянина на колелото, който до миналия месец е обикалял в селото си с него, ама сега като е дошъл в големия град и си е купил 20 годишен таралясник и се чувства все едно е фанал Господ за шлифера

- Красимир!
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3 CSL
Re: За бързото придвижване в града
Бих карал колело, ако работих нещо дето е на едно място и не е свързано с обикаляне. При положение, че на ден изминавам поне 100 км градско из София, не виждам как ще стане с колелото..
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: За бързото придвижване в града
Реших да пробвам аз днес, ще става ли това с колелото или няма да става .. напомпах гумите и газ до приятелката ми да я видя какво прави .. разстоянието е малко повечко, но пък маршрута прилича на този до работата ми .. е в делничен ден и с раница на гърба никога не бих го направил това
В неделя няма толкова движение и въпреки това си беше страшничко на моменти, представям си делничен ден като те погнат маршрутките по тротоара
Не, просто изобщо не се съобразяват шофьорите
Поне се накефих де, из паркчетата е много приятно, от доста време не бях ходил с колело ..



Поне се накефих де, из паркчетата е много приятно, от доста време не бях ходил с колело ..


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: За бързото придвижване в града
аз си ходя с колелото на работа, защото ми е на 1 км, няма смисъл да изкарвам колицата, а и ми харесва да карам колело


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: За бързото придвижване в града
Че то за 1 км има ли смисъл от колело???? Единственото което ме спира да ходя с колело на работа е изпотяването. Мразим да се потим. Иначе във фитнеса е позволено потенето.
Карайте си колелата щото масово гледам разни разплути типове по кафенетата и се чудя ако нямаха коли за над 100К какво ли щяха да ш*бат.
Карайте си колелата щото масово гледам разни разплути типове по кафенетата и се чудя ако нямаха коли за над 100К какво ли щяха да ш*бат.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани