Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Модератор: Общи модератори
65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
В една гора на 15км от най близкото населено място, сменях счупена кобилица на опел аскона. Имах няколко ключа и едно по здраво дръвче 

- ///M fanatik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 21.06.2010
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: ///М
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Koz написа:///M fanatik написа:Горивна помпа между Оброчище и Балчик на 29 юли в 2 часа.....няма да казвам,че ми беше топло.
На него път след Оброчище към Балчик правят и един друг вид ''ремонт''
Аз по-нататък колега

Are you /// M enough ?
- krisko_thc
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 23.02.2010
- Местоположение: Sofiq
- Кара: E60 545i
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
на един гаден надлез ми падна предната броня стана задръстване абе неприятно хванах я с опашки и газ 

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Свалял съм капака на клапаните на яз. Стамболийски.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
1 от малкото, които съм виждал да си обличат жилетката, когато правят нещо по колата на пътя. Браво колега искам да ти стисна ръката! (Сериозно)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Хайде и аз да се разпиша! Със старата ми кола (Е36 компак) неделя 35 градуса лятото, ми ражда термостата и датчика който включва перката. Бях с едно гадже в мола на стамболииски, колата пуши всичко във вода под колата. Момата вика запали се колата паникьоса се и не искаше да се качи. Ремонта беше колкото да я закарам и се прибера. Направих мост и пуснах перката да духа на втора степен постянно. Налях вода и обезвъздуших системата при което се прибрах без проблем. На другия ден нов термостат и нов датчик и спи града. Другия филм с компака на ботевградско на бензиностация Инокси, ми се чупи тройника и накрайника който свързва радятор и глава. Единствения изхад в 10 вечерта беше на буксир до вкъщи и след това 4 часа ремонт. Това ми са премеждията с компака.
С новата ми страст Е34-та на 1.01.2011 на кръстовището на Хемус просто изгасна. Единствената ми опция след многа разхвърляне колата на буксир пред нас. Оказа се нова бензинова помпа и ремонт на поплавъка!
Това е от мен, надявам се поне на пътя да не ми се случва нищо!
С новата ми страст Е34-та на 1.01.2011 на кръстовището на Хемус просто изгасна. Единствената ми опция след многа разхвърляне колата на буксир пред нас. Оказа се нова бензинова помпа и ремонт на поплавъка!
Това е от мен, надявам се поне на пътя да не ми се случва нищо!
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
В проливен дъжд зимата, по тъмно, слагахме енджъли на един авер в подземния паркинг до Практикер 

- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
На ферибота Игуменица - Бари преди няколко години, сменях крайното гърне на едно Пежо 306.



Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Mbass написа:Добра тема. Мисля, че madpetio ще има какво да ни разкаже.
Ще разкажа няма проблем....
Някои случаи вече са разказвани...
Но за мен най-странното място си остава нивата в Италия при температура от +37 градуса на сянка. Там не ремонтирахме,а сменяхме двигател.
В Австрия на едно ОМВ сменяхме заднен носач и шенкел ползвахме горелка и флекс,един ми донесе очила за флекса че щели да ни арестуват ако ни видели полицаи...
В Сърбия - там ми е любимо - ни се запали инсталацията ,един врачанин се излете с едни резачки и вместо да махне клемите на акумулатора той среза един сноп кабели. Хвърли ми в ръцете един изолирбанд и ми вика - Пепи превържи тия жици на две на три....
В Сърбия скъсахме съединител на буса с който теглехме двойна платформа с джип и ван отгоре...свалихме джипа и закачихме с въже вана който беше с блокирал мотор и почна едно теглене без номера са и двете незнам дали е ясно. А буса си тегли празната платформа и така си се движи до Враца на втора скорост...и ние така...
В Гърция по стария път за Игуменица горе в едни планини ни свърши нафтата в 01ч през ноща! Дигнахме палеца да стопираме баси оптимистите минаха 300българи и никой не спря. в 02часа при силен снеговалеж спря Врачанско бусче и ни спаси...
В Румъния с гумите много от вас знаят как стой въпроса...
В Австрия ми гръмна акумулатора в 24часа нощес питай те ме от каде намерих друг....и как се прибирах до България...
И нещо от зората...през 1998г имах Форд 1.6Д на третата зима спре да пали,аз с един набор той разбирач. Стигаме до заключението че му сменяме сигменти и правим ревизия на главата и мотора е ОК. Да де ама всичкото това го правиме пред блока след работа от 18ч до 03ч през това време свалихме главата,сменихме сигментите,свалихме клапаните и ги напасвахме на ухо там по оная технология с целофана и събрахме отново мотора и запали. Под лампата пред блока декември при около нулата....Колата обаче почна да пали и пали цяла зима...
С Ладите едно време там съм ги позабравил,но и истоийте са старшни и са с възрастово ограничение!!!
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
1 Мястото не е много странно-на тротоара пред нас.Ама януари(2010),сняг до коленце,Е30ката с предните гуми качена на площадката на входа,аз лежа отдолу и псувам Гюнтер къде е заврял помпата на съединителя.
2 Един приятел и той в най големия студ реши да сменя термостат.Ама вместо да се мъчим на открито си слизаме в паркинга на мола на Стамболийски с гедорето и гащеризоните,спираме над една шахта,източваме антифриза,сменяме термостат,наливаме нов антифриз и се изнасяме.За отопления и осветен "сервиз" даже и не плащахме,щот се оправихме за под 2 часа.Гъзарите с Q7ците и Е90ките се цъклят като малоумни кво не ни е наред
2 Един приятел и той в най големия студ реши да сменя термостат.Ама вместо да се мъчим на открито си слизаме в паркинга на мола на Стамболийски с гедорето и гащеризоните,спираме над една шахта,източваме антифриза,сменяме термостат,наливаме нов антифриз и се изнасяме.За отопления и осветен "сервиз" даже и не плащахме,щот се оправихме за под 2 часа.Гъзарите с Q7ците и Е90ките се цъклят като малоумни кво не ни е наред



Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Като прочетох историите на madpetio се сетих за друга 
Ходих да купувам един двигател от Пловдив от колега от форума. След успешният тест-драйв, около обяд някъде, лятото, около Пловдив в едни пущинаци, реших че е ще го вземам мотора. Казвам на колегата(с очакване да ходим някъде в сервиз) "Айде ще ходим ли да го смъкваме" той: "Ми да, спри под оня орех"
Аз ей така
За да разкачим кардан, генерация и т.н. и да извадим и натоварим мотора, пича ползва един мотокар от близка фирма. Направо ми взе акъла :mhihi

Ходих да купувам един двигател от Пловдив от колега от форума. След успешният тест-драйв, около обяд някъде, лятото, около Пловдив в едни пущинаци, реших че е ще го вземам мотора. Казвам на колегата(с очакване да ходим някъде в сервиз) "Айде ще ходим ли да го смъкваме" той: "Ми да, спри под оня орех"


- lowshow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 26.06.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: passat b5
- Мечтае да кара: без да зарежда и да ремонтира
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Ремонт на охлаждащата система в 1 до 3 часа през нощта, с подръчни материали, 2 отвертки и ножовка с която ми услужи работника на няква бензиностанция малко след Велико Търново по посока Варна 

- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
аз са се сетих за една история.. не беше ремонт, ма беше забавно..
пускам се симеоновско и преди светофара на гара пайнер нещо стана с акумолатора и се включи имобилайзера и колата огасна.
тва става към 8 вечерта, аз издокаран със свален гюрук на трииската отивам към Славеиков..
спирам на светофара по в дясно и почвам да се мъща да спра алармата
, щото няма палени иначе. и като натиснах 2 -3 пъти копчето и се разпищя с малкото ток дето беше останал в скапалия се акумолатор.. видях, че няма да стане и бутнах надясно на светофара, близо до спирката...
дигам капака и почвам с ключа близо до модула на алармата да я спра.. махам клемите на акумолатора - спира да пищи. слагам - пак почва. викам щи ... трииска скапана..
в тоя момент патрулка... бЕла астра.. викат проблем ли има и аз има казвам така и така трябва ми ток за да спра алармата и да запаля. ония викат няма проблем и единия извади некви кабели. слагаме ги спрях уж алармата и почвам да въртя да запаля.. и по едно време ми замириса - стопиха се кабелите на органите, точно до щипката, както обикновенно...
викам много се извинявам, явно няма да стане, а и закъснявам вече може ли да я бутнем на тротоара да не пречи, утре ще я прибирам.. бутнаха ме, всичко точно , затворих гюрука и заключвам и куката вика на къде си. казвам Славеиков. вика качвай се..
повозиха ме на задната седалка на патрулката .. и ме остават баш на релсите, понеже им казах да спрат където им е удобно
..слиза единия да ми отвори.. слизам аз, а тия дето ме чакаха
..
та така на следващия ден нов акумолатор и няма грешка...
пускам се симеоновско и преди светофара на гара пайнер нещо стана с акумолатора и се включи имобилайзера и колата огасна.
тва става към 8 вечерта, аз издокаран със свален гюрук на трииската отивам към Славеиков..
спирам на светофара по в дясно и почвам да се мъща да спра алармата

дигам капака и почвам с ключа близо до модула на алармата да я спра.. махам клемите на акумолатора - спира да пищи. слагам - пак почва. викам щи ... трииска скапана..
в тоя момент патрулка... бЕла астра.. викат проблем ли има и аз има казвам така и така трябва ми ток за да спра алармата и да запаля. ония викат няма проблем и единия извади некви кабели. слагаме ги спрях уж алармата и почвам да въртя да запаля.. и по едно време ми замириса - стопиха се кабелите на органите, точно до щипката, както обикновенно...
викам много се извинявам, явно няма да стане, а и закъснявам вече може ли да я бутнем на тротоара да не пречи, утре ще я прибирам.. бутнаха ме, всичко точно , затворих гюрука и заключвам и куката вика на къде си. казвам Славеиков. вика качвай се..
повозиха ме на задната седалка на патрулката .. и ме остават баш на релсите, понеже им казах да спрат където им е удобно





та така на следващия ден нов акумолатор и няма грешка...

"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани