първата кола която си купихте...
Модератор: Общи модератори
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: първата кола която си купихте...
BMW 520i Е34-ка самолет '88 с могъщият М20 двигател
И все пак за мене си беше супер автомобил.
Доста време я търсих, 'щото повечето Е34-ки в моя бюджет, а и малко над него бяха големи кошници
Та моята я намерих в една автокъща, непалена от година, немита, зачукана на кучето у дупарата
Поогледах я и викам ей тая искам да я карам
Намериха от някъде един акумулатор и се качих да покарам 
и се оказа, че въпреки годините си, колицата беше много добре и така стана моя
Нищо, че нямаше грам екстри
и беше с могъщия М20Б20 двигател, на мен си ми харесваше и то много
И така. После паднаха доста приключения
и доста хубави моменти. След това резнах едно дърво с нея
Оправихме я сами с брачеда
пред нас с помощта на доста бири. После пак се нацепих в едно дърво
и накрая Простия дойде и взе
и М20Б20 двигателя, и М20Б25-цата дето бях взел в последствие, та да спаси дърветата
Баси природозащитника
бил тоз Младен
Още помня за как дойде с едно Фиатче, викам му „В това нещо ли ще пренасяте двигателя бре“,
ония вика „Да“
Натоварихе ДВГ-то със скоростната, някви дифове и т.н. отзаде и гумите опряха в подкалниците,
а ония вика „Ебал съм го във Фиата, те гумите ще си направят място“
двигателя за БМВ-то е важен
Само да вметна, че Фиата беше поне с околo 12-13 години по-нов от ДВГ-то на Е34-ката
А и имаха да минат само 140 км. така
та затова пихме по бира, две, три
за кураж де
И те така
Е34 е страшен автомобил, само не режете дървета с него

P.S. Най-якото е, че се запознах със страшни фенове покрай тая Е34-ка. Лошото е, че напоследък гледам повече
са се навъдили манекените
И те такааааа 



Доста време я търсих, 'щото повечето Е34-ки в моя бюджет, а и малко над него бяха големи кошници

Та моята я намерих в една автокъща, непалена от година, немита, зачукана на кучето у дупарата

Поогледах я и викам ей тая искам да я карам


и се оказа, че въпреки годините си, колицата беше много добре и така стана моя

и беше с могъщия М20Б20 двигател, на мен си ми харесваше и то много

и доста хубави моменти. След това резнах едно дърво с нея



пред нас с помощта на доста бири. После пак се нацепих в едно дърво

и М20Б20 двигателя, и М20Б25-цата дето бях взел в последствие, та да спаси дърветата

бил тоз Младен

ония вика „Да“

а ония вика „Ебал съм го във Фиата, те гумите ще си направят място“


Само да вметна, че Фиата беше поне с околo 12-13 години по-нов от ДВГ-то на Е34-ката



А и имаха да минат само 140 км. така



И те така






P.S. Най-якото е, че се запознах със страшни фенове покрай тая Е34-ка. Лошото е, че напоследък гледам повече
са се навъдили манекените






Последна промяна zAcK на 22 Авг 2014, 21:28, променена общо 2 пъти
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: първата кола която си купихте...
Фиат Бра(д)ва, 2007-а, бях на 21.5
Взех я със спестени пари от хамериканска бригадка
Никога повече италианска шитня...с изключение на ферари или мазерати 




Re: първата кола която си купихте...
Алфа 33, 94та год. 1.8 16V boxer, червен цвят като на тестароса, уникална каруца
единственото хубаво в нея беше звука от боксера и готиният външен вид за тогава (2000 год.)

www.bmwпрофесори-bg.net
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: първата кола която си купихте...
Vra4anin написа:michev написа:То малко ме е срам да пиша, че смятайки наум средната възраст на писалите до момента май съм на годините на бащите, ви ама как да е. Та по темата - първата ми лична, закупена със собствени средства кола бе Москвич 403 /справка гугъл, че 98 процента от потребителите не са и виждали такова чудо наживо/, 1964 година производство, тоест с 4 години по-голяма от мен.Годината е 1990 и дори по него време колата бе стара като модел, но бе уникално запазена, а и винаги съм си падал по ретрото, така че дилема нямаше.Страшно съжалявам че я продадох, ама толкова ми е била акъла навремето.
В Бяла Слатина ("град" врачанска област) знам паркинг, където стоят 3 - 4 такива паркирани един до друг (някои са кочини, но някои са и пореставрирани). Не знам дали ги продават, ама...
По темата... не мога да преценя, коя точно трябва да възприема като "първата". Ако за такава се брои, каквато човек възприема... то това е далечната 2003-а година, предстои ми да взема книжка всеки момент, като още преди да я взема, вече имах 2 - 3 хиляди километра зад гърба си каране със семейната '86 хонда сивик (карах от 15 годишен, всеки божи ден правих глупости до взимането на книжката) и така месец - два преди да взема самата шоф. книжка, изпадна една хонда сивик 88-а година, която беше на такава цена, че ставаше за препродажба. Изпилих мозъка на брат ми да я купи и да изкараме пари от нея, с взимането се почна каламисване, оправяне, кърпене (баси как беше прогнила тази 15 годишна кола- под резервната гума в багажника, ламарината беше на дупки, отпред отдясно пода, където стоят краката на пасажера и ECU-то на колата имаше дъпка), но я каламисахме, карах я, кефех се и бях на седмото небе, 13 дни след покупката и я продадохме и успях да навъртя 500-ина км с нея (деня на продажбата и бе седмица, от както вече имах официоално шоф. книжка), брат ми като реален собственик по документ и дал парите за нея, така и не се качи да я покара
Изкарахме по някакви дребни, ама мен ми липсваше и ми се искаше втора кола в семейството, а аз малък 18 годишен келеш... не мога да купя нищо, така три години по-късно (2006) пак изпилих нервите на брат ми и купи пак хонда, пак сивик, но по-новия модел 5-тата генерация след 91-а ("куршум", "жабе" и т.н. прякори дето има), пак кърпене, пак каламисване, пак се кефих и бях на седмото небе (за справка: тоя модел ми бе мечта, още от както за пръв път видях такава кола през 1995-а година, когато бях 10 годишен), преди да я купи брат ми тая кола, бях карал може би над 20 такива сивика я на приятел, я на познат... ужас. Обаче брат ми, въпреки че е по-голям от мен и имаше книжка от 7 години, нямаше мерак да кара (затова го и натискам да купува коли, защото той не кара ама плаща, а аз ще карам, сещате ли се какви пъклени планове си правех
), да ама на брат ми му се отвори апетита към карането и ядец - тая кола аз се докопвах до нея мнооого рядко. Мина се време, на брат ми му изпадна много лъскава и уникална пак хонда
, но CRX тарга 160 коня (двуместна с махащ се таван), той я купи и еврика - сивика ще е за мен, ще му го плащам на лизинг (вече съм 22 - 23 годишен, работя, изкарвам н'екви пари, уж)
, да ама к*рец: един познат джамбазин идва и вика "в италия е изпаднала една такава хонда сивик като вашата, ама с 160 коня мотора за еди какви си пари" - цената на тази кола бе такава, че се разтреперихме с брат ми, веднага решихме да продадем сивика му (който трябваше да е за мен) и с парите да купим същия, но по-мощен сивик и че даже, да останат пари (правете сметка каква далавера
). Успях и продадох сивика, но нали се сещате, че беше прекалено хубаво, за да е истина - така и не се сдобих с 160 коньов сивик, а стария иначе добър сивик (макар и кърпер, каламисван по български) бе продаден и аз пак без кола
Бях разгромен, отчаян, защото бащината стара хонда 86-и набор я кара баща ми, а новата тарга на брат ми почти не ми се дава и аз пак капо.
Затова дойде 2009-а година и стана тя каквото стана, първата кола купена с лични пари бе факт. Тя бе (и все още си я карам) хонда, Сивик
5-а генерация (жабе, куршум), същия едно към едно като горе споменатия на брат ми който продаде, с тази разлика, че излезнах късметлия, попаднах на кола нов внос от италия, която нямаше (и все още няма) точка ръжда (за запознатите с модела, знаят как гние тая кола), което си бе от една страна страшен късмет да попадна на такава кола. Друго си е човек да има кола, която знае, че си е лично негова и не е нужно на всяко сядане в нея да намества всеки път седалката. Може да е стара 20 годишна кочина изматирала и търкаляна от циганин италианец, но си е моя. За последните 3 години имах много пъклени планове за други коли (други хонди разбира се
и не само), но тъкмо да се реша да си продам моята и.... нещо ме спира. Връщах човек с парите... не ми се продава тая кола. Или съм инфантилен кретен, та не го сменявам тоя друсащ кошник или просто осъзнавам, че не мога да карам 6 цилиндрова 5 метрова кола (каквато ми се кара) и затова и седя на гъза. Наскоро купих един акорд, но продължавам да си карам сивика (кретен
).
Не разбирам подписа ти



When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
Re: първата кола която си купихте...
Москвич 412. Не 2140, а 412. Купе на осмак с дванайсетков, форсиран мотор. За 500 дойче марки през 95-а. Колегата си я беше правил за него. Капитален ремонт на купе, интериор, двигател, абе москвич слънчице. Сиво-син, с червен кожен салон, както викаше един приятел "все едно се возя в кадилак"
. Задницата на едно ниво с предницата / знаете, че тези коли имат отвратителния навик да клякат и само шпреговане на ресьорите ги оправяше/, всички хромирани детайли блестяха и даже си имаше оригинални тасове и надпис "Москвич" на багажника. Чисто нови уплътнения на вратите, шумоизолиран двигателен отсек и даже шумоизолация на пода на купето. Не знам от какво я беше направил, но си пасваше идеално. Даже беше направил ел. багажник от котва на стартер. Отваряше се с бутонче. Тоя москвич никога не отказа да запали, никога не ме остави на пътя, дори и за спукана гума. Интересното е, че никога не загря повече от 90 градуса. Максимума, който беше вдигал като скорост беше 150км. и то с четирима човека. Накрая го продадох през 2001-ва, щото ми трябваха пари за Е21 
Абе, много ми е любопитно каква е била първата кола на Явор. Имам някакъв спомен за фолксваген костенурка, ама не съм съвсем сигурен


Абе, много ми е любопитно каква е била първата кола на Явор. Имам някакъв спомен за фолксваген костенурка, ама не съм съвсем сигурен

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: първата кола която си купихте...
В началото на годината си разсипах нервите покрай един бизнес и покрай учението (последна година уни), разкарах си участието в бизнеса и се зачудих с какво да си лекувам нервичките похабени там. Ровичкайки из форумЪТ ми дойде БЛЕСТЯЩАТА идея, че и без това имам към 6к лв, а вече ми е писнало делим семейния аУтомобил - Volvo s40, 1997, 2.0i 140 к.с. - с баща ми е време за кола.
Винаги съм бил фен на БМВ, но с този бюджет си знаех, че няма кой знае какво да се надявам за любимата марка. Пък и ми трябваше нещо надеждно и с климатик да си разкарвам гъза. Другото изискване беше да не е под 130-140 к.с.
Гледах Пежа, Ситроени ... ноУ вървящи... дизели, атмосферки... вътре все кочина, тясно и гадно. Към края на Януари гледам вече поне 6 месеца се продава 4 врати, е36, 325i, М-пакет, ксенони и прочие циганийки, 17ки... викам тая може и да става. И без това винаги съм искал е36 седан поне 20ка.
Отивам да я гледам, 1ва ряз, 2ра ряз... ебах му ма*ката?! То Волвото с което дойдох да я гледам много вървяло бе, колкото 25ца!!!! Цитат от собственика "тя е мудна докато не иде във високите"... ебах тия високи си вика, ае във сервиз формула (пловдив). Няма преглед, няма данък... диагностика... няма ламбда. Кееееффф. По живо, по здраво и да нея виждам повече.
Почва отчаянието... гледам, гледам тия мобилета, карЦ.бг ... само разни трошляци.
Гледам тъжно и БМВ форума... не ми стигат паричките за тия 25ци и 28ци дето ги предлагат, прави са хората, свестни са им колите.
Накрая гениалното хрумване да си пусна аз тема "купувам" и продавачите да ме търсят.
(тука има фанфари, прожектори, лазери и фойерверки)
lubaka_320 ми праща една оферта от карс-а, малко повече парички от колкото мислех да дам ама да се чуем по тела.Купе е, мразя купета ама се вписва в изискванията. "на Пешо 20ката"... времето лети, все едно веднага съм отишъл да я гледам. Идва на кръстовището гледаме я, има леки забележки... козметики все. Мен тва не ме касае... Качваме се за тест, той кара (заварен диф, жълти Конита)... 1ва.... Олееее, 2ра.... ЛЕЛЕЛЕееее... 3та нема писта.... спирачки.... завой... момчето взима обратния малко по лекичко, че е мокро и все пак е със зимните гуми. 2раааааааа.... 3та.... Ебати колата. Слизам и се разбираме да я взема с отворен диф и нормалното окачване.
3 дни ме боли врата от неочакваното ускорения на 28-цата. ВЛЮБЕН съм.
От тогава до сега само бензин, течност за чистачки и едно обслужване (е, и малък проблем с бравите и алармата = нов акумулатор + едни 7ки + ново СД, че старото умре
). Колата мечта... имам чувството, че ако не се случи нещо никога няма да я продам. Все още ВСЕКИ ДЕН като отивам към нея да я запаля се усмихвам, все още ме радва всеки път като чуя звука й... нз, болен съм по тази кола.
Винаги съм бил фен на БМВ, но с този бюджет си знаех, че няма кой знае какво да се надявам за любимата марка. Пък и ми трябваше нещо надеждно и с климатик да си разкарвам гъза. Другото изискване беше да не е под 130-140 к.с.
Гледах Пежа, Ситроени ... ноУ вървящи... дизели, атмосферки... вътре все кочина, тясно и гадно. Към края на Януари гледам вече поне 6 месеца се продава 4 врати, е36, 325i, М-пакет, ксенони и прочие циганийки, 17ки... викам тая може и да става. И без това винаги съм искал е36 седан поне 20ка.
Отивам да я гледам, 1ва ряз, 2ра ряз... ебах му ма*ката?! То Волвото с което дойдох да я гледам много вървяло бе, колкото 25ца!!!! Цитат от собственика "тя е мудна докато не иде във високите"... ебах тия високи си вика, ае във сервиз формула (пловдив). Няма преглед, няма данък... диагностика... няма ламбда. Кееееффф. По живо, по здраво и да нея виждам повече.
Почва отчаянието... гледам, гледам тия мобилета, карЦ.бг ... само разни трошляци.
Гледам тъжно и БМВ форума... не ми стигат паричките за тия 25ци и 28ци дето ги предлагат, прави са хората, свестни са им колите.
Накрая гениалното хрумване да си пусна аз тема "купувам" и продавачите да ме търсят.
(тука има фанфари, прожектори, лазери и фойерверки)
lubaka_320 ми праща една оферта от карс-а, малко повече парички от колкото мислех да дам ама да се чуем по тела.Купе е, мразя купета ама се вписва в изискванията. "на Пешо 20ката"... времето лети, все едно веднага съм отишъл да я гледам. Идва на кръстовището гледаме я, има леки забележки... козметики все. Мен тва не ме касае... Качваме се за тест, той кара (заварен диф, жълти Конита)... 1ва.... Олееее, 2ра.... ЛЕЛЕЛЕееее... 3та нема писта.... спирачки.... завой... момчето взима обратния малко по лекичко, че е мокро и все пак е със зимните гуми. 2раааааааа.... 3та.... Ебати колата. Слизам и се разбираме да я взема с отворен диф и нормалното окачване.
3 дни ме боли врата от неочакваното ускорения на 28-цата. ВЛЮБЕН съм.
От тогава до сега само бензин, течност за чистачки и едно обслужване (е, и малък проблем с бравите и алармата = нов акумулатор + едни 7ки + ново СД, че старото умре

- nikinenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 17.06.2004
- Местоположение: Харлоу
- Кара: E90 335d, F30 320d
Re: първата кола която си купихте...
E34 М20Б20, докато учех в Германия си бях събрал пари. За 2400 евро я взех на 229к километра, 4 години я карах, към 100к километра отгоре и направих и не ме остави никъде нито веднъж. Накрая се посчупи скоростната кутия, пак вървеше ама течеше масло от нея и виеше и я дадох за скрап.
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: първата кола която си купихте...
2005г. продадох и последния си мотор за следващите 5 години и взех да се оглеждам за е30 мечта голяма за е36 неможех и да помисля с парите които имах, но изневиделица гледам в квартала едно е36 ударено отпред. Намерих собственика 1месец пазарлъци и накрая го взех нова боя нов преден капак и фар и колата блесна.. м40 318 с течащата рейка я изпратих след 2 години вярна служба в Овча купел
бях супер щастлив зад волана на тази кола 


Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Re: първата кола която си купихте...
Първото возило, което си купих беше е30 324 тд за скромните 700 лева на изплащане
. Още ми е мъчно за нея 


- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Re: първата кола която си купихте...
Първата ми кола 
Пежо 205 1983г., моторЯ 1.1 с общо мазане на скоростите и двигатея
Купих я 2004, карах я още 2 години. Беше на повече от милион километра!!!
С какъв акъл ходих два пъти до морето с нея..

Пежо 205 1983г., моторЯ 1.1 с общо мазане на скоростите и двигатея

Купих я 2004, карах я още 2 години. Беше на повече от милион километра!!!
С какъв акъл ходих два пъти до морето с нея..
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: първата кола която си купихте...
С какъв акъл ходих два пъти до морето с нея..

Иначе по темата-през далечната 1994год-БМВ Е21 318,страхотен автомобил,който беше и доста безпроблемен.Продадох го след като заварих лагерите на вала,след това тойоти,мазди,тойоти,хонди,та допреди 1 год.
- NIKMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 23.11.2010
- Местоположение: Ел Марконе
- Пол: Мъж
- Кара: E46i
- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: първата кола която си купихте...
e30 - комбара,сам отидох - гледах,харесах и купих,просто не устисках на звука на M20-ката



Последна промяна raddy на 19 Авг 2012, 16:59, променена общо 1 път

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: първата кола която си купихте...
Първата кола която си купих си карам и до днес
Е36 седан. Разкарвах се до щатите за нея, щото тва беше най-бързия начин да я имам. Беше есента на 2010, а аз бях на 20
А, първата кола която имах беше голф 2 - ранен подарък за бала от нашите. Естествено когато започвах 12ти клас и имах книжка, голф 2ката си беше вече 20 годишна кола и ядох много храна от моите съученици, щото точно тогава тръгнаха и пернишките майтапи
Та общо взето ъъ ... къв е тоя голф, не можа ли да изкочиш с нещо по-арно .... но като заклет фен на немското предпочитах голф 2 88" пред хонда цвик 94'' .
А, нещото което ме радваше още повече беше, че ядох храна за колата от хора дето се прибираха пеша след училище

Е36 седан. Разкарвах се до щатите за нея, щото тва беше най-бързия начин да я имам. Беше есента на 2010, а аз бях на 20

А, първата кола която имах беше голф 2 - ранен подарък за бала от нашите. Естествено когато започвах 12ти клас и имах книжка, голф 2ката си беше вече 20 годишна кола и ядох много храна от моите съученици, щото точно тогава тръгнаха и пернишките майтапи
Та общо взето ъъ ... къв е тоя голф, не можа ли да изкочиш с нещо по-арно .... но като заклет фен на немското предпочитах голф 2 88" пред хонда цвик 94'' .
А, нещото което ме радваше още повече беше, че ядох храна за колата от хора дето се прибираха пеша след училище



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани