Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от bioz » 22 Юли 2013, 19:50

madpetio написа:аз пък от 2008ма само дизели карам,що не знам за шайби, за дюзи,за помпи,за турбота май "повредата" е у вашия телевизор :winky:
..........
карам ги по две години и ги продавам...


Май сам си си отговорил, но имай впредив, че повечето не сме продавачи на коли и винаги когато се наложи да си сменяме колата се изисвква известна инвестиция.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Nickelback » 22 Юли 2013, 20:04

Майкооо, плашИм се :mhihi: Какви са тия цени по дизелите, бре колеги? Недай си боже човек да реши, да ремапва по-сериозно :roll: После ме питат "що М5?" :ok:

Злато ли има в тия дюзи и помпи, или джуджетата на Дядо Коледа са на надница по сервизите да ги ремонтират :mhihi: :?: Защо ли ми се струва, че цените на ремонтите и консумативите са изкуствено надути в пъти :paranoid:

Признавам си, лаик съм на тема дизели, само знам, че на Паджо трябва да му сипвам нафта :ok: :dunno:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от KUM4o » 22 Юли 2013, 20:40

Мани мани ми сега новите бензини и те като станат с турбота кво правиме :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от kikko » 22 Юли 2013, 21:27

KUM4o написа:Мани мани ми сега новите бензини и те като станат с турбота кво правиме :D



Хората,които ги карат нови се радват.
НИЕ.......плачеме. :yes:
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от TNT » 22 Юли 2013, 21:37

Аз затова си мисля, че след години ще се напълни с американки с атмосферни мотори, големи кубици :dunno: БМВ, Мерцедес, Ауди... слагай по 2-3 турбота на 4 цилиндров сешоар и чакай да стане нещо от него като влезне в България на 300-400 хиляди километра :mhihi:

П.П. Ще са интересни теми от рода на "Турбо - направи си сам" :mhihi:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от b00st » 22 Юли 2013, 21:52

Във всеки квартал - турбо сервиз.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от TNT » 22 Юли 2013, 21:54

Ще се появят китайски, наливно :mhihi: Универсални :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Vasko » 22 Юли 2013, 21:57

М-дам , темата стана доста странички като гледам ... Иначе с един резервоар минавам 900 км и ми изписва ,че имам още за 50 км .Това добре ли е ? За сега най-много ми харесва да го карам на смрачаване дизела, защото е с фабричен ксенон или пък когато е съвсем тъмно .Готино си е като ''палнеш'' и да видиш линията на ксенона как се регулира автоматично в зависимост от натовареността на автомобила и свети толкова яко и готино ..Няма нищо общо с китайският на е34-ката :)) Днеска се дърпах на светофара с едно ауди а3-ка ... Ей тази е39-ка дизелка бе, на старта още го лапна ,а за после нямаше разстояние за повече. Май доста повече дърпа в ниските спрямо бензина ама това черно припушване , което се появява при рязко потегляне ме дразни ....
Иначе е качихме на подемник и е гледахме отдолу на сервиз. Автомобила е много стегнат и няма никакви луфтове нито нищо за смяна -колкото и невероятно да звучи!!! Дори рейката, която уж им е слабото място няма нито течове нито луфт дори. Волана е стегнат и няма луфтове нито никакви течове вътре по двигателя, защото го мих двигателя и след това ходих до София и се върнах и пак отворих капак и си беше все така чист коша ,а може би заради кората, която е отдолу и пречи да влиза мръсотия и прахоляк ..
Май ще се окаже, че много интелигентно е направен автомобила пък и реално за 2 000 км съм сменил само водна помпа, термостат и един тройник и една промивка съм направил на радиаторите и то по указание на колеги от форума, а не че е било необхидимо. Да видим какво тепърва ще ми поднесе този двигател като изненада ?
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Top Gun Maverick » 22 Юли 2013, 22:13

Nickelback написа:После ме питат "що М5?" :ok:

:mhihi:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Ivo_Borisov » 22 Юли 2013, 22:15

Не го оставяй да пада под 15 литра гориво че ще сменяш и помпа :mhihi: :wave:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от hell's angel » 22 Юли 2013, 22:15

Като казахте дизел и не можах да се сдържа :
http://www.youtube.com/watch?v=AETpNL_LaIc


:shock: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Кога ли ще прибера един такъв къминс в двора :mrgreen:

Иначе и аз покарвам на нафтичка от 2-3 години и засега го предпочитам пред бенза.
Ubi dubium, ibi libertas

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от madpetio » 22 Юли 2013, 22:19

bioz написа:
madpetio написа:аз пък от 2008ма само дизели карам,що не знам за шайби, за дюзи,за помпи,за турбота май "повредата" е у вашия телевизор :winky:
..........
карам ги по две години и ги продавам...


Май сам си си отговорил, но имай впредив, че повечето не сме продавачи на коли и винаги когато се наложи да си сменяме колата се изисвква известна инвестиция.

Пак четеш между редовете...
Написах ти за една година минавам поне 150000км като за две години мина 300000 кво да я правя тая кола да я реставрирам ли? Продавам я много ясно. 95% от този форум 300000 на бензин или газ са в мечтите камоли на дизел, а сменяте кво ли не... аз за 300000 съм сменил един съединител,едни дискове,едни задни амортисьори и три ангренажа

А за инвестицията всички я правим
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от steeN » 22 Юли 2013, 22:37

Дизелите, които караш, БМВ ли са обаче ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от SpeedyMan » 22 Юли 2013, 23:43

Демирев написа:7 години бях собственик на турбо-дизел интерколер Мондео.
Стига ми толкова мъки с пишман нафтови помпи на златни цени.

Бих взел V12 TDI - ама като се сетя че градско и на магистралата със 190 км в час сигурно дърпа по 17 л. ви пауър нафта и смяна на ремъци - ролки с труд 3 000 лева - ебем ти дизела :paranoid:

За 5.0 TDI на Ауди ли говориш? Не е ли с верига това чудо? Или за обикновените рамъци говориш?
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 27.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от 6inlinepower » 22 Юли 2013, 23:59

Не е 5, а 6.0 V12 TDI, комплект предни и задни керамични дискове и накладки, около 30 000лв. :mrgreen:

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook