Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Модератор: Общи модератори
- thewhitestig
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: Sofia, Drujba 1
- Пол: Мъж
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
acho.rs написа: Ти това сериозно ли го каза![]()
Нещо започнахте да изпростявате . Да кажеш, че Фиеста е по-сигурна от ХДЖЕЙ е все едно да кажеш, че Глобетротер-ите харчат по-малко от Голф 4 1,9ТДИ , щото голфа е евро 3 а камиона Евро 6![]()
Много по-важно - помисли при сблъсък на две тела , което забавя движението си по-бързо - по-тежкото или по-лекото . И съответно , кое понася по-силно отрицателно ускорение - 1300кг форд или 2100 кг Ягуар
Сревнението тук беше между Е38 и Fiesta. При челен сблъсък между Fiesta и XJ разбира се, че предпочитам да съм в Ягуара, точно заради това отрицателно ускорение. При удар в стена предпочитам фиестата. EuroNcap са я рейтнали 91%, значи сигурността реално и е толкова. Обаче когато става въпрос за стар автомобил като E38 ако щеш натовари торби с пясък в багажника и на задните седалки, пак ще предпочета да съм във фиестата при челен удар. Идеята беше, че старите автомобили се мачкат много по-лесно от новите. Купетата им се деформират и мачкат крака. Волана идва напреде и троши гръдни кошове и глави. Това го разпрявям от няколко поста вече. Това, че ти си избрал да се заядеш за определен детайл който вадиш от контекст е съвсем друг въпрос.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
На този тест се виждат добре разликите в ускоренията. Корсата получава толкова голямо отрицателно ускорение, че чак тръгва в обратна посока.
Това ли ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
thewhitestig написа:acho.rs написа: Ти това сериозно ли го каза![]()
Нещо започнахте да изпростявате . Да кажеш, че Фиеста е по-сигурна от ХДЖЕЙ е все едно да кажеш, че Глобетротер-ите харчат по-малко от Голф 4 1,9ТДИ , щото голфа е евро 3 а камиона Евро 6![]()
Много по-важно - помисли при сблъсък на две тела , което забавя движението си по-бързо - по-тежкото или по-лекото . И съответно , кое понася по-силно отрицателно ускорение - 1300кг форд или 2100 кг Ягуар
Сревнението тук беше между Е38 и Fiesta. При челен сблъсък между Fiesta и XJ разбира се, че предпочитам да съм в Ягуара, точно заради това отрицателно ускорение. При удар в стена предпочитам фиестата. EuroNcap са я рейтнали 91%, значи сигурността реално и е толкова. Обаче когато става въпрос за стар автомобил като E38 ако щеш натовари торби с пясък в багажника и на задните седалки, пак ще предпочета да съм във фиестата при челен удар. Идеята беше, че старите автомобили се мачкат много по-лесно от новите. Купетата им се деформират и мачкат крака. Волана идва напреде и троши гръдни кошове и глави. Това го разпрявям от няколко поста вече. Това, че ти си избрал да се заядеш за определен детайл който вадиш от контекст е съвсем друг въпрос.
При челен удар в стена (нещо което се случва 1 на 100) може би е по-добре да си в фисета от колкото в Е38 . Само че ПТП стават най-честно МПС/МПС или МПС/пътно препятствие . При преобръщане отново по-леката кола ще изпита по-силно ускорение . Не се заяждам , ако беше прочел поста на бум-бум щеше да видиш, за какво ти говоря ...
Euro NCAP’s frontal impact test simulates a car crashing into another of similar mass and structure. In real life, when two cars collide the vehicle with the higher mass has an advantage over the lighter one. Generally speaking, vehicles with higher structures tend to fare better in accidents than those with lower structures. Therefore, ratings are comparable only between cars of similar mass and with broadly similar structures. Euro NCAP groups cars into the following structural categories: passenger car, MPV, off-roader, roadster and pickup. Within each of those categories, cars which are within 150kg of one another are considered comparable.
- thewhitestig
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: Sofia, Drujba 1
- Пол: Мъж
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Да, и се съгласих с теб още с първото си изречение на миналия пост. Това което обяснявах е предимството което имат новите автомобили пред старите, имайки предвид здравата си конструкция и ниския процент на деформиране на купето.
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
thewhitestig написа:Да, и се съгласих с теб още с първото си изречение на миналия пост. Това което обяснявах е предимството което имат новите автомобили пред старите, имайки предвид здравата си конструкция и ниския процент на деформиране на купето.
Ти пак ли почна?!??


Не знам на колко си години но има чувството че си на 15 и каквото гледаш на екрана това е вярното ама реалният живот няма нищо общо с този от екрана

- thewhitestig
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: Sofia, Drujba 1
- Пол: Мъж
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
ilia1984 написа:Ти пак ли почна?!??Какво и е здравото на тази Фиеста със стомана от бай мангал (митал) хем нищо не разбираш от механика , физика хем почна да даваш мнение кое е здраво и кое не ! Тук само се дразня като чета такива тъпизми
Не знам на колко си години но има чувството че си на 15 и каквото гледаш на екрана това е вярното ама реалният живот няма нищо общо с този от екрана
Вземи се образовай малко вместо да се излагаш. Откога стана готино да оспорваш по най-глупавия начин мнението на другия без да се аргументираш дори малко?

После фиестата била със стомана от бай мангал.

Новата Мока от Опел също се представя много добре.
Едно от най-важните неща при удар е А колоната на колата да издържи на натоварването от сблъсъка за да не се деформира купето. Затова като видиш на стара кола как покрива и става на палатка, това винаги е признак за незапазена цялост на отделението на пасажерите. Eто примери:
- thewhitestig
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: Sofia, Drujba 1
- Пол: Мъж
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
И понеже знам какви дървени философи сте форумните интелектуални бойци, ще приложа едно последно видео което реално показва как стоят нещата. При това Модуса е вече на 8 години. С още по-новите коли не може да става и сравнение. Те директно си прерязват старите "танкове". Килограмите са 1125 срещу 1440.
ilia1984 Вземи се подготви малко с факти преди да започнеш да се правиш на големия Стивън Уайнберг и да обясняваш кой разбирал от физика и механика и кой не.
ilia1984 Вземи се подготви малко с факти преди да започнеш да се правиш на големия Стивън Уайнберг и да обясняваш кой разбирал от физика и механика и кой не.

- Wolf4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
bum_bum написа:Това го копнах от страничката на Euro Ncap:
...
На тоя етап предочитам да съм в е38-цата пък нека съм глупав.
Колега, никак не си глупав. преживях две катастрофи в е36 и мога да разкажа от опит следното:
При първата катастрофа, един напушен холандски идиот с Фиат Мареа Комби, натиснал спирачка рязко щото се скарал с жена си и аз бях късметлията отзад. Ударих го с 60 км/час. Аз дори нямах счупен фар, оттървах се със смяна на ляв калник,решетка и преден капак плюс боядисване. Този в мареата не успя да си отвори вратата сам, а понеже бях много ядосан го оставих вътре, за да не го набия.
Полицията го заключи още като им го предадох. Измъкнах го за яката докато те спираха

Втората катастрофа с другото ми БМВ се случи на приятелката ми пак в Холандия. Алфа Ромео с полска регистрация я удря отдясно с висока скорост като влиза на червено в едно кръгово. Колата беше пълна с 6 броя поляци и едно поляче на видима възраст 8-9 месеца. Когато най-после пристигнах на мястото на катастрофата заварих двигателят на алфата на платното, а самата кола беше без предница. как са оживяли поляците нямам идея, но собствениците ги опандизиха и двамата, защото колата се оказа без застраховка, а камерите бяха заснели нарушението им.
БМВ-то имаше крива странична греда, предна дясна врата за смяна и преден калник за изправяне плюс боя, разбира се.
Толкова от мен за "кашкавалените" е 36ци.
Are you M enough...?!
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Ти нали усещаш с какво сравняваш Е36- с кочини дето са произведени по същото време. И са мислени по времето когато е мислено Е36- преди 20+ години. Има две клипчета сложени- забележи основната разлика между тях и твоите сравнения
Говорейки за Е38 срещу нова градска въшка и аз искам да съм в Е38. Колкото и да се смачка 7-цата, колкото и въшката да остане цяла идва момента с рязкото спиране. Е със сигурност Е38-цата ще спре по-късно и натоварването ще е по-малко за пътниците. Но имам едно условие- да съм на задната седалка в Е38- хич не ме кефи колко се мачкат колите в случая "стара <=> нова"...

Говорейки за Е38 срещу нова градска въшка и аз искам да съм в Е38. Колкото и да се смачка 7-цата, колкото и въшката да остане цяла идва момента с рязкото спиране. Е със сигурност Е38-цата ще спре по-късно и натоварването ще е по-малко за пътниците. Но имам едно условие- да съм на задната седалка в Е38- хич не ме кефи колко се мачкат колите в случая "стара <=> нова"...
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Не забравяйте че колите не само се блъскат в бетонни блокчета за тестове а се блъскат и помежду си при реални условия на пътя - тогава голямата кола мачка малката и изобщо няма място за сравнение та ако ще да е с нула звезди от тия краш тестове.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
ilia1984 написа:Ти пак ли почна?!??Какво и е здравото на тази Фиеста със стомана от бай мангал (митал) хем нищо не разбираш от механика , физика хем почна да даваш мнение кое е здраво и кое не ! Тук само се дразня като чета такива тъпизми
Не знам на колко си години но има чувството че си на 15 и каквото гледаш на екрана това е вярното ама реалният живот няма нищо общо с този от екрана
Лекинко ще те открехна,че Митал (случайно или не) е най-големият производител на стомана в света!!Нищо чудно в БМВ да се използва стомана от Митал

Аз не разбирам кой знае колко от механика и физика,ама съм "отварял" Фиеста и знам каква и е конструкцията и какво желязо има вътре,под външната обвивка,която виждаш...

Също така чат-пат имам представа какви са стоманите използвани при новите коли и какви при колите от поколението на Е36.
Така че "Москвичовата" логика->щом е голямо и старо значи е много здраво....лекинко не важи....в 2013-та година

п.п.Дразни се колкото искаш...безплатно е...

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
немо написа:Лекинко ще те открехна,че Митал (случайно или не) е най-големият производител на стомана в света!!Нищо чудно в БМВ да се използва стомана от Митал![]()
Аз не разбирам кой знае колко от механика и физика,ама съм "отварял" Фиеста и знам каква и е конструкцията и какво желязо има вътре,под външната обвивка,която виждаш...![]()
Също така чат-пат имам представа какви са стоманите използвани при новите коли и какви при колите от поколението на Е36.
Така че "Москвичовата" логика->щом е голямо и старо значи е много здраво....лекинко не важи....в 2013-та година![]()
п.п.Дразни се колкото искаш...безплатно е...
Абе НЕмо абе дете заблудено ти влизал ли в завод на Митал(бай мангал )? Как някой от Германия ще си купи стомана от циганите

п.с Тъпей на воля

Последна промяна ilia1984 на 12 Авг 2013, 18:33, променена общо 1 път
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Jordana написа:Не забравяйте че колите не само се блъскат в бетонни блокчета за тестове а се блъскат и помежду си при реални условия на пътя - тогава голямата кола мачка малката и изобщо няма място за сравнение та ако ще да е с нула звезди от тия краш тестове.
Я пак я повтори тая простотия след като гледаш клипчето 2-3 мнения по-горе- онова с Волвото... То бива да пишете глупости на поразия, ама тука прекаляваш

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
ilia1984 написа:Абе НЕмо абе дете заблудено ти влизал ли в завод на Митал(бай мангал )? Как някой от Германия ще си купи стонама от циганитеЕдинственият компромис е да купуват стомана от (US Steel) за американските си заводи!
Не,не съм влизал,разкажи ми...

Като споменаваш за компромиси БМВ нямат ли завод в Русия....

ilia1984 написа:п.с Тъпей на воля
Ми правим ти компания да не си сам,ко се оплакваш



Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
F3P написа:Jordana написа:Не забравяйте че колите не само се блъскат в бетонни блокчета за тестове а се блъскат и помежду си при реални условия на пътя - тогава голямата кола мачка малката и изобщо няма място за сравнение та ако ще да е с нула звезди от тия краш тестове.
Я пак я повтори тая простотия след като гледаш клипчето 2-3 мнения по-горе- онова с Волвото... То бива да пишете глупости на поразия, ама тука прекаляваш
За това да имаш да изръсиш нещо компетентно ?
http://www.youtube.com/watch?v=58zqJCtUjSI
Или за това ?
http://www.youtube.com/watch?v=QXunnaaYtz0
Или простотиите на 5та предавка са последна инстанция ? Виж кой прави тестовете и пак коментирай глупостите за пред публика .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани