Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!!
Модератор: Общи модератори
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
Демирев написа:
Не би трябвало да се плаши от тези цифри безумецът дал 55 000 лева за тази Инсигния.
Доколкото чета продължителните тестове 100 000 км. във Фолксваген Билд разхода пада с около литър след като навърти 100 000 км.
И макс.скорост се вдига с 5-7 км в час.
Въобще всички данни на чисто нов мотор и такъв на 100 000 км. са различни.
Напълно съгласен съм, че чисто нов мотор е очаквано да харчи малко повече... конкретният автомобил беше на 28км, когато ми го докараха... след като го оставих на колегите за останалата част от тестовете беше на 320км...
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
K_Ilkov написа:къде ше го видиш обаче е въпроса,
то и м5 е34 е било по-зле
почват от 24-5 евра ..., едно време като точех лиги по тях ги имаше и под 10 ...
уникален автомобил, но има малко общо с Опел ...
Така е добър и скъп автомобил знам че има една бройка в бг

Ще е голям смях както си караш кротно новото М3 с 200 отзад да почне да ти светка стар опел омега и да те задмине от дясно!!!

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
Те тия работи се случват ...
Аз със 330-ката съм правил път на една Астра комби пътна помощ ...
Изобщо не се и напъвах щото го знам тоя кукавел
...
хАстрата е с 3.0 V6 от Омега
сигурно може да подмине бая коли и теглейки някой
Аз със 330-ката съм правил път на една Астра комби пътна помощ ...
Изобщо не се и напъвах щото го знам тоя кукавел

хАстрата е с 3.0 V6 от Омега

сигурно може да подмине бая коли и теглейки някой


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
boksioraE39 написа:Не се плашете толкова,добрата стара М5ца ще свърши работа...![]()
http://vbox7.com/play:7992e549
Абе, за плашене е, щото омегата е 90та, а м5цата е в най-добрия случай е 98ма

Това са си 8 години инженерна мисъл, че даже повече, щото това което е реализирано 90та, реално е мислено 87-88-89та.
На годините на лотуса е е34 м5, а там може да не е много приятен края на битката за "нас".
Както и да е. Точно за тези опели говорих, но те са опели, колкото и косуорт сиерите са фордове


Един приятел в Бургас си взе 3.0 бензинова матаретка от омега А, дето трябва да замести чистия дизел в омегата на дядо му

Стрейт сикс, уж голяма работа - ще видим какво ще стане като се получи работата



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- M3 E92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
ilia1984 написа:Ако видите това бягайте далече че е46 330i няма да му види и стоповете дори![]()
![]()
Опел Омега лотус 3.6 литров бензин 380 коня
Казвали са ми за този Опел, че му е спряно производството по искане на германската полиция, ако не се лъжа, защото не са имали възможността с тогавашните патрулки да ги настигат

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
Абе хайде да кажем, че този Опел, който е гордостта на всички форумни герои на тази марка, реално е тунингован модел, ама не от Опел. Затова се казва и ЛОТУС, понеже именно Лотус го хваща и го прави да прилича на нещо. И то са му наблъскали каквото могат за тези години. Спокойно БМВ през 80-те можеше да си даде някоя кола на инжинерите им от Ф1 за да им праснат едно турбо и толкова. И щеше да си е истински заводски тунинг, а не възложен на друга марка защото нашата не може сама да си направи каквото иска.
Ама кой да се занимава с подобни глупости. Комплексарщина един вид е било цялото това обявяване за заводски автомобил на Опел. Който си прави заводски автомобил си го доработва той, а не някоя друга марка.
По същата логика дай да обявим БМВ М5/М6 на Джи-Пауър за заводска модификация и готово. Или някой от още по-бруталните гаражни доработки на БМВ по света.
Опел Омега Лотус, вижте само как звучи, нещо като бразилец с 15 имена.
Все едно БМВ 335 Роувър.


По същата логика дай да обявим БМВ М5/М6 на Джи-Пауър за заводска модификация и готово. Или някой от още по-бруталните гаражни доработки на БМВ по света.
Опел Омега Лотус, вижте само как звучи, нещо като бразилец с 15 имена.




In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
Е има си еквивалент 
http://www.fantasycars.com/sedans/HTML/ ... o_e34.html
Powertrain Layout Front engine, RWD
Displacement, cc 3430
Power(DIN)@rpm 360@6000
Torque, lb-ft@rpm 384@4000
Curb Weight, lb 3737
0-62 mph, sec 5.2

http://www.fantasycars.com/sedans/HTML/ ... o_e34.html
Powertrain Layout Front engine, RWD
Displacement, cc 3430
Power(DIN)@rpm 360@6000
Torque, lb-ft@rpm 384@4000
Curb Weight, lb 3737
0-62 mph, sec 5.2
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
Наистина старите опели бяха доста вървежни за конете си. Една запазена вектра 2,0 115 върви на задната броня на 320 без ванус на 400м. Разходът също им беше доста приятен на бензинките. Астра гси 150 дава около 5,5-6,0 литра извън градско със спазване на ограниченията.
Ама то като цяло този фенамен се случва при всички марки автомобили. Един голф 2-ка КР върви на равно с голф 4-ка 1,8т. Като главен виновник са килограмите и екологията
Ама то като цяло този фенамен се случва при всички марки автомобили. Един голф 2-ка КР върви на равно с голф 4-ка 1,8т. Като главен виновник са килограмите и екологията

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
BMW Power ACM написа:Абе хайде да кажем, че този Опел, който е гордостта на всички форумни герои на тази марка, реално е тунингован модел, ама не от Опел. Затова се казва и ЛОТУС, понеже именно Лотус го хваща и го прави да прилича на нещо. И то са му наблъскали каквото могат за тези години. Спокойно БМВ през 80-те можеше да си даде някоя кола на инжинерите им от Ф1 за да им праснат едно турбо и толкова. И щеше да си е истински заводски тунинг, а не възложен на друга марка защото нашата не може сама да си направи каквото иска.Ама кой да се занимава с подобни глупости. Комплексарщина един вид е било цялото това обявяване за заводски автомобил на Опел. Който си прави заводски автомобил си го доработва той, а не някоя друга марка.
По същата логика дай да обявим БМВ М5/М6 на Джи-Пауър за заводска модификация и готово. Или някой от още по-бруталните гаражни доработки на БМВ по света.
Опел Омега Лотус, вижте само как звучи, нещо като бразилец с 15 имена.Все едно БМВ 335 Роувър.
![]()
![]()


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
Не съм съвсем сигурен дали е точно така
Имам една Вектра 2004 2.0 бензин Гтс ли е каква ли е и не си и мисля,че троика или петица с двулитров мотор/че и малко по голям/ няма да ми гледа стоповете от прилично разстояние.Доста пъргава си е според мен....но си е Опел все пак,та ако има някой запален опелджия тук я продавам


Имам една Вектра 2004 2.0 бензин Гтс ли е каква ли е и не си и мисля,че троика или петица с двулитров мотор/че и малко по голям/ няма да ми гледа стоповете от прилично разстояние.Доста пъргава си е според мен....но си е Опел все пак,та ако има някой запален опелджия тук я продавам


Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
BMW Power ACM написа:Абе хайде да кажем, че този Опел, който е гордостта на всички форумни герои на тази марка, реално е тунингован модел, ама не от Опел. Затова се казва и ЛОТУС, понеже именно Лотус го хваща и го прави да прилича на нещо. И то са му наблъскали каквото могат за тези години. Спокойно БМВ през 80-те можеше да си даде някоя кола на инжинерите им от Ф1 за да им праснат едно турбо и толкова. И щеше да си е истински заводски тунинг, а не възложен на друга марка защото нашата не може сама да си направи каквото иска.Ама кой да се занимава с подобни глупости. Комплексарщина един вид е било цялото това обявяване за заводски автомобил на Опел. Който си прави заводски автомобил си го доработва той, а не някоя друга марка.
По същата логика дай да обявим БМВ М5/М6 на Джи-Пауър за заводска модификация и готово. Или някой от още по-бруталните гаражни доработки на БМВ по света.
Опел Омега Лотус, вижте само как звучи, нещо като бразилец с 15 имена.Все едно БМВ 335 Роувър.
![]()
![]()
Е по тая логика да вземем да задраскаме като модел М1 щото е точно толкова БМВ колкото и тоя Опел...
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
Аз не мисля ,че са спряли да върят - просто гледате само слаби модели - влезте на Опел в сайта и ето
Opel Insignia, 4-Türer OPC2.8 V6 Turbo, 239 kW (325 PS), Manuelles 6-Gang-Schaltgetriebe (4x4 Allradantrieb)
Opel Insignia, 4-Türer OPC2.8 V6 Turbo, 239 kW (325 PS), Manuelles 6-Gang-Schaltgetriebe (4x4 Allradantrieb)
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
F3P написа:BMW Power ACM написа:Абе хайде да кажем, че този Опел, който е гордостта на всички форумни герои на тази марка, реално е тунингован модел, ама не от Опел. Затова се казва и ЛОТУС, понеже именно Лотус го хваща и го прави да прилича на нещо. И то са му наблъскали каквото могат за тези години. Спокойно БМВ през 80-те можеше да си даде някоя кола на инжинерите им от Ф1 за да им праснат едно турбо и толкова. И щеше да си е истински заводски тунинг, а не възложен на друга марка защото нашата не може сама да си направи каквото иска.Ама кой да се занимава с подобни глупости. Комплексарщина един вид е било цялото това обявяване за заводски автомобил на Опел. Който си прави заводски автомобил си го доработва той, а не някоя друга марка.
По същата логика дай да обявим БМВ М5/М6 на Джи-Пауър за заводска модификация и готово. Или някой от още по-бруталните гаражни доработки на БМВ по света.
Опел Омега Лотус, вижте само как звучи, нещо като бразилец с 15 имена.Все едно БМВ 335 Роувър.
![]()
![]()
Е по тая логика да вземем да задраскаме като модел М1 щото е точно толкова БМВ колкото и тоя Опел...
Нещо обърка понятията,М1 доколкото знам само дизайна му е конструиран от ламбо двигателя си е М88 който го има и в 635csi,даже и в М5.


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- The_Ancient
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 16.11.2005
- Местоположение: Cal
- Пол: Мъж
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
Опел наистина правеха отлични автомобили. От Манта, Аскона Б (400) и Кадет Ц във времето на е21 първо минаха на предно. От Кадет Е/Вектра А/Астра Ф ХЕ и ЛЕТ минаха на Екотек. От Омега и500/Ирмшер/Лотус минаха на... нищо. Много от тези коли бяха с по-добра динамика от еквивалентните модели на БМВ по това време, 25 години по-късно супермодерната Астра турбо дизел пада по очи от Кадет. Дори видеото не мисля, че показа реално разликата във вървежа на двете коли. Кадетът би трябвало да отвее Астрата с повече. Тъжна история, старите опели са добри коли, даже Кадет 1.3 върви прилично.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани