Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp

Мнение от nightdriver » 24 Дек 2013, 21:24

...когато брезел бара мойта кола , каза че най-добре (безопастно) е да се вдига с 25-30% от заводската мощност...
Изображение


Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 1.10.2013
Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
Пол: Мъж
Кара: '74 3.0CSi
Мечтае да кара: made by pininfarina
Детайли за колата: винаги над 200 к.с.

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp

Мнение от rosendaal » 24 Дек 2013, 21:46

http://www.autoevolution.com/engine/volkswagen-caddy-2005-19-tdi-75-hp.html

Колкото до качествата на Брезел-от години има хора които редовно ползваме услугите му.
за мен е изумително какво са направили с едно Е60 530д.не само софтуерно разбира се.но пък резултата-а именно да биеш после с него Е46 М3 а да поддържаш средностатистически автомобил е просто прекрасен.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 501
Регистриран на: 23.07.2007

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp

Мнение от blackrider » 25 Дек 2013, 10:01

Честита Коледа колеги :) Хайде да спирате да си мерите пишките,а? Празник е :D
Да това е фабрично спънат двигател който е един и същ с 105 коня. И затова както написах е отключен софтуерно и добавен чипа та е 125 сега! Който не вярва колата има страшен ряз! Все едно е спортен автомобил ,а не пътническо ванче :mhihi:

ДО колегата taratora[/b

Колега спри да твърдиш ,че колата е 90 коня! Пуснал съм ти снимки + талона ! Това мисля са безспорни доказателства ,но ти пак продължаваш да викаш на бялото черно? Мисли си каквото искаш,но това е самата истина. След [b]brezel
с тази кола вдигнах 190 :shock: и да ти кажа още можеше но почна да се клати ,че е височко все пак и ме хвана шубе да не се обърнем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Audi 20VTQ
Мечтае да кара: SSME

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp

Мнение от smg » 25 Дек 2013, 11:28

немо написа:
Да де,ама когато мерим колата на дино ние пряко измерваме мощност и ВМ на гуми,а не на маховик!!
Тогава как на дино графиката имаме измерена мощност на маховик,след като ние не можем пряко да я измерим?? :dunno:

Това не е точно така.
Диното на Хеед и диното във Варна мерят конете, които достигат до колелата.
Но това е Пловдив мери мощността на двигателя.
Като гледам какви коне се изкарват в Годеч и там диното мери мощност на двигател.
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp

Мнение от spower » 25 Дек 2013, 12:25

Когато бях при брезел изрично го помолих да измери мощността на колелата преди и след ремапа. Момчето го направи и ми изкара и диаграма с графиките. Диното му е на валяци, като при мен въртящия момент скочи от 175 н/ м на 235н/м , а конете от 80заводски и 75измерени на колелата скочиха на 108. Разхода ми е надолу. Колата стана доста пъргава.

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 16.03.2011

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp

Мнение от stefanoff » 25 Дек 2013, 12:31

spower написа:Когато бях при брезел изрично го помолих да измери мощността на колелата преди и след ремапа. Момчето го направи и ми изкара и диаграма с графиките. Диното му е на валяци, като при мен въртящия момент скочи от 175 н/ м на 235н/м , а конете от 80заводски и 75измерени на колелата скочиха на 108. Разхода ми е надолу. Колата стана доста пъргава.

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk


Добре де, обяснете ми като на лаик, как така хем се вдигат конете, хем разхода пада ? :dunno: Искате да кажете, че производителите нарочно слагат кофти софтуер, да харчат колите повече нарочно? Доста конспиративно ми звучи, макар че няма да се изненадам ако е така
Не Мы такие, Жизнь такая

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 535dA LCI

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp

Мнение от simeon » 25 Дек 2013, 13:00

stefanoff написа:
spower написа:Когато бях при брезел изрично го помолих да измери мощността на колелата преди и след ремапа. Момчето го направи и ми изкара и диаграма с графиките. Диното му е на валяци, като при мен въртящия момент скочи от 175 н/ м на 235н/м , а конете от 80заводски и 75измерени на колелата скочиха на 108. Разхода ми е надолу. Колата стана доста пъргава.

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk


Добре де, обяснете ми като на лаик, как така хем се вдигат конете, хем разхода пада ? :dunno: Искате да кажете, че производителите нарочно слагат кофти софтуер, да харчат колите повече нарочно? Доста конспиративно ми звучи, макар че няма да се изненадам ако е така


Защо оригинално не се предлага от производителя?
В процеса на разработка производителите взимат под внимание много фактори относно управляващата програма на двигателя. Определящи обаче си остават икономическите фактори:

◦класифициране на определен автомобил в по-нисък клас, т.е. влизане под акцизната граница ( например за България тази граница беше 163 к.с., в Белгия също има ограничения, както и в други страни);
◦значително по-ниски стойности на вредните емисии в изгорелите газове, отколкото действащите в момента норми на ЕС, с цел дългосрочно производство;
◦съкращаване на разходите за разработка на нови двигатели.
Почти всички производители предлагат механично идентични или почти идентични двигатели с различна мощност, което се постига чрез модификация на софтуера.

Маркетингова стратегия на производителите е да представят по-мощния двигател като изцяло нов продукт.

Като правило в почти всички случаи оптималните характеристики на двигателя не се въвеждат от автомобилните производители.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp

Мнение от surfboard » 25 Дек 2013, 14:27

При чипа ситуацията е много деликатна и се определя от това кой, как и къде го поставя, пише и настройва. Последствията от чипа - също. Аз досега съм слагал чип само на един свой автомобил с двигател 1.8 турбо 150 коня. След чипа замерихме колата на дино и изкараните коне бяха 190. Колата действително потръгна доста, но се усещаше разлика чак когато колата влезе в обороти. До 2200 оборота осезаема разлика не се усещаше.
Аз лично не останах доволен и няколко месеца след това продадох колата, като една от причините беше именно чипът. Съединителят ми замина 1 месец след като го сложих. Появи се така нареченото ускорение на тласъци, което беше особено изразено когато карах с равномерна газ - примерно па пета със 110. Паленето сутрин се осъществяваше малко по-трудно. Оборотите на празен ход бяха малко по-високи и при изключване от скорост първо падаха до 600 и едва след това се фиксираха на 850. Моторът започна да работи малко по-грубо. Не ми харесваше и краткото и рязко идване на мощността и въртящия момент - до 2200 оборота нямаше никой, после от 3000 до 4500 въртеше гуми и после всичко свършваше /и това за бензинов мотор, който трябва да има много по-голям работен диапазон/. Реакцията на педала на газта също беше малко по-лагава.
За сравнение, карах чипнат 1.8Т 190 коня и стоков 1.8Т 180 коня. Въпреки, че чипнатият беше с малко повече коне, нямаше нищо общо в поведението между него и заводският 1.8Т 180 коня. Просто при заводския имаше по-голяма тяга в ниските, мощността се разгръщаше плавно, равномерно и прогресивно и самата динамика, както и еластичността на мотора, бяха на светлинни години над чипнатия. Това го казвам във връзка с твърденията, че нямало никаква разлика между чипната кола и заводски направена такава, след като конете били еднакви.

Аз лично втори път не бих си сложил чип, въпреки, че негативният ми опит беше породен от уж "известен и доказан" мапер.
Затова си купих 330ци, при която мощността ме удовлетворява напълно и не е нужно впоследствие да я чипвам.
Последна промяна surfboard на 25 Дек 2013, 14:29, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Audi 20VTQ
Мечтае да кара: SSME

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp

Мнение от smg » 25 Дек 2013, 14:29

spower написа:Когато бях при брезел изрично го помолих да измери мощността на колелата преди и след ремапа. Момчето го направи и ми изкара и диаграма с графиките. Диното му е на валяци, като при мен въртящия момент скочи от 175 н/ м на 235н/м , а конете от 80заводски и 75измерени на колелата скочиха на 108. Разхода ми е надолу. Колата стана доста пъргава.

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk

Искаш да кажеш, че 80кс на двигател са 75кс на колелата ли?
Дори и кола с предно не може да има толкова малко загуби по силовото предаване.
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp

Мнение от немо » 25 Дек 2013, 16:24

smg написа:
немо написа:
Да де,ама когато мерим колата на дино ние пряко измерваме мощност и ВМ на гуми,а не на маховик!!
Тогава как на дино графиката имаме измерена мощност на маховик,след като ние не можем пряко да я измерим?? :dunno:

Това не е точно така.
Диното на Хеед и диното във Варна мерят конете, които достигат до колелата.
Но това е Пловдив мери мощността на двигателя.
Като гледам какви коне се изкарват в Годеч и там диното мери мощност на двигател.

Колега,ето ти набързо потърсена снимка на двигателно дино,което мери директно мощност и ВМ на маховика:
https://www.google.bg/search?q=engine+d ... B650%3B456

Всички дино стендове в БГ мерят на колелата,а мощност и ВМ на маховика се изчисляват!!
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 16.03.2011

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp

Мнение от stefanoff » 25 Дек 2013, 18:31

simeon написа:
stefanoff написа:
spower написа:Когато бях при брезел изрично го помолих да измери мощността на колелата преди и след ремапа. Момчето го направи и ми изкара и диаграма с графиките. Диното му е на валяци, като при мен въртящия момент скочи от 175 н/ м на 235н/м , а конете от 80заводски и 75измерени на колелата скочиха на 108. Разхода ми е надолу. Колата стана доста пъргава.

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk


Добре де, обяснете ми като на лаик, как така хем се вдигат конете, хем разхода пада ? :dunno: Искате да кажете, че производителите нарочно слагат кофти софтуер, да харчат колите повече нарочно? Доста конспиративно ми звучи, макар че няма да се изненадам ако е така


Защо оригинално не се предлага от производителя?
В процеса на разработка производителите взимат под внимание много фактори относно управляващата програма на двигателя. Определящи обаче си остават икономическите фактори:

◦класифициране на определен автомобил в по-нисък клас, т.е. влизане под акцизната граница ( например за България тази граница беше 163 к.с., в Белгия също има ограничения, както и в други страни);
◦значително по-ниски стойности на вредните емисии в изгорелите газове, отколкото действащите в момента норми на ЕС, с цел дългосрочно производство;
◦съкращаване на разходите за разработка на нови двигатели.
Почти всички производители предлагат механично идентични или почти идентични двигатели с различна мощност, което се постига чрез модификация на софтуера.

Маркетингова стратегия на производителите е да представят по-мощния двигател като изцяло нов продукт.

Като правило в почти всички случаи оптималните характеристики на двигателя не се въвеждат от автомобилните производители.


Колега, това за мощността на двигателите ми е пределно ясно, че няма да седнат да разработват 3 коренно различни двигатели за някаква си разлика в мощността от порядъка на 30-40кс. Въпросът ми беше, как така хем се вдига мощността, хем разхода пада :dunno:
Не Мы такие, Жизнь такая

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 535dA LCI

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp

Мнение от simeon » 26 Дек 2013, 9:51

stefanoff написа:
simeon написа:
stefanoff написа:
spower написа:Когато бях при брезел изрично го помолих да измери мощността на колелата преди и след ремапа. Момчето го направи и ми изкара и диаграма с графиките. Диното му е на валяци, като при мен въртящия момент скочи от 175 н/ м на 235н/м , а конете от 80заводски и 75измерени на колелата скочиха на 108. Разхода ми е надолу. Колата стана доста пъргава.

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk


Добре де, обяснете ми като на лаик, как така хем се вдигат конете, хем разхода пада ? :dunno: Искате да кажете, че производителите нарочно слагат кофти софтуер, да харчат колите повече нарочно? Доста конспиративно ми звучи, макар че няма да се изненадам ако е така


Защо оригинално не се предлага от производителя?
В процеса на разработка производителите взимат под внимание много фактори относно управляващата програма на двигателя. Определящи обаче си остават икономическите фактори:

◦класифициране на определен автомобил в по-нисък клас, т.е. влизане под акцизната граница ( например за България тази граница беше 163 к.с., в Белгия също има ограничения, както и в други страни);
◦значително по-ниски стойности на вредните емисии в изгорелите газове, отколкото действащите в момента норми на ЕС, с цел дългосрочно производство;
◦съкращаване на разходите за разработка на нови двигатели.
Почти всички производители предлагат механично идентични или почти идентични двигатели с различна мощност, което се постига чрез модификация на софтуера.

Маркетингова стратегия на производителите е да представят по-мощния двигател като изцяло нов продукт.

Като правило в почти всички случаи оптималните характеристики на двигателя не се въвеждат от автомобилните производители.


Колега, това за мощността на двигателите ми е пределно ясно, че няма да седнат да разработват 3 коренно различни двигатели за някаква си разлика в мощността от порядъка на 30-40кс. Въпросът ми беше, как така хем се вдига мощността, хем разхода пада :dunno:


Дали разхода ще падне, зависи от шофьора - за да стигнеш от 0-100км/ч преди чип се изискват n на брой секунди, след чипа са n-х, демек даваш по-малко газ за да постигнеш желаната от теб скорост, или даваш газ по малко време, поне при мен е така. За същото време, за което преди си стигал до 100, сега стигаш до 120 (примерно), а ако се увлечеш и искаш да вдигнеш 150, то със сигурност ще ти се качи разхода, вместо да падне. Разхода ми падна с около 1л градско, извънградско с около 0.5л, а колата ми е осезаемо по-мощна, на участъци, в които DTC-то мигаше до 100км/ч, сега мига до 130-140 км/ч., а това не е от разлика в гумите или в настилката. Коли, които ме дърпаха преди, сега вече не могат да ме дръпнат и така, демек чипа си казва думата.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Audi 20VTQ
Мечтае да кара: SSME

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp

Мнение от smg » 26 Дек 2013, 10:42

немо написа:Всички дино стендове в БГ мерят на колелата,а мощност и ВМ на маховика се изчисляват!!

Това е така. Да.
Но това трява да знаеш кой стенд преизчислява и ти дава резултат на маховика.
Мога да ти дам пример с моята кола.
340кс мерена в Пловдив. В последствие надута още и измерена в Хеед и резултата е 305кс.
Да ти казвам ли кога вървеше повече или е ясно?
Сега загледах една графика и то си пише, че мощността е на съединителя ака на маховика.
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 3.01.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp

Мнение от armani78 » 26 Дек 2013, 11:46

Колеги,карам Х-5 4.4-286 коня/2001/.Питането ми е,фейсовото 4.4 от 2004г. е 320 коня.Дали само софтуерно е направено по-яко???
П.С. Макар че моето прави 240км. и не ми е нужно повече :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 16.03.2011

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp

Мнение от stefanoff » 26 Дек 2013, 11:59

armani78 написа:Колеги,карам Х-5 4.4-286 коня/2001/.Питането ми е,фейсовото 4.4 от 2004г. е 320 коня.Дали само софтуерно е направено по-яко???
П.С. Макар че моето прави 240км. и не ми е нужно повече :mhihi:


Съвсем различни двигатели са колега ;)
Не Мы такие, Жизнь такая

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Моджо

Последни теми
Facebook