Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp
Модератор: Общи модератори
64 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp
...когато брезел бара мойта кола , каза че най-добре (безопастно) е да се вдига с 25-30% от заводската мощност...
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp
http://www.autoevolution.com/engine/volkswagen-caddy-2005-19-tdi-75-hp.html
Колкото до качествата на Брезел-от години има хора които редовно ползваме услугите му.
за мен е изумително какво са направили с едно Е60 530д.не само софтуерно разбира се.но пък резултата-а именно да биеш после с него Е46 М3 а да поддържаш средностатистически автомобил е просто прекрасен.
Колкото до качествата на Брезел-от години има хора които редовно ползваме услугите му.
за мен е изумително какво са направили с едно Е60 530д.не само софтуерно разбира се.но пък резултата-а именно да биеш после с него Е46 М3 а да поддържаш средностатистически автомобил е просто прекрасен.
- blackrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 501
- Регистриран на: 23.07.2007
Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp
Честита Коледа колеги
Хайде да спирате да си мерите пишките,а? Празник е
Да това е фабрично спънат двигател който е един и същ с 105 коня. И затова както написах е отключен софтуерно и добавен чипа та е 125 сега! Който не вярва колата има страшен ряз! Все едно е спортен автомобил ,а не пътническо ванче
ДО колегата taratora[/b
Колега спри да твърдиш ,че колата е 90 коня! Пуснал съм ти снимки + талона ! Това мисля са безспорни доказателства ,но ти пак продължаваш да викаш на бялото черно? Мисли си каквото искаш,но това е самата истина. След [b]brezel с тази кола вдигнах 190
и да ти кажа още можеше но почна да се клати ,че е височко все пак и ме хвана шубе да не се обърнем.


Да това е фабрично спънат двигател който е един и същ с 105 коня. И затова както написах е отключен софтуерно и добавен чипа та е 125 сега! Който не вярва колата има страшен ряз! Все едно е спортен автомобил ,а не пътническо ванче

ДО колегата taratora[/b
Колега спри да твърдиш ,че колата е 90 коня! Пуснал съм ти снимки + талона ! Това мисля са безспорни доказателства ,но ти пак продължаваш да викаш на бялото черно? Мисли си каквото искаш,но това е самата истина. След [b]brezel с тази кола вдигнах 190

- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp
немо написа:
Да де,ама когато мерим колата на дино ние пряко измерваме мощност и ВМ на гуми,а не на маховик!!
Тогава как на дино графиката имаме измерена мощност на маховик,след като ние не можем пряко да я измерим??![]()
Това не е точно така.
Диното на Хеед и диното във Варна мерят конете, които достигат до колелата.
Но това е Пловдив мери мощността на двигателя.
Като гледам какви коне се изкарват в Годеч и там диното мери мощност на двигател.
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp
Когато бях при брезел изрично го помолих да измери мощността на колелата преди и след ремапа. Момчето го направи и ми изкара и диаграма с графиките. Диното му е на валяци, като при мен въртящия момент скочи от 175 н/ м на 235н/м , а конете от 80заводски и 75измерени на колелата скочиха на 108. Разхода ми е надолу. Колата стана доста пъргава.
Sent from my HTC HD2 using Tapatalk
Sent from my HTC HD2 using Tapatalk
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp
spower написа:Когато бях при брезел изрично го помолих да измери мощността на колелата преди и след ремапа. Момчето го направи и ми изкара и диаграма с графиките. Диното му е на валяци, като при мен въртящия момент скочи от 175 н/ м на 235н/м , а конете от 80заводски и 75измерени на колелата скочиха на 108. Разхода ми е надолу. Колата стана доста пъргава.
Sent from my HTC HD2 using Tapatalk
Добре де, обяснете ми като на лаик, как така хем се вдигат конете, хем разхода пада ?

Не Мы такие, Жизнь такая
- simeon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 11.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535dA LCI
Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp
stefanoff написа:spower написа:Когато бях при брезел изрично го помолих да измери мощността на колелата преди и след ремапа. Момчето го направи и ми изкара и диаграма с графиките. Диното му е на валяци, като при мен въртящия момент скочи от 175 н/ м на 235н/м , а конете от 80заводски и 75измерени на колелата скочиха на 108. Разхода ми е надолу. Колата стана доста пъргава.
Sent from my HTC HD2 using Tapatalk
Добре де, обяснете ми като на лаик, как така хем се вдигат конете, хем разхода пада ?Искате да кажете, че производителите нарочно слагат кофти софтуер, да харчат колите повече нарочно? Доста конспиративно ми звучи, макар че няма да се изненадам ако е така
Защо оригинално не се предлага от производителя?
В процеса на разработка производителите взимат под внимание много фактори относно управляващата програма на двигателя. Определящи обаче си остават икономическите фактори:
◦класифициране на определен автомобил в по-нисък клас, т.е. влизане под акцизната граница ( например за България тази граница беше 163 к.с., в Белгия също има ограничения, както и в други страни);
◦значително по-ниски стойности на вредните емисии в изгорелите газове, отколкото действащите в момента норми на ЕС, с цел дългосрочно производство;
◦съкращаване на разходите за разработка на нови двигатели.
Почти всички производители предлагат механично идентични или почти идентични двигатели с различна мощност, което се постига чрез модификация на софтуера.
Маркетингова стратегия на производителите е да представят по-мощния двигател като изцяло нов продукт.
Като правило в почти всички случаи оптималните характеристики на двигателя не се въвеждат от автомобилните производители.
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp
При чипа ситуацията е много деликатна и се определя от това кой, как и къде го поставя, пише и настройва. Последствията от чипа - също. Аз досега съм слагал чип само на един свой автомобил с двигател 1.8 турбо 150 коня. След чипа замерихме колата на дино и изкараните коне бяха 190. Колата действително потръгна доста, но се усещаше разлика чак когато колата влезе в обороти. До 2200 оборота осезаема разлика не се усещаше.
Аз лично не останах доволен и няколко месеца след това продадох колата, като една от причините беше именно чипът. Съединителят ми замина 1 месец след като го сложих. Появи се така нареченото ускорение на тласъци, което беше особено изразено когато карах с равномерна газ - примерно па пета със 110. Паленето сутрин се осъществяваше малко по-трудно. Оборотите на празен ход бяха малко по-високи и при изключване от скорост първо падаха до 600 и едва след това се фиксираха на 850. Моторът започна да работи малко по-грубо. Не ми харесваше и краткото и рязко идване на мощността и въртящия момент - до 2200 оборота нямаше никой, после от 3000 до 4500 въртеше гуми и после всичко свършваше /и това за бензинов мотор, който трябва да има много по-голям работен диапазон/. Реакцията на педала на газта също беше малко по-лагава.
За сравнение, карах чипнат 1.8Т 190 коня и стоков 1.8Т 180 коня. Въпреки, че чипнатият беше с малко повече коне, нямаше нищо общо в поведението между него и заводският 1.8Т 180 коня. Просто при заводския имаше по-голяма тяга в ниските, мощността се разгръщаше плавно, равномерно и прогресивно и самата динамика, както и еластичността на мотора, бяха на светлинни години над чипнатия. Това го казвам във връзка с твърденията, че нямало никаква разлика между чипната кола и заводски направена такава, след като конете били еднакви.
Аз лично втори път не бих си сложил чип, въпреки, че негативният ми опит беше породен от уж "известен и доказан" мапер.
Затова си купих 330ци, при която мощността ме удовлетворява напълно и не е нужно впоследствие да я чипвам.
Аз лично не останах доволен и няколко месеца след това продадох колата, като една от причините беше именно чипът. Съединителят ми замина 1 месец след като го сложих. Появи се така нареченото ускорение на тласъци, което беше особено изразено когато карах с равномерна газ - примерно па пета със 110. Паленето сутрин се осъществяваше малко по-трудно. Оборотите на празен ход бяха малко по-високи и при изключване от скорост първо падаха до 600 и едва след това се фиксираха на 850. Моторът започна да работи малко по-грубо. Не ми харесваше и краткото и рязко идване на мощността и въртящия момент - до 2200 оборота нямаше никой, после от 3000 до 4500 въртеше гуми и после всичко свършваше /и това за бензинов мотор, който трябва да има много по-голям работен диапазон/. Реакцията на педала на газта също беше малко по-лагава.
За сравнение, карах чипнат 1.8Т 190 коня и стоков 1.8Т 180 коня. Въпреки, че чипнатият беше с малко повече коне, нямаше нищо общо в поведението между него и заводският 1.8Т 180 коня. Просто при заводския имаше по-голяма тяга в ниските, мощността се разгръщаше плавно, равномерно и прогресивно и самата динамика, както и еластичността на мотора, бяха на светлинни години над чипнатия. Това го казвам във връзка с твърденията, че нямало никаква разлика между чипната кола и заводски направена такава, след като конете били еднакви.
Аз лично втори път не бих си сложил чип, въпреки, че негативният ми опит беше породен от уж "известен и доказан" мапер.
Затова си купих 330ци, при която мощността ме удовлетворява напълно и не е нужно впоследствие да я чипвам.
Последна промяна surfboard на 25 Дек 2013, 14:29, променена общо 1 път
- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp
spower написа:Когато бях при брезел изрично го помолих да измери мощността на колелата преди и след ремапа. Момчето го направи и ми изкара и диаграма с графиките. Диното му е на валяци, като при мен въртящия момент скочи от 175 н/ м на 235н/м , а конете от 80заводски и 75измерени на колелата скочиха на 108. Разхода ми е надолу. Колата стана доста пъргава.
Sent from my HTC HD2 using Tapatalk
Искаш да кажеш, че 80кс на двигател са 75кс на колелата ли?
Дори и кола с предно не може да има толкова малко загуби по силовото предаване.
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp
smg написа:немо написа:
Да де,ама когато мерим колата на дино ние пряко измерваме мощност и ВМ на гуми,а не на маховик!!
Тогава как на дино графиката имаме измерена мощност на маховик,след като ние не можем пряко да я измерим??![]()
Това не е точно така.
Диното на Хеед и диното във Варна мерят конете, които достигат до колелата.
Но това е Пловдив мери мощността на двигателя.
Като гледам какви коне се изкарват в Годеч и там диното мери мощност на двигател.
Колега,ето ти набързо потърсена снимка на двигателно дино,което мери директно мощност и ВМ на маховика:
https://www.google.bg/search?q=engine+d ... B650%3B456
Всички дино стендове в БГ мерят на колелата,а мощност и ВМ на маховика се изчисляват!!
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp
simeon написа:stefanoff написа:spower написа:Когато бях при брезел изрично го помолих да измери мощността на колелата преди и след ремапа. Момчето го направи и ми изкара и диаграма с графиките. Диното му е на валяци, като при мен въртящия момент скочи от 175 н/ м на 235н/м , а конете от 80заводски и 75измерени на колелата скочиха на 108. Разхода ми е надолу. Колата стана доста пъргава.
Sent from my HTC HD2 using Tapatalk
Добре де, обяснете ми като на лаик, как така хем се вдигат конете, хем разхода пада ?Искате да кажете, че производителите нарочно слагат кофти софтуер, да харчат колите повече нарочно? Доста конспиративно ми звучи, макар че няма да се изненадам ако е така
Защо оригинално не се предлага от производителя?
В процеса на разработка производителите взимат под внимание много фактори относно управляващата програма на двигателя. Определящи обаче си остават икономическите фактори:
◦класифициране на определен автомобил в по-нисък клас, т.е. влизане под акцизната граница ( например за България тази граница беше 163 к.с., в Белгия също има ограничения, както и в други страни);
◦значително по-ниски стойности на вредните емисии в изгорелите газове, отколкото действащите в момента норми на ЕС, с цел дългосрочно производство;
◦съкращаване на разходите за разработка на нови двигатели.
Почти всички производители предлагат механично идентични или почти идентични двигатели с различна мощност, което се постига чрез модификация на софтуера.
Маркетингова стратегия на производителите е да представят по-мощния двигател като изцяло нов продукт.
Като правило в почти всички случаи оптималните характеристики на двигателя не се въвеждат от автомобилните производители.
Колега, това за мощността на двигателите ми е пределно ясно, че няма да седнат да разработват 3 коренно различни двигатели за някаква си разлика в мощността от порядъка на 30-40кс. Въпросът ми беше, как така хем се вдига мощността, хем разхода пада

Не Мы такие, Жизнь такая
- simeon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 11.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535dA LCI
Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp
stefanoff написа:simeon написа:stefanoff написа:spower написа:Когато бях при брезел изрично го помолих да измери мощността на колелата преди и след ремапа. Момчето го направи и ми изкара и диаграма с графиките. Диното му е на валяци, като при мен въртящия момент скочи от 175 н/ м на 235н/м , а конете от 80заводски и 75измерени на колелата скочиха на 108. Разхода ми е надолу. Колата стана доста пъргава.
Sent from my HTC HD2 using Tapatalk
Добре де, обяснете ми като на лаик, как така хем се вдигат конете, хем разхода пада ?Искате да кажете, че производителите нарочно слагат кофти софтуер, да харчат колите повече нарочно? Доста конспиративно ми звучи, макар че няма да се изненадам ако е така
Защо оригинално не се предлага от производителя?
В процеса на разработка производителите взимат под внимание много фактори относно управляващата програма на двигателя. Определящи обаче си остават икономическите фактори:
◦класифициране на определен автомобил в по-нисък клас, т.е. влизане под акцизната граница ( например за България тази граница беше 163 к.с., в Белгия също има ограничения, както и в други страни);
◦значително по-ниски стойности на вредните емисии в изгорелите газове, отколкото действащите в момента норми на ЕС, с цел дългосрочно производство;
◦съкращаване на разходите за разработка на нови двигатели.
Почти всички производители предлагат механично идентични или почти идентични двигатели с различна мощност, което се постига чрез модификация на софтуера.
Маркетингова стратегия на производителите е да представят по-мощния двигател като изцяло нов продукт.
Като правило в почти всички случаи оптималните характеристики на двигателя не се въвеждат от автомобилните производители.
Колега, това за мощността на двигателите ми е пределно ясно, че няма да седнат да разработват 3 коренно различни двигатели за някаква си разлика в мощността от порядъка на 30-40кс. Въпросът ми беше, как така хем се вдига мощността, хем разхода пада
Дали разхода ще падне, зависи от шофьора - за да стигнеш от 0-100км/ч преди чип се изискват n на брой секунди, след чипа са n-х, демек даваш по-малко газ за да постигнеш желаната от теб скорост, или даваш газ по малко време, поне при мен е така. За същото време, за което преди си стигал до 100, сега стигаш до 120 (примерно), а ако се увлечеш и искаш да вдигнеш 150, то със сигурност ще ти се качи разхода, вместо да падне. Разхода ми падна с около 1л градско, извънградско с около 0.5л, а колата ми е осезаемо по-мощна, на участъци, в които DTC-то мигаше до 100км/ч, сега мига до 130-140 км/ч., а това не е от разлика в гумите или в настилката. Коли, които ме дърпаха преди, сега вече не могат да ме дръпнат и така, демек чипа си казва думата.
- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp
немо написа:Всички дино стендове в БГ мерят на колелата,а мощност и ВМ на маховика се изчисляват!!
Това е така. Да.
Но това трява да знаеш кой стенд преизчислява и ти дава резултат на маховика.
Мога да ти дам пример с моята кола.
340кс мерена в Пловдив. В последствие надута още и измерена в Хеед и резултата е 305кс.
Да ти казвам ли кога вървеше повече или е ясно?
Сега загледах една графика и то си пише, че мощността е на съединителя ака на маховика.
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.
- armani78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 3.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp
Колеги,карам Х-5 4.4-286 коня/2001/.Питането ми е,фейсовото 4.4 от 2004г. е 320 коня.Дали само софтуерно е направено по-яко???
П.С. Макар че моето прави 240км. и не ми е нужно повече
П.С. Макар че моето прави 240км. и не ми е нужно повече

Re: Съвет за чип на Caddy-от 75 на 125 hp
armani78 написа:Колеги,карам Х-5 4.4-286 коня/2001/.Питането ми е,фейсовото 4.4 от 2004г. е 320 коня.Дали само софтуерно е направено по-яко???
П.С. Макар че моето прави 240км. и не ми е нужно повече
Съвсем различни двигатели са колега

Не Мы такие, Жизнь такая
64 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Моджо