Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Най-малкото са с еднакъв торг, което значи че са еднакво надути . . . Интересно е и как според вас две турбини означават, че колата е двойно по-мощна ? От трубина до турбина разликата е от земята до небето . В момента повече от едно турбо се слага за по-малък лаг , не за повече сила .
- HITMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: 1.8TQ, C3204M, mk7.5 4M
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Малко отвън не ми харесва. Иначе вътре си изглежда доста луксозна.
Относно дизелите на Мерцедес
Могат да ги правят и още как. Виж дизел от Опел е нещо страшно
http://www.fia.com/sites/default/files/ ... ecords.pdf
After mounting the new 165kW/224 hp engine in three standard E320 CDI models, drivers covered distances of 100,000 kilometers (average speed: 140.37mph), 50,000 miles (average speed: 140.09mph) and 100,000 miles (average speed: 139.70) in world record time.
100,000 miles at an average speed of 224.823 km/h
Record distance equal to four times around the world
Extreme endurance test for the Mercedes Benz E 320 CDI, 30 days of relentless, round-the-clock punishment
Proof of the outstanding performance of the diesel particulate filter
World-record run under constant FIA* supervision
Цялата статия - http://www.emercedesbenz.com/Dec05/12FI ... 20CDI.html
Забавно клипче - http://youtu.be/nLwML2PagbY
Относно дизелите на Мерцедес


http://www.fia.com/sites/default/files/ ... ecords.pdf
After mounting the new 165kW/224 hp engine in three standard E320 CDI models, drivers covered distances of 100,000 kilometers (average speed: 140.37mph), 50,000 miles (average speed: 140.09mph) and 100,000 miles (average speed: 139.70) in world record time.
100,000 miles at an average speed of 224.823 km/h
Record distance equal to four times around the world
Extreme endurance test for the Mercedes Benz E 320 CDI, 30 days of relentless, round-the-clock punishment
Proof of the outstanding performance of the diesel particulate filter
World-record run under constant FIA* supervision
Цялата статия - http://www.emercedesbenz.com/Dec05/12FI ... 20CDI.html
Забавно клипче - http://youtu.be/nLwML2PagbY
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
това е по-забавно

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Вече след официалната премиера на W205 или "новата" c-klase е смешно е във форум на БМВ да има думи като "уникална" и т.н за подобна грозотия с двигател на рено но с цена 3-4 пъти по висока!!! Освен голямата грозна предна решетка(вероятно копирана от БМВ), видях и направо копи пейст от интериора отново от БМВ, грозната навигация стояща като подарена и всичко това за "скоромната" сума от 40-50 000 евро
Това ще е поредният "удар" за МБ където Ауди ще го задмине значително!

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Прекалено нежни форми имат като цяло новите бенцове .. не знам някак си предните модели бяха една идея по-агресивни и спортни.
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Е, колеги, бъдете по-толерантни към печатни грешки. Разбира се, че 35d е с 2 турбини. Имам предвид разликата в конете..
И N47 е с по-малък обем, по-малък въртящ момент и повече коне в сравнение с 2,2 CDI. По тази логика не трябва да ги сравняваме ли? А доколкото на мен ми е известно са пряка конкуренция.
И N47 е с по-малък обем, по-малък въртящ момент и повече коне в сравнение с 2,2 CDI. По тази логика не трябва да ги сравняваме ли? А доколкото на мен ми е известно са пряка конкуренция.
88 E30 318i, 95 E36 318i, 97 E39 525tds, 02 E53 3.0d, 06 E83 3.0d, 08 W204; 12 W212
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Valve-tronic написа:Е, колеги, бъдете по-толерантни към печатни грешки. Разбира се, че 35d е с 2 турбини. Имам предвид разликата в конете..
И N47 е с по-малък обем, по-малък въртящ момент и повече коне в сравнение с 2,2 CDI. По тази логика не трябва да ги сравняваме ли? А доколкото на мен ми е известно са пряка конкуренция.
И аз съм на това мнение. Аз като бивш собственик на дизелови бенцове винаги съм бил възхитен, но Бенц с дизелов двг на РЕНО - не, мерси ... ще го пропусна сега, след 10 и след 100 години отново! НЕ, мерси!
Бих предпочел дори дизелово АУДИ пред дизелово Рено!!! За БМВ и да не говорим!!!
- Alpha
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 28.05.2013
- Местоположение: Столична
- Кара: Citroën C4 Coupe
- Мечтае да кара: X6 ///M
- Детайли за колата: 1.6 HDi 110hp + Remap
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
-Злой- написа:И аз съм на това мнение. Аз като бивш собственик на дизелови бенцове винаги съм бил възхитен, но Бенц с дизелов двг на РЕНО - не, мерси ... ще го пропусна сега, след 10 и след 100 години отново! НЕ, мерси!
Бих предпочел дори дизелово АУДИ пред дизелово Рено!!! За БМВ и да не говорим!!!
Ти колега, колко коли с дизелови двигатели на Рено от ново поколение си карал? Имам преки впечатления от Clio 1.5dci и освен, че е изключително тих и трудно можеш да разбереш, че караш дизел, харчи под 5л./100км. градско. За малко повече от 3 години колата не е имала абсолютно никакви проблеми с двигателя - нито дюзи, нито маховици и т.н. На мнение съм, че френските комън-рейл дизели са най-добрите по отношение на икономичност, надежност и прецизност. Динамиката им също е на ниво - още преди почти 10 години въведоха малолитражни 1.6 HDi дизелови двигатели, еднакви по мощност на масовите 1.9 TDI и по-икономични. Не случайно немците захвърлиха помпа-дюза и се насочиха към комън-рейл.
Много е важно, всичко да е важно!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Alpha написа:-Злой- написа:И аз съм на това мнение. Аз като бивш собственик на дизелови бенцове винаги съм бил възхитен, но Бенц с дизелов двг на РЕНО - не, мерси ... ще го пропусна сега, след 10 и след 100 години отново! НЕ, мерси!
Бих предпочел дори дизелово АУДИ пред дизелово Рено!!! За БМВ и да не говорим!!!
Ти колега, колко коли с дизелови двигатели на Рено от ново поколение си карал? Имам преки впечатления от Clio 1.5dci и освен, че е изключително тих и трудно можеш да разбереш, че караш дизел, харчи под 5л./100км. градско. За малко повече от 3 години колата не е имала абсолютно никакви проблеми с двигателя - нито дюзи, нито маховици и т.н. На мнение съм, че френските комън-рейл дизели са най-добрите по отношение на икономичност, надежност и прецизност. Динамиката им също е на ниво - още преди почти 10 години въведоха малолитражни 1.6 HDi дизелови двигатели, еднакви по мощност на масовите 1.9 TDI и по-икономични. Не случайно немците захвърлиха помпа-дюза и се насочиха към комън-рейл.
даже си мислиш, че си на ток
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Alpha написа:-Злой- написа:И аз съм на това мнение. Аз като бивш собственик на дизелови бенцове винаги съм бил възхитен, но Бенц с дизелов двг на РЕНО - не, мерси ... ще го пропусна сега, след 10 и след 100 години отново! НЕ, мерси!
Бих предпочел дори дизелово АУДИ пред дизелово Рено!!! За БМВ и да не говорим!!!
Ти колега, колко коли с дизелови двигатели на Рено от ново поколение си карал? Имам преки впечатления от Clio 1.5dci и освен, че е изключително тих и трудно можеш да разбереш, че караш дизел, харчи под 5л./100км. градско. За малко повече от 3 години колата не е имала абсолютно никакви проблеми с двигателя - нито дюзи, нито маховици и т.н. На мнение съм, че френските комън-рейл дизели са най-добрите по отношение на икономичност, надежност и прецизност. Динамиката им също е на ниво - още преди почти 10 години въведоха малолитражни 1.6 HDi дизелови двигатели, еднакви по мощност на масовите 1.9 TDI и по-икономични. Не случайно немците захвърлиха помпа-дюза и се насочиха към комън-рейл.
1.5 dCi K9K мотора е може би най-сериозния дизел, който някога рено са имали
наистина много добър мотор с отлични характеристики, надежден и с ниски експоатационни разходи
в момента живее 6-тото си поколение и няма никакви изгледи да се заменя, въпреки, че е повече от 10-годишен
слага се във всички модели на дачия, всички модели на нисан от микра до кашкай, всички модели на рено до латитюд, мерцедес А и Б класа
куплира се с 5-степенна ръчна трансмисия, 6 -степенна ръчна (при модификациите с високия аутпут 110 коня) и ЕДЦ автоматична скоростна кутия с два съединителя в маслена баня
няма такава легенда..

No bling at the Ring
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Alpha написа:-Злой- написа:И аз съм на това мнение. Аз като бивш собственик на дизелови бенцове винаги съм бил възхитен, но Бенц с дизелов двг на РЕНО - не, мерси ... ще го пропусна сега, след 10 и след 100 години отново! НЕ, мерси!
Бих предпочел дори дизелово АУДИ пред дизелово Рено!!! За БМВ и да не говорим!!!
Ти колега, колко коли с дизелови двигатели на Рено от ново поколение си карал? Имам преки впечатления от Clio 1.5dci и освен, че е изключително тих и трудно можеш да разбереш, че караш дизел, харчи под 5л./100км. градско. За малко повече от 3 години колата не е имала абсолютно никакви проблеми с двигателя - нито дюзи, нито маховици и т.н. На мнение съм, че френските комън-рейл дизели са най-добрите по отношение на икономичност, надежност и прецизност. Динамиката им също е на ниво - още преди почти 10 години въведоха малолитражни 1.6 HDi дизелови двигатели, еднакви по мощност на масовите 1.9 TDI и по-икономични. Не случайно немците захвърлиха помпа-дюза и се насочиха към комън-рейл.
Аз колега, никога не съм правил грешката да бъда собственик на дизелови рена!!! Това е НАЙ-ГОЛЕМИЯТ боклук на планетата - прочети малко за 2,2 DCI и 3,0 DCI - има ги проблемите ясно описани в БГ ФОРУМА на великата марка РЕНО! Ще ти настръхне косата! Ядовете са хиляди .... ситуацията допълнително се усложнява от това, че се съобразявам с избора на жена ми да ползва само автоматик! Ти, колега карал ли си рено автомат? Ако да, то знаеш, за какво лайно иде реч ...
Да прибавим ли, че разходът на гориво при дизелово рено от среден клас (автомат) не се отличава от това на дизелов пасат комби (автомат)? Има ли сравнение между колите? А колко пъти ще се развали той за едно и също време? Да продължавам ли?
1.5 ДЦИ не ме интересува, ЩОТО автомат има само на Меган и то от най-новите, което е кенеф неземен! (и в същото време е еквивалент на Голф-3)
Баце, ти интересувал ли си се някога от автомат на Рено? Аз ДА, и да ти кажа наготово - много е скапан (скапва се бързо), муден, глупав, неадекватен, неикономичен (за разлика от новите автомати) и т.н.
Виж, проблеми от подобно естество при Бенцовете са изключение - тряа си купиш някой на 500 хиляди без сменявано масло на кутията, та да почне да придърпва при смяна на предавките ... и със смяна на маслото се оправя!
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
BadAngel написа:Alpha написа:-Злой- написа:И аз съм на това мнение. Аз като бивш собственик на дизелови бенцове винаги съм бил възхитен, но Бенц с дизелов двг на РЕНО - не, мерси ... ще го пропусна сега, след 10 и след 100 години отново! НЕ, мерси!
Бих предпочел дори дизелово АУДИ пред дизелово Рено!!! За БМВ и да не говорим!!!
Ти колега, колко коли с дизелови двигатели на Рено от ново поколение си карал? Имам преки впечатления от Clio 1.5dci и освен, че е изключително тих и трудно можеш да разбереш, че караш дизел, харчи под 5л./100км. градско. За малко повече от 3 години колата не е имала абсолютно никакви проблеми с двигателя - нито дюзи, нито маховици и т.н. На мнение съм, че френските комън-рейл дизели са най-добрите по отношение на икономичност, надежност и прецизност. Динамиката им също е на ниво - още преди почти 10 години въведоха малолитражни 1.6 HDi дизелови двигатели, еднакви по мощност на масовите 1.9 TDI и по-икономични. Не случайно немците захвърлиха помпа-дюза и се насочиха към комън-рейл.
1.5 dCi K9K мотора е може би най-сериозния дизел, който някога рено са имали
наистина много добър мотор с отлични характеристики, надежден и с ниски експоатационни разходи
в момента живее 6-тото си поколение и няма никакви изгледи да се заменя, въпреки, че е повече от 10-годишен
слага се във всички модели на дачия, всички модели на нисан от микра до кашкай, всички модели на рено до латитюд, мерцедес А и Б класа
куплира се с 5-степенна ръчна трансмисия, 6 -степенна ръчна (при модификациите с високия аутпут 110 коня) и ЕДЦ автоматична скоростна кутия с два съединителя в маслена баня
няма такава легенда..
Не мога да рзбера защо се прехврърля темата към 2,2 и 3.0 и автомати при положени, че става въпрос за малолитажка двг. Да и аз съм на мнение, че 1,5 на Рено е много добър двигател. Идиото, дарако и т.н. устойчив. Имаме служебни Логани от три години с този двигател и искам да кажа, че нямат трошене, а тиквениците, които ги карат определено не умеят да ценят чуждата собстеност и да я оазят като своя. От две седмици аз търкалям чисто нова Сандеро служебка пак с този мотор и искам да ви кажа, че за първите 1000км се държи чудесно. Със сигурност като се поразработи ще пука канчетата на Голфове с невероятния гений на ВАГ - 1,9TDi.
acho.rs написа:Alpha написа:-Злой- написа:И аз съм на това мнение. Аз като бивш собственик на дизелови бенцове винаги съм бил възхитен, но Бенц с дизелов двг на РЕНО - не, мерси ... ще го пропусна сега, след 10 и след 100 години отново! НЕ, мерси!
Бих предпочел дори дизелово АУДИ пред дизелово Рено!!! За БМВ и да не говорим!!!
Ти колега, колко коли с дизелови двигатели на Рено от ново поколение си карал? Имам преки впечатления от Clio 1.5dci и освен, че е изключително тих и трудно можеш да разбереш, че караш дизел, харчи под 5л./100км. градско. За малко повече от 3 години колата не е имала абсолютно никакви проблеми с двигателя - нито дюзи, нито маховици и т.н. На мнение съм, че френските комън-рейл дизели са най-добрите по отношение на икономичност, надежност и прецизност. Динамиката им също е на ниво - още преди почти 10 години въведоха малолитражни 1.6 HDi дизелови двигатели, еднакви по мощност на масовите 1.9 TDI и по-икономични. Не случайно немците захвърлиха помпа-дюза и се насочиха към комън-рейл.
даже си мислиш, че си на ток
Естествено темата не може да мине и без мнението на Ачо, нищо, че няма нищо общо с горните писаници.

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
-Злой- написа:Ти колега, колко коли с дизелови двигатели на Рено от ново поколение си карал? Имам преки впечатления от Clio 1.5dci и освен, че е изключително тих и трудно можеш да разбереш, че караш дизел, харчи под 5л./100км. градско. За малко повече от 3 години колата не е имала абсолютно никакви проблеми с двигателя - нито дюзи, нито маховици и т.н. На мнение съм, че френските комън-рейл дизели са най-добрите по отношение на икономичност, надежност и прецизност
Уникално купуваш си МБ с двигател на дачия брош 50 000 евро и си ти !

Аз имам един въпрос към любителите на рено и МБ защо да се бъркаш 50 000 евро за новата С класа като може да си купиш една дачия със същият мотор за 5-6000 евро !?
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Щото ако една кола беше само двигател, то ми е много интересно защо ще карат BMW половината от този форум
Или и дачиите с 1.5 Рено мотор са с въздушно окачване?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани