Пътищата в САЩ
Модератор: Общи модератори
71 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Пътищата в САЩ
steeN написа:Пътищата в щатите се финансират от данък включен в цената на бензина. ... сега се чудят кво да измислят, което по-коректно да отразява кой колко кара.
Ми да вдигат цените, да видят как е

Ubi dubium, ibi libertas
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Пътищата в САЩ
Да, това е неизбежно, ама искат да хванат и тези с хибридите и електромобилите по някакъв начин.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Пътищата в САЩ
То като цяло стандартите за еко норми в САЩ са далеч по-лабави от тези в ЕС. В БГ сме също далеч от тези на бяла страна в ЕС. Например за Австрия тази година е последната в която може да се кара с Евро 2 кола във Виена и околностите. Така например с Е36 и всичко преди това не може да отидеш там на практика от догодина, защото минималния стикер ще бъде за Евро 3.
Иначе хубаво гледаме дупките в US, ама ако погледнем магистралите им...
Иначе хубаво гледаме дупките в US, ама ако погледнем магистралите им...

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Пътищата в САЩ
b00st написа:То като цяло стандартите за еко норми в САЩ са далеч по-лабави от тези в ЕС.
Пак зависи... В Калифорниа са по-строги. До-скоро там изобщо нямаше дизелови леки коли (само преди 80 и някоя преди явно да влезе закона). Сега има само такива със системи за чистене на NOx. Най-голямата грешка за мен е, че в ЕС се остави да се напълни с дизели. И после да не пискат тия с дизелите, Евро 2 дизел се приравнява на Евро 2 бензин. Пълна глупост.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Пътищата в САЩ
sappa написа:....
Дреме ти





Ubi dubium, ibi libertas
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Пътищата в САЩ
Изобщо, каква целта на тази тема?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Пътищата в САЩ
b00st написа:То като цяло стандартите за еко норми в САЩ са далеч по-лабави от тези в ЕС. В БГ сме също далеч от тези на бяла страна в ЕС. Например за Австрия тази година е последната в която може да се кара с Евро 2 кола във Виена и околностите. Така например с Е36 и всичко преди това не може да отидеш там на практика от догодина, защото минималния стикер ще бъде за Евро 3.
Иначе хубаво гледаме дупките в US, ама ако погледнем магистралите им...
нашите апаши ще измислят начин да ги регват с евро 3 и проблема се решава

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Пътищата в САЩ
doomy525 написа:b00st написа:То като цяло стандартите за еко норми в САЩ са далеч по-лабави от тези в ЕС. В БГ сме също далеч от тези на бяла страна в ЕС. Например за Австрия тази година е последната в която може да се кара с Евро 2 кола във Виена и околностите. Така например с Е36 и всичко преди това не може да отидеш там на практика от догодина, защото минималния стикер ще бъде за Евро 3.
Иначе хубаво гледаме дупките в US, ама ако погледнем магистралите им...
нашите апаши ще измислят начин да ги регват с евро 3 и проблема се решаваи ще сложат едни 1к отгоре върху цената за тая интервенция
Те тука Технотест ги издават тия стикери, сигурно ако им бутнеш някой лев може и Евро 4 дадат, знам ли .
Но там е малко по различно

Re: Пътищата в САЩ
аз ще ти кажа как е в масачузетс - той е малко щат-модел (като калифорния) и каквото става тука се случва и по другите щати в един момент
всяко возило минава технотест всяка година. гледат се светлини, клаксон и шарнири по предното окачване (вдигат на крик и клатят и подпъхват щанги). гледат се гуми и ако имаш някакво тъмно фолио на прозорците се мери. ако всичко е наред се закача на компютъра и се проверява дали "check engine" лампата е светела последните 200 мили или нещо такова. ако свети в момента или има индикация че е светела последните 200 мили - те късат. това е. не се прави екотест (сензори в ауспуха) - това го отмениха преди 5 години примерно. всичко се записва на камера и записа от прегледа е закачен в системата за "документа" на прегледа.
изглежда много строго, но ... понеже тези бизнеси се държат основно от чужденци- е много различно в зависимост къде отидеш. има такива дето ровят всичко, други само закачат на компа и бегло поглеждат колата особено ако е по-нова. така че... според зависи. пари на ръка също играят, но трябва да се дадат предварително преди да е почнал теста а не като те олепи за нещо...
аз лично мисля, че в западна европа техно тестовете са много по-строги.
всяко возило минава технотест всяка година. гледат се светлини, клаксон и шарнири по предното окачване (вдигат на крик и клатят и подпъхват щанги). гледат се гуми и ако имаш някакво тъмно фолио на прозорците се мери. ако всичко е наред се закача на компютъра и се проверява дали "check engine" лампата е светела последните 200 мили или нещо такова. ако свети в момента или има индикация че е светела последните 200 мили - те късат. това е. не се прави екотест (сензори в ауспуха) - това го отмениха преди 5 години примерно. всичко се записва на камера и записа от прегледа е закачен в системата за "документа" на прегледа.
изглежда много строго, но ... понеже тези бизнеси се държат основно от чужденци- е много различно в зависимост къде отидеш. има такива дето ровят всичко, други само закачат на компа и бегло поглеждат колата особено ако е по-нова. така че... според зависи. пари на ръка също играят, но трябва да се дадат предварително преди да е почнал теста а не като те олепи за нещо...
аз лично мисля, че в западна европа техно тестовете са много по-строги.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Пътищата в САЩ
alx написа:.....аз лично мисля, че в западна европа техно тестовете са много по-строги.
в западна европа...пак зависи, къде отидеш. ако искаш истински тест, с две думи да можеш да си шпориш с 200км/ч и нагоре отиваш в TÜV или Dekra. Всичко друго е бош лаф работа. И там има черни овце (че даже и попаднах на една, но да се надяваме, че след като се оплаках ще го проверяват цял живот). Повечето черни братя са напипали тънката нишка и си бичат прегледи като за световно, защото истината е, че прегледа определя само моментното състояние на колата, а за има - няма 20 мин преглед плащаш 90€. Ако трябва да се докаже нещо, струва пари, нерви, време и повечето се отказват.
Иначе стандартно предгледа (поне в Германия) се състои от две части - едната е общо състояние на колата - окачване, спирачки, ръжди и т.н. Другата част са емисиите - освен, че се чете какви грешки има, се мерят и самите емисии. За по - старите автомобили (бензин) обикновено се вкарва и допълнително въздух и се гледа дали реагира ламб. сондата.
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Re: Пътищата в САЩ
The_Ancient написа:VIKING_WARRIOR написа:Това не е извинение за лошата инфраструктура не само на Варна ами изобщо във България. Трафикът не е 10х ами е 1000х. Докато не излезе Закон да се махнат от пътищата ни смотаните таралястници не отговарящи на съвременните Еко изисквания като коли от рода на Москвич, Лада, Застава Юго и подобни от 1975 такова ще е положението ще има неоправдан трафик и смотана инфраструктура няма как иначе. В САЩ с много хилядната си колометражна инфраструктура че имали някакви проблеми на няколко улици при тях това е изключение и при техният трафик. При нас е жалка картинка. Вече не коли ами танкове и БТР и МТЛБ ще са ни нужни.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Алоо, льольовец?!? Г-н Айфон 18 с 300 гиги, кога почна да разбираш от коли, бе смешник?? Какви еко норми какви пет лева???! Много расте пишката в Х3 2015, а??! Хехе, дрисльо... Келеш, като си толкова отворен, защо ти не им купиш готини коли на тия с Москалите, а?? Или си поредния уона-би гъзар, тийн дето мечтае да го дават по телевизията??!
Добре, че отвори очите на всички смотаняци в тоя форум!Сега започват поетапно да трият Шарк сектора, после Е30, Е36 и т.н., докато останете само дупетата с Х1, Х2 и Х3.
![]()
![]()
![]()
За да ме разбереш правилно, ще ти изясня няколко основни положения:
1. Много от хората с Ладите и Заставите не ги карат щото много им се кефят, а понеже нямат пари.
2. Тези, които карат коли от 1975 не ги карат всеки ден.
3. Единствено град София в България има плътност на населението, която е предпоставка за влошаване на качеството на въздуха от автомобилните емисии.
4. Това, че някой е дал повече пари за кола, не го прави по-голям собственик на пътната мрежа от всички останали. Да искаш да се разкарат хората с таралясниците понеже ти пречат да си караш е..., не е сериозно.
И едно въпросче, тъй като става дума за САЩ. Искам да ми кажеш в колко щата има изискване за еко норми и за "смотани таралясТници"??
П.П. Ако ме баннат от форума, дано поне да си прочел и разбрал част от горното и да успокоиш хормона.
Уважаеми Колега The_Ancient! Защо някой да Ви налага БАН! Няма нужда та Вие сте толкова цветущ и изразителен със псувните си и нарицателните си изражения,че Човек може да се просълзи от умиление! Ако някой Ви наложи БАН, многоуважаемият Форум на БМВ България ще бъде ливен от Вашето височайшо присъствие и колоритност моля Ви недейте така да предизвиквате съдбата във лицето на Модератори и Администратори да Ви налагат БАН! Няма смисъл!
Сега по същество:
Уважаеми Господин The_Ancient! Толкова ли Ви беше напъна? Това ли успя да "роди" интелекта Ви (ако мога да се изразя така, защото от написаното от Вас не личи такъв изобщо,по-скоро някакъв напън на едноклетъчно...) Много слаб манталитет и никаква култура на обноски и липса на елементарно възпитание. Ето още една изява на един ниско манталитетен индивид(защото е обидно да наречеш човек или българин такова същество за съжаление).Не успях да вникна в "дълбокобезсмисленото" Ви изявление - опитайте пак да видим втори опит. Изглежда има още какво да покажете от себе си. Да Ви отговоря и на глупавият въпрос на който явно сам не можете да си отговорите:
Точно заради липсата на каквито и да било лимитации по този въпрос САЩ и Китай са най-големите замърсители от Еко гледна точка! Тук в САЩ (живея и работя в Калифорния) се карат по пътищата такива невероятни боклуци наравно със нови и актуални модели, че замърсяването минава всякакви граници. Във Китай ходят със маски на лицата защото "смогът" е толкова дебел и голям ,че не могат да си видят носовете! Последната глупост която изглежда можете да измислите е да сравнявате България със САЩ. Проблемът е,че в България се увеличават на глава на население "таралястниците",и на всичко отгоре собствениците им имат наглостта и простотията да махат катализатори и ДПФ, нещо което трябва да се наказва и да се глобява жестоко, вместо това всеки нехайства! Не се очудвайте ако утре по улиците вместо нормално развити хора все по-често започнат да се виждат новородени бебета със недъзи и да се виждат повече инвалидни колички! Това ще бъде също в резултат на проявената немърливост недалновидност и некадърност на Българина да купува излезли от употреба автомобили и да им се радва като на Бог. Като някой е неплатежоспособен да си купи читава кола, повтарям читава, не нова за да не продължавате да спекулирате със тази терминология, по-добре да се възползва от градски и извънградски обществен транспорт както е навсякъде по цивилизованите държави,а не да купува боклуците на Запада ! Дотогава явно ще се внасят, управляват и поддържат на екзистенц минимум със подръчни средства жалкият автопарк както в България така и по света.... Дерзайте! Пожелавам Ви успех!
С респект: Викинг
Последна промяна VIKING_WARRIOR на 10 Юни 2015, 5:41, променена общо 5 пъти
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Re: Пътищата в САЩ
sappa написа:The_Ancient написа:VIKING_WARRIOR написа:Това не е извинение за лошата инфраструктура не само на Варна ами изобщо във България. Трафикът не е 10х ами е 1000х. Докато не излезе Закон да се махнат от пътищата ни смотаните таралястници не отговарящи на съвременните Еко изисквания като коли от рода на Москвич, Лада, Застава Юго и подобни от 1975 такова ще е положението ще има неоправдан трафик и смотана инфраструктура няма как иначе. В САЩ с много хилядната си колометражна инфраструктура че имали някакви проблеми на няколко улици при тях това е изключение и при техният трафик. При нас е жалка картинка. Вече не коли ами танкове и БТР и МТЛБ ще са ни нужни.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Алоо, льольовец?!? Г-н Айфон 18 с 300 гиги, кога почна да разбираш от коли, бе смешник?? Какви еко норми какви пет лева???! Много расте пишката в Х3 2015, а??! Хехе, дрисльо... Келеш, като си толкова отворен, защо ти не им купиш готини коли на тия с Москалите, а?? Или си поредния уона-би гъзар, тийн дето мечтае да го дават по телевизията??!
Добре, че отвори очите на всички смотаняци в тоя форум!Сега започват поетапно да трият Шарк сектора, после Е30, Е36 и т.н., докато останете само дупетата с Х1, Х2 и Х3.
![]()
![]()
![]()
За да ме разбереш правилно, ще ти изясня няколко основни положения:
1. Много от хората с Ладите и Заставите не ги карат щото много им се кефят, а понеже нямат пари.
2. Тези, които карат коли от 1975 не ги карат всеки ден.
3. Единствено град София в България има плътност на населението, която е предпоставка за влошаване на качеството на въздуха от автомобилните емисии.
4. Това, че някой е дал повече пари за кола, не го прави по-голям собственик на пътната мрежа от всички останали. Да искаш да се разкарат хората с таралясниците понеже ти пречат да си караш е..., не е сериозно.
И едно въпросче, тъй като става дума за САЩ. Искам да ми кажеш в колко щата има изискване за еко норми и за "смотани таралясТници"??
П.П. Ако ме баннат от форума, дано поне да си прочел и разбрал част от горното и да успокоиш хормона.
Същия този комплексар, се е обърнал на лично към админ от този форум с предложение да се създаде платен подфорум за хора с нови коли, където да нямат достъп простосмъртни с бангии над 2-3 год. Естествено админа му е сипал доволно с много премерен сарказъм който нашия герой не е схванал. От там тънкопи*ковеца изтропва цялата си кореспонденция в бгайфон форума къде аджеба пита проблема в чий телевизор е. Логично там също му сипват доволно, като го съветват и да смени дилъра... на мен ми омръзна да попадам на простотиите му, и то вече в няколко отделни форума.
Seriously?...



Уважаеми САППА,
Какъв изискан и невероятен интелигентен интригант сте Уважаеми Колега САППА!Но определено Фрумите в България имат нужда от такива изискани "подправки" като Вас Уважаеми САППА за да може да съществуват и прогресират.На мен не може да ми омръзне да Ви чета Господин САППА, с такива изискани маниери и интригантщина явно доста сте постигнали във този Живот! Браво похвално! Независимо,че тук се подвизавате със друг ник,се сещам кой сте в действителност в БГАйфон Форума. Радвам се да Ви виждам все така на ниво както и там. Останете си със здраве!
Нещо не сте разбрали Колега! Никой не е употрбил такъв термин за съжаление. Става въпрос за разделяне на Форум по модели и години защото сега всичко е на едно и не се получава правилна комуникация, с оглед по-пълно получаване на реалистични сведения. Ако не възразявате Модел 1995 се различава доста от Модел 2015/16. Не е възможно да са покриващи мненията на участниците и да са миродавни за всички! Отделно Х-класата се появи сравнително скоро и въпреки всичко в момента излезлите Модели не са същите като първоначалният замисъл което е в следствие на еволюцията и развитието на технологиите. Колкото до разделянето предложението ми беше да бъде в категории както следва:
1.Нови модели от съответната последна година.(Примерно 2015/2016)
2.Модели до 3 години които също се считат Нови Автомобили.
3.Модели до 5-6 години.
4.Модели до 8-10 години.
5.Модели над 10 години.
Останалото от коментара Ви няма смисъл да го проанализирам- прозира много елементаризъм,злоба и първичност или с други думи казано: Без Коментар.
С пожелания за усешна седмица и всичко най-добро!
С респект: Викинг
ПП.Апропо: Какво означава термина" БАНГИИ", че това не го разбрах? Благодаря Ви!
Последна промяна VIKING_WARRIOR на 10 Юни 2015, 4:40, променена общо 1 път
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Re: Пътищата в САЩ
alx написа:аз ще ти кажа как е в масачузетс - той е малко щат-модел (като калифорния) и каквото става тука се случва и по другите щати в един момент
всяко возило минава технотест всяка година. гледат се светлини, клаксон и шарнири по предното окачване (вдигат на крик и клатят и подпъхват щанги). гледат се гуми и ако имаш някакво тъмно фолио на прозорците се мери. ако всичко е наред се закача на компютъра и се проверява дали "check engine" лампата е светела последните 200 мили или нещо такова. ако свети в момента или има индикация че е светела последните 200 мили - те късат. това е. не се прави екотест (сензори в ауспуха) - това го отмениха преди 5 години примерно. всичко се записва на камера и записа от прегледа е закачен в системата за "документа" на прегледа.
изглежда много строго, но ... понеже тези бизнеси се държат основно от чужденци- е много различно в зависимост къде отидеш. има такива дето ровят всичко, други само закачат на компа и бегло поглеждат колата особено ако е по-нова. така че... според зависи. пари на ръка също играят, но трябва да се дадат предварително преди да е почнал теста а не като те олепи за нещо...
аз лично мисля, че в западна европа техно тестовете са много по-строги.
Ето за това говоря на всички присъстващи във Форума ама няма кой да слуша...
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Пътищата в САЩ
Някой наема ли се да различи от две произволни снимки на пътни дупки - едната от САЩ , другата БГ коя от къде е ? Щото аз продължавам да си мисля че дупката си е дупка навсякъде по света ,една и съща зловредна липса на парче асфалт . Пътищата в САЩ са изграждани в два етапа през годините .Първия бум в строителството е тъй наречените златни години - 1946-1960г когато се изграждат основно градските пътища .Втория е 1970 - 1980 тъй наречение интерщатски в който период са изградени и разширени основните магистрални пътища в САЩ .Период в който често се ползва публично частно финансиране .Като цяло се следват нуждите на икономиката от добри транспортни връзки .Никой не строи широки и удобни магистрали за да си начеше крастата - трябва да има икономическа нужда от такива пътища .Тоест 30-40 годишна пътна мрежа има нужда от основно обновяване и ремонт ,проблемите са сходни с тези в БГ .Едно нещо като не се подържа ще се съсипе където и да е по света .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
71 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: carmanf1