Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
Модератор: Общи модератори
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
drago_pavlov написа:hell's angel написа:Я кажете някой Дувар 5-ца, пикап, карал ли е ? Че ми трябва за каруца, а на тая цена ще си взема 3 дувара вместо един читав хай лукс да речем. Нещо чета, че нямал сила да тръгне във вариант 4х4, а и мостовете и раздатките все с копчетаса ги направили
Бутилката на газовата на бензинките, била сложена някъде при задния мост и камъните удряли директно в нея
Преди 3-4 години взехме 3 пикапа, но не знам дали са били 5-ца - то тогава тия бяха първите, т.е. единствените.
Бензинов мотор 2.4Тогава нямаше вариант за дизел, сега не знам как е. Разхода е около 13-14 извънградско с 300-400 кг. товар.
Ръчни скорости - "влизаха" като на жигула...
Седалки с комфорт на дървена пейка.
Изкуствена кожа = балатум.
Возия точно като на каруца.
Задният мост като влезе в дупка и цялата кола вибрира 30 секунди след това, докато затихне ефекта.
На два от тях им смениха вратите след 6 месеца, че бяха изгнили като 20 годишен опел![]()
На един от тях му смениха стартера на 30к км.
Сигурно има и други "екстри", но не съм се качвал от 2 години в тия кенефи и почти съм си излекувал психическите травми, та може и да пропускам нещо...
Благодаря

Начетох се на дивотии, за капак видях ей това и не ми се разсъждава особено вече



Ubi dubium, ibi libertas
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
Това как се е намачкало , като хармоника
Интересно колко пъти се е обърнало за да се получи чак такава деформация. Както писах в друга тема имам опит с друга марка, но след като се обърна два пъти по таван се качих и го изкарах през едно дере нагоре до пътя. Нищо че тавана му беше потънал леко и през счупеното предно стъкло едва се виждаше 


- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
топ гиъра беше забавен
Има някакви много сбъркани неща в тоя пост, но не е по темата та ще се въздържа от коментар
Успех

Механджията написа:заводът щеше да е готов със заваръчния и бояджийски цех още преди 2 години, ако не бяха ебали мамата на КТБ и борисов не беше порязал гришата по всякакви начини, просто защото може
Има някакви много сбъркани неща в тоя пост, но не е по темата та ще се въздържа от коментар

Успех


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
Хувъра шестица не е чак толкова лош. Един колега си го купи нов и имах възможността да го карам и да го сравня директно с моето Паджро 3 -ка 2001-ва година. Ами между двете бих избрал Хувъра, може би защото е нов. Ако ги сравним като нови, едва ли изобщо бих се загледал в Хувъра. Но пък цената на новото Паджеро е близо 100 хиляди срещу 45 за Хувъра, приблизително. Всеки избира какво да си купи все пак. Не е нужно да се пишат някакви крайности. Китайските коли не са толкова зле за парите си. За същите пари с малко повече късмет може да се вземе премиум марка на старо на около половин милион километра. Едното е престиж, другото е практичност. При китайчето караш незабележим пет години и хвърляш. За същите пари може да си в квартала например Митко със S-класата и яките мацки като те видят да се подмокрят. Макар че най-много биха се подмокряли собствениците на сервизите, като те видят с такава кола, но това е друга тема.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
ukelichko написа:Китайските коли не са толкова зле за парите си. За същите пари с малко повече късмет може да се вземе премиум марка на старо на около половин милион километра. Едното е престиж, другото е практичност. При китайчето караш незабележим пет години и хвърляш. За същите пари може да си в квартала например Митко със S-класата и яките мацки като те видят да се подмокрят. Макар че най-много биха се подмокряли собствениците на сервизите, като те видят с такава кола, но това е друга тема.
Веднъж помолих да спрете с глупостите, сега пак ще го направя и повече няма да пиша в тая тема...
Как можа да напишеш толкова простотии в един пост? Практичност?!?!?

Тия коли през половината от времето, в което сме ги имали, са били в сервиза... Мислиш ли, че ако са толкова добри щяхме да си купим още 3 хайлукса 2 години по-късно, като за същите пари можехме да вземем още 10 грейт уол-а?
Айде покарайте ги повече от един тест драйв тия кенефи и после ми обяснявайте за практичност...
20 годинишните ми "престижни" бмв-та общо не са седяли и наполовината от времето само на един от грейт уол-ите...
Тая тема стана пълна пародия - хора каращи 20 годишни бмв-та убеждават други хора, каращи 20 годишни бмв-та, че е по-добре да си купят чисто нова китайска пръчка, дето и падат колелетата с все главините и полуоските, докато се движи по магистралата

Айде поне един от вас да си купи грейт уол, да го покара 2-3 години и после да каже как се чувства с чисто новата практичност

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
Не зная как сте ги карали, но познавам двама земеделци които си купиха пикапа в дизеловия вариант и вече трета година карат без да им е паднало нищо. Казват че са доволни и издържат на товарене. Много друсали празни, нямали мощност, но за целта за която са ги купили вършат работа. Като почнете, падат им колелетата с главините, от сервиза не излизат, не знам си кво. Ако говорим за служебна кола, познавам човек при който служебна Тойота Лнадкрузър като нова едва си издържа гаранцията. Преди това за две години унищожи една Навара, пак чисто нова. Ама фирма мутренска, богата, големите батки имат пари и не се стискат за нови коли. И не говорим за блъскане, а за прегрели двигатели, счупени пружини, откачени мостове, смляна раздатка, такива работи. Значи едно е да ти дадат служебна кола(ние имаме един Дъстър и ми дреме за него) и шефа да ти се кара като я потрошиш, а съвсем друго е да я изплащаш от собствения си джоб всеки месец. Когато е лична я пазиш и като че ли издържа. В крайна сметка много ми дреме за китайския джип. И без това нямам 45 хиляди да си го купя.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
Е то и Лада Нива ще върши работа, а пък е бая по-евтина 


52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани