Южнокорейците (КИА и Хюндай)
Модератор: Общи модератори
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
Това с друсането е въпрос на инжинерна философия, таргет група за продукта и гъзоусещане
аз мога да ти покажа куп други коли дето след 300км дори по прекрасна магистрала се чувстваш все едно си бил бит с тояги, навигацията им е от 2000-та година, звукоизолацията им се усеща като усилвател на шума ... ама... ги водят най- хубавите автомобили...
Единствения прблем на кия/ Хюндай е че го удариха на печелбарство....

Единствения прблем на кия/ Хюндай е че го удариха на печелбарство....
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
На жената Поршето ли визираш? Недей така, че ще го отнесеш много здраво 

- nqmam_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2013
- Местоположение: гр.София, зона Б-5
- Кара: A3, Sportback, 1.8 TFSI, 160 bhp;
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
alx написа:Единствения прблем на кия/ Хюндай е че го удариха на печелбарство....
Ми, на който не му харесва цената, има куп други автопроизводители, но се съмнявам корейците да не са си направили сметката и ценообразуването.

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
nqmam_bmw написа:Ми, на който не му харесва цената, има куп други автопроизводители, но се съмнявам корейците да не са си направили сметката и ценообразуването.
Ми добре,ама има едни неща като история,имидж,традиции,марка,спортна история ако щеш....а за тия неща се плаща ако и да не са изразени материално в продукта,за който плащаш.А корейците са 60-70 год. назад в това отношение.Даже и да предлагат конкурентни продукти.
А не всички са 100% прагматици.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
немо написа:Ми добре,ама има едни неща като история,имидж,традиции,марка,спортна история ако щеш....а за тия неща се плаща ако и да не са изразени материално в продукта,за който плащаш.А корейците са 60-70 год. назад в това отношение.Даже и да предлагат конкурентни продукти.
А не всички са 100% прагматици.
Има някакъв процент, който трябва да търси престиж и да прави демонстрации в обществото. Масата обаче слага парите на масата и започва да търси кой ще влезе в тези суми и кой какво ще предложи. Най-добри условия за плащане при максимум опции. КИА, Тойота, Хонда, Нисан или който и да е. Какво значение има, когато имам максимум опции при минимална цена? Да карам чисто нова кола и някой с десет-петнадесет годишна скраб да ме сочи с пръст и да ми се смее????? При заплащане на удължена гаранция (около +2000$) Нисан предлагаха лайф тайм безплатна смяна на маслата. Идете веднъж при дилъра на престижните МБ или БМВ и цените определено ще ви "свият" престижа. Някои предлагат и 4 зимни гуми в цената и т.н. и т.н. Мен спортната стория няма да ме извади от пряспата или да ми вдигне акциите. БМВ преди 25 години се отличаваха от километър и бяна на светлинни години нагоре по отношение на качеството. Крис Бенгъл се постара да унищожи това отличие, а инженерите днес си докарват технологичния живот на всека кола в рамките на 8-10 години. После идва новата ...
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
Не ти стигат финансите изатова търсиш компромис и оправдание .Не се отчайвай ако додат добри времена ще вземеш пак бмв.Мани ги тез корейци с техните залагалки,гаранции и пр.Да си строят корабите и да оставят колите на германците.Кой от каквото разбира.
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
БМВ бих купил единствено Е24 или Е30. Другите не са ми по вкуса. За съжаление читавите колици от тези модели са на доста сериозни пари.
Аз не търся компромис. Просто гледам кой какво ми предлага за сумата Х. Да не говорим за цената на поддържката след покупката. Въпрос на приоритети. Аз лично предпочитам да вкарам 60 000$ в недвижим имот и да ми спестят разходи, а не да ги докарам до 80-100 000 с поддържка и застраховки и да го закарам на скраб за 200$.
Що се отнася до корейците, аз написах. След три модела на двете марки съм много приятно изненадан от новото на качеството им.
Аз не търся компромис. Просто гледам кой какво ми предлага за сумата Х. Да не говорим за цената на поддържката след покупката. Въпрос на приоритети. Аз лично предпочитам да вкарам 60 000$ в недвижим имот и да ми спестят разходи, а не да ги докарам до 80-100 000 с поддържка и застраховки и да го закарам на скраб за 200$.
Що се отнася до корейците, аз написах. След три модела на двете марки съм много приятно изненадан от новото на качеството им.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
Хаха, точно така. Колко ли хора в България купуват чисто нова кола? Какво би станало, ако се забрани вноса на автомобили втора употреба от чужбина? Дали баварците и С-класите няма рЕзко да намалеят по улиците...nqmam_bmw написа:Да, но има и хора, които все пак не са гаражни майстори, тунери и форумни нинджи и искат колата да не я мислят и да не ѝ робуват. От тази гледна точка нова корейска кола, при равни други условия, ще е по-безпроблемна от 15 год. премиум на 199 ооо "реални" км. А и на този свят трябва да има и "прости хора", които да се вътрят с нова кола, не може всички да са баДки и тарикати.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
Do that to your Honda or Hyundai

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
Всичките са една манджа без значение корейска, френска или американска.. леко притоплена и някои премиум но в основата са едни и същи и без реален технически прогрес. Може да се направи електрическа кола с пробег 400-500км, но заради в пъти по-опростеният двигател , скоростна кутия и т.н ,приходите от ремонти след покупка на колата ще спаднат с 9/10 щото няма какво да се чупи
А и не използват горива и петролното лоби няма да е доволно
Реално идващата Тесла 3-та серия на цена 35,000$ ще е game-changer, тва си е нов клас кола, а не на някой маркетинга да им е как се скача в/х врати 



„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
BMW_POWER написа:немо написа:Ми добре,ама има едни неща като история,имидж,традиции,марка,спортна история ако щеш....а за тия неща се плаща ако и да не са изразени материално в продукта,за който плащаш.А корейците са 60-70 год. назад в това отношение.Даже и да предлагат конкурентни продукти.
А не всички са 100% прагматици.
Има някакъв процент, който трябва да търси престиж и да прави демонстрации в обществото. Масата обаче слага парите на масата и започва да търси кой ще влезе в тези суми и кой какво ще предложи. Най-добри условия за плащане при максимум опции. КИА, Тойота, Хонда, Нисан или който и да е. Какво значение има, когато имам максимум опции при минимална цена? Да карам чисто нова кола и някой с десет-петнадесет годишна скраб да ме сочи с пръст и да ми се смее????? При заплащане на удължена гаранция (около +2000$) Нисан предлагаха лайф тайм безплатна смяна на маслата. Идете веднъж при дилъра на престижните МБ или БМВ и цените определено ще ви "свият" престижа. Някои предлагат и 4 зимни гуми в цената и т.н. и т.н. Мен спортната стория няма да ме извади от пряспата или да ми вдигне акциите. БМВ преди 25 години се отличаваха от километър и бяна на светлинни години нагоре по отношение на качеството. Крис Бенгъл се постара да унищожи това отличие, а инженерите днес си докарват технологичния живот на всека кола в рамките на 8-10 години. После идва новата ...
На първо време нов корейски хладилник струва не колкото 15 годишно БМВ а колкото 1 годишно БМВ. Както казах с простия пример - и40 1.7 дизел в топ оборудване струва 71 000лв, колкото 318д с топ оборудване на 1 години



След това минаваме на въпроса за смисъла на подобна тема в БМВ форума - както се знае, тук на поклон е стара кола, висок клас. Честно казано за мен има 100 пъти повече смисъл в Дачия отколкото в киа. Дачията е гадна, евтина и икономична. кията е гадна,скъпа и неособено иконокмична.
И аз ще добавя - 15 годишно БМВ е безкрайно по-добра кола от чисто нов кореец, само че надежността е доста зле и освен за млади маниаци, не става. Аз за себе си предпочетох да си купя за 9к Е46 330хи от 2003та, вместо кия 2010 за тия пари. И не соча никого с пръст, просто минавам корейците като спрели, в съчетание със екстри дето сигурно само в ново Санта Фе ги има.
И за да добавя - да в момента имам бюджет за чисто нова кола и НЕ, няма да си купя чисто нов хюндай за 70 000лв, а 2 годишно БМВ за същите пари, което със сигурност ще надвживее "чисто новото" а пряко прекачване от едната в другата кола, води до тежка депресия за далия толкова пари за кореец, будала.
Айде поздрави, и ако можее ще помоля така леко по-смислени теми да пускаш ... колега
- nqmam_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2013
- Местоположение: гр.София, зона Б-5
- Кара: A3, Sportback, 1.8 TFSI, 160 bhp;
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
acho.rs написа:И за да добавя - да в момента имам бюджет за чисто нова кола и НЕ, няма да си купя чисто нов хюндай за 70 000лв...
За 7о К можеш да си купиш половината Кнежа, много ясно че не ти трябва нова кола.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
Дано да изкочат с нещо подобно на subaru brz/toyota gt86 (Не, немензиса е съвсем друга бира) 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
b00st написа:Do that to your Honda or Hyundai
Днес ми докараха една Киа Сийд 2014,ще пробвам утре и ще пиша.
acho.rs написа: И аз ще добавя - 15 годишно БМВ е безкрайно по-добра кола от чисто нов кореец, само че надежността е доста зле и освен за млади маниаци, не става.
Ахааа,значи безкрайно по-добра кола,на която все има какво да и се "бута"?Мерси,може ли да се приеме,че за някои хора колата трябва да си върши работата с минимални разходи,и това дали ти става чурката на кокалче докато караш не е от значение


acho.rs написа: води до тежка депресия за далия толкова пари за кореец, будала.
Не знам,....аз будали наричам тия с премиум лимузините от 2003,които карат с гуми с DOT 2006 и като влязат в сервиза почват търсене на възможно най-евтините части и/или обикаляне по моргите....
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- nqmam_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2013
- Местоположение: гр.София, зона Б-5
- Кара: A3, Sportback, 1.8 TFSI, 160 bhp;
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
b00st написа:
Do that to your Honda or Hyundai

Какъв се явява този господин?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани