Пазара на автомобили втора ръка в БГ

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори


Аватар
Мнения: 2738
Регистриран на: 13.06.2004
Пол: Мъж
Кара: много бавно бенве
Мечтае да кара: Порше
Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!

Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ

Мнение от Bogat-Beden » 04 Май 2017, 16:08

Истината е някъде по средата. Ако като купувач или продавач имаш реалистични,клонящи леко към песимистични очаквания,можеш да вземеш по-правилно и разумно решение и да бъдеш приятно изненадан.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ

Мнение от KUM4o » 04 Май 2017, 18:22

Колите в европа гледани през сайтовете наистина са с колосални цени спрямо нашите. Имам познат в англия и ме добави в 3 заключени групи за продажба на техни автомобили. Ми колите са буквално за смешни пари. е39 за по 200-600 паунда в безупречно състояние, Опел инсигния за 5500лв в безупречно състояние. Ето малко примери.
E92 2009 година за 7600лв. Тук вървят 18-30к лв едно обръщане 2к и имаш хубаво бмв за 10к лв.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ауди а4 2009 комби 8800лв.

Изображение

За мен са малко митове и легенди евтино = калпаво и скъпо = сигурно. Аз продадох фиат стило за 1600лв, със сменен съединител, обслужена предница и задница, сменени дискове и накладки. Най-евтиното стило беше 2000лв. Продадох го за тези пари защото не исках да виси пред нас и да се съсипва защото си купих друга кола. Хората вкарващи коли или така наречените джамбази имат съвсем други методи за пазаруване на автомобили от единична покупка от частно лице. В Тор сан лоренцо на 30км от Рим има Мездренчанин с морга за автомобили и всеки ден му докарват какви ли не автомобили, половината автовози във Враца и София са от там. А цените за които се пазарят от Италия са смешни. Предлагаха ми на мен и приятел Мазда 2016 за 3000лв и джип Тойота 2014 за 5000 в безупречно състояние както визуално така и техническо, но не беше от обяви в мобиле или т.н.

Отделно половината хубави или малко по-скъпи автомобили вкарани от европа са купени от търгове в катастрофирало състояние и тук се префасонират и си бичат брутални печалби. На търг завършил преди 5 дни се продаде БМВ 1ва серия средата на 2016 година със смачкани само за боя две врати и счупен заден носач от удара в бордюра за колосалната сума от 3100 паунда и говорим за средата на 2016 година производство. На същи търг се продаде Q7 за 2800лв с проблем в електрониката.
Изображение


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ

Мнение от Хаос » 04 Май 2017, 18:34

Да бе, те на запад ядат доматите с колците... Пари като вестници.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ

Мнение от Top Gun Maverick » 04 Май 2017, 19:09

Мхм, особено пък тия 2016-та за 3000лв. от Италия. Знаеш ли там каква е схемата? Аз знам защото и на мен са ми я предлагали. Собственика там я е застраховал и играе с този, който ще ти я продаде на теб. Дават ти я просто и ти уж я вземаш, но като дойдеш тук и минат няколко дни, те там я обявяват за открадната. Ако си с тях в кюпа ще я обявят след като я продадеш ти, но ако не си, има голям шанс да ти я вземат куките преди да си я продал и да пише една студена вода. Те си получават някаква символична сума за нея(каквато е 3000лв. за кола на една година, пък била тя и Дачия, какво остава за Мазда(ти гледал ли си колко струва реално Мазда на една година или джип Тойота? :shock: ))и си получават тлъстото от застраховката. Схемата е елементарна и работи от много години.
Безплатен обяд няма. Я нАглия също не са без пари колите. Разбира се голо Е92 даже без нави може и да се подарява, то почти няма и как да му сложиш, трябва нов таван и бла-бла. А за обръщане на волан,не всеки е навит да кара подобна кола, аз не съм. Наскоро един кадровак тука взе едно гурливо Е60, сега гледам му обърнал волана и му махнал де що има катализатор или гърне, реве супер смешно като му даде леко газ, а стои на едно място. Хора всякакви. Хубава кола навън струва хубави пари. Който ги мисли тези евтините, че са хубави, нека се пробва и сподели опит после тук, ама не да го е срам да каже защото някой си щял да му се смее, ами да знаем и ние от какво да се пазим.
Днеска един ми се хвали, че си купил 330д комби Е46, 184 коня, много евтино било, викам му дали е ръчка поне, той вика "луд ли си, няма да се натреса на автомат". Не каза колко пари, но било супер евтино, после стоя, стоя и каза "преебаха ме с тази кола, буксува съединителя, майстора каза, че може да е само феродовия защото ако било и притискателя, щяло да ми легне солено". :shock: Викам му да не сменя само феродов, ако ще притискателя да е ОК, че после да не сваля втори път кутията защото тия старите ще са паснали по един начин и ако не е нов с нов, няма гаранция, че ще стане. Той вика, че съм бил прав, ама щял да мисли. Какво има да мислиш, беше тръгнал за Тойота Селика там ония 1.6, 1.8 ли около 2000, които бяха мисля, но защо се натресе с БМВ и той да имал, че го намерил и евтино. Чакай, чакай да видиш след не много километри колко неща ще му излезнат и как ще псуваш марката. Поредният. Скоро пък един друг ром(да, забравих, че този беше ром)си купи той пък Е46 320д, обиколи 5 сервиза(защото го беше купил евтино)не отиде където му казах поне да го видят, всеки му обещаваше, че ще стане, ама накрая все си тръгваше след един месец от сервиза с неясна диагноза. Накрая го даде на моргата. Та така е с тези евтините и хуабави.
Един познат пък кара около 1 година едно Е60 комби 530д, накрая му би шута и си купи Пасат 8, чиста работа и той каза, че е отживелица БМВ и по-добре да се карало нова кола. Въпрос на гледна точка, ама аз се радвам на всякакви като се набутват и после плюят по всевъзможни форуми и статии как нищо не става от марката. Забелязали ли сте колко МНОГО има такива напоследък? Познайте от кой вид са те - от този купили сравнително скъпо БМВ и са се набутали първоначално с цената или от другите купили го "на далавера" както се казва? :mhihi:
Ама не е само в БГ така. Чак Паулу Коелю явно е от тези набутаните щом казва, че най0хубавото нещо на БМВ-тата било кафето в сервизите, което пиеш. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ

Мнение от efren » 04 Май 2017, 19:30

KUM4o написа: ... е39 за по 200-600 паунда в безупречно състояние...


Искаш да кажеш, че за 200 паунда се предлага е39 в безупречно състояние? В смисъл онова е39, 5-та серия на бмв някъде около 2000 год.? Онова дето ролките и ремъците му струват 150 паунда? Онова дето клапана на картерните газове е 50 паунда, дискове и накладки - 250 паунда, акумулатор - 100 паунда, гуми - 400 паунда, рейка ..., кормилни накрайници... и т.н. Или безупречно състояние значи "за морга"? Не, просто това е като очилата на бабата в жабката... :wave: Англичаните организират затворени групи как да си продадат колите без пари :mhihi: :mhihi: :mhihi: И ще има балъци да се вържат...
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ

Мнение от KUM4o » 04 Май 2017, 19:31

Маздата и колите от Англия са на официален търг от техния кат. Повечето такива коли са конфискувани поради някаква причина или са катастрофирали и застрахователя ги е оценил на категория D и се продават за без пари само и само да ги разкарат от техните пътища. Приятелчето в англия за 2400лв има две C класи мерцедес и си ги кара момчето всекидневно.
Ето ги ц-класите тук вървят по 6-7к всяка.
Изображение

Схемата със застраховките всеки я знае и вече почти не я практикуват. Как мислите се купуват повечето мотори на 3-4г? Само да ви дам пример. BMW 650GT скутер, актуално в БГ се продава за 14-15к и Yamaha Tmax 530 с актуална цена в БГ сайтове по 14к лв. Тези два скутера са внесени от Англия за 6300лв, като са закупени от официален търг и после продадени в бг за сумите, които написах.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ

Мнение от KUM4o » 04 Май 2017, 19:40

efren написа:
KUM4o написа: ... е39 за по 200-600 паунда в безупречно състояние...


Искаш да кажеш, че за 200 паунда се предлага е39 в безупречно състояние? В смисъл онова е39, 5-та серия на бмв някъде около 2000 год.? Онова дето ролките и ремъците му струват 150 паунда? Онова дето клапана на картерните газове е 50 паунда, дискове и накладки - 250 паунда, акумулатор - 100 паунда, гуми - 400 паунда, рейка ..., кормилни накрайници... и т.н. Или безупречно състояние значи "за морга"? Не, просто това е като очилата на бабата в жабката... :wave: Англичаните организират затворени групи как да си продадат колите без пари :mhihi: :mhihi: :mhihi: И ще има балъци да се вържат...

Като не вярваш ето.

Изображение
Изображение

Не налагам мнение нито давам акъл. Просто показвам, че и без да си син на някой джамбазин може да имаш достъп до тънканата. Ясно че тая е39 за 800 паунда все ще и се намери по-нещо, но същия гроб тук каран от българин му искат по 5000-6000лв. И е много грешно да сравняваш цената за покупка на кола с тази за резервните части. И аз онзи ден дадох 2000лв за дюзи за джип струващ 6000лв ама искам всичко да ми е перфе в колата. На една Е класа дето сега е по 7к модула за спирачките и е 4к, грешно е сравнението ти!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ

Мнение от KUM4o » 04 Май 2017, 19:49

Последен пост с пример. Всеки си има мнение и виждане по въпроса, но пак казвам не винаги скъпо = качествено. Повечето стари коли ги продават за без пари, поради много причини. Ако при нас в центъра на голям град може да влезеш и с варбург с 10м димна завеса зад себе си на запад ще те прекълцат от глоби.
Изображение

Тази е само на една година с лек удар в задницата, който за 3-4к ще е безупречна. Все пак тук вървят по 30-40к, а това го получаваш за 12-13к с обръщане ремонт, докарване и регистрация.
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ

Мнение от vvasilev1 » 04 Май 2017, 20:17

dextuar написа:Не мисля, че проблемът е само в бедността. Просто много хора се надскачат.

+1

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ

Мнение от Top Gun Maverick » 04 Май 2017, 20:54

Е, да, ама доколкото виждам от дребния шрифт, тези цени са за търг, тоест цената може да стане и двойна ако някой тръгне да купува или поне далеч не толкова привлекателна.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ

Мнение от Leon » 04 Май 2017, 21:54

Старите коли на запад са евтини основно заради данъците и регистрациите. Особено в Англия да караш това Е39 или Е46 ще ти струва три пъти цената на колата годишно. Да не говорим, че английските коли нямат пазар другаде и това много удря цената. В Германия стар дизел е същата история - данъци, прегледи, еко-норми, излишно бреме. Нормално да се отърват за без пари. На никой не му дреме за състоянието като може да си позволи да кара нова кола срещу 1/3 от данъците и да може да влиза в центъра на града да си свърши работа с нея. Колко % коли в България покриват Евро 5 или 6 стандартите? Тук мерим всичко с аршина на немотията и това много ни изкривява представите. То си личи и по автопарка - обираме моргите на Европа и се радваме колко добра сделка сме направили. По статистика 60% от регистрираните коли са над 10 години. Половината от тях са над 20г. Да си фен на някаква кола/модел е едно нещо, да си практичен и разумен е друго.
Never mistake motion for action...


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ

Мнение от efren » 04 Май 2017, 22:03

Top Gun Maverick написа:Е, да, ама доколкото виждам от дребния шрифт, тези цени са за търг, тоест цената може да стане и двойна ако някой тръгне да купува или поне далеч не толкова привлекателна.


И аз това забелязах, а ако си играл на търг в УК забелязваш, че в последните няколко минути нещата се променят рязко. Е39-ката за 800 паунда - ами както казах не са 200 паунда, и второ не е в безупречно състояние.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ

Мнение от Denmark » 04 Май 2017, 22:07

Leon написа:Старите коли на запад са евтини основно заради данъците и регистрациите. Особено в Англия да караш това Е39 или Е46 ще ти струва три пъти цената на колата годишно. Да не говорим, че английските коли нямат пазар другаде и това много удря цената. В Германия стар дизел е същата история - данъци, прегледи, еко-норми, излишно бреме. Нормално да се отърват за без пари. На никой не му дреме за състоянието като може да си позволи да кара нова кола срещу 1/3 от данъците и да може да влиза в центъра на града да си свърши работа с нея. Колко % коли в България покриват Евро 5 или 6 стандартите? Тук мерим всичко с аршина на немотията и това много ни изкривява представите. То си личи и по автопарка - обираме моргите на Европа и се радваме колко добра сделка сме направили. По статистика 60% от регистрираните коли са над 10 години. Половината от тях са над 20г. Да си фен на някаква кола/модел е едно нещо, да си практичен и разумен е друго.


Точно, тук например в някои случаи е по-евтино да си вземеш чисто нова кола от колкото да речем стар 3.0 дизел.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 24.02.2015
Местоположение: Brussels/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
Мечтае да кара: F82 ///M4

Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ

Мнение от Exclusive89 » 04 Май 2017, 22:22

800 паунда, колко струва транспорт до Б-я? регистрация, обслужване, обръщане на волан, някое ремонтче, главоболие и като теглим чертата не знам къде ще е далаверата (лично мен винаги ще ме дразни, че е обръщалка)
Изображение


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ

Мнение от efren » 22 Юни 2017, 17:33

Малко да ъп-на темата:
Защо в подфорум "Извън темата" всички сме за затягане на ГТП-тата, а когато вляза в темата за избор на е46-ца (предполагам и в темите за избор на е39, е90 и т.н.) е пълно със съвети за м-пакети, кожи и т.н. екстри? Хем сме за изправни автомобили, хем трябва с 7к трябва да се купи е46-ца с М54Б30, рекаро, м-пакет, 18-ки и фабричен ксенон?
Ремонта на М54Б30 клони към 3к,
джанти 18-ки -1к,
гуми 18-ки - над 1к (разбира се има една тема за рикен-и и т.н.),
докарване от Германия/Италия/Швейцария - 1к,
печалба на джамбазина-2к
вече сме на 8к и още не сме предвидили пари за колата :banghead:


Откакто пуснах темата разговарях с много хора и всеки един от тях е напълно съгласен, че в БГ се вкарват гробове и километражите им се връщат с по няколкостотин хиляди км,
НО всеки един от тях вярваше, че точно неговата кола е на реални км, че я е взел от автовоза, че джамбазина му е приятел и никога няма да го излъже, и т.н и т.н. ...
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Jordana

Последни теми
Facebook