Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Модератор: Общи модератори
71 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
AngelG написа:Мерцедес SL , SLR , G class
Все масови коли и джиБки

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Витанов написа:Секви емки се споменаха само без е30 м3 не разбирам?Това е М-ката дето не се обезценявам ама хич! Няма евтина такава, ама никъде...
Мммм, грешиш, ето къде съм я споменал:
Top Gun Maverick написа:М5 Е34, 6-ца(Е24), 8-ма серия(Е31), гледам М5 Е39 също вървят натам, но супер запазените говорим и то в Германия, у нас нямат никаква цена защото никой не ги цени, очаквам и с М5 Е60 след време да стане така заради атмосферния двигател, а и като цяло заради това, че е М, Е30 М3 разбира се и всички подобни М - модели, а и цялата гама на Е30 АКО СА ЗАПАЗЕНИ.
Хонда NSX и други може да се изредят, но там влизаме в големи цифри.
6-та серия във всичките и разновидности бавно гуми цена винаги, понеже са произведени далеч по-малко бройки и който я иска, трябва да си плати цената защото уникалността и това, че не се среща като 5-цата на всеки ъгъл струва пари, без значение с кой двигател е, дори недоразумения с малък двигател(за това купе)като 630и държат цена. Иначе от по-достъпни модели, всички, които са стигнали ценя до 7-8 хил. лева ще се обезценяват много бавно. Говорим за БМВ разбира се. Има едно такова нещо, че колите си се обезценят процентно всяка година и колкото по-ниска цена са стигнали, толкова по-бавно ще пада вече тя и след време само към най-долните мангали в БГ отиват и от там в моргата.
Може да добавим и над 10 годишни Американски коли като Мустнаг, Камаро, Корвет и Вайпър.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Държат цени колите, произведени преди 2000 година, дори по-рано. Нямам предвид всички марки разбира се.
only rear wheel drive
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Top Gun Maverick написа:Витанов написа:Секви емки се споменаха само без е30 м3 не разбирам?Това е М-ката дето не се обезценявам ама хич! Няма евтина такава, ама никъде...
Мммм, грешиш, ето къде съм я споменал:Top Gun Maverick написа:М5 Е34, 6-ца(Е24), 8-ма серия(Е31), гледам М5 Е39 също вървят натам, но супер запазените говорим и то в Германия, у нас нямат никаква цена защото никой не ги цени, очаквам и с М5 Е60 след време да стане така заради атмосферния двигател, а и като цяло заради това, че е М, Е30 М3 разбира се и всички подобни М - модели, а и цялата гама на Е30 АКО СА ЗАПАЗЕНИ.
Хонда NSX и други може да се изредят, но там влизаме в големи цифри.
6-та серия във всичките и разновидности бавно гуми цена винаги, понеже са произведени далеч по-малко бройки и който я иска, трябва да си плати цената защото уникалността и това, че не се среща като 5-цата на всеки ъгъл струва пари, без значение с кой двигател е, дори недоразумения с малък двигател(за това купе)като 630и държат цена. Иначе от по-достъпни модели, всички, които са стигнали ценя до 7-8 хил. лева ще се обезценяват много бавно. Говорим за БМВ разбира се. Има едно такова нещо, че колите си се обезценят процентно всяка година и колкото по-ниска цена са стигнали, толкова по-бавно ще пада вече тя и след време само към най-долните мангали в БГ отиват и от там в моргата.
Може да добавим и над 10 годишни Американски коли като Мустнаг, Камаро, Корвет и Вайпър.
Виноват

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Vra4anin написа:speedhokk написа:bioz написа:speedhokk написа:Аз бих казал Хонда Акорд 7ма генерация. Разглеждам от известно време и според мен АКО успееш да си намериш фейсов екземпляр(между 2005 и 2008ма) с 2.4 двигател спокойно може да го покараш 2-3 години и да го продадеш на същата цена. Не знам дали е защото вече Акорд не се продава в Европа, дали е защото са изключително здрави и собствениците им не искат да ги продават, но в България има точно 3-4 такива екземпляра, в autoscout24 и mobile.de има още 7-8, а и повечето са S-type и са над 15 000лв.
Лично за мен това е може би най-здравия седан от този клас, който можеш да си купиш от тези години и не са малко хората, които са минали над 60-70 000км без да пипнат нищо по колата, включително и по окачване.
Може би това отговаря на въпроса ти защо са такива цените. По-скоро хората не ги търсят ако имаше търсене щеше да има внос. Търгашите знаят най-добре.
Абе търсят ги, но с дизелов двигател. Иначе наистина са малцина хората, които биха дали толкова пари за такава кола, но повярвай ми излезе ли читав модел, ще се отнесе веднага! Просто в момента наличните 3-4 коли са гробове и затова си стоят, все пак хората които търсят такава кола я търсят по определени причини. Много ясно, че за тея пари много по-лесно се продава умряло е60, а6 4f или е-класа w211 в България, ама те хората които ги купуват за по 10к са едни други... индивиди къде после се чудят как да ги държат в движение и като се претрепят някъде им гледаме изтаванените коли с по 3-4 различни гуми.
Колега, искам само да кажа, че съм имал Акорд 7-а генерация (както и 4-а, 5-а и 6-а съм имал, карал съм и 8-а ),далеч не е толкова здрав и непретенциозен и добре направен автомобил. Това е един прехвален безличен, евтино направен автомобил с много недомислици чисто технически направени с цел добро програмирано остаряване/счупване. Старите акорди от 80-те и до средата на 90-те бяха наистина кучета, здрави и деянджии. 7-ата генерация е... прехвалена и надценена посредствена кола, останала и само славата от старите модели.
Само.... (да използвам по-мек епитет) тотален идиот би:
-би сравнил въобще акорд с бмв 5,мерц.Е класа, ауди а6 - тези коли никота не са били в една категория с акорд. Трите споменати немеца, техен конкурент е хонда леджънд/акура rl/rlx, акорда е по-нисък клас кола от типа на бмв 3/це класа/а4.
-би избрал/купил акорд 7 пред е60, w211, a6. Само тотален идиот би изтърсил (примерно) 13 бона за акорд 2005-2006 година, вместо примерно е60 или w211. Повярвай ми - имал съм и акорд 7 и е60 по едно и също време, няма база по която да се сравняват двете коли, няма как да си трезво мислещ, със здрави нерви, неизползващ опиати, наркотици и други забранени за свободно ползване без лекарско предписание медикаменти и да предпочетеш за една и съща сума (образно казано 13000лв) 2006-а година акорд пред например 2004-2005 година е60. Освен ако горните изисквания не са нарушени... тогава е напълно нормално и логично да си купиш 12 годишен акорд за 13000лв и да си вярваш, че хонда са дъ бест и избора ти е най-велик.
И ти го казвам, не защото съм дървен философ, хонда хейтър или прочее, а точно обратното - от 1995-а година досега са ми минали през ръцете десетки хонди и им знам и кътните зъби на тия коли. Хондите са хубави коли, едни добри продукти като цяло. Но при тях митовете и приказките от 1001 нощ, колко са невероятно добри, здрави и прекрасни коли са най-много! Хондаджиите като чешити и тесногръди коне с капаци (които освен да си хвалят магарето друго не могат) бият дори ония с алфите и още по-лудите - ония феновете на лада и москвич. От хондаджия може да чуеш колко невероятна е хондата и как по-добра кола от нея няма, но обективно няма да ти признае как през 500км долива масло на мотора, задни спирачки никога не е имал, фаровете светят като свещ за панахида, централно заключване почти винаги прави ядове и кормилната рейка клопа на умиране. Нали, той ще си замълчи за тези дребни подробности, но няма да ти спести информацията, че хонда са най-големия производител на двигатели с вътрешно горене, как аертон сена бил направил еди кво си, как витек двигателите са еди що си.... Информация за семкаджии и безделници кибици, която няма никакво съществени значение при избора на 10-14 годишен седан за 13 000лв (примерно).
Факт е, че държат цена (аз вече го казах). И ще ти кажа една от причинитв (може би най-важната) - защото хондите се купуват масово от хора, които вече са карали хонда. А ако досега не съм се изразил ясно, ще го кажа отново - хондаджията е чешит човек. Опак, странен, нетипичен. Идиот индивидуалист го наречи ако щеш. Не мислещ трезво, логично и обективно. Той си е наумил "хонда и нищо друго" и това. Е, както вече казах в предишните постове - пазара се саморегулира. Докато има такива купувачи, целеустремени към своя избор и няма сила на вселената, която да ги разубеди или поне накара да погледнат алтернативи (коли от други марки за същите пари), то коли като хондите (коли, които са за строго определена целева група клиенти), поне в европа така стоят нещата) ще държат такива високи цени. Т. Е. Докато има идиот каращ хонда, събрал 13000лв и си наумил, че иска да си купи по-нова кола (хонда естествено, друго е пошло да се гледа дори), то парите му ще бъдат взети. Не, не защото са много здрави и качествени коли, просто има кой да ги плаща на тези цени, това е. Има си целева група със специална порода клиенти.
Спекула градена и подсилвана с години.
Колега нещо да не бъркаме хондите с лади случайно?

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- AngelG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: W221 S550 AMG / CLA 220d / X5 3.0d
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
madafaka_donkele написа:AngelG написа:Мерцедес SL , SLR , G class
Все масови коли и джиБки
Ами да , масови са . Само SLR не е ( неправилно го включих в бройката )
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Витанов написа:Vra4anin написа:speedhokk написа:bioz написа:speedhokk написа:Аз бих казал Хонда Акорд 7ма генерация. Разглеждам от известно време и според мен АКО успееш да си намериш фейсов екземпляр(между 2005 и 2008ма) с 2.4 двигател спокойно може да го покараш 2-3 години и да го продадеш на същата цена. Не знам дали е защото вече Акорд не се продава в Европа, дали е защото са изключително здрави и собствениците им не искат да ги продават, но в България има точно 3-4 такива екземпляра, в autoscout24 и mobile.de има още 7-8, а и повечето са S-type и са над 15 000лв.
Лично за мен това е може би най-здравия седан от този клас, който можеш да си купиш от тези години и не са малко хората, които са минали над 60-70 000км без да пипнат нищо по колата, включително и по окачване.
Може би това отговаря на въпроса ти защо са такива цените. По-скоро хората не ги търсят ако имаше търсене щеше да има внос. Търгашите знаят най-добре.
Абе търсят ги, но с дизелов двигател. Иначе наистина са малцина хората, които биха дали толкова пари за такава кола, но повярвай ми излезе ли читав модел, ще се отнесе веднага! Просто в момента наличните 3-4 коли са гробове и затова си стоят, все пак хората които търсят такава кола я търсят по определени причини. Много ясно, че за тея пари много по-лесно се продава умряло е60, а6 4f или е-класа w211 в България, ама те хората които ги купуват за по 10к са едни други... индивиди къде после се чудят как да ги държат в движение и като се претрепят някъде им гледаме изтаванените коли с по 3-4 различни гуми.
Колега, искам само да кажа, че съм имал Акорд 7-а генерация (както и 4-а, 5-а и 6-а съм имал, карал съм и 8-а ),далеч не е толкова здрав и непретенциозен и добре направен автомобил. Това е един прехвален безличен, евтино направен автомобил с много недомислици чисто технически направени с цел добро програмирано остаряване/счупване. Старите акорди от 80-те и до средата на 90-те бяха наистина кучета, здрави и деянджии. 7-ата генерация е... прехвалена и надценена посредствена кола, останала и само славата от старите модели.
Само.... (да използвам по-мек епитет) тотален идиот би:
-би сравнил въобще акорд с бмв 5,мерц.Е класа, ауди а6 - тези коли никота не са били в една категория с акорд. Трите споменати немеца, техен конкурент е хонда леджънд/акура rl/rlx, акорда е по-нисък клас кола от типа на бмв 3/це класа/а4.
-би избрал/купил акорд 7 пред е60, w211, a6. Само тотален идиот би изтърсил (примерно) 13 бона за акорд 2005-2006 година, вместо примерно е60 или w211. Повярвай ми - имал съм и акорд 7 и е60 по едно и също време, няма база по която да се сравняват двете коли, няма как да си трезво мислещ, със здрави нерви, неизползващ опиати, наркотици и други забранени за свободно ползване без лекарско предписание медикаменти и да предпочетеш за една и съща сума (образно казано 13000лв) 2006-а година акорд пред например 2004-2005 година е60. Освен ако горните изисквания не са нарушени... тогава е напълно нормално и логично да си купиш 12 годишен акорд за 13000лв и да си вярваш, че хонда са дъ бест и избора ти е най-велик.
И ти го казвам, не защото съм дървен философ, хонда хейтър или прочее, а точно обратното - от 1995-а година досега са ми минали през ръцете десетки хонди и им знам и кътните зъби на тия коли. Хондите са хубави коли, едни добри продукти като цяло. Но при тях митовете и приказките от 1001 нощ, колко са невероятно добри, здрави и прекрасни коли са най-много! Хондаджиите като чешити и тесногръди коне с капаци (които освен да си хвалят магарето друго не могат) бият дори ония с алфите и още по-лудите - ония феновете на лада и москвич. От хондаджия може да чуеш колко невероятна е хондата и как по-добра кола от нея няма, но обективно няма да ти признае как през 500км долива масло на мотора, задни спирачки никога не е имал, фаровете светят като свещ за панахида, централно заключване почти винаги прави ядове и кормилната рейка клопа на умиране. Нали, той ще си замълчи за тези дребни подробности, но няма да ти спести информацията, че хонда са най-големия производител на двигатели с вътрешно горене, как аертон сена бил направил еди кво си, как витек двигателите са еди що си.... Информация за семкаджии и безделници кибици, която няма никакво съществени значение при избора на 10-14 годишен седан за 13 000лв (примерно).
Факт е, че държат цена (аз вече го казах). И ще ти кажа една от причинитв (може би най-важната) - защото хондите се купуват масово от хора, които вече са карали хонда. А ако досега не съм се изразил ясно, ще го кажа отново - хондаджията е чешит човек. Опак, странен, нетипичен. Идиот индивидуалист го наречи ако щеш. Не мислещ трезво, логично и обективно. Той си е наумил "хонда и нищо друго" и това. Е, както вече казах в предишните постове - пазара се саморегулира. Докато има такива купувачи, целеустремени към своя избор и няма сила на вселената, която да ги разубеди или поне накара да погледнат алтернативи (коли от други марки за същите пари), то коли като хондите (коли, които са за строго определена целева група клиенти), поне в европа така стоят нещата) ще държат такива високи цени. Т. Е. Докато има идиот каращ хонда, събрал 13000лв и си наумил, че иска да си купи по-нова кола (хонда естествено, друго е пошло да се гледа дори), то парите му ще бъдат взети. Не, не защото са много здрави и качествени коли, просто има кой да ги плаща на тези цени, това е. Има си целева група със специална порода клиенти.
Спекула градена и подсилвана с години.
Колега нещо да не бъркаме хондите с лади случайно?явно и моя познат приятел е силно фанатизиран щом вече амнайста година си юрка акордчето комби и не се оплаква, а масло колкото сложи, толкова вади, аз лично такова нещо не съм виждал до сега и[url]тук всеки кара с 10/15х40 заради климата, а той си слага 5х40 и не го пипва[/url]!!!.. Обаче неговата не е от Враца и не и тропа рейката вече 13та година. Върви като бясна с 5 човека, претъпкано туле и багажник с рибарски такъми, седи залепена и гори по-малко от е30ката ми.. готина кола си е недей така. Може да не вози като е60ката и да няма 3250 екстри, но за разлика от нея хондето почти не напомня за себе си и не те дразни с проблеми.
т.е. няма БМВ-та на нивото на Хонда ... знаех си ...
таман 300-хилядника дето го карам ще мога да го пусна "направи си селфи с м52 карано с 5в30"



- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
И аз за крузърите..баааахти и цените държат 

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Аз не виждам за какво беше цялото това писане
Никъде не съм твърдял, че акорда е по-добра кола от 5ца, е класа и така нататък, а че е по-безпроблемна. Нито пък има значение дали ще искат да я купят 20 човека или 1 фанатик хондаджия. В крайна сметка пак ще й взема парите. А това, че поддръжката на е60 и тоя акорд била една и съща... к24 бара масло колкото и м54, рейките и на двете са проблемни. Само дето на е60 има още 10 неща къде могат да му се счупят, които в акорда ги няма, че да се счупят. А това, че вътре е евтино никой не го оспорва, че няма почти изолация във вратите също.
Ама за едни 12 000лв ще си вземеш акорд от горната ценова граница, а е60 525 ще трябва да е най-евтиното. Сега дори го проверих, най-евтиното е60 е 11 400, нов внос разбира се. А познай къде е по-голям шанса да е наиграеш.

Ама за едни 12 000лв ще си вземеш акорд от горната ценова граница, а е60 525 ще трябва да е най-евтиното. Сега дори го проверих, най-евтиното е60 е 11 400, нов внос разбира се. А познай къде е по-голям шанса да е наиграеш.
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
За 12 Бона какво е46 ще си земеш ...няма да искаш да чуеш за Хонда след това...
Sent from my ZUK Z2132 using Tapatalk
Sent from my ZUK Z2132 using Tapatalk
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Стига вече с тези описания на Хонда, изчерпахте ги мисля и всички добихме представа какви коли са(който не е знаел)дайте по темата.
Мисля 6-та серия освен, че по принцип държи цена както написах назад, сега като ще се появява 8-ма, още повече ще държи защото вече няма да я произвеждат. Ще стане нещо като E24. Или поне няма да я произвеждат докато правят 8-ма както е било преди. Спират 6-та серия Е24 и пускат 8-ма Е31. После спират нея и пускат 6-та отново с Е63 генерацията, после F13, сега пак спират 6-та и пускат 8-ма.
Мисля 6-та серия освен, че по принцип държи цена както написах назад, сега като ще се появява 8-ма, още повече ще държи защото вече няма да я произвеждат. Ще стане нещо като E24. Или поне няма да я произвеждат докато правят 8-ма както е било преди. Спират 6-та серия Е24 и пускат 8-ма Е31. После спират нея и пускат 6-та отново с Е63 генерацията, после F13, сега пак спират 6-та и пускат 8-ма.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- terorero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Силно съм впечатлен от бавното и дори нищожно обезценяване на G-класите
Държат си стабилно цени, независимо от мотор и дали са от 80, 90-те. Ако са бензинови пък направо е чудо. На другият полюс за мен е Cayenne, който в момента си е без пари предвид цената му като нов, особено турбо версията.

- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
В България Г500 се продава много трудно.
I love the sound of V8 in the morning...
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Vra4anin написа: наскоро един познат....
Има хубави Е 60, пък даже и скъпички идват :



Ubi dubium, ibi libertas
71 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани