Ограничен внос на стари коли? За и против
Модератор: Общи модератори
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ограничен внос на стари коли? За и против
А защо не вземат да създадат РЕДОВЕН градски транспорт т.е. добра алтернатива на автомобилите, и тогава да се правят забрани.
Откакто се вдигнаха цените, не съм забелязал транспорта да е станал по-редовен. Има само някакви нови автобуси, колкото да има извинение къде са отишли парите.
Откакто се вдигнаха цените, не съм забелязал транспорта да е станал по-редовен. Има само някакви нови автобуси, колкото да има извинение къде са отишли парите.

- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: Ограничен внос на стари коли? За и против
z
Последна промяна Petrolhead на 18 Сеп 2020, 18:47, променена общо 1 път
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Re: Ограничен внос на стари коли? За и против
И аз бих си купил една дачия, не съм го направил единствено защото ми трябва джип и то сериозен.
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- ivan40glupaka
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15.05.2017
- Пол: Мъж
Re: Ограничен внос на стари коли? За и против
K_Ilkov написа:На мен ми е много интересно тия 22ма юзъра дето са гласували ЗА забраната колко нови коли са си купили
А ти защо скачаш на "нови" коли- ако са купували 2-3 годишни от разните варианти на Premium selection при разните марки нямат ли право на глас, а? Но понеже държиш да знаеш ще коментирам аз какво съм извадил чисто ново от салона:
През 2013г. купих едни 6 (шест) бройки Астра комби с доста порядъчно оборудване- фирмени коли. Макар да не е много коректно да ги броим в крайна сметка парите излизат от моя джоб.
През 2014г. взех Приус на жената.
Малко по-късно взех Ф10 530д с общо взето всички смислени екстри.
Вече договорих условията да сменя умрелия Приус с новичка Киа Ниро и след 20-на дни колата ще е тук.
Силно вероятно е за по-следващата Коледа да съм сменил Ф10 с Г30, но тоя път ще е бензин.
Като гледам май за 5 години съм купил 6 служебни и 3 лични автомобила. Махаме служебните (нали са N1, без ДДС, водят се разход и т.н.) и остават личните 3 коли- можеш ли да сметнеш колко е ДДС-то от близо 250 000лв. или ти е сложно, а? Ако сметнем и евентуалната смяна от Ф10 към Г30 и нейното ДДС цифрата става още по-голяма. Може да опиташ и да сметнеш колко ми е данъка на Ф10. После сметни и какви фокуси се правят за да не убия мотора с тукашната помия наречена "дизел" и колко ми е изгодно. Може и да пресметнеш колко ни се усложнява ежедневието понеже живеем на 60+км. от града за да могат децата ми да не дишат лайната които се носят из въздуха в града- майка им хвърчи като изтребител да си свърши задачите в "свободният" половин ден докато децата са на училище.
Накрая май излиза, че имам пълното право да искам някакво ограничение в продажбите на разни гнусни кочини в състояние на полу-разпад. И не заради парите които съм дал на държавата като ДДС (макар да са повече от данъците за цял живот на повечето хора) , а заради децата ми- аз правя нужното те да живеят на чисто място, но повече няма накъде и вече е ред на държавата да се включи.
И не е нужно да се забранява каквото и да е- могат да наложат акциз на старите кенефи с по-нисък стандарт от Евро 5 и всичко се решава бързо. Едни 30-40лв. акциз за всяка конска сила рязко ще направят дъртите кочини неизгодни. Като обърнат и данъка както си му е реда (нова кола- евтин данък, стара- скъп) и нещата съвсем ще си дойдат на мястото. Навит съм и да сложат по 5ст. горница на литър гориво и да махнат винетките- справедливо е който кара много да плаща много, и го казвам от позицията на човек зареждащ ежедневно 8 автомобила.
И е хубаво да се запомнят няколко прости истини- онази за брадата и гребенчето, че не ти полага по конституция да караш кола, че тая планета трябва да се пази колкото може по-чиста и т.н... И не ми обяснявай "има къде по-големи проблеми, че да мислим за екологията на колите"- напиши си на стената "НЯМА МАЛКИ ПРОБЛЕМИ", прочитай си го редовно и може би след 3 години ще схванеш смисъла.
ПС: Да напомня само преди да сте ревнали- "акциз" е вид данък/налог който се налага основно върху луксозни и вредни стоки, тоест няма проблем да се наложи такъв на старите коли...
bum_bum написа:Я да вдигнат ръка тия поддръжниците на купуване на кола от супер мега официалния дилър или готовите да се бръкнат с повече за нова кола, които като си купиха кола втора ръка си взеха и нов катализатор или напазаруваха цялото окачване и спирачки от официалния представител,а не ОЕМ Лемфьордер примерно.
Къде да се отбия за да видиш с очите си не просто фактурата на мое име от дилър на БМВ в Унгария за покупка на нови катализатори за Е39 540и, а и самите катализатори монтирани на колата? Тъкмо ще разгледаш окачването и някои дреболии които са сменяни- не пише "БМВ" на тях просто понеже са в категорията "по-добри от ОЕМ". Само ще трябва на доверие да приемеш фактурата за оригинален комплект съединител и маховик от същия унгарски дилър- кутия няма да свалям... Разбира се гледането и уроците не са безплатни- всеки час от времето ми отделено за чужди простотии струва 4-цифрена сума, отбий се първо до банката за кредит...
Това, че 98% от шофьорите са съдрани цървули и не могат да си поддържат колите в нормално състояние не е мой или твой проблем- като не може да се поддържа БМВ слизаш на Опел примерно. От поне 10г. насам не съм купувал кола по-стара от 2-3 години и винаги е било от дилър с гаранция и за тези 10г. може би съм оставал без автомобил за 5-6 дни общо (дават заместваща кола при нужда), а правя поне по 40 000км. годишно- подкрепящите дъртите кенефи по колко време годишно оставате без кола щото е в сервиза?
Re: Ограничен внос на стари коли? За и против
ivan40glupaka написа: Разбира се гледането и уроците не са безплатни- всеки час от времето ми отделено за чужди простотии струва 4-цифрена сума, отбий се първо до банката за кредит...
Това, че 98% от шофьорите са съдрани цървули и не могат да си поддържат колите в нормално състояние не е мой или твой проблем- като не може да се поддържа БМВ слизаш на Опел примерно. От поне 10г. насам не съм купувал кола по-стара от 2-3 години и винаги е било от дилър с гаранция и за тези 10г. може би съм оставал без автомобил за 5-6 дни общо (дават заместваща кола при нужда), а правя поне по 40 000км. годишно- подкрепящите дъртите кенефи по колко време годишно оставате без кола щото е в сервиза?
Радвам се, че отделяш времето си за форума.

Хората с нов автомобил НИКОГА не остават без кола, защото е в сервиза.


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Ограничен внос на стари коли? За и против
Petrolhead написа:bum_bum написа:Я да вдигнат ръка тия поддръжниците на купуване на кола от супер мега официалния дилър или готовите да се бръкнат с повече за нова кола, които като си купиха кола втора ръка си взеха и нов катализатор или напазаруваха цялото окачване и спирачки от официалния представител,а не ОЕМ Лемфьордер примерно.
ето ме де, точно за това ти разправям. стягам голф 3ка с оригинални части, даже чистачките са ми от фв.
и тъй като ми излиза прекалено скъпо си купувам нови коли
До тук един напълно в правото си да иска горните неща.
ivan40glupaka написа:Къде да се отбия за да видиш с очите си не просто фактурата на мое име от дилър на БМВ в Унгария за покупка на нови катализатори за Е39 540и, а и самите катализатори монтирани на колата? Тъкмо ще разгледаш окачването и някои дреболии които са сменяни- не пише "БМВ" на тях просто понеже са в категорията "по-добри от ОЕМ". Само ще трябва на доверие да приемеш фактурата за оригинален комплект съединител и маховик от същия унгарски дилър- кутия няма да свалям... Разбира се гледането и уроците не са безплатни- всеки час от времето ми отделено за чужди простотии струва 4-цифрена сума, отбий се първо до банката за кредит...
Пусни я тук, няма смисъл да се отбивам някъде.
Ако цитираните по-горе коли са факт (извинявай за съмненията, но тук са се отбивали и юзъри, които притежават самолети и мулти милиардни бизнеси) си просто един щастлив богат човек и няма как да погледнеш през призмата на някой на който му е необходима кола, но няма достатъчно средства за нова. Естествено това не означава автоматично, че трябва да кара разпаднат пушещ дарак, но пък и не следва мигом да се спре вноса на всичко това, което до вчера беше промотирано като много екологично.
Аз лично не гласувах в анкетата, защото ми е все тая. Ако затегнат чак пък толкова нещата ще си взема някаква по-нова кола. Дали карам 15 годишен компакт или 5 годишна Дачия в общи линии ще ми е все тая.
- onewg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Ограничен внос на стари коли? За и против
Няма такива педерастии в цял свят, колата мине ли преглед отговаря ли на нормите може да се движи, ако ще и да е 150 годишна...
Друг е въпроса колко пари ще хвърлиш за да я вкараш в норми, и дали не е по хубаво да си вземеш нова..
Ама това трябва всеки да си го реши, не някви педали, да се опитват да си налагат педалското мнение

Друг е въпроса колко пари ще хвърлиш за да я вкараш в норми, и дали не е по хубаво да си вземеш нова..
Ама това трябва всеки да си го реши, не някви педали, да се опитват да си налагат педалското мнение



Тиез коне искат да ядат....



Re: Ограничен внос на стари коли? За и против
inspite написа:ллл
Ти поживял ли си в чужбина, че твърдиш какво прави Ханс и какво смятал или един приятел ти е казал?
Re: Ограничен внос на стари коли? За и против
vlad0 написа:inspite написа:ллл
Ти поживял ли си в чужбина, че твърдиш какво прави Ханс и какво смятал или един приятел ти е казал?
За Ханс Емин Сайдахмет не мога да кажа, но за изтиските гермаци, белгиици и т.н. ДА. Абсолютно всеки ден общувам с тези хора заради работата ми и не веднъж сме си говорили на различни теми. Мисленето им е толкова различно, че дори непонятно и несмилаемо за обикновения български мозък. Имам много примери, но не искам да се впускам в писания за това, защото не е предмет на темата.
Sent from my Lenovo A2020a40 using Tapatalk
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Ограничен внос на стари коли? За и против
Не знам какво си сменял ,колега,аз също имам Голф 3 .Наскоро рециклирах алтернатор,като преди това погледнах колко струва нов оригинален (или Валео беше май),ами по-скъп е от колата..Дръжка за вратата с ключалката е над 300,около 400 кинта мисля,фар Валео-пак там някъде..Или наистина си я поддържаш вманиачено и с възможности,или просто не си сменял сериозна част.Petrolhead написа:
ето ме де, точно за това ти разправям. стягам голф 3ка с оригинални части, даже чистачките са ми от фв.
и тъй като ми излиза прекалено скъпо си купувам нови коли
Няма да мине това със забраната на старите коли,97ма ще им се стори като НГ празненство на управляващите само ако си го и помислят


"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Ограничен внос на стари коли? За и против
Bogat-Beden написа:Не знам какво си сменял ,колега,аз също имам Голф 3 .Наскоро рециклирах алтернатор,като преди това погледнах колко струва нов оригинален (или Валео беше май),ами по-скъп е от колата..Дръжка за вратата с ключалката е над 300,около 400 кинта мисля,фар Валео-пак там някъде..Или наистина си я поддържаш вманиачено и с възможности,или просто не си сменял сериозна част.Petrolhead написа:
ето ме де, точно за това ти разправям. стягам голф 3ка с оригинални части, даже чистачките са ми от фв.
и тъй като ми излиза прекалено скъпо си купувам нови коли
Няма да мине това със забраната на старите коли,97ма ще им се стори като НГ празненство на управляващите само ако си го и помислят. Виж за гумите втора употреба съм съгласен!
Спокойно, няма да се спре от движение всяко МПС произведено преди определена година. Говорим за ограничен и контролиран внос, съответно и някакви норми и закони при продажбата на 2-ра ръка коли. Жалко, че всичко е една утопична идея и е нереализируема, защото след като системата го наложи....Като знам и как нямаше да плащат 97 лв виметка...И се сърдим на дебелата, вместо да помислим малко и да разберем че с пръдня боя не става.
Sent from my Lenovo A2020a40 using Tapatalk
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Ограничен внос на стари коли? За и против
Както казаха по-горе - да го духат бедните! Трябва просто да затегнат прегледите. Вие осъзнавате ли, че в малките градове до 30к жители да кажем, няма денонощни аптеки ? И тогава какво правим ? Чакаме градския транспорт в 3 през нощта ? Таксита също няма
За пореден път във форума - само батки-паралии с чисто нови БМВ-та 



Ограничен внос на стари коли? За и против
Някой да се прежали и да му направи една свирка на ivan40glupaka, че е мн богат и че му купи една Киа с укритите данъци.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
Re: Ограничен внос на стари коли? За и против
Хаос написа:С две ръце съм ЗА забраната на шибаните дизели в градовете!!!!
Толкова ги мразя, че не е истина!


чак да ги мразя не, ама като ми замирише на светофара и все се оглеждам къде е нафтовия таралясник и черната пушилка

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ограничен внос на стари коли? За и против
Това със тая забрана поредната партенка на тиквата ли е , или някаква шега ? 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани