Защо в Германия може с 250?
Модератор: Общи модератори
Re: Защо в Германия може с 250?
alx написа:
Безопасно значи колата да е под 100% контрол. Контрол е да прави каквото й кажеш без замазване на командите които й подавашНе искам да те разочаровам, но почти няма нормална кола която да се кара безопасно със 160. Не знам ти какви маневри си правил със 160 и колко си натиснал окачване и спирачки, но мога съвсем отговорно да ти заявя, че за да си със 160 под контрол трябва така да си сет-нат, че няма да можеш да я караш никъде другаде.
Със 160 всичките коли дето ги карате (включително разните м-КИ и амг-та) са на практика неуправляеми ако трябва някакви по- крути маневри да се правят внезапно. Не ми ли вярваш? Засили се със 160, набии рязко спирачки и навий геврека 90 градуса рязко и след това го изправи. Колата послуша ли те и изпълни ли каквото й поръча? Това е стандартен тест за поведение при различни скорости. Повечето спортисти започват да правят глупости около 100км. По- плебейските кашони имат трудности дори при 40-50км да го изпълнят...
По темата- разрешено е с 250 защото немците имат традиции и колите са им в изправност.
Арабите каращи японски коли, които са с определено меко окачване, заповачват да дрифтират при достигане на 200км/ч.
Re: Защо в Германия може с 250?
steeN написа:Аз съм съгласен с Алекс. Дори М3 и М5 със стоково окачване е пълен кашкавал при такива скорости... 160-170 км/ч. Да не говорим 20ски и такива, които нямат поне М-техник нещо си... те се клатят като лодки.
айде, айде....кашкавали и т.н., човек като ви чете, остава с впечатлението, че всеки ден тествате различни коли, така ли е?
по тая логика само с ф1 трябва да може да се кара с +200 км/ч....
Малко повече дисциплина, по - солени глоби, тех. изправни коли и автмобилни лобита и нещата си вървят.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Защо в Германия може с 250?
по думите на @alx с нищо не може да се кара с 200км/ч. Даже ако съдя по това "100% контрол" даже с 50км/ч не може да се кара защото пак нямаш 100% контрол!, някъде до 5-6км/ч може и да имаш. След това спирачния път става повече 0.1 метър т.е 100% контрол ама друг път.
М3 и М5 си поддържат без проблем 200 км/ч . Това вече ако са избушени 15-20 годишните М-техник амортисьори е друг въпрос.
Ако всичко е здраво нито се клати нито нищо.
Просто нямаме път за тия скорости т'ва е.
Това е чиста форма дебилизъм и в него няма никакъв смисъл, реално какво се опитваш да направиш ако караш със 160, набиеш спирачка и навиеш волана на 90° ? Ако ти се е случвало да го правиш проблема е дошъл много преди това т.е просто не си преценил ситуацията. Не ти е виновна колата,че не може да го изпълни в случая виновен си си ти.
М3 и М5 си поддържат без проблем 200 км/ч . Това вече ако са избушени 15-20 годишните М-техник амортисьори е друг въпрос.
Ако всичко е здраво нито се клати нито нищо.
Просто нямаме път за тия скорости т'ва е.
alx написа:Засили се със 160, набии рязко спирачки и навий геврека 90 градуса рязко и след това го изправи. Колата послуша ли те и изпълни ли каквото й поръча? Това е стандартен тест за поведение при различни скорости.
Това е чиста форма дебилизъм и в него няма никакъв смисъл, реално какво се опитваш да направиш ако караш със 160, набиеш спирачка и навиеш волана на 90° ? Ако ти се е случвало да го правиш проблема е дошъл много преди това т.е просто не си преценил ситуацията. Не ти е виновна колата,че не може да го изпълни в случая виновен си си ти.
Re: Защо в Германия може с 250?
Не знам точната причина, но аз гласувах за всичките неща взети заедно. Очевадно хората имат правила и ги спазват!
Въпросът е тук, защо сме такива индианци ?!? Поне за мен основната причина е нежеланието и некадърността на администрацията да разреши проблемите... като се започне от пътищата, неизправните технически автомобили и многото неадекватни шофьори, на които незнайно по какъв критерий са им раздадени книжки...
Ако зависеше от мен, директно бих лишил от право на управление 90% от жените и 40-50% от мъжете шофьори
Хем няма да има задръствания, хем по-малко замърсяване, хем ще подпомогнем градския транспорт...
Въпросът е тук, защо сме такива индианци ?!? Поне за мен основната причина е нежеланието и некадърността на администрацията да разреши проблемите... като се започне от пътищата, неизправните технически автомобили и многото неадекватни шофьори, на които незнайно по какъв критерий са им раздадени книжки...
Ако зависеше от мен, директно бих лишил от право на управление 90% от жените и 40-50% от мъжете шофьори

Хем няма да има задръствания, хем по-малко замърсяване, хем ще подпомогнем градския транспорт...
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Защо в Германия може с 250?
Има субективен фактор, свикване и пр. и за това си мисля, че alx, се изказа така. Всеки, който е карал много сериозни автомобили, след това всички останали му се струват мега зле и несигурни. А както съм чел alx е карал доста и за това и вече мненията му не са съвсем реални.
Те и във Ф1 докато топ модела на мерцедес води колоната при нужда и му взимат акъла от зор, хем го кара и бивш пилот, това темпо често е крайно недостатъчно да поддържат температура в гуми и спирачки останалите пилоти, та разликата е фрапираща.
Те и във Ф1 докато топ модела на мерцедес води колоната при нужда и му взимат акъла от зор, хем го кара и бивш пилот, това темпо често е крайно недостатъчно да поддържат температура в гуми и спирачки останалите пилоти, та разликата е фрапираща.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Защо в Германия може с 250?
Има едни лосови тестове - разгледайте ги и вижте при какви скорости се губи контрол над колата и започват да се наместват системите
Ако не греша, точно тях визираше alx

Ако не греша, точно тях визираше alx

- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Защо в Германия може с 250?
boris_dy написа:Не знам точната причина, но аз гласувах за всичките неща взети заедно. Очевадно хората имат правила и ги спазват!
Въпросът е тук, защо сме такива индианци ?!? Поне за мен основната причина е нежеланието и некадърността на администрацията да разреши проблемите... като се започне от пътищата, неизправните технически автомобили и многото неадекватни шофьори, на които незнайно по какъв критерий са им раздадени книжки...
Ако зависеше от мен, директно бих лишил от право на управление 90% от жените и 40-50% от мъжете шофьори![]()
Хем няма да има задръствания, хем по-малко замърсяване, хем ще подпомогнем градския транспорт...
У нас много хора нямат базови познания, камо ли да умения да карат по-бързо..
На това място всеки ден почти виждам кретени, които не знаят как да се включат в движението и правят още по-големи задръствания. Ами на запад от България не съм виждал такива типове.
https://www.google.com/maps/@42.6565017 ... 312!8i6656
..вместо да карат, те спират и започват да чакат да влетат директно в лявата лента, хем сега има добра маркировка..това е само един пример, а има и много други
Re: Защо в Германия може с 250?
alekangg написа:boris_dy написа:Не знам точната причина, но аз гласувах за всичките неща взети заедно. Очевадно хората имат правила и ги спазват!
Въпросът е тук, защо сме такива индианци ?!? Поне за мен основната причина е нежеланието и некадърността на администрацията да разреши проблемите... като се започне от пътищата, неизправните технически автомобили и многото неадекватни шофьори, на които незнайно по какъв критерий са им раздадени книжки...
Ако зависеше от мен, директно бих лишил от право на управление 90% от жените и 40-50% от мъжете шофьори![]()
Хем няма да има задръствания, хем по-малко замърсяване, хем ще подпомогнем градския транспорт...
У нас много хора нямат базови познания, камо ли да умения да карат по-бързо..
На това място всеки ден почти виждам кретени, които не знаят как да се включат в движението и правят още по-големи задръствания. Ами на запад от България не съм виждал такива типове.
https://www.google.com/maps/@42.6565017 ... 312!8i6656
..вместо да карат, те спират и започват да чакат да влетат директно в лявата лента, хем сега има добра маркировка..това е само един пример, а има и много други
на запад от България не си виждал, защото не си карал много. И тук е пълно с такива олигофрени, които не знаят как да се включат в движението.
Re: Защо в Германия може с 250?
Don_Diego написа:Има едни лосови тестове - разгледайте ги и вижте при какви скорости се губи контрол над колата и започват да се наместват системите![]()
Ако не греша, точно тях визираше alx
абе не е баш така, ама карай, приказката да върви.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Защо в Германия може с 250?
@2bar написа:alekangg написа:boris_dy написа:Не знам точната причина, но аз гласувах за всичките неща взети заедно. Очевадно хората имат правила и ги спазват!
Въпросът е тук, защо сме такива индианци ?!? Поне за мен основната причина е нежеланието и некадърността на администрацията да разреши проблемите... като се започне от пътищата, неизправните технически автомобили и многото неадекватни шофьори, на които незнайно по какъв критерий са им раздадени книжки...
Ако зависеше от мен, директно бих лишил от право на управление 90% от жените и 40-50% от мъжете шофьори![]()
Хем няма да има задръствания, хем по-малко замърсяване, хем ще подпомогнем градския транспорт...
У нас много хора нямат базови познания, камо ли да умения да карат по-бързо..
На това място всеки ден почти виждам кретени, които не знаят как да се включат в движението и правят още по-големи задръствания. Ами на запад от България не съм виждал такива типове.
https://www.google.com/maps/@42.6565017 ... 312!8i6656
..вместо да карат, те спират и започват да чакат да влетат директно в лявата лента, хем сега има добра маркировка..това е само един пример, а има и много други
на запад от България не си виждал, защото не си карал много. И тук е пълно с такива олигофрени, които не знаят как да се включат в движението.
Няма смисъл да коментирам, явно ти знаеш кой къде и колко е карал..

Re: Защо в Германия може с 250?
alekangg написа:@2bar написа:alekangg написа:boris_dy написа:Не знам точната причина, но аз гласувах за всичките неща взети заедно. Очевадно хората имат правила и ги спазват!
Въпросът е тук, защо сме такива индианци ?!? Поне за мен основната причина е нежеланието и некадърността на администрацията да разреши проблемите... като се започне от пътищата, неизправните технически автомобили и многото неадекватни шофьори, на които незнайно по какъв критерий са им раздадени книжки...
Ако зависеше от мен, директно бих лишил от право на управление 90% от жените и 40-50% от мъжете шофьори![]()
Хем няма да има задръствания, хем по-малко замърсяване, хем ще подпомогнем градския транспорт...
У нас много хора нямат базови познания, камо ли да умения да карат по-бързо..
На това място всеки ден почти виждам кретени, които не знаят как да се включат в движението и правят още по-големи задръствания. Ами на запад от България не съм виждал такива типове.
https://www.google.com/maps/@42.6565017 ... 312!8i6656
..вместо да карат, те спират и започват да чакат да влетат директно в лявата лента, хем сега има добра маркировка..това е само един пример, а има и много други
на запад от България не си виждал, защото не си карал много. И тук е пълно с такива олигофрени, които не знаят как да се включат в движението.
Няма смисъл да коментирам, явно ти знаеш кой къде и колко е карал..
ей, много лесно се засягате....направо като децата.
нали всяка сутрин ходя на работа и минавам целият град (Щутгарт). Ми пълно с такива олигофрени, които не могат да се включат в движението, сменят лентите в завой, не знаят как се сментят лентите, когато от 2 стават 1 и т.н. Просто поради факта, че са доста по - внимателни и дисциплинирани от нас (разбирай в града карат по - бавно) не стават катастрофи. Сигурно 1/3 от задръстванията стават поради факта, че някой е решил да смени лентата в последният момент, има място да влезне с цялата дължина на колата в другата лента, но застава напряко и запушва и двете ленти.
Иначе на магистралата са доста по - дисциплинирани ама имат кофти навика, чак като започнат да сменят лентите да дават мигач. С две думи по презумпция си длъжен да спазваш дистанция, че някой да може да влезне и т.н.
А пешеходците са малко като овце - като има пешеходна пътека, изобщо не гледа дали идват коли. Гледа си в телефона и толкова.
Ама всяко система си има нейните предимстава и недостатъци.
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Защо в Германия може с 250?
alekangg написа:boris_dy написа:Не знам точната причина, но аз гласувах за всичките неща взети заедно. Очевадно хората имат правила и ги спазват!
Въпросът е тук, защо сме такива индианци ?!? Поне за мен основната причина е нежеланието и некадърността на администрацията да разреши проблемите... като се започне от пътищата, неизправните технически автомобили и многото неадекватни шофьори, на които незнайно по какъв критерий са им раздадени книжки...
Ако зависеше от мен, директно бих лишил от право на управление 90% от жените и 40-50% от мъжете шофьори![]()
Хем няма да има задръствания, хем по-малко замърсяване, хем ще подпомогнем градския транспорт...
У нас много хора нямат базови познания, камо ли да умения да карат по-бързо..
На това място всеки ден почти виждам кретени, които не знаят как да се включат в движението и правят още по-големи задръствания. Ами на запад от България не съм виждал такива типове.
https://www.google.com/maps/@42.6565017 ... 312!8i6656
..вместо да карат, те спират и започват да чакат да влетат директно в лявата лента, хем сега има добра маркировка..това е само един пример, а има и много други
Нали с теб си говорихме, че си тук от 1-2 години, т.е. точно след като разшириха булеварда.
Докато беше с 2 ленти в посока, имаше много хубава ускорителна лента, която спускащите се от Цариградско използваха и рядко се случваха драми. При ремонта обаче изядоха острова, който физически ограничаваше идващите от Младост и спускащите се от Цариградско да имат "контактна точка". Нарисуваха някаква маркировка, която можеш да се сетиш колко се спазва. Често се случва някой от Младост да сече пътя на включващите се и сещаш се.. Отделно вече много повече тарикати се опитват да правят втора лента за това вклюване, абе пълен абсурд...


- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Защо в Германия може с 250?
Това само показва, че хората масово не спазват или не знаят правилата. То и на магистралите ни редовно има каращи в аварийната, ама из Европа няма.
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Защо в Германия може с 250?
Така де, не казвам, че човешкият фактор не е виновен
но за мен това е глупаво проектирано и изпълнено




- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Защо в Германия може с 250?
Така е, за това и аз съм гласувал с последната точка от анкетата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани