Защо в Германия може с 250?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Защо по Немските магистрали е разрешено с 250?

Имат хубави пътища
10
13%
Имат морал и дисциплина
22
29%
Имат високи глоби
1
1%
Автомобилните производители лобират
5
7%
Всички тези неща взети заедно
37
49%
 
Общо гласове : 75
ентусиаст
Аватар
Мнения: 1056
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: G30 530D LCI и Е60 535d LCI

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от andy » 21 Май 2018, 8:23

alx написа:
Безопасно значи колата да е под 100% контрол. Контрол е да прави каквото й кажеш без замазване на командите които й подаваш :) Не искам да те разочаровам, но почти няма нормална кола която да се кара безопасно със 160. Не знам ти какви маневри си правил със 160 и колко си натиснал окачване и спирачки, но мога съвсем отговорно да ти заявя, че за да си със 160 под контрол трябва така да си сет-нат, че няма да можеш да я караш никъде другаде.

Със 160 всичките коли дето ги карате (включително разните м-КИ и амг-та) са на практика неуправляеми ако трябва някакви по- крути маневри да се правят внезапно. Не ми ли вярваш? Засили се със 160, набии рязко спирачки и навий геврека 90 градуса рязко и след това го изправи. Колата послуша ли те и изпълни ли каквото й поръча? Това е стандартен тест за поведение при различни скорости. Повечето спортисти започват да правят глупости около 100км. По- плебейските кашони имат трудности дори при 40-50км да го изпълнят...

По темата- разрешено е с 250 защото немците имат традиции и колите са им в изправност.


Арабите каращи японски коли, които са с определено меко окачване, заповачват да дрифтират при достигане на 200км/ч.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от @2bar » 21 Май 2018, 8:39

steeN написа:Аз съм съгласен с Алекс. Дори М3 и М5 със стоково окачване е пълен кашкавал при такива скорости... 160-170 км/ч. Да не говорим 20ски и такива, които нямат поне М-техник нещо си... те се клатят като лодки.


айде, айде....кашкавали и т.н., човек като ви чете, остава с впечатлението, че всеки ден тествате различни коли, така ли е?

по тая логика само с ф1 трябва да може да се кара с +200 км/ч....

Малко повече дисциплина, по - солени глоби, тех. изправни коли и автмобилни лобита и нещата си вървят.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от DigitalExile » 21 Май 2018, 8:59

по думите на @alx с нищо не може да се кара с 200км/ч. Даже ако съдя по това "100% контрол" даже с 50км/ч не може да се кара защото пак нямаш 100% контрол!, някъде до 5-6км/ч може и да имаш. След това спирачния път става повече 0.1 метър т.е 100% контрол ама друг път.

М3 и М5 си поддържат без проблем 200 км/ч . Това вече ако са избушени 15-20 годишните М-техник амортисьори е друг въпрос.
Ако всичко е здраво нито се клати нито нищо.

Просто нямаме път за тия скорости т'ва е.

alx написа:Засили се със 160, набии рязко спирачки и навий геврека 90 градуса рязко и след това го изправи. Колата послуша ли те и изпълни ли каквото й поръча? Това е стандартен тест за поведение при различни скорости.


Това е чиста форма дебилизъм и в него няма никакъв смисъл, реално какво се опитваш да направиш ако караш със 160, набиеш спирачка и навиеш волана на 90° ? Ако ти се е случвало да го правиш проблема е дошъл много преди това т.е просто не си преценил ситуацията. Не ти е виновна колата,че не може да го изпълни в случая виновен си си ти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 19.03.2008

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от boris_dy » 21 Май 2018, 9:07

Не знам точната причина, но аз гласувах за всичките неща взети заедно. Очевадно хората имат правила и ги спазват!
Въпросът е тук, защо сме такива индианци ?!? Поне за мен основната причина е нежеланието и некадърността на администрацията да разреши проблемите... като се започне от пътищата, неизправните технически автомобили и многото неадекватни шофьори, на които незнайно по какъв критерий са им раздадени книжки...
Ако зависеше от мен, директно бих лишил от право на управление 90% от жените и 40-50% от мъжете шофьори :mhihi:
Хем няма да има задръствания, хем по-малко замърсяване, хем ще подпомогнем градския транспорт...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от alekangg » 21 Май 2018, 9:07

Има субективен фактор, свикване и пр. и за това си мисля, че alx, се изказа така. Всеки, който е карал много сериозни автомобили, след това всички останали му се струват мега зле и несигурни. А както съм чел alx е карал доста и за това и вече мненията му не са съвсем реални.
Те и във Ф1 докато топ модела на мерцедес води колоната при нужда и му взимат акъла от зор, хем го кара и бивш пилот, това темпо често е крайно недостатъчно да поддържат температура в гуми и спирачки останалите пилоти, та разликата е фрапираща.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 803
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Don_Diego » 21 Май 2018, 9:07

Има едни лосови тестове - разгледайте ги и вижте при какви скорости се губи контрол над колата и започват да се наместват системите :idea:
Ако не греша, точно тях визираше alx :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от alekangg » 21 Май 2018, 9:11

boris_dy написа:Не знам точната причина, но аз гласувах за всичките неща взети заедно. Очевадно хората имат правила и ги спазват!
Въпросът е тук, защо сме такива индианци ?!? Поне за мен основната причина е нежеланието и некадърността на администрацията да разреши проблемите... като се започне от пътищата, неизправните технически автомобили и многото неадекватни шофьори, на които незнайно по какъв критерий са им раздадени книжки...
Ако зависеше от мен, директно бих лишил от право на управление 90% от жените и 40-50% от мъжете шофьори :mhihi:
Хем няма да има задръствания, хем по-малко замърсяване, хем ще подпомогнем градския транспорт...

У нас много хора нямат базови познания, камо ли да умения да карат по-бързо..
На това място всеки ден почти виждам кретени, които не знаят как да се включат в движението и правят още по-големи задръствания. Ами на запад от България не съм виждал такива типове.
https://www.google.com/maps/@42.6565017 ... 312!8i6656
..вместо да карат, те спират и започват да чакат да влетат директно в лявата лента, хем сега има добра маркировка..това е само един пример, а има и много други

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от @2bar » 21 Май 2018, 9:18

alekangg написа:
boris_dy написа:Не знам точната причина, но аз гласувах за всичките неща взети заедно. Очевадно хората имат правила и ги спазват!
Въпросът е тук, защо сме такива индианци ?!? Поне за мен основната причина е нежеланието и некадърността на администрацията да разреши проблемите... като се започне от пътищата, неизправните технически автомобили и многото неадекватни шофьори, на които незнайно по какъв критерий са им раздадени книжки...
Ако зависеше от мен, директно бих лишил от право на управление 90% от жените и 40-50% от мъжете шофьори :mhihi:
Хем няма да има задръствания, хем по-малко замърсяване, хем ще подпомогнем градския транспорт...

У нас много хора нямат базови познания, камо ли да умения да карат по-бързо..
На това място всеки ден почти виждам кретени, които не знаят как да се включат в движението и правят още по-големи задръствания. Ами на запад от България не съм виждал такива типове.
https://www.google.com/maps/@42.6565017 ... 312!8i6656
..вместо да карат, те спират и започват да чакат да влетат директно в лявата лента, хем сега има добра маркировка..това е само един пример, а има и много други


на запад от България не си виждал, защото не си карал много. И тук е пълно с такива олигофрени, които не знаят как да се включат в движението.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от @2bar » 21 Май 2018, 9:19

Don_Diego написа:Има едни лосови тестове - разгледайте ги и вижте при какви скорости се губи контрол над колата и започват да се наместват системите :idea:
Ако не греша, точно тях визираше alx :yes:


абе не е баш така, ама карай, приказката да върви.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от alekangg » 21 Май 2018, 10:08

@2bar написа:
alekangg написа:
boris_dy написа:Не знам точната причина, но аз гласувах за всичките неща взети заедно. Очевадно хората имат правила и ги спазват!
Въпросът е тук, защо сме такива индианци ?!? Поне за мен основната причина е нежеланието и некадърността на администрацията да разреши проблемите... като се започне от пътищата, неизправните технически автомобили и многото неадекватни шофьори, на които незнайно по какъв критерий са им раздадени книжки...
Ако зависеше от мен, директно бих лишил от право на управление 90% от жените и 40-50% от мъжете шофьори :mhihi:
Хем няма да има задръствания, хем по-малко замърсяване, хем ще подпомогнем градския транспорт...

У нас много хора нямат базови познания, камо ли да умения да карат по-бързо..
На това място всеки ден почти виждам кретени, които не знаят как да се включат в движението и правят още по-големи задръствания. Ами на запад от България не съм виждал такива типове.
https://www.google.com/maps/@42.6565017 ... 312!8i6656
..вместо да карат, те спират и започват да чакат да влетат директно в лявата лента, хем сега има добра маркировка..това е само един пример, а има и много други


на запад от България не си виждал, защото не си карал много. И тук е пълно с такива олигофрени, които не знаят как да се включат в движението.

Няма смисъл да коментирам, явно ти знаеш кой къде и колко е карал.. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от @2bar » 21 Май 2018, 10:41

alekangg написа:
@2bar написа:
alekangg написа:
boris_dy написа:Не знам точната причина, но аз гласувах за всичките неща взети заедно. Очевадно хората имат правила и ги спазват!
Въпросът е тук, защо сме такива индианци ?!? Поне за мен основната причина е нежеланието и некадърността на администрацията да разреши проблемите... като се започне от пътищата, неизправните технически автомобили и многото неадекватни шофьори, на които незнайно по какъв критерий са им раздадени книжки...
Ако зависеше от мен, директно бих лишил от право на управление 90% от жените и 40-50% от мъжете шофьори :mhihi:
Хем няма да има задръствания, хем по-малко замърсяване, хем ще подпомогнем градския транспорт...

У нас много хора нямат базови познания, камо ли да умения да карат по-бързо..
На това място всеки ден почти виждам кретени, които не знаят как да се включат в движението и правят още по-големи задръствания. Ами на запад от България не съм виждал такива типове.
https://www.google.com/maps/@42.6565017 ... 312!8i6656
..вместо да карат, те спират и започват да чакат да влетат директно в лявата лента, хем сега има добра маркировка..това е само един пример, а има и много други


на запад от България не си виждал, защото не си карал много. И тук е пълно с такива олигофрени, които не знаят как да се включат в движението.

Няма смисъл да коментирам, явно ти знаеш кой къде и колко е карал.. :mhihi:


ей, много лесно се засягате....направо като децата.

нали всяка сутрин ходя на работа и минавам целият град (Щутгарт). Ми пълно с такива олигофрени, които не могат да се включат в движението, сменят лентите в завой, не знаят как се сментят лентите, когато от 2 стават 1 и т.н. Просто поради факта, че са доста по - внимателни и дисциплинирани от нас (разбирай в града карат по - бавно) не стават катастрофи. Сигурно 1/3 от задръстванията стават поради факта, че някой е решил да смени лентата в последният момент, има място да влезне с цялата дължина на колата в другата лента, но застава напряко и запушва и двете ленти.

Иначе на магистралата са доста по - дисциплинирани ама имат кофти навика, чак като започнат да сменят лентите да дават мигач. С две думи по презумпция си длъжен да спазваш дистанция, че някой да може да влезне и т.н.

А пешеходците са малко като овце - като има пешеходна пътека, изобщо не гледа дали идват коли. Гледа си в телефона и толкова.

Ама всяко система си има нейните предимстава и недостатъци.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 3.11.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: DACIA

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Knoxville_ » 21 Май 2018, 11:52

alekangg написа:
boris_dy написа:Не знам точната причина, но аз гласувах за всичките неща взети заедно. Очевадно хората имат правила и ги спазват!
Въпросът е тук, защо сме такива индианци ?!? Поне за мен основната причина е нежеланието и некадърността на администрацията да разреши проблемите... като се започне от пътищата, неизправните технически автомобили и многото неадекватни шофьори, на които незнайно по какъв критерий са им раздадени книжки...
Ако зависеше от мен, директно бих лишил от право на управление 90% от жените и 40-50% от мъжете шофьори :mhihi:
Хем няма да има задръствания, хем по-малко замърсяване, хем ще подпомогнем градския транспорт...

У нас много хора нямат базови познания, камо ли да умения да карат по-бързо..
На това място всеки ден почти виждам кретени, които не знаят как да се включат в движението и правят още по-големи задръствания. Ами на запад от България не съм виждал такива типове.
https://www.google.com/maps/@42.6565017 ... 312!8i6656
..вместо да карат, те спират и започват да чакат да влетат директно в лявата лента, хем сега има добра маркировка..това е само един пример, а има и много други


Нали с теб си говорихме, че си тук от 1-2 години, т.е. точно след като разшириха булеварда.

Докато беше с 2 ленти в посока, имаше много хубава ускорителна лента, която спускащите се от Цариградско използваха и рядко се случваха драми. При ремонта обаче изядоха острова, който физически ограничаваше идващите от Младост и спускащите се от Цариградско да имат "контактна точка". Нарисуваха някаква маркировка, която можеш да се сетиш колко се спазва. Често се случва някой от Младост да сече пътя на включващите се и сещаш се.. Отделно вече много повече тарикати се опитват да правят втора лента за това вклюване, абе пълен абсурд...


Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от alekangg » 21 Май 2018, 11:55

Това само показва, че хората масово не спазват или не знаят правилата. То и на магистралите ни редовно има каращи в аварийната, ама из Европа няма.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 3.11.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: DACIA

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Knoxville_ » 21 Май 2018, 11:57

Така де, не казвам, че човешкият фактор не е виновен :ok: но за мен това е глупаво проектирано и изпълнено :ok: :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от alekangg » 21 Май 2018, 12:00

Така е, за това и аз съм гласувал с последната точка от анкетата.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook