Избор на следващо BMW - е39 или е60
Модератор: Общи модератори
Re: Избор на следващо BMW - е39 или е60
Сериозно ли някой е готов да си купи премиум на който да разчита всеки ден, набор на студентите в първи курс УНСС?
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Избор на следващо BMW - е39 или е60
zAcK, Доста хубави са наистина, то ми идва да тръгна да пообиколя да ги гледам
Re: Избор на следващо BMW - е39 или е60
Gari написа:Zack, , Витанов, предполагам не говорите за е65, защото споменавате ръчна ск. кутия. Това ще рече е38.
Автомат ми трябва на мен. И жената да може да я кара.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Да за е38 си говорим, ако заглеждаш автоматици аз лично бих направил крачката към М60 - 3.0 или 4.0 литра като за предпочитане е четворката разбира се, но само М60 никакви М62, дизели, дванайсетаци и т.н. четворката има здрав автомат и мотора е чук, тройката е с друг автомат! На второ място поставям 728 ръчка, не автомат защото и там са два вида и май имаха някакъв ГМски дето требе да се внимава..
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- r19
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Избор на следващо BMW - е39 или е60
Yannie написа:Сериозно ли някой е готов да си купи премиум на който да разчита всеки ден, набор на студентите в първи курс УНСС?



То в България Е60 вече минава за стара кола пък в Германия да се чудим между Е39 и Е60 ми звучи малко несериозно.

Ако темата беше преди няколко години сигурно някой щеше да предложи и Е30ка на колегата

Така сега сериозно. Аз бих взел Е60 с доказан произход т.е. не от автокъща и за повече пари разбира се....


Re: Избор на следващо BMW - е39 или е60
Е ния с дъртите коФтори ко да прайм ве като не искат да се чупят, мойто вече чукна 30г. но продължава да е бойната машина за всичко и за всеки който кара в семейството.. и така вече 10г. всеки ден!
И аз не бих разчитал на Е60 евридейка, макар че са прилично здрави. Е38 е здраво откъм окачване и кормилна уредба и ако се избягват някои мотори и автоматиците си е добра оферта нищо че са по на 20г..

И аз не бих разчитал на Е60 евридейка, макар че са прилично здрави. Е38 е здраво откъм окачване и кормилна уредба и ако се избягват някои мотори и автоматиците си е добра оферта нищо че са по на 20г..
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: Избор на следващо BMW - е39 или е60
="Binev_OuT"
Ей ти един пример:
https://www.autoscout24.com/offers/bmw- ... 844c383f93
Тия са ненормални - нема кожа , нема нави , скапан мотор , скапан цвят - не познават парите тия!Но ей тва нещо има гаранция , тюф и сядаш и караш , ама 10к![]()
![]()
Колега, няма нищо чудно в това което си посочил, хубавите коли си струват парите. Нямала това и онова, нооо пък била в гаранция и имала тюф, е кое е по важно, лично за мен второто, но пък всеки си има приоритетите.
Хубавите Е39-ки почват от там някъде: https://www.autotrader.com/cars-for-sale/BMW/M5/Katy+TX-77450?makeCodeList=BMW&searchRadius=0&zip=77450&marketExtension=true&startYear=2000&endYear=2003&maxMileage=75000&modelCodeList=M5&sortBy=derivedpriceDESC&numRecords=25&firstRecord=0
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- PolandBall
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 1.07.2015
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: Carless
- Мечтае да кара: Всичкото ///M
Re: Избор на следващо BMW - е39 или е60
+1 за E39-ката! Е60 на тая цена е избягвай, ще си спестиш много ядове. 

Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.
- ДаниД
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 98' е39 520i
- Мечтае да кара: V8
Re: Избор на следващо BMW - е39 или е60
Препоръчвам ти да си търсиш е39 523 или 528 или е38 728. В щутгарт не ми се вярва да няма представителство на бмв - отиваш гледаш, после един преглед на колата в бмв като там разбира се ще ти кажат задължително че колата има ръжда дори да не е гнила и почти сигурно ще има някоя друга грешка в някой модул, но това не трябва да те плаши - коли на части и части за е39 има навсякъде и са без пари. Предглед на колата в бмв ни стува тук в М-кар около 260-270лв по спомен - там най-много да е в евро но определено ще си по-спокоен
Като най-често срещаните им проблеми са:
абс модулите - предимно ако е 001;
Датчиците по валовете - задължително трябва да са оригинални(около 250лв бройката);
Ръжда;
Рейка.
Успех

Като най-често срещаните им проблеми са:
абс модулите - предимно ако е 001;
Датчиците по валовете - задължително трябва да са оригинални(около 250лв бройката);
Ръжда;
Рейка.
Успех

- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Избор на следващо BMW - е39 или е60
Я виж какво излезе , и ти е на един хвърлей от Щутгарт.
https://www.autoscout24.bg/objava/bmw-5 ... roid-share
Тюфа изтича декември и после до края на януари имаш гратис , заслужава си да и се метне едно око.
Един салон и трябва и е чук.
Не ме кефи името на продавача , ама то в тоя ценови диапазон , имената са такива
https://www.autoscout24.bg/objava/bmw-5 ... roid-share
Тюфа изтича декември и после до края на януари имаш гратис , заслужава си да и се метне едно око.
Един салон и трябва и е чук.
Не ме кефи името на продавача , ама то в тоя ценови диапазон , имената са такива


Re: Избор на следващо BMW - е39 или е60
ДаниД написа:Препоръчвам ти да си търсиш е39 523 или 528 или е38 728. В щутгарт не ми се вярва да няма представителство на бмв - отиваш гледаш, после един преглед на колата в бмв като там разбира се ще ти кажат задължително че колата има ръжда дори да не е гнила и почти сигурно ще има някоя друга грешка в някой модул, но това не трябва да те плаши - коли на части и части за е39 има навсякъде и са без пари. Предглед на колата в бмв ни стува тук в М-кар около 260-270лв по спомен - там най-много да е в евро но определено ще си по-спокоен![]()
Като най-често срещаните им проблеми са:
абс модулите - предимно ако е 001;
Датчиците по валовете - задължително трябва да са оригинални(около 250лв бройката);
Ръжда;
Рейка.
Успех
Не че нещо ама човека търси кола за 3к евро, а ти го съветваш да раздава по 300Е за преглед на тия стари бараки... Все едно не може сам да огледа за ръжда, рейка и абс модул...
Да не съм офтопик, избора е е39 520и, 525и или 530и фейслифт, по простата причина, че преди фейса отдавна са на вторични или ако не излеждат все едно от там идват... Големия мотор е за препочитане ама това вече зависи от време финанси и пазара...
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Избор на следващо BMW - е39 или е60
То между фейса и преди-фейса са около 2-3 години.
Според мен също не си заслужава да вземаш толкова стара кола, освен ако наистина не е с добра история и малко км. Но пък автора на темата явно го влече носталгия към модела, което си е разбираемо.
Все пак E39 си беше и си остава едно от най-истинските BMW-та, при това изобщо не е лоша кола дори и през 2019 г.

Според мен също не си заслужава да вземаш толкова стара кола, освен ако наистина не е с добра история и малко км. Но пък автора на темата явно го влече носталгия към модела, което си е разбираемо.
Все пак E39 си беше и си остава едно от най-истинските BMW-та, при това изобщо не е лоша кола дори и през 2019 г.
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Избор на следващо BMW - е39 или е60
Имам известни съмнения, че колегата ще успее да регистрира в Германия "кожусите", които му предлагате.... 

"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
Re: Избор на следващо BMW - е39 или е60
E39 не са ли с Евро 3, няма ли да имаш проблем с достъпа до центъра на Щутгарт и с тях? Или ако газифицираш ти качват евро нормата?
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Избор на следващо BMW - е39 или е60
pampo написа:E39 не са ли с Евро 3, няма ли да имаш проблем с достъпа до центъра на Щутгарт и с тях? Или ако газифицираш ти качват евро нормата?
Рестрикцията за Щутгарт е само за дизел.
Да обясня набързо - евро стандарта засяга данъка на автомобила. А Umweltplakette/Feinstaubplakette са тези лепенки на стъклото и показват с числа и цвят колко финни частици отделя автомобила. Всички бензинови коли с катализатор са със зелен плакет и номер 4. Те могат да се движат абсолютно навсякъде и не подлежат на допълнителни такси. Форд фиеста 96г бензин и BMW F30 2015г бензин са с едни и същи лепенки.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не искам много, искам всичко!
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Избор на следващо BMW - е39 или е60
nickstorm написа:Имам известни съмнения, че колегата ще успее да регистрира в Германия "кожусите", които му предлагате....
По принцип няма проблем с регистрацията на какъвто и да е автомобил, внесен от държава членка на ЕС, но има една мааалка уловка. Единствения орган, който извършва прегледи за внос на автомобили е фирмата TÜV. След като се закара автомобила, то той минава абсолютно пълна инспекция и получавате документ със нещата, които трябва да отремонтирате, ако искате немска регистрация, както и документ със работата на катализатора и количеството на СО в изгорелите газове. Цената за прегледа е 200 евро. Стандартния преглед е 90. Моята кола от БГ регистрация успях да я регистрирам, но проблемните зони, които ми посочиха годподата техници ги правих в България. Само да ви кажа, че на е39, M52B20TU, бензин, набор 11.1999, ми казаха, че демпферната ми шайба е спукана. Такова животно в моята кола няма, но трябваше да го сменя. Нали?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Не искам много, искам всичко!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: St.Trinity