Заместник на Е39-ката?
Модератор: Общи модератори
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
И аз като собственик на 39-тка да кажа
Ами дъртата кола си е дърта кола - постоянно трябва да чоплиш. Ама постоянно нещо се разваля, иска да пръснеш спрейче, да си погледнеш това, да си погледнеш онова. И не става с пари - аз ще я оправя, то ще си държи после 10 години, защото айде кажи ми защо куплунга на подгрева на седалките му трябва контактен спрей за да ти работи другата половина от седалката ? Ми защото е на 20 години. Как би предвидил, че модулчето за сервотроника ти ще му изгори транзистора - ми 20лв. ама трябва да го диагностицираш, смениш, да изчоплиш, да го кодираш и тн.... Гледах да имам повечко екстри в колата и до сега само екстри са ми се чупили, които изискват чоплене, а не елементарна поддръжка като да смениш консумативи, помпи, ролки и тн елементарни неща, които не искат занимавка.
39тката е уникална кола, за до 10к лв. и аз не мисля че нещо друго си заслужава (освен 535д заради мотора, ама не е 10к лв такова в сравнително нормално състояние) освен 39тка с екстри. Но човек трябва да иска да се занимава. Ако не искаш да се занимаваш, тая кола не е за теб
И понеже съм фен да спомена малко от позитивните страни - имаш приятна возия, не уморява на дълъг път, 28мицата е някакъв минимум за да се мести поне да можеш да изпревариш, газ може, не харчи много (като е на газ
), прилична музика е DSP, автоматично това, автоматично онова, добър избор си е за стара кола 

Ами дъртата кола си е дърта кола - постоянно трябва да чоплиш. Ама постоянно нещо се разваля, иска да пръснеш спрейче, да си погледнеш това, да си погледнеш онова. И не става с пари - аз ще я оправя, то ще си държи после 10 години, защото айде кажи ми защо куплунга на подгрева на седалките му трябва контактен спрей за да ти работи другата половина от седалката ? Ми защото е на 20 години. Как би предвидил, че модулчето за сервотроника ти ще му изгори транзистора - ми 20лв. ама трябва да го диагностицираш, смениш, да изчоплиш, да го кодираш и тн.... Гледах да имам повечко екстри в колата и до сега само екстри са ми се чупили, които изискват чоплене, а не елементарна поддръжка като да смениш консумативи, помпи, ролки и тн елементарни неща, които не искат занимавка.
39тката е уникална кола, за до 10к лв. и аз не мисля че нещо друго си заслужава (освен 535д заради мотора, ама не е 10к лв такова в сравнително нормално състояние) освен 39тка с екстри. Но човек трябва да иска да се занимава. Ако не искаш да се занимаваш, тая кола не е за теб

И понеже съм фен да спомена малко от позитивните страни - имаш приятна возия, не уморява на дълъг път, 28мицата е някакъв минимум за да се мести поне да можеш да изпревариш, газ може, не харчи много (като е на газ





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
Ето затова Е28-цата ми не се троши. Защото има общо 11 бушона за всичко и стъклата се свалят с чекръци
Е34-ката я направихме половин Е28 - вече няма умна дюза, не те бърка компа, няма потенциометър на газта с постоянни откази, разчитаме на доброто старо жило и механично гнп и мап сензор няма и датчик за т на входящ въздух няма и следователно и аз вече нямам постоянно работа по тоя кош
Климатика и шпера щом работят значи всичко е 6
124-ката ми навремето беше същата работа- 200д без никакви екстри освен ел огледала и централно
По-добра бойна каска не съм имал. Тия гадове дъртите на бмв и бенц само ръждите могат да ги съборят нищо друго. Направени са да служат безотказно. Та от е39 нагоре нищо не може да се счита за качествено. Само комбитата на Е39 нямат същата мека возия като комбитата на Е34, единствено това не им харесвам с тия възглавници отзад е като талига. Един колега имам и той с е39 комби купува разни китове готови за преход към обикновено окачване и пак същото дърво си остана. А пък седаните возят изключително добре
И с тия рейки голямо осиране. Други недостатъци не виждам в тези автомобили

Е34-ката я направихме половин Е28 - вече няма умна дюза, не те бърка компа, няма потенциометър на газта с постоянни откази, разчитаме на доброто старо жило и механично гнп и мап сензор няма и датчик за т на входящ въздух няма и следователно и аз вече нямам постоянно работа по тоя кош


124-ката ми навремето беше същата работа- 200д без никакви екстри освен ел огледала и централно



ATR-42/72
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
madafaka_donkele написа:acho.rs написа:...дали на някой дал 400к лв за 760и му дреме за обезценката от 200 000лв за 2г???....
Абе баш си им дреме да ти кажа. Н1(докато го имаше), връщане на ДДС, извънземни отстъпки и се оказва, че кола за 400к ти стъпва на 200к и след 2-3г., като си ѝ еб@л майката на колата го продаваш на някой скъсаняк, като тебе и мене пак за 200 и си се набутал почти с нищо.
Оглеждах точно 540-ки, за спорта, не че ше си взема и някакъв пич беше качил в обявата и официалната оферта. Не помня точните цифри, но да кажем 120-130к колата + 30-40к екстри и накрая някаква луда 30% отстъпка(ако някой знае как става номера да обадише почерпим
), та му беше стъпала на някакви смешни пари. Явно и ДДС-то си беше върнал, щото я беше обявил на 80к или нещо от сорта на 10-15к км. и 1г.
Един познат с много дебели връзки в дасвелт-а миналата година пасат 8-ца ли там кво се води последното, абсолютно фул екстри, пак на 15-на хил. км. за 11к лв.Тва кога и да реши да го продаде ше ѝ вземе 11к от воле.
Та с подходящите връзки, отстъпки и др. схеми що да не си вземе човек кола за 50-100к и нагоре![]()
По темата. Не че не си харесвам 39-ката, хубава си е колата, но си е стара вече, трябва си постоянно да се сменят разни неща. Нищо фрапантно, ама там няколкостотин, тук няколкостотин и самата кола + всичкото стягане и оправяне на проблемчета вече гони първата 5 цифрена сума и нещо не ми се наливат повече, че утре-вдругиден, като тръгна да я продавам кой знае какви лафове ше научаЗа тез' пари е60 сигурно още по телефона ше ми го казват
Никой реално няма да оцени адекватно колата и най-вероятно ще си я продавам с месеци. Затва и чета и сондирам едновременно за мнения да видя какво да взема, щото покупката трябва да стане бързо след продажбата и няма да има време тепърва да се гледа, чете и т.н.
Знам я добре схемата, но не исках да го пиша. Следващата ми кола, живот и здраве ще е по тази схема... Стига БМВ да не са се отказали от 6таците и да спрат да рекламират педали и олигофренски дизайн (4ката)
Е60 със атмосферен 8мак, не бих гледал, защото каквото и да говорят - този двигател във всичките му възможни серии се разпада в движение. Това беше една от главните причини, съботно-неделната кола да не ми е 650и
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
zAcK написа:И ако може да обясниш, кое на салона ми не е като на по-новата?
Обдухването ли, паметта ли, подгряването ли, активното регулиране на широчината на облегалките ли?
Кое точно от тия, дето ги имам на старата петица е по-лошо от тези при новата петица![]()
Не знам, не съм сядал в нова петица, но и без да съм сядал виждам, че логиката ти издиша.
По същата логика седалките в Е34 с подгрев, памет и т.н. са едно към едно с тези от последната петица, което просто не е вярно, нали?

И аз имам ''комфортни'' седалки с не знам и аз колко си позиции, свивания, активни с балони под задника и ала-бала и не ми идва на ум как може да съществуват по-добри седалки от тия, но пък в същото време знам и без да съм сядал, че 10 години по-новите могат да са само по-добри, по-малко технологични, ергономични и т.н. - не.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
grkv написа:Не знам, не съм сядал в нова петица, но и без да съм сядал виждам, че логиката ти издиша.
По същата логика седалките в Е34 с подгрев, памет и т.н. са едно към едно с тези от последната петица, което просто не е вярно, нали?![]()
И аз имам ''комфортни'' седалки с не знам и аз колко си позиции, свивания, активни с балони под задника и ала-бала и не ми идва на ум как може да съществуват по-добри седалки от тия, но пък в същото време знам и без да съм сядал, че 10 години по-новите могат да са само по-добри, по-малко технологични, ергономични и т.н. - не.
Много си се объркал. Ако не друго, поне съм ги пробвал почти всичко от Е34 насам

А комфортния салон на Е39 е с най-яките подглавници, които съм ползвал. По-удобни са ми дори от тия в последните модели




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
acho.rs написа:И сега да бе започваме със теорията, как всеки си правел сметката.
Абсолютно си правят сметка и се пазарят като цигани. Отстъпки по 20-30% при премиум марките се правят само в БМВ. Там може да вземеш надумкана с екстри на цената на базова. Масово новите автомобили са внос от чужбина. Има врътка с ДДС-тата. Плащат се на по-късен етап при продажба на автомобила. А на такъв автомобил разликата е малък апартамент някъде извън големите градове. Новата мода е и оперативен лизинг. Там цялата вноска влиза като разход на фирмата. Т.е. пак се взима ДДС + имаш разходи. А че хората не си правят сметки... познавам лично собственик на голяма верига (няма да споменавам в коя сфера, щото то там е само една голяма верига


Другите далавери са 7 местните, т.е. 6+1. Пък и що трябва да взимаш по-малкият модел, като държавата ти предлага да вземеш по-големият за същите пари

В интернет ги има цифрите колко продават премиумките годишно. Останалото по улиците е по схеми, внос и т.н. Особено пък по-специфичните модели, при които представителствата в България изобщо нямат достатъчно квоти


А новите автомобили, колкото и да са чупливи... нямат проблемите на 20 годишните 39-ки тип механизма на стъклото, маркучите за течност за чистачки станаха на пластмаса, моторчето на чистачките пък е в ръжда и прегрява, уплътненията са заминали, кабелите и те и т.н.
А кое е по-добре ? Еми за което имаш пари



Re: Достоен заместник на Е39-ката?
zAcK написа:grkv написа:Не знам, не съм сядал в нова петица, но и без да съм сядал виждам, че логиката ти издиша.
По същата логика седалките в Е34 с подгрев, памет и т.н. са едно към едно с тези от последната петица, което просто не е вярно, нали?![]()
И аз имам ''комфортни'' седалки с не знам и аз колко си позиции, свивания, активни с балони под задника и ала-бала и не ми идва на ум как може да съществуват по-добри седалки от тия, но пък в същото време знам и без да съм сядал, че 10 години по-новите могат да са само по-добри, по-малко технологични, ергономични и т.н. - не.
Много си се объркал. Ако не друго, поне съм ги пробвал почти всичко от Е34 насамКомфортния салон на Е60 е наистина много добър, поне за мен. Особено този с активното регулиране на широчината на облегалките.
А комфортния салон на Е39 е с най-яките подглавници, които съм ползвал. По-удобни са ми дори от тия в последните моделиПросто ъгълът под който се навеждат ми пасва перфектно и ми ляга по врата
На останалите хубаво имаш странични упори, ама пак не си почивам така, както като си отпусна главата назад на подглавника на Е39. И те така. Същото е и със стъклопакета на Е39
Това си беше мегаяката екстра
За пореден път нищо не каза.
Не съм се объркал, това, че даден фийчър от по-старите поколения ти харесва повече не означава нищо, освен, че точно на теб този фийчър ти харесва повече.
Хвани 100 човека, накарай ги да седнат на една от Е34 и на една от Г20 и събери мненията. Това е меродавно и някой го е правил преди ние с теб да пишем тук

Без значение, ние седалки вече сме си купили, темата е за седалки до 10к в нещо по-ново от е39.
За тези пари ако не Е500, то бих взел Крайслер 300ц или с осмак на газ ако се намери за тези пари или 3.0 дизел (мерцедесов, ама стария железен редови шестак). Не, че ''няма какво да му се счупи'', ама е доста проста кола. Отдолу е В210 (Е класа очиларка от времето на Е39), електрониките му са почти примитивни, визията и до днес много ми харесва. Пространство много вътре, издиша от към качество на пластмаси, друго май няма. Няма ръчки обаче.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
Обръщате толкова внимание на музиките и салоните, 'щото не сте случили да покарате "по-интересна" кола май
Като почне човек да се насира (буквално!), 'га бие газта в пода на някоя класика на задно с ръчна кутия и позасилен мотор, тогава се замисля, че салона и музиката спират някак да съществуват


Като почне човек да се насира (буквално!), 'га бие газта в пода на някоя класика на задно с ръчна кутия и позасилен мотор, тогава се замисля, че салона и музиката спират някак да съществуват


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
Защото говорим за евридейки.
За мен евридейката трябва да е най-комфортното купе с най-ниския разход при адекватна динамика на правилната крива на обезценяването.
Другото - кола, която да ми даде това, което ми дава мотора като усещане и адреналин трябва да е нещо от сорта на Порш 911 или някое рязано и надуто е36 от което е останало само предното стъкло.
За първото все още не ми стиска, второто не го и искам...
Ако човек наистина приеме, че по пътя не се раздава газ като на писта избора на кола става много по-лесен.
За мен евридейката трябва да е най-комфортното купе с най-ниския разход при адекватна динамика на правилната крива на обезценяването.
Другото - кола, която да ми даде това, което ми дава мотора като усещане и адреналин трябва да е нещо от сорта на Порш 911 или някое рязано и надуто е36 от което е останало само предното стъкло.
За първото все още не ми стиска, второто не го и искам...
Ако човек наистина приеме, че по пътя не се раздава газ като на писта избора на кола става много по-лесен.
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
Винаги съм се чудил на подобен род теми тип кажете ми какво ми харесва
Ето един колега иска да няма електроника, модули и т. н и на него това му харесва да е проста и здрава. Друг иска вътре да е красива, дизайнерска и да си пие кафето всяка сутрин в м-кар или там където е няма лошо
Искам да кажа че няма правилен отговор на такъв род теми защото всичко е строго индивидуално.


Re: Достоен заместник на Е39-ката?
Да де, ама в бюджет до 10к колите, които си заслужават се броят на пръстите на едната ми ръка.
За тях пита автора, пък от тях той сам ще си избере.
За тях пита автора, пък от тях той сам ще си избере.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
grkv написа: с най-ниския разход при адекватна динамика
Мен пък винаги ми е било интересно защо се смята толкова този разход, като при по-нови автомобили дори не е основното перо "в цялата гама разходи"


За мен е важна цялата картинка колко излиза.

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
grkv написа:Защото говорим за евридейки.
За мен евридейката трябва да е най-комфортното купе с най-ниския разход при адекватна динамика на правилната крива на обезценяването.
Другото - кола, която да ми даде това, което ми дава мотора като усещане и адреналин трябва да е нещо от сорта на Порш 911 или някое рязано и надуто е36 от което е останало само предното стъкло.
За първото все още не ми стиска, второто не го и искам...
Ако човек наистина приеме, че по пътя не се раздава газ като на писта избора на кола става много по-лесен.
Ами въпрос на приоритети всъщност, па нека е евридейка

За мен пък евридейката трябва да има възможност и потенциал да изляза от ситуация по най-бързия възможен начин. Дали ще спра, дали ще изпреваря, дали ще завивам - моя си работа. Комфорта ми е на по-заден план, но и на последно място и затова си има определен тип автомобили, които ми покриват идеално изискванията. Затова ми е през оная работа дали салона ми се чупи, ду'а, маже и т.н. като многократно съм го пробвал на 4-цифрени дитанции в километри и гъзО и кръста не ме е болял



Просто една друга гледна точка, не друго

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
TNT написа:като при по-нови автомобили дори не е основното перо "в цялата гама разходи"![]()
По-нови е доста разтегливо, а и аз го написах, 'щото всеки гледа от камбанарията си. От моята нещата изглеждат така:
Сегашната ми е 730д с около 8/100 разход, правя по 40к км на година. Това, само в гориво ми струва около 5.5-6к лева годишно.
750 бензин със среден разход 15, да кажем, би ми струвало двойно, тоест разлика от 5-6к само в гориво
Това е 1/4 от стойността и на двете коли.
Всичко това има смисъл само при условие, че и двете се карат по еднакъв начин - темпомат на магистралата и тръгване с колите на светофара - както се кара евридейка, искаш ли да даваш газ - тая сметка няма ник'во значение и взимаш това, което ти прави кеф.
Компромисът между двете крайности обикновено си е компромис...
Та, колкото по-ниска е стойността на колата - толкова това 1/4 става 1/3, 1/2 и т.н.
При коли за 100к+ освен ако не се пердашат огромни километри на година няма особено значение колко харчи предвид обезценяването на година.
Елементарни неща са, ама нали ме питаш 'що има значение разхода...
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
Nickelback написа:...Някак ми е по-кеф да имам правилните нови гуми, 6-8-бутални апарати, адекватно окачване и нютонметри на колела има-няма като на два по-архаични 2-3-литрови сток дизела
И аз така, ама за кола с тези неща ще трябват няколко пъти по 10к

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани