Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричките?
Модератор: Общи модератори
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
zAcK написа:И е с двигател от кафемелачка...:
1.6 ми е моторчето на чистачките

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
madafaka_donkele написа:zAcK написа:И е с двигател от кафемелачка...:
1.6 ми е моторчето на чистачките
По-яко е


Та за момента N57, B57 и B58 са ми в полезрението, щото бензиновите Ф10-ки не ги зная как са ги магарили, а всичките са от оттатък океана

------------
Да добавя, че М57 си е прилично надежден двигател. Особено ако се поддържа добре, може да служи много вярно


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
F10 като каза, не му знам кодовото обозначение, имаха един 6 цилиндъра 2,8 258 к.с. атмосферен, във фейсбук има X3 с такъв за продаване, ама май е американка.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Bogat-Beden написа:F10 като каза, не му знам кодовото обозначение, имаха един 6 цилиндъра 2,8 258 к.с. атмосферен, във фейсбук има X3 с такъв за продаване, ама май е американка.
Сигурно имаш предвид N52


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Момчета, като чета, май ще си отговоря на въпроса за N57 и B57
Ако това е вярно и новият двигател работи като бензиновите, които са с подобни термостати и умни водни помпи.
С голяма вероятност положението ще си е брало лайката с карантията по двигателя и тук след определени километри.
Не знаех, че и дизелите са почнали да ги принуждават да работят на адски температури
Като човек карал M62TU с термостат от адските и после с такъв работещ на нормални температури,
не искам никога повече да имам автомобил, който сам се самопрее.ава нагрявайки коша и карантията в него ненужно много

Ако това е вярно и новият двигател работи като бензиновите, които са с подобни термостати и умни водни помпи.
С голяма вероятност положението ще си е брало лайката с карантията по двигателя и тук след определени километри.
Не знаех, че и дизелите са почнали да ги принуждават да работят на адски температури

Като човек карал M62TU с термостат от адските и после с такъв работещ на нормални температури,
не искам никога повече да имам автомобил, който сам се самопрее.ава нагрявайки коша и карантията в него ненужно много

TheB57engineadjuststhecoolanttemperatureviaaconventionalthermostat.Inotherwords,
exclusivelythecoolanttemperaturedeterminestheregulation.Thisisperformedbyawaxelement
whichrecordsthetemperatureofthecoolant.Thewaxfunctionsasanexpandingmaterialwhich
expandswhenheatedandtherebyopensthethermostat.Thisensurescoolantflowdistributioneither
throughtheradiatororarounditthroughthebypass.Thethermostatbeginstoopenatacoolant
temperatureof88°C(190°F)andiscompletelyopenat120°C(240°F).
Withthiscontrol,maximumcoolingisensuredathighcoolanttemperatures,whileatverylow
temperaturescoolingcanbeavoidedtoalargeextent.
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
turbonetic написа:DLVasilev написа:Останаха разбира се, тук там все още се срещатМ60, М30, М20, 21, 50, 51И съответно безсмъртните ОМ601, 602 и 603 от конкурентната марка. На новите не знам защо им слагат пробки за маслото като една смяна не могат да изкарат. Един съсед преди 17 години ме сочеше с пръст и ми се смееше когато си взех първия тдс как съм щял да правя глави през 3 месеца. Сега кара Н47 и само ремонти по нея. Ревеше какви били тия вериги лагери и маслени помпи с толкова малък пробег и тдса колко хубав мотор бил навремето, аз му се оплаквам, че на 100 000км трябва да му доливам масло и да мия накладките да не скърцат. От този момент насам не ми приказва
![]()
Със сегашните технолигии и познания ако решат могат да направят една кола неразрушима, но уви не е рентабилно.
За дизеловите забравяш Ом606 и Ом605 ,а при бензиновите М104,М113,М119,М111
Бих прибавил и ом611. М43 също. Опелските c20ne, c20xe, x25xe и т.н. За надеждност може доста да се поспори кое е по-по-най. Но да го кажа така ако стане някъв катаклизъм, трябва да бягам нанякъде колкото може по далеч и в гаража имам чисто ново G30 и 25 годишен турбо дизелов мерник в кондиция няма да се чудя много много

- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
DLVasilev написа:На бащата 124-ката отговаря на същото описание без превъртането на гуми, че 200д само във въздуха може да ги превърти
Колега, нещо като за тебе, знам че си им фен и баща ми ги караше преди години, няколко такива смени, а колко съм го молил да вземе някое Е12
https://www.youtube.com/watch?v=KuidQ9ang1Q
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
peshehodetz написа:DLVasilev написа:На бащата 124-ката отговаря на същото описание без превъртането на гуми, че 200д само във въздуха може да ги превърти
Колега, нещо като за тебе, знам че си им фен и баща ми ги караше преди години, няколко такива смени, а колко съм го молил да вземе някое Е12
https://www.youtube.com/watch?v=KuidQ9ang1Q
Водещият е тотален идиот. Шевито ми беше модел 2001 и пак нямаше power mirrors ...
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
zAcK написа:Момчета, като чета, май ще си отговоря на въпроса за N57 и B57![]()
Ако това е вярно и новият двигател работи като бензиновите, които са с подобни термостати и умни водни помпи.
С голяма вероятност положението ще си е брало лайката с карантията по двигателя и тук след определени километри.
Не знаех, че и дизелите са почнали да ги принуждават да работят на адски температури![]()
Като човек карал M62TU с термостат от адските и после с такъв работещ на нормални температури,
не искам никога повече да имам автомобил, който сам се самопрее.ава нагрявайки коша и карантията в него ненужно много
TheB57engineadjuststhecoolanttemperatureviaaconventionalthermostat.Inotherwords,
exclusivelythecoolanttemperaturedeterminestheregulation.Thisisperformedbyawaxelement
whichrecordsthetemperatureofthecoolant.Thewaxfunctionsasanexpandingmaterialwhich
expandswhenheatedandtherebyopensthethermostat.Thisensurescoolantflowdistributioneither
throughtheradiatororarounditthroughthebypass.Thethermostatbeginstoopenatacoolant
temperatureof88°C(190°F)andiscompletelyopenat120°C(240°F).
Withthiscontrol,maximumcoolingisensuredathighcoolanttemperatures,whileatverylow
temperaturescoolingcanbeavoidedtoalargeextent.
Те на бензинките го измислиха ,аз мойта съм я флашнал на 95 градуса нормално каране и 80 в спорт режим,предполагам че и за дизела има лек...тва да му е грижата
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
madafaka_donkele написа:zAcK написа:Сега единствено виждам някаква надежда в B58, ама чета противоречиви мнения
Същия съмПападакис и компания много го хвалят, ама е ребилднат и подкован от-до и все пак е състезателна версия. Друг реве на 20к. км гръмнала гарнитура, прегрели двигатели и т.н. Специално с В58 и въобще Вхх, че нали е модулен, по 500 кубика цилиндъра, самия двигател е ОК, ама периферията му еб@ва майката май
И преди беше писал същото и те питах къде ги четеш тези работи, ама си направи оглушка и не ми отговори.
Аз като собственик на B58 също се интересувам какво излиза за мотора, за сега това, което се наблюдава, е загуба на антифриз в един от 2-та кръга, като най-често се оправя със смяна на капачката, но в нета има и случаи на подмяна на турбокомпресора по гаранция. Водната помпа тук е механична, така че да не се бърка с N серията.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
alx написа:b_u_b_o написа:santorini написа:Българинът ако не изкара поне половин милион км, не го брои за надеждно...
А какво е надеждно, да ги хвърляме на 100к км?
ми за мене истината е някъде по средата. 100к км е малко наистина, но примерно след 200-220к км аз лично не бих се занимавал... щото има един много финен баланс между това да сме консуматорско общество и това да робуваме на някакъв коптор...
Нормална дизелова кола в Европа прави 200к за около 3 до 4 години.
Никой не си купува нова кола за да не я кара.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
А защо в изброените го няма н53? Има не малко полемики с него, вярно, но с времето се оказва, че в много от случаите е несправедливо набеден. Аз например от бензините бих се прицелил в него.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
ivoaudi написа:А защо в изброените го няма н53? Има не малко полемики с него, вярно, но с времето се оказва, че в много от случаите е несправедливо набеден. Аз например от бензините бих се прицелил в него.
Не съм го включил, защото е по-стар. Иначе трябва да включа и М30 и анкетата приключва

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сега по темата.
Лошото е, че напоследък все по-често попадам на автомобили внос от САЩ, на които като провериш VIN-а и излиза,
че там са им сменяли маслото на 15000км, а не като тия лайнари тука в Европа на 30000км.
Все едно в Европа маслата имат 2 пъти по-дълъг живот

Още повече, че в САЩ автомобилите са и по-евтини и финансовите условия са по-добри

После как да си купя нов автомобил и да не се чувствам оноден отзад от някакви немски/френски и т.н. алчни гниди?
Това се сетих по повод на мнението на колегата, че работната температура се намаляла.
Намаля се, ама като са изминати 100 000 км. градско примерно на 120 градуса адска жега, всичко в коша си е брало лайката.
А нали тук обсъждаме коли втора употреба. Същото е и с маслата. Като са сменени 5 пъти за 150 000км.
после що всичко по двигателя е дроб и ходи го обслужвай

Та явно всичко е целенасочено. Да минат 100 - 150 000 и след това автомобилът да е за кофата...
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Много го мислиш...
Харесвай си нещо без значение колко ще кара, купи си го с кеф, влюби се, пък като се оака - сменяш к'вото го боли и пак газ.
Стига да не е нещо крайно като първото Н63 - в повечето случаи ше си окей.
Е сега един познат наби близо 5к в е90 330и за нови дюзи с нам какъв си индекс, бобини и ала-бала. Аз с последния бензин дето му купя ше го запаля тоя кошник, ама човека си го беше избирал с голям мерак, беше се влюбил... вика Е сега почвам вече да карам! ...и е ентусиазиран!
Т'ва търси, другото е ала-бала и частни случаи.
Харесвай си нещо без значение колко ще кара, купи си го с кеф, влюби се, пък като се оака - сменяш к'вото го боли и пак газ.
Стига да не е нещо крайно като първото Н63 - в повечето случаи ше си окей.
Е сега един познат наби близо 5к в е90 330и за нови дюзи с нам какъв си индекс, бобини и ала-бала. Аз с последния бензин дето му купя ше го запаля тоя кошник, ама човека си го беше избирал с голям мерак, беше се влюбил... вика Е сега почвам вече да карам! ...и е ентусиазиран!

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
grkv написа:Много го мислиш...
Харесвай си нещо без значение колко ще кара, купи си го с кеф, влюби се, пък като се оака - сменяш к'вото го боли и пак газ.
Стига да не е нещо крайно като първото Н63 - в повечето случаи ше си окей.
Е сега един познат наби близо 5к в е90 330и за нови дюзи с нам какъв си индекс, бобини и ала-бала. Аз с последния бензин дето му купя ше го запаля тоя кошник, ама човека си го беше избирал с голям мерак, беше се влюбил... вика Е сега почвам вече да карам! ...и е ентусиазиран!Т'ва търси, другото е ала-бала и частни случаи.
Е то по тая логика да набивам едно BNT Evo в старата кочина и да не търся, че като гледам предложенията в мобилето, то си е брало лайката. Тая поне съм я избирал много и внимателно и ми харесва, дали. Явно няма да съм модерен

Последна промяна zAcK на 12 Фев 2021, 14:39, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани