Каране "на дълго"
Модератор: Общи модератори
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Каране "на дълго"
От Юндола един път си купих някакво сладко и от тогава минавам транзит от там.
I love the sound of V8 in the morning...
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Каране "на дълго"
msi200 написа:От Юндола един път си купих някакво сладко и от тогава минавам транзит от там.

Тука на пазара един дядка продаваше домашни яйца. Обаче реши да се разраства и взе да ги меша с купечки. Хората се усетиха и спряха да купуват от него. Сега бая кисел седи, а игнора продължава. Бая омлети ще да е изял вече....

"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Каране "на дълго"
ildivvy написа:Казаха ми от първо лице (роднини на наши комшии), продаващи сладко и конфитюр на Беклемето, че 'стоката' идва директно от Лидл и Била (от промоциите). Свалят се етикетите и се действа![]()
!
Продаващите 'домашната стока' са роднини на нашите комшии, т.е. инфото е 100% вярно!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Каране "на дълго"
Добре! Другия път иди в лидъла или в кауфланд да си купиш сладко от горски ягоди. Успех!
И нито сиренето, нито кашкавала са лидълски. Нито като разфасофки, нито като консистенция, нито като вкус, нито като цени. В лидъла е по-скъпо само да вметна.
Никой насила не ви кара да си купувате. Аз си купувам от 40 ++години та приказки под шипковия храст на некой друг. И един път магазинско нещо не е имало.
Дали има такива с шашми? Ми сигурно, ма нали си там. Опитвай, гледай, като не щеш, в Разлог има Лидъл)))
И нито сиренето, нито кашкавала са лидълски. Нито като разфасофки, нито като консистенция, нито като вкус, нито като цени. В лидъла е по-скъпо само да вметна.
Никой насила не ви кара да си купувате. Аз си купувам от 40 ++години та приказки под шипковия храст на некой друг. И един път магазинско нещо не е имало.
Дали има такива с шашми? Ми сигурно, ма нали си там. Опитвай, гледай, като не щеш, в Разлог има Лидъл)))
Хм,хм...
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Каране "на дълго"
Колеги, не че нещо, но може ли офф-топика да си го преместите в друга тема?
Аз бих искал да се върнем по темата, но на тежки стероиди!
Наесен се завръщам с гръм и трясък по Йонийско море след близо 6 годишна пауза.
Компанията си е там, чакаха блудният син да се завърне, схемата на ходене си е все същата идиотия - 4 дни за отиване, връщане и риболов. Пътуването обикновено започва още късно вечерта преди ден 1. Едната посока рядко е под 750км. Астакос, Митикас, Патра, островите и т.н. Абсолютен мазохизъм са тия пътувания, но крастата си е краста и трябва да се чеше. Многото шофиране е просто неизбежното страдание за да стигнеш до мястото Х. Не че останалото не е страдание, но за това е друга тема.
За да е още по-забавно, този път се задава и ремаркенце с каяченца! Подходящ автомобил за теглене и/или за дълъг път нито аз, нито някой от останалите шизофреници има.
Хайде сега да чуем съвети по темата за тегленето "на дълго"! Колко влошава и без това достатъчно тегавото пътуване? Колко ще е безумно да тръгна с току що изкарана Е категория на такова пътуване?
Ако някой има излишен теглич за Е46 да дава цени на лично направо.
Аз бих искал да се върнем по темата, но на тежки стероиди!
Наесен се завръщам с гръм и трясък по Йонийско море след близо 6 годишна пауза.
Компанията си е там, чакаха блудният син да се завърне, схемата на ходене си е все същата идиотия - 4 дни за отиване, връщане и риболов. Пътуването обикновено започва още късно вечерта преди ден 1. Едната посока рядко е под 750км. Астакос, Митикас, Патра, островите и т.н. Абсолютен мазохизъм са тия пътувания, но крастата си е краста и трябва да се чеше. Многото шофиране е просто неизбежното страдание за да стигнеш до мястото Х. Не че останалото не е страдание, но за това е друга тема.
За да е още по-забавно, този път се задава и ремаркенце с каяченца! Подходящ автомобил за теглене и/или за дълъг път нито аз, нито някой от останалите шизофреници има.
Хайде сега да чуем съвети по темата за тегленето "на дълго"! Колко влошава и без това достатъчно тегавото пътуване? Колко ще е безумно да тръгна с току що изкарана Е категория на такова пътуване?
Ако някой има излишен теглич за Е46 да дава цени на лично направо.

- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Каране "на дълго"
Дай тегло натоварено. От ремаркенце до ремаркенце има разлика. Ако не е много тежко не би трябвало да има проблеми.
EDITАма и с повече от 100 не трябва да караш. Има Багажници за покрив.
EDITАма и с повече от 100 не трябва да караш. Има Багажници за покрив.
Хм,хм...
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Каране "на дълго"
С наличния автопарк няма как да стане на покрива. С един по-къс(до 4м) каяк може, но тук говорим за скромна флотилия!
Багажници има и то много добри, специализирани, но точно гемията, дето аз ще пазарувам по план е скромните 564 сантиметра на дължина. Не искам да знам колко абсурдно би изглеждала на Е46 седан, което е 447см по спомен. Разстоянието между гредите при 46цата също не ми вдъхва особено доверие за стабилност.
Дори да се откажа от нея и да мина на по-къса, тогава пък проблемът е, че трудно ще се събере втори каяк на покрива. Дори да се събере(един едноместен и един двуместен с трима идиоти в колата) пък челното съпротивление с два става съвсем МАМАТА! Риболовните каяци не са с особено обтекаема форма, теглото също ще наближи критичния максимум за покрив и въобще ЗАЕБИ!
Познати карат два 11 футови каяка на покрива на Пасат комби и ще минават на ремарке.
Теглото дори с няколко каяка ще е смешно. С много въображение до половин тон да го докара.
Тревожи ме, че все пак е съчленено превозно средство и винаги се бърза, понеже "след малко почват да кълват". Разни посукани пътчета като тоя за Сивота на Левкада също не ми стига въображението как се карат с такова. Точно там едва ли ще се слиза, по-скоро по море от другаде ще се влезе в тоя залив, но образно казано...
Основното ми притеснение е, че ще се пътува предимно нощем. Да, от Октомври до Април, когато трафикът в Гърция е друг, но пак го има. Ремарке на лека кола в тъмната част от деня не се вижда особено и лично аз съм изпадал в ужасяващи ситуации покрай хора с такива. Най-фрапиращото беше на Тракия миналата година. Заради един "светец" се прибрах зад камион, първи бързак, втори бързак и след третия каращ привидно нормално човек реших, че съм аз. Човекът си караше с темпо и тъкмо ме подминаваше и моя милост реши да пусне мигача и да се върне в лявата лента, защото зад него кола нямаше. Даааа, ама зад човекО имаше празна платформа за две коли, на която за една бройка да се кача да ме повози. Аз съм си виновен, че се изсилих така бързо да се престроявам, няма две мнения по въпроса, но беше крайно неочаквана ситуация от нищото.
Съсед тираджия с едно ванче, пак с платформа, но с няколко гуми за камион на нея така го закачи колега на пернишката магистрала с гол влекач и го завъртя. Камионът е бил с даш-камера и бяха гледали записа няколко пъти. Платформата просто не се вижда и човекът тръгва да се престроява веднага зад него и става мармалада. За щастие само с очукани ламарини се разминаха, даже гумите не бяха пострадали.

Багажници има и то много добри, специализирани, но точно гемията, дето аз ще пазарувам по план е скромните 564 сантиметра на дължина. Не искам да знам колко абсурдно би изглеждала на Е46 седан, което е 447см по спомен. Разстоянието между гредите при 46цата също не ми вдъхва особено доверие за стабилност.
Дори да се откажа от нея и да мина на по-къса, тогава пък проблемът е, че трудно ще се събере втори каяк на покрива. Дори да се събере(един едноместен и един двуместен с трима идиоти в колата) пък челното съпротивление с два става съвсем МАМАТА! Риболовните каяци не са с особено обтекаема форма, теглото също ще наближи критичния максимум за покрив и въобще ЗАЕБИ!

Познати карат два 11 футови каяка на покрива на Пасат комби и ще минават на ремарке.

Теглото дори с няколко каяка ще е смешно. С много въображение до половин тон да го докара.
Тревожи ме, че все пак е съчленено превозно средство и винаги се бърза, понеже "след малко почват да кълват". Разни посукани пътчета като тоя за Сивота на Левкада също не ми стига въображението как се карат с такова. Точно там едва ли ще се слиза, по-скоро по море от другаде ще се влезе в тоя залив, но образно казано...
Основното ми притеснение е, че ще се пътува предимно нощем. Да, от Октомври до Април, когато трафикът в Гърция е друг, но пак го има. Ремарке на лека кола в тъмната част от деня не се вижда особено и лично аз съм изпадал в ужасяващи ситуации покрай хора с такива. Най-фрапиращото беше на Тракия миналата година. Заради един "светец" се прибрах зад камион, първи бързак, втори бързак и след третия каращ привидно нормално човек реших, че съм аз. Човекът си караше с темпо и тъкмо ме подминаваше и моя милост реши да пусне мигача и да се върне в лявата лента, защото зад него кола нямаше. Даааа, ама зад човекО имаше празна платформа за две коли, на която за една бройка да се кача да ме повози. Аз съм си виновен, че се изсилих така бързо да се престроявам, няма две мнения по въпроса, но беше крайно неочаквана ситуация от нищото.
Съсед тираджия с едно ванче, пак с платформа, но с няколко гуми за камион на нея така го закачи колега на пернишката магистрала с гол влекач и го завъртя. Камионът е бил с даш-камера и бяха гледали записа няколко пъти. Платформата просто не се вижда и човекът тръгва да се престроява веднага зад него и става мармалада. За щастие само с очукани ламарини се разминаха, даже гумите не бяха пострадали.
Последна промяна empar на 21 Юли 2024, 22:26, променена общо 1 път
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Каране "на дълго"
Теглил съм лодки за академично гребане София-Пловдив, а и съм карал ремаркето за същите лодки на техн. преглед. Сложно е само маневрирането, но някой може да слиза да помага. С тези риболовните трябва да е много по-лесно. Караш си с 90-100 и това е.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Каране "на дълго"
Лодките не знам "как се държат", но тегленето на платформа с кола си има специфики. Предполагам при лодките също е така. Аз не бих предприемал сложно пътуване, ако ще ми е първо теглене, но ако нямаш избор скачаш и това е. Скоростта е ключов фактор, ако караш по-бавно драстично намаляваш шансовете нещо да се случи.
Бтв - тоя с пасата мисля че ми е съсед в София.
товари едни канута, които са по дълги от колата.
Бтв - тоя с пасата мисля че ми е съсед в София.

- STEVAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Каране "на дълго"
1. За дълъг път рамаркето задължително със спирачки
2. Центъра на тежестта да е пред оста на ремаркето. На теглича да падат 70-80 килограма. Сам човек трябва да може трудно да го вдига.
3. Габаритните светлини да имат и бяла предна светлина освен червената задна и да виждаш светлините през страничните огледала.
2. Центъра на тежестта да е пред оста на ремаркето. На теглича да падат 70-80 килограма. Сам човек трябва да може трудно да го вдига.
3. Габаритните светлини да имат и бяла предна светлина освен червената задна и да виждаш светлините през страничните огледала.
Re: Каране "на дълго"
… и на всяка цена резервна гума за ремаркето, комплект за лепене на място със тампони и компресорче.. че иначе в къв филм може да се вкараш- не е истина…
Аз лично по гръцките пътчета не бих си причинил ремарке… ма аз кво знам…
Аз лично по гръцките пътчета не бих си причинил ремарке… ма аз кво знам…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Каране "на дълго"
До 500 кг не би трябвало да имаш проблем. То нали светлини си има /и странични или поне светлоотразители/. Да, трябва да караш бавно, това е положението. Особено ако ти е за пръв път в някакъв момент забравяш, че теглиш
. Завои... имаш категория, знаеш как е дори само и от курс. Спирания....колкото може с мотора. При по-дълъг наклон се намаля интезивно до 40 / а не до 60 или 70/ да речем и после я оставяш да се засилва на скорост. Спирачките се охлаждат и така до следващото намаляне. 5-6 метра да са ти отзад не е много малко от гледна точка на маневри...ама. Ако караш все едно караш камион, а не кола - всичко ще е наред. Всъщност можеш да тестваш една вечер да покараш с ремаркето да си го усетиш как е. Ако не е твойто - по-добре не рискувай. И аз имам категориите, ама на влекач с прицеп не се качвам примерно, не е мойто:))
EDIT За маневри пък и за остри завои едни допълнителни огледала не са излишни.

EDIT За маневри пък и за остри завои едни допълнителни огледала не са излишни.
Последна промяна Моджо на 22 Юли 2024, 6:23, променена общо 2 пъти
Хм,хм...
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: Каране "на дълго"
Имам доста опит с теглене на ремарке с АТВ и джет. Колата трябва да има някакъв пауър /дизел е по удачен за теглене/, ремаркето да е читаво. Оттам нататък няма и да го усетиш, 700 кг. си ги дърпам все едно няма нищо зад мен, като се захея по магистралата минавам и 140. Само че маневрите и тесните улици при мен не са проблем, но с 5 метра каяци
Не знам при теб въздушното съпротивление колко ще те бърка , аз бих ги натоварил по компактно с дъното на горе и предната част леко наведена. И най важното-товара върху теглича , за да не гледаш как каяците плуват по асфалта 


- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Каране "на дълго"
Защо си го причиняваш аа не си наемеше на място или да си ги изпратиш по някакъв куриер 

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани