Истината.....
Модератор: Общи модератори
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- BMWALPINA
- и аз незнам
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
///M3 написа:А ся кой на кого бил собственост ... Аз доколкото знам и МакЛарън е собственост на БМВ . Ако греша поправете ме ... За тая марка май няма нужа да говорим ... А , и Мини Купър , аве все забележителни марки , к'во да говорим .
Темата трябваше да бъде приключена след мнението на LandShark - доста кратко и точно !
Незнам дали МакЛарън е собственост на БМВ, но знам че е с двигател разработен от БМВ

- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
w124 написа:Прав си, че дизела не е подходящ за спортен автомобил, ама ако се качиш в S 400 CDI.......
Ти чувал ли си го как работи тоя така прехвален дизелак! Ами работата на мотора не отсъпва по нищо на...една 124 200D! Aйде, прощавай, ама като ще се хвалиш с нещо поне да има за кво...!
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
за 400CDI li говориш?
Aбсолютно!
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- deliveryman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 29.05.2003
мразя да говоря така наизуст без да съм карал,но все пак ще ти кажа че този мотор се води за наи безшумния в света,веднага след него
е новата Honda Accord i-Cdti
е новата Honda Accord i-Cdti
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Айде, сега пак се почна... Кой го води тоя мотор за "най-безшумния в света"...сигурно от Мерцедес са си го завели като такъв...
Аз пък съвсем не обичам да си приказвам просто за спорта и затова имам определени доводи...
(също не съм карал 400CDI, но за сметка на това съм карал на W211 220CDI и 320CDI-е не съм доволен...)
Та значи четем в Авто Билд брой №10 октомври 2003(статията е озаглавена "Дизеловите Мечти" и e срвнение на четирите най-луксозни автомобила с вградени "супер" дизели, а именно-Mercedes S 400CDI, Audi A8 4,0 Tdi, VW Phaeton V 10Tdi и скромния BMW 740d), следното:
"...В S-класата на Мерцедес нито водачът, нито пътниците могат да пропуснат вида на задвижващия агрегат-четирилитровият дизел постоянно и звучно им го напомня, влизайки в разрез с общоприетите разбирания за пътуване в първа класа...
"
"...Дизеловото чукане на S 400CDI е особено шумно при студен двигател, но продължава да се чува и по-късно..."
PS: Само искам да вметна какво е написано за мотора на BMW 740d (всички знаете колко тенденциозно пишат в Автобилд за BMW):
"..."Седмицата" е самото съвършенство в ролята на шофьорска лимузина...още по-впечатляващи са възможностите на спирачната система..."
и сега най-важното:
"...Тихият 3,9 литров мотор изглежда кротък, но в него галопират 258 коня..."
Ето ви и малко технически данни :
S 400CDI - 250к.с., Нм (при об./мин.): 560/1700 срещу BMW 740d - 258к.с., (Нм при об./мин.): 600/1900
Ей, да Ви имам аз всеприетия в световен мащаб
"най-безшумен мотор"...
И моля, хора, които не са наясно да не пишат глупости...


Аз пък съвсем не обичам да си приказвам просто за спорта и затова имам определени доводи...

Та значи четем в Авто Билд брой №10 октомври 2003(статията е озаглавена "Дизеловите Мечти" и e срвнение на четирите най-луксозни автомобила с вградени "супер" дизели, а именно-Mercedes S 400CDI, Audi A8 4,0 Tdi, VW Phaeton V 10Tdi и скромния BMW 740d), следното:
"...В S-класата на Мерцедес нито водачът, нито пътниците могат да пропуснат вида на задвижващия агрегат-четирилитровият дизел постоянно и звучно им го напомня, влизайки в разрез с общоприетите разбирания за пътуване в първа класа...



"...Дизеловото чукане на S 400CDI е особено шумно при студен двигател, но продължава да се чува и по-късно..."
PS: Само искам да вметна какво е написано за мотора на BMW 740d (всички знаете колко тенденциозно пишат в Автобилд за BMW):
"..."Седмицата" е самото съвършенство в ролята на шофьорска лимузина...още по-впечатляващи са възможностите на спирачната система..."
и сега най-важното:
"...Тихият 3,9 литров мотор изглежда кротък, но в него галопират 258 коня..."
Ето ви и малко технически данни :
S 400CDI - 250к.с., Нм (при об./мин.): 560/1700 срещу BMW 740d - 258к.с., (Нм при об./мин.): 600/1900
Ей, да Ви имам аз всеприетия в световен мащаб








Последна промяна gazzzar на 27 Мар 2004, 23:52, променена общо 1 път
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
не слагайте думата "дизел" и "спортен" във една дума. дизела е тромав във оборотите, неотзивчив и като цяло не особено подходящ за спортен автомобил. никои не отрича че един дизел може да се ускорява бързо- но не е това идеята. за спортно каране вие какво бихте предпочели? 4 литра бензинов със 6 скорости или 4 литра дизел със автоматик? ...
и не бъркайте майбах- тяхната идеология е надстройка на тази на мерцедес и е съвсем неприложима във тази дискусия тука...

и не бъркайте майбах- тяхната идеология е надстройка на тази на мерцедес и е съвсем неприложима във тази дискусия тука...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
gazzzar написа :
аз не разбрах кой точно каза нещо за шумността на S400CDI но както и да е. та аз съм се возил в G400CDI и до колкото знам купето на G - класата е по-тежко от това на S-ката .. и като се сетя как вървеше мисля, че наистина повечето от колите на който сме собственици ще останат в точка за G - класата ..... относно шумността наистина при ниски обороти мотора си звучи като истиски ДИЗЕЛ, но в момента в който автомобила се задвижи с прилична скорост, единственното което се чува чътре в купето е специфичния звук на турбините.
Собственика на G - класата преди нея имаше за кратко Х5 3.0i и каза че я е сменил защото не му харесала "возията" на гореспоменатия автомобил ! Както казват "Разни хора - разни идеали " !
Относно бегачките на двата гранда в автомобилостроенето .. за съжаление съм имал честта да се возя само в CL 55 AMG ... не съм стъпвал в М-ка никога .. и не мога да направа сравнение .. не ме питайте за спортния дух CL-а ... сещате се сами за какво говорим ...
а и чесно казано CL-а ми вдъхва по голям респект .. не подценявам Е46, но това си е лочно мое мнение ...

Ей, да Ви имам аз всеприетия в световен мащаб "най-безшумен мотор"... И моля, хора, които не са наясно да не пишат глупости...
аз не разбрах кой точно каза нещо за шумността на S400CDI но както и да е. та аз съм се возил в G400CDI и до колкото знам купето на G - класата е по-тежко от това на S-ката .. и като се сетя как вървеше мисля, че наистина повечето от колите на който сме собственици ще останат в точка за G - класата ..... относно шумността наистина при ниски обороти мотора си звучи като истиски ДИЗЕЛ, но в момента в който автомобила се задвижи с прилична скорост, единственното което се чува чътре в купето е специфичния звук на турбините.
Собственика на G - класата преди нея имаше за кратко Х5 3.0i и каза че я е сменил защото не му харесала "возията" на гореспоменатия автомобил ! Както казват "Разни хора - разни идеали " !
Относно бегачките на двата гранда в автомобилостроенето .. за съжаление съм имал честта да се возя само в CL 55 AMG ... не съм стъпвал в М-ка никога .. и не мога да направа сравнение .. не ме питайте за спортния дух CL-а ... сещате се сами за какво говорим ...
а и чесно казано CL-а ми вдъхва по голям респект .. не подценявам Е46, но това си е лочно мое мнение ...



R.I.P Landikar
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
rtzankov написа:gazzzar написа :
Цитат:
Ей, да Ви имам аз всеприетия в световен мащаб "най-безшумен мотор"... И моля, хора, които не са наясно да не пишат глупости...
аз не разбрах кой точно каза нещо за шумността на S400CDI но както и да е



ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- Miler
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 8.11.2003
- Местоположение: mladostcity Sofia
w124 написа:нямали били бмв-тата дизели- дизела не е подходящ за спортен автомобил- много въртящ момент ниско долу, малко коне горе- не съвсем идеята за спортен агрегат- по-скоро камионджийски.
Прав си, че дизела не е подходящ за спортен автомобил, ама ако се качиш в S 400 CDI....... повярвай ми - ще бъдеш на др мнение от това, че дизела е камионджийски агрегат.
И приятелю повярвай ми, че повечето от БМВ-та тук, ще останат едни много малки точици в огледалато за обратно виждане на на една такава S-ка.
абе незнам ама преди време(няколко години мисля)не мерцедес а БМВ спечелиха льо ман именно с дизел

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Все ми се искаше като заговорихте за дизели да се включи някй алпина маняк и да разкаже за АЛПИНА дизелите
.

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
krika написа:Все ми се искаше като заговорихте за дизели да се включи някй алпина маняк и да разкаже за АЛПИНА дизелите.
Ами... мисля, че говориш за мен, аз съм машината, но съм и алпина маняк, така че ще ти кажа това, което знам за най-мощния дизел в света произвеждан досега, а това е именно BMW E39 Alpina D10 BiTurbo... Аз се интересувам най-вече от старите алпини, но мога да ти кажа засега за този модел, че е с двигател с мощност от само 721 к.с.

За други ускорения, разходи и такива работи не се сещам в момента, но мога да намеря някакви техн. характеристики, не е проблем...

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Southside