Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Те "на запад" не им дреме след 4 г. какво става технически щот сменят колата, особено клиенти които дават над 80 000 евро ама въпроса , колко ще е ШВАКЕто на теслата 

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Никой не си купува електрическа кола да пести... все още. Тези, които не го правят от съвест към природата, са просто в крак с модата. И всички си настройват мисленето в тази посока. Малцината щастливци, които си позволяват Тесла изобщо не ги интересува какво ще й е състоянието на батерията след 4г.
Never mistake motion for action...
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Наскоро Джордж Клууни даде мнение за неговата тесличка.И я продаде на търг а парите даде за благотворителност.
Та по съм склонен да вярвам на него,отколкото на нещо писано от едни хора,които само четат теоретично някъде.
Който има желание да си намери интервюто .Не е особено благосклонен .
Та по съм склонен да вярвам на него,отколкото на нещо писано от едни хора,които само четат теоретично някъде.
Който има желание да си намери интервюто .Не е особено благосклонен .
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Leon написа:Никой не си купува електрическа кола да пести... все още. Тези, които не го правят от съвест към природата, са просто в крак с модата. И всички си настройват мисленето в тази посока. Малцината щастливци, които си позволяват Тесла изобщо не ги интересува какво ще й е състоянието на батерията след 4г.
Това все още е така , но за да стане масова тази кола , трябва да има надежди , че след 4г годиния няма да загуби 80% от цената си
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
По идея на колегата rosendaal ето линк към подобен коментар .Навярно петролното лоби е платило солидно на Клуни да си продаде Теслата
Единствения начин автомобил Тесла да бъде полезен е като се продаде на благотворителен търг.....Идеята да изгориш в собствения си електромобил от самозапалване е доста привлекателна
3 случая на изгорели Теслички за 2 месеца говори за сериозни проблеми с тия електромобили .Тука възниква резонния въпрос за краш тестове при тия електрички ? изобщо има ли такива и къде са позиционирани по отношение на бзопасноста ?Другото за което няма никаква информация е какво се случва при разрушаване на батерията при катастрофа на електромобила ? Аз нямам съмнения че това ще доведе до експлозия и пълно унищожение на целия автомобил .
http://www.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=17875
Относно обезценяването на електромобилите следната извадка от британско проучване е показателно накъде отиват нещата..
Тъй като горното явно е написано непосредствено до появата на Nissan LEAF на пазара положението към 2012г на американския пазар е че въпросния електромобил губи 30% от стойноста си за 1 година по данни на NADA Guide /американското ШВАКЕ
/
Тоест всичко известно за електромобилите към момента сочи че за да има широко разпространение и масовост той трябва да е евтин непретенциозен икономичен и безопасен електромобил....
За съжаление реалноста е друга.Скъпи икономически неизгодни неудобни и опасни возила- това са електромобилите към 2013г.Естествено че от класическите автомобили с ДВГ също има такива но в такъв случай интригата около електромобила просто липсва .


http://www.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=17875
Относно обезценяването на електромобилите следната извадка от британско проучване е показателно накъде отиват нещата..
„Ако акумулаторните батерии на електромобилите са част от тяхната цена, а не се дават по някаква схема на изплащане и замяна „празен за пълен”, типичният електромобил ще е запазил едва 10% от цената си след пет години експлоатация”, предупреждава Керъл.
Това е така, защото комплектът от акумулатори за електромобили имат живот до 8 години, а замяната им струва около 10 000 – 12 000 евро.
В Glass’s дават за пример модела Nissan Leaf, който излиза на пазара идната година на цена от около 28 000 евро. Според анализите на Glass’s Guide, само след пет години електромобилът Leaf ще струва около 3 500 евро. Това прави закупуването му неизгодно в сравнение с конвенционална кола, която на същата възраст ще е запазила поне 30% от цената си.
Тъй като горното явно е написано непосредствено до появата на Nissan LEAF на пазара положението към 2012г на американския пазар е че въпросния електромобил губи 30% от стойноста си за 1 година по данни на NADA Guide /американското ШВАКЕ

Тоест всичко известно за електромобилите към момента сочи че за да има широко разпространение и масовост той трябва да е евтин непретенциозен икономичен и безопасен електромобил....
За съжаление реалноста е друга.Скъпи икономически неизгодни неудобни и опасни возила- това са електромобилите към 2013г.Естествено че от класическите автомобили с ДВГ също има такива но в такъв случай интригата около електромобила просто липсва .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Jordana написа:Тоест всичко известно за електромобилите към момента сочи че за да има широко разпространение и масовост той трябва да е евтин непретенциозен икономичен и безопасен електромобил....
За съжаление реалноста е друга.Скъпи икономически неизгодни неудобни и опасни возила- това са електромобилите към 2013г.Естествено че от класическите автомобили с ДВГ също има такива но в такъв случай интригата около електромобила просто липсва .
Ма още ли спориме тука дали има някакъв резон в електромобилите.
Докато не направят пробив, откритие, или не дойдат извънземните да ни кажат как ефективно да складираме ел енергия, тая тема е за заключване. Това ,че големи компании(БМВ) и т.н. имат такива концепции е само за "еко" имидж и квоти за емисии
Теслата е балон... съмнява ме тая компания да просъществува освен ако разни еко тъпанари и фондации не наливат изкуствено пари в нея.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
BMW_RIDER написа:Jordana написа:Тоест всичко известно за електромобилите към момента сочи че за да има широко разпространение и масовост той трябва да е евтин непретенциозен икономичен и безопасен електромобил....
За съжаление реалноста е друга.Скъпи икономически неизгодни неудобни и опасни возила- това са електромобилите към 2013г.Естествено че от класическите автомобили с ДВГ също има такива но в такъв случай интригата около електромобила просто липсва .
Ма още ли спориме тука дали има някакъв резон в електромобилите.
Докато не направят пробив, откритие, или не дойдат извънземните да ни кажат как ефективно да складираме ел енергия, тая тема е за заключване. Това ,че големи компании(БМВ) и т.н. имат такива концепции е само за "еко" имидж и квоти за емисии
Теслата е балон... съмнява ме тая компания да просъществува освен ако разни еко тъпанари и фондации не наливат изкуствено пари в нея.
И наградата за най-зъл коментар отива при ... БМВ драйвъра

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Аз си мислех, че джордана е хейтър ама бях забравил за Райдъра ...
Момчета,
идеята на темата е да се коментира и гледа какво се случва с тая технология
и интереса към нея от производители и потребители ...
ако не ви кефи подминете ... ако толкова смятате, че е вредна има си ред, по който
може да се заключи, но като гледам какви други неща се пускат за дискутиране едва ли точно тази е за ключ

@rosendaal
- историята с Клуни има поне няколко пункта поради, които не е меродавна
но пък е интересно щото аз не знаех, че е имал

между другото не му е първия електромобил
http://www.commutercars.com/resales.html
@Jordana
- пич прочети хубаво за трите пожара как са се случили и тогава ще си говорим пак
явно има слабо място, но проблема изглежда доста преекспониран ... поне за мен
@bmw_rider
- на теб съм ти обещал, че ще си говорим след няколко години


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
K_Ilkov ...
Пич
...ако коментара на конкретни факти е хейтване то диалога става безсмислен по дифолт.Все пак трябват поне две ! /2/ гледни точки за да има диалог.Да - темата е за технология но все пак целта не е 5 фена на електричките да се надъхват колко са супер дупер сполучливи електромобилите .Ако ли не - може да се прекръсти на "хвалебствена ода за електромобила" и няма да има недоразумения .
@Jordana
- пич прочети хубаво за трите пожара как са се случили и тогава ще си говорим пак
явно има слабо място, но проблема изглежда доста преекспониран ... поне за мен
Пич

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Да де ...
Аз самия макар да им симпатизирам, често коментирам или пускам и негативните новини от нет-а ...
Често обаче ти просто казваш, НЕ СТАВА ... ми това не е дискусия, а твоето мнение ...
Айде като искаш да дискутираме кажи:
- за пожарите кв ти е мнението?
- Джордж Клуни според теб меродавно ли му е мнението?
Аз самия макар да им симпатизирам, често коментирам или пускам и негативните новини от нет-а ...
Често обаче ти просто казваш, НЕ СТАВА ... ми това не е дискусия, а твоето мнение ...
Айде като искаш да дискутираме кажи:
- за пожарите кв ти е мнението?
- Джордж Клуни според теб меродавно ли му е мнението?

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
K_Ilkov написа:Да де ...
Аз самия макар да им симпатизирам, често коментирам или пускам и негативните новини от нет-а ...
Често обаче ти просто казваш, НЕ СТАВА ... ми това не е дискусия, а твоето мнение ...
Айде като искаш да дискутираме кажи:
- за пожарите кв ти е мнението?
- Джордж Клуни според теб меродавно ли му е мнението?
Като гледам, общо Тесли (как звучи само



Не Мы такие, Жизнь такая
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Аааа дааа конспирацията бях забравил
Теслите не са участвали в инциденти, а са се самозапалили и сигурно са им цакали на собствениците да излъжат
ОК. тва го уточнихме.
За Клуни.
Има ли значение според теб, че става въпрос за Тесла Роудстър или не?
За балона аз също имам съмнения около Тони Старк ... ъ тва де е Елън Мъск ...
Но можем само да чакаме да видим какво ще стане.
За зареждането, не виждам къде е проблема ... при положение, че ако станат масови,
то няма да е от днес за утре ... толкова пък да е нерешим проблем това ... знам ли ...

Теслите не са участвали в инциденти, а са се самозапалили и сигурно са им цакали на собствениците да излъжат

ОК. тва го уточнихме.
За Клуни.
Има ли значение според теб, че става въпрос за Тесла Роудстър или не?
За балона аз също имам съмнения около Тони Старк ... ъ тва де е Елън Мъск ...
Но можем само да чакаме да видим какво ще стане.
За зареждането, не виждам къде е проблема ... при положение, че ако станат масови,
то няма да е от днес за утре ... толкова пък да е нерешим проблем това ... знам ли ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
За да има бъдеще който и да е продукт трябва да стане масов и достъпен,нали така???!!
Днешните електромобили имат предимството че нито предлагат някаква генерална революция у себе си която да спира и плаши хората,познати са като форма и придвижване,нито летят ,нито се телепортират,нито нищо кой знае какво.Имат само един по-различен източник на мощност.И въпреки всичко в очите на обикновените хора това са едни изтръцкани продукти за хора с големи портфейли и малки чурки правещи се на интересни пред обществото с лицемерни псевдо-еко-меко-био изказвания.
Основните пазари на автомобили днес са Китай,УСА,Бразилия,Русия ....Като само в Китай се продават средно 19 000 000 чисто нови автомобили на година.Е като започнат да продават поне по 2 000 000 електроавтомобила там може да говорим за успех.А това ще стане през.... ?
В Германия наскоро четох има едва около 1600 електромобила.Ако в това число попадат и подобията на електромобили -електрическите колелета като на рено например,смешна работа.
Иначе ключа за палатката е много,ама много по-евтини батерии и другото което мисля ще бъде основен коз в ръцете на електроавтомобилните производители-силно лоби в световен мащаб за поголовно увеличаване на данъчните тежести за ''обикновените конвенционални'' ДВГ.Непосилни ''еко'' такси и разни такива измислени средства за дране на обикновения човек които ще го накарат да започне да мисли за сега обикновените двигатели като екзотика.
Те за последните 5 години ни накараха да забравим за многоцилиндровите Ве образни двигатели,слага се турбина вече и на електрическата четка за зъби,та до 2030г. каквито планове има специално за Европа да наложат електромобилите кой знае какво още ще измислят.
И докато г-н Хенри Форд е направил революция и в начина на продаване на автомобила и го е направил желан за придобиване,то с електромобилите ще има много нечестни начини за налагането им.
А на каква цена за човечеството и природата ще е това-на кого му пука,важно е новата енергийна мафия в световен мащаб да е доволна.
Днешните електромобили имат предимството че нито предлагат някаква генерална революция у себе си която да спира и плаши хората,познати са като форма и придвижване,нито летят ,нито се телепортират,нито нищо кой знае какво.Имат само един по-различен източник на мощност.И въпреки всичко в очите на обикновените хора това са едни изтръцкани продукти за хора с големи портфейли и малки чурки правещи се на интересни пред обществото с лицемерни псевдо-еко-меко-био изказвания.
Основните пазари на автомобили днес са Китай,УСА,Бразилия,Русия ....Като само в Китай се продават средно 19 000 000 чисто нови автомобили на година.Е като започнат да продават поне по 2 000 000 електроавтомобила там може да говорим за успех.А това ще стане през.... ?
В Германия наскоро четох има едва около 1600 електромобила.Ако в това число попадат и подобията на електромобили -електрическите колелета като на рено например,смешна работа.
Иначе ключа за палатката е много,ама много по-евтини батерии и другото което мисля ще бъде основен коз в ръцете на електроавтомобилните производители-силно лоби в световен мащаб за поголовно увеличаване на данъчните тежести за ''обикновените конвенционални'' ДВГ.Непосилни ''еко'' такси и разни такива измислени средства за дране на обикновения човек които ще го накарат да започне да мисли за сега обикновените двигатели като екзотика.
Те за последните 5 години ни накараха да забравим за многоцилиндровите Ве образни двигатели,слага се турбина вече и на електрическата четка за зъби,та до 2030г. каквито планове има специално за Европа да наложат електромобилите кой знае какво още ще измислят.
И докато г-н Хенри Форд е направил революция и в начина на продаване на автомобила и го е направил желан за придобиване,то с електромобилите ще има много нечестни начини за налагането им.
А на каква цена за човечеството и природата ще е това-на кого му пука,важно е новата енергийна мафия в световен мащаб да е доволна.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
rosendaal написа:И въпреки всичко в очите на обикновените хора това са едни изтръцкани продукти за хора с големи портфейли и малки чурки правещи се на интересни пред обществото с лицемерни псевдо-еко-меко-био изказвания.
И сега пак намесихме парите и чурките...

Значи всеки, който кара скъпа кола е с малка чурка така ли?
Те и за нас така разправят - комплексарите с малките чурки, дето карат BMW-та...

Ама нали знаеш че на тия дето могат да си позволят тесла, им е през малките чурки за обикновените хора с 15 годишните ДеВеГе дараци

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
drago_pavlov написа:Ама нали знаеш че на тия дето могат да си позволят тесла, им е през малките чурки за обикновените хора с 15 годишните ДеВеГе дараци
Което само доказва че нямат файда електромобилите да станат масови,защото ще им отпадне една от социалните придобивки която ги отличава от плебеите

незнам дали до края на нашите животи или поне докато съществува този форум и тема ще си говорим за нарастващата доминация на електромобилите.За 2030 е предвидено да се опита да се достигне 5 милиона електрически коли.Което е смешно малко.И което изисквало 250 000 000 000 евро /да девет нули/ инвестиции по инфраструктура,ел. мрежа и какво ли още не за да стане нормално карането на такива ''неща''.
Господа,и нека ви върна в действителността на България-по нашите магистрали не може да сложиш един химически кенеф ,който да не го откраднат барабар с лайната вътре,вие ми говорите за бъдещето на електромобилите /все пак и ние сме част от света,бели хора сме нали/.
И да си купиш такъв-кога държавата ще се погрижи да можеш да го ползваш в цяла България без притеснение че ще ти светне лампата за чарджинга.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани