Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст
Модератор: Общи модератори
- skipper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: село Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: сред идиоти.
- Мечтае да кара: e31 850csi
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Oo (|||)(|||) oO
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
И ква излезе тя от темата "Защо бензин,а не дизел"-слагайте си ГАЗ най добре!От темата разбрах,че газта превъзхожда и двете





- ylaine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: дизели
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: прави фокуси
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
shark1986 написа:И ква излезе тя от темата "Защо бензин,а не дизел"-слагайте си ГАЗ най добре!От темата разбрах,че газта превъзхожда и двете![]()
![]()
![]()
То извода е ясен още от самото начало - кой квото му е на сЪрце. Ама нали трябва да си почесваме езиците от време на време с едни и същи (все актуални) теми

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Грешиш shark1986. Накрая излезе да караме на ток защото от клиповете излиза, че тока хем е евтин като "гориво", хем е сигурна в крашовете, хем бие М5-ците по светофарите. 
Та щом темата отиде от бензин и дизел в контакта, то май е изчерпана и трябва да си ходи.

Та щом темата отиде от бензин и дизел в контакта, то май е изчерпана и трябва да си ходи.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- skipper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: село Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: сред идиоти.
- Мечтае да кара: e31 850csi
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
BMW Power ACM написа:Грешиш shark1986. Накрая излезе да караме на ток защото от клиповете излиза, че тока хем е евтин като "гориво", хем е сигурна в крашовете, хем бие М5-ците по светофарите.
Та щом темата отиде от бензин и дизел в контакта, то май е изчерпана и трябва да си ходи.
Бъдещето е в хибридите и електрическите коли , но те още са прекалено скъпи за обикновения потребител . Според мен има какво още да се "нищи" в темата Бензин-Дизел - Алтернативни горива .
Ето това ми е много интересно как става : http://fakti.bg/avto/75810-audi-sport-q ... =firstpage
700 коня и 2.5 л/100 км ( бензинов V8 ) На тоя разход и Fiat Punto 1.3 Multijet ще му завижда .
Oo (|||)(|||) oO
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
skipper написа:...
Ето това ми е много интересно как става : http://fakti.bg/avto/75810-audi-sport-q ... =firstpage
700 коня и 2.5 л/100 км ( бензинов V8 ) На тоя разход и Fiat Punto 1.3 Multijet ще му завижда .
Става само и единствено на стенда в завода- нямаш и минимален шанс да го постигнеш на пътя.
- skipper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: село Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: сред идиоти.
- Мечтае да кара: e31 850csi
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
F3P написа:skipper написа:...
Ето това ми е много интересно как става : http://fakti.bg/avto/75810-audi-sport-q ... =firstpage
700 коня и 2.5 л/100 км ( бензинов V8 ) На тоя разход и Fiat Punto 1.3 Multijet ще му завижда .
Става само и единствено на стенда в завода- нямаш и минимален шанс да го постигнеш на пътя.
И то това бил
От Audi твърдят, че средният разход на гориво е 2.5 на 100 км.

Oo (|||)(|||) oO
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Няма проблем бе:
50км. караш на ток- разход 0/100
Другите 50км.:
20км. караш с 4 цилиндъра и скорост 40км/ч.
30км. изминаваш при спускане по баира на принудителен празен ход- разход 0/100. Даже и зареждаш батериите.
Е така може да получиш 2,5/100 СРЕДЕН разход. Евентуално, ама надали.
50км. караш на ток- разход 0/100
Другите 50км.:
20км. караш с 4 цилиндъра и скорост 40км/ч.
30км. изминаваш при спускане по баира на принудителен празен ход- разход 0/100. Даже и зареждаш батериите.
Е така може да получиш 2,5/100 СРЕДЕН разход. Евентуално, ама надали.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
F3P написа:Няма проблем бе:
50км. караш на ток- разход 0/100
Другите 50км.:
20км. караш с 4 цилиндъра и скорост 40км/ч.
30км. изминаваш при спускане по баира на принудителен празен ход- разход 0/100. Даже и зареждаш батериите.
Е така може да получиш 2,5/100 СРЕДЕН разход. Евентуално, ама надали.
Това е ако караш само на бензин,ха сега си помисли че караш само на електромотор и то в града,двигателя работи на минимални обороти,колкото да зарежда акумулаторите ,150 коня на електромотор са си много достатъчни да мести това купе без да се натоварва,ха сега сметни колко ще харчи докато само дозарежда батериите,едва ли ще е повече от литър до три в час пик на час,ами като подкараш по магистралата и не се юркаш ,тоест само ползваш тези 150 коня и двигателя да зарежда акумулаторите,какво разстояние ще изминеш ако караш по магистралата със 120-130 км в час,като караш на електромотор и двигателя само подпомага акумулаторите,за под един час си минал около 100 километра и двигателя само на режим дозареждане ще е изхарчил максимум литър,два...
Никой не казва че като настъпиш всичките 560 коня ще ти харчи 2.5 литра или като искаш да се стрелкаш за 3 секунди до сто ще имаш същият разход.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Е.Димитров написа:...за под един час си минал около 100 километра и двигателя само на режим дозареждане ще е изхарчил максимум литър,два...
....
това само теоретично обаче, щото да кажем на 3-ия час /примерно/ батериите като се изчерпят и кво става?
не може да даваш среден разход само за участък от 100 км...просто не се смята така...
щото и с кола с 5 литра ДВГ ако намериш да се спуснеш по 100 км нанадолнище по инерция разхода ще е да кажем 2 литра, ама никой не твърди, че М5 харчи средно 2/100, нали?

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Тука усещам твърдението, че поради хибридната технология Аудито харчи номинално кажи-речи 4 пъти по-малко от ако същата липсваше
Аз на това му викам среден разход
Нали не го вярвате, колеги
Вярно, тия батерии се зареждат от регенериране на енергия, ама чак пък 4 пъти е несериозно твърдение... 





"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Писал съм подробно как се смята разход на хибрид - най-близо до истината е ф3п ...
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
acho.rs написа:Писал съм подробно как се смята разход на хибрид - най-близо до истината е ф3п ...
Е това съм го изпуснал- я напиши пак.
Сигурно е едно- използва се 100% от потенциалният пробег на ток. Като кажат "до 50 км. на ток"- значи смятаме 50 км. на ток. Това, че реално от тея 50 не са постижими и 30 е друга тема.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Близо да е ....колко да е близо ? Първо батериите се зареждат при всяко натискане на спирачките от системата за регенериране на енергия.После на ток пак ще има някое леко ограничение във максималната скорост и ще трябва поне 4 цилиндъра да се включат честичко а недай си боже да настъпиш газта ще трябват и всичките 8 броя.Не става ясно дали може да зарежда батерията докато е на ход с ДВГ то от генератора ? Предполагам че е възможно и реалния хибриден режим на движение ще е чести превключвания ток - бензин с 4 цилиндъра за да постигне някаква икономия.
Тука малко концепцията напомня газ - бензин която така упорито разнищваме при удобен случай.
Купуваш си скъп модерен и мощен автомобил - ама искаш и ако може да ти излиза евтино горивото .Няма проблем - слагаме ти електромоторчето и си ти .Джиткай си на воля с осакатен мотор а другите нека цъкат като часовници -гледай гледай 700 коня звяр.
Тука малко концепцията напомня газ - бензин която така упорито разнищваме при удобен случай.
Купуваш си скъп модерен и мощен автомобил - ама искаш и ако може да ти излиза евтино горивото .Няма проблем - слагаме ти електромоторчето и си ти .Джиткай си на воля с осакатен мотор а другите нека цъкат като часовници -гледай гледай 700 коня звяр.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
F3P написа:acho.rs написа:Писал съм подробно как се смята разход на хибрид - най-близо до истината е ф3п ...
Е това съм го изпуснал- я напиши пак.
Сигурно е едно- използва се 100% от потенциалният пробег на ток. Като кажат "до 50 км. на ток"- значи смятаме 50 км. на ток. Това, че реално от тея 50 не са постижими и 30 е друга тема.
viewtopic.php?f=4&t=328552 - тук някъде е
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани