Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст
Модератор: Общи модератори
- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Freakylol написа:За тебе ако е грешно да даваш пари да си оправиш турбото и да изпитваш кеф от карането вместо да караш куц атмосферен бензин, така да е.
А бе ако е турбото само,с мед да го намажеш.А това за "куция кон" от опит ли го знаеш или като си люпихте семки пред блока и си разправяхте колко велик е дизела на Ваг стигна до това заключение?
Последна промяна galant на 06 Сеп 2013, 19:07, променена общо 1 път
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
acho.rs написа:Freakylol написа:M10 написа:"горивни" свещивиж колко струват скъпите свещи (платинум, иридиум и тн които за мен са глупост, карам с медни по 5-10лв), после виж колко струва една дюза за дизел. колко струва една бензинова помпа и колко ремонта на гнп на м47 примерно (колкото цял оборудван бензинов мотор 2,8-3 литра!). същото е нали, даже дизела е по-ефтино
тебе те кефи доускорението, мене не ме кефи умирането на високи, защото карам кола, не трактор/камион - като искам вървеж я вкарвам в обороти и върви, а не да опъне малко и айде следващата предавка.
Па нека мре.. ти вече ще си с 1 кола зад мене докато влезнеш в тия 6к оборота
Как разбра че ще е една кола зад тебе , като не ти каза каква кола караИли аудито ти с титанчните 131кс мачка всичко ?
Сигурно защото с не знае, че с бензина просто слуза една предавка надолу и тръгва. Което като време ще е сигурно по-бързо, отколкото докато премине лага на дизела, докато пропуши(ЗАДЪЛЖИТЕЛНО)и докато не дойде тягата от 2000 до 3500 оборота.

Никога няма да забравя един, който си купи един Сеат Леон дизел 110 коня с чипче. Та ми вика да се кача и да видя колко нереално вървяла тая кола, качвам се аз, давам газ и викам "ебах тоя самолет", а той като стигна 3500 обирота и сякаш някой ми дръпна ръчната.



In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
galant написа:Freakylol написа:За тебе ако е грешно да даваш пари да си оправиш турбото и да изпитваш кеф от карането вместо да караш куц атмосферен бензин, така да е.
А бе ако е турбото само,с мед да го намажеш.А това за "куция кон" от опит ли го знаеш или като си люпихте семки пред блока и си разправяхте колко велик е дизела на Ваг стигна до това заключение?
Къде казах, че дизела на ваг е велик или май точно ти си от семкарите пред блока дето гледат да създават интриги поради тотално ограниченото и скучно ежедневие? Моторите им са добри, но не са велики, защото всеки мотор си има кусори, но явно ти си свикнал на бързите, безпроблемни и страшно икономични беНвета и споренето с ограничен човек е наистина трудно. Ако за тебе 316 на гняс "върви" то за мене е тотален гроб, а с 4 човека и климатик не ми се мисли.. сигурно назад ще тръгне при изпреварване и на баир. Ако някой дето е свикнал на динамиката на чипната 530д и се качи на моята ще каже, че не върви и аз ще го разбера, защото просто човека е свикнал на по-динамична кола, а няма да създавам интриги и да опитвам да му налея акъл как неговата кола е много зле и не върви и да плюя марка и т.н. нещо типично за върл бееееенвист като теб


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Няма по-яко нещо на света от това да видиш тидииии фен как реагира , когато 1.8 опъне АФН-я - гледа и не вярва на очите си , как може легендата толкова защитавана през годините , да падне от най-обикновен атмосферен миксер ... Та в тоя на ред на мисли ми е интересно - къде е тая кола отпред за която говориш - аз на 2.5ТДИ 163кс (уж новия мотор) му правя прилични ластици ... с десняка ... па ако беше левак ... на гас просто не знам колко щеше да бяга 

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
acho.rs написа:Няма по-яко нещо на света от това да видиш тидииии фен как реагира , когато 1.8 опъне АФН-я - гледа и не вярва на очите си , как може легендата толкова защитавана през годините , да падне от най-обикновен атмосферен миксер ... Та в тоя на ред на мисли ми е интересно - къде е тая кола отпред за която говориш - аз на 2.5ТДИ 163кс (уж новия мотор) му правя прилични ластици ... с десняка ... па ако беше левак ... на гас просто не знам колко щеше да бяга
Аз пък съм гледал как 131 бие 323 в тубата, и? Това критерии ли е? Не обещавам, но ако го намеря ще го постна.
- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Freakylol написа:galant написа:Freakylol написа:За тебе ако е грешно да даваш пари да си оправиш турбото и да изпитваш кеф от карането вместо да караш куц атмосферен бензин, така да е.
А бе ако е турбото само,с мед да го намажеш.А това за "куция кон" от опит ли го знаеш или като си люпихте семки пред блока и си разправяхте колко велик е дизела на Ваг стигна до това заключение?
Къде казах, че дизела на ваг е велик или май точно ти си от семкарите пред блока дето гледат да създават интриги поради тотално ограниченото и скучно ежедневие? Моторите им са добри, но не са велики, защото всеки мотор си има кусори, но явно ти си свикнал на бързите, безпроблемни и страшно икономични беНвета и споренето с ограничен човек е наистина трудно. Ако за тебе 316 на гняс "върви" то за мене е тотален гроб, а с 4 човека и климатик не ми се мисли.. сигурно назад ще тръгне при изпреварване и на баир. Ако някой дето е свикнал на динамиката на чипната 530д и се качи на моята ще каже, че не върви и аз ще го разбера, защото просто човека е свикнал на по-динамична кола, а няма да създавам интриги и да опитвам да му налея акъл как неговата кола е много зле и не върви и да плюя марка и т.н. нещо типично за върл бееееенвист като тебПовече не мисля да ти разнообразявам сивото ежедневие и малките ти радости в живота като ти отговарям, имаш си приятели(надявам се) които могат да направят това с шепа семки вместо мен. Лека вечер ти желая
Гледай сега,семки не чопля пред блока щото не съм в блок,ама и да бях пак нямаше щото не ги обичам.Както и да е.Няма как да знаеш какво ми е ежедневието,ама явно твоето е зазляло щом гравитираш тук.За твое сведение никога не съм твърдял че БМВ е безпроблемно и прочие,напротив,потърси и виж.Дали съм ограничен или не,точно ти няма как да ме определяш,а и не съм забелязал лично аз да те квалифицирам по някакъв такъв начин,но всичко опира до средата в която си израснал!Никъде не видях да се говори за 316,говори се обобщено за бензин и дизел.Аз давам определение за дизела Ваг,точно както ти даваш за куция бензин при положение че има бензин и бензин.Това за Ваг-а ти го написах без лоши мисли,а просто защото видях че караш въпросната марка и е нормално като люпите семки да си говорите за собствените возила в повечето случай.За разлика от твоето изказване за колегата който любезно го съветваш да си кара там "деснячката" и за компетентното ти изказване за куция бензин.Съвсем нормално е в БМВ форум да има върли фенове.Аз не мисля че съм с диагноза,ама щом карам БМВ значи ми харесва,щото ако не ми харесваше щях да карам нещо друго в по-голямата част от "скучното ми ежедневие" а не да се мъча с тези БМВ-та.Харесват ми и много други впрочем,включае и някой модели на ВАГ и никога не съм споделял мнение че е най-великата марка БМВ,нито за разлика от теб паля на "четвърт" ако ме бъзнат нещо.А и ако си останал с впечатление че такива като теб разнообразяват на хората сивото,скучно,ограничено(това с ограниченото не ми се вързва нещо що си го писал,може би си искал да изглеждаш като човек с богат речник и остроумие)ежедневие,си в дълбока заблуда за себе си.А и изобщо що ли да ти се обяснявам.Всеки си кара каквото си иска.
Последна промяна galant на 06 Сеп 2013, 22:30, променена общо 3 пъти
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Аре стига с тия чаршафи... И внимателно с тона!!
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Ами тя тая тема май се изчерпа отдавна и освен да се дрънкаме,друго не остана
.То това е някакъв безкраен спор в който и двете страни са прави всяка за себе си и обективно погледнато е така.И едното си има плюсове и другото,както и минуси.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
По скоро 320 на баче кико vs 320 на баце тодор 


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Freakylol написа:acho.rs написа:Няма по-яко нещо на света от това да видиш тидииии фен как реагира , когато 1.8 опъне АФН-я - гледа и не вярва на очите си , как може легендата толкова защитавана през годините , да падне от най-обикновен атмосферен миксер ... Та в тоя на ред на мисли ми е интересно - къде е тая кола отпред за която говориш - аз на 2.5ТДИ 163кс (уж новия мотор) му правя прилични ластици ... с десняка ... па ако беше левак ... на гас просто не знам колко щеше да бяга
Аз пък съм гледал как 131 бие 323 в тубата, и? Това критерии ли е? Не обещавам, но ако го намеря ще го постна.
Сток 131 го дъпрам като Юсеин Болт , заблуден американец


Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
acho.rs написа:Freakylol написа:acho.rs написа:Няма по-яко нещо на света от това да видиш тидииии фен как реагира , когато 1.8 опъне АФН-я - гледа и не вярва на очите си , как може легендата толкова защитавана през годините , да падне от най-обикновен атмосферен миксер ... Та в тоя на ред на мисли ми е интересно - къде е тая кола отпред за която говориш - аз на 2.5ТДИ 163кс (уж новия мотор) му правя прилични ластици ... с десняка ... па ако беше левак ... на гас просто не знам колко щеше да бяга
Аз пък съм гледал как 131 бие 323 в тубата, и? Това критерии ли е? Не обещавам, но ако го намеря ще го постна.
Сток 131 го дъпрам като Юсеин Болт , заблуден американецЧипнато пак яде бой ... Разбирам , че поради недъгавото разгръщане на въртящия момент , този мотор ви се струва адски бърз и поради хубавия разход за вас е далаверата на хилядолетието , но всъщност си е доста бавен ... и колите на които ще дръпне съвсем не са много, че да го твърдиш толкова самоуверено
Явно няма кой да защити дизеловите е46, та ще се наложи аз да го сторя (не Ви е срам - има 3.0 по 300 и нагоре к.с. коли, аз ше тряа да ви отсрамвам) - та, аз карам е46 дизел, автоматик, преди фейса, 136 коня с лек рамап и без катализатори ... да речем, че след ремапа (слаб ремап, до 10%) и без каталитиците е около 150 к.с. (двг) - макар това да е силно опртимистично!!! Та колата ми е слаба отвсякъде, според мен е дори и под 150 к.с. (на ДВГ) ... та, АЧО, избери място и дистанция и ми звънни на 0889660228 да замерим твоята е46-ца (323) с моята 320 (136) и аз ти гарантирам, че ще останеш приятно изненадан!
с
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Тая тема няма ли вече да си заминава?
Ся какво? Ще се мерят великите коли на по 10-15-20г за да докажем...?!
И какво токова и да видим. Не виждам някой от споделилите мнение да спори за това, че здрав дизел спрямо здрав бензин... човек избира бензина ако ще си прави кефа.
Ако ще върти км, почва вече да оглежда газ, метан, дизел и си прави сметката до къде му е джоба.
Има си и хора за проекти на дизел. Наистина хубави и като резултати и като разход на гориво... ама инвестицията им в тях надвишава разбиранията на средния човек за "поддръжка". Пък той проблема и от там тръгна в темата. Какво толкова има да й мислим и баем нз.
Ся какво? Ще се мерят великите коли на по 10-15-20г за да докажем...?!
И какво токова и да видим. Не виждам някой от споделилите мнение да спори за това, че здрав дизел спрямо здрав бензин... човек избира бензина ако ще си прави кефа.
Ако ще върти км, почва вече да оглежда газ, метан, дизел и си прави сметката до къде му е джоба.
Има си и хора за проекти на дизел. Наистина хубави и като резултати и като разход на гориво... ама инвестицията им в тях надвишава разбиранията на средния човек за "поддръжка". Пък той проблема и от там тръгна в темата. Какво толкова има да й мислим и баем нз.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
-Злой- написа:acho.rs написа:Freakylol написа:acho.rs написа:Няма по-яко нещо на света от това да видиш тидииии фен как реагира , когато 1.8 опъне АФН-я - гледа и не вярва на очите си , как може легендата толкова защитавана през годините , да падне от най-обикновен атмосферен миксер ... Та в тоя на ред на мисли ми е интересно - къде е тая кола отпред за която говориш - аз на 2.5ТДИ 163кс (уж новия мотор) му правя прилични ластици ... с десняка ... па ако беше левак ... на гас просто не знам колко щеше да бяга
Аз пък съм гледал как 131 бие 323 в тубата, и? Това критерии ли е? Не обещавам, но ако го намеря ще го постна.
Сток 131 го дъпрам като Юсеин Болт , заблуден американецЧипнато пак яде бой ... Разбирам , че поради недъгавото разгръщане на въртящия момент , този мотор ви се струва адски бърз и поради хубавия разход за вас е далаверата на хилядолетието , но всъщност си е доста бавен ... и колите на които ще дръпне съвсем не са много, че да го твърдиш толкова самоуверено
Явно няма кой да защити дизеловите е46, та ще се наложи аз да го сторя (не Ви е срам - има 3.0 по 300 и нагоре к.с. коли, аз ше тряа да ви отсрамвам) - та, аз карам е46 дизел, автоматик, преди фейса, 136 коня с лек рамап и без катализатори ... да речем, че след ремапа (слаб ремап, до 10%) и без каталитиците е около 150 к.с. (двг) - макар това да е силно опртимистично!!! Та колата ми е слаба отвсякъде, според мен е дори и под 150 к.с. (на ДВГ) ... та, АЧО, избери място и дистанция и ми звънни на 0889660228 да замерим твоята е46-ца (323) с моята 320 (136) и аз ти гарантирам, че ще останеш приятно изненадан!
с
Хайде обаче да кажем, че колата ти след ремапа и правенето да вони на ТЕЦ(в ранни години когато тецовете нямаха много филтри


И малко ми се губи идеята как масово дизелджиите парадирате колко много ви вървяли колите след всякакви поставени чЕпове и махане на катализатори. Ние знаем, че за да тръгне един дизел да върви, то трябва да има голяма духалка, която евентуално после да засилиш още 15-20%-та над заводските стойности и масовото явление вече да си махнеш катализатора, та да можеш да тровиш и бактериите наоколо. Знаем, че дизела в сток вариант почти не се кара, освен от хора, нямат желание да си мерят пишките САМО И САМО за да докажат на едни други хора, че са балъци защото карат атмосферен бензин, който не може да върви и те не разбират от коли. Понякога като ви дойдат в повече добавките в нафтата или направо бензина в нея и не се траете с рацерските глупости.
И къде ги видя тия Е46-ци дизел по 300-та коня ЧЕ И НАГОРЕ?

И между другото 136-то коня дизел в Е46 е един от най-проблемните, ако не и най-проблемния дизелов двигател на БМВ, поне от това, което аз съм видял.
А ти другият път като влезне някой във форума да нарежда марката, че двигателите от 80-те до ден днешен не ставали за нищо защото имало 1.9тди, а някой му отвърне, може да не нападаш този някой.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Не ми се вижда точно по темата,ама и така и не можах точно да я разбера тази тема,но както и да е.Ето едно сравнение на въпросните два автомобила от спора-323(е46) и 320д(е46 136к.с):
http://www.zeperfs.com/en/duel2770-83.htm
п.п. Това са сток,ама сметнете и 10-15% отгоре инхалацията която колегата е правил.След това извадете и конете на паша заради ЕГН-то и мисля че резултата е без коментар
http://www.zeperfs.com/en/duel2770-83.htm
п.п. Това са сток,ама сметнете и 10-15% отгоре инхалацията която колегата е правил.След това извадете и конете на паша заради ЕГН-то и мисля че резултата е без коментар
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани