Всичко за електрическите автомобили

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Да
130
27%
Да - бих си взел
220
46%
Не
36
8%
Не - не бих си взел
92
19%
 
Общо гласове : 478
младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Мнение от drago_pavlov » 12 Дек 2013, 8:09

Jordana написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=4&t=328552&start=360
Темата е доста интересна.Вече почвам да я препрочитам с интерес :lol:

Jordana написа:Тъй като консумираната електроенергия се мери в квт/час консумирана от мрежата е 1квт в продължение на 1 час. Тоест електромотор 100квт консумира електроенергия 100 квт/часа за 1 час работа .Дневната цена по 0.17лв за битови абонати е 17лв зо един час работа на този мотор на пълна мощност .Това е обаче в идеалниа случай.

До тук добре...
Jordana написа:На практика имаме загуби от транформацията на електронергия в системата акумулатор електромотор както и ползването на бордова електроника и осветление - фарове.На практика полезната енергия усвоена от електромотора ще е не повече от 70% от общата постъпила от мрежата.

Е това ми е много интересно как го изчисли???
Jordana написа:При ефективност на съвременен бензинов мотор от 60% разликата е доста мижава в полза на електричка.Звучи брутално и отрезвяващо нали

:shock: :shock: :shock:
Е те тук вече тотално ме изгуби като слушател...
http://en.wikipedia.org/wiki/Internal_c ... efficiency
Most steel engines have a thermodynamic limit of 37%. Even when aided with turbochargers and stock efficiency aids, most engines retain an average efficiency of about 18%-20%.[9] Rocket engine efficiencies are much better, up to 70%, because they operate at very high temperatures and pressures and can have very high expansion ratios.

Аз даже много съм им дал с моите 30% КПД... Ама ти пък ги изкара направо ракетоносители :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Jordana написа:Звучи брутално и отрезвяващо нали ?

Май препрочитането на темата "с интерес" не ти действа отрезвяващо... Но пък на мен ми действат брутално смехотворно някои твърдения, които съм пропуснал :lol:

Jordana написа:Цена за 1 час работа на 100квт мотор с пълна мощност повече от 20лв.

А ако сметнем колко ще струва работата на 100 kW ДВГ с пълна мощност... Алеле майко, х2 или х3... Той даже ще даде фира... :mhihi:

Jordana написа:Та да обобщя за любителите на електричеството - ако в един бензинов мотор изгорим 1 кг бензин с енергийност 44мJ/кг и получим съответната мощност то в аналогичен по мощност електромотор ще се консумира 10 до 20% по малко
енергия но за получаването и ще бъдат изгорени въглища с енергопотенциал около 70мJ/кг - няма измъкване от закона за запазване на енергията.Дори и на ток енергията не идва от въздуха :mhihi:

Оново ползваш, изключително удобното за теб, сравнение на енергията... Обаче ключа от бараката не е там, а в ЦЕНАТА на тази енергия. Както вече писах, енергията от ток е ПОНЕ 4 пъти по-евтина, отколкото тази от бензин!!! Към настоящия момент това е положението. За в бъдеще разликата може само да се увеличава. За добиването на електроенергия се измислят нови технологии ежедневно, а добиването на петрол си е все едно и също от 100 години... Няма да измислят как да произвеждат петрол, остава за засеят Марс и Луната с тръстика и царевица и да произвеждат биоетанол или каквото там им харесва, но пак ще е по-скъпо от тока...
Звучи брутално и отрезвяващо нали?

Jordana написа:Ето малко сравнение директно колко гориво е нужно за 1 квт електричество
За 100квт са нужни 14.4кг брикети и само 8.3кг бензин :shock:

:shock: :shock: :shock:
Кой произвежда ток от бензин???
Пак повтарям - дай да сравняваме цената на двата вида енергия, а не от какво и от колко се получава. Най-лесно е да сравним цените все пак. Ама като сравняваме цените сметките са брутални :lol:

Jordana написа:За мене след съответното проучване по темата е без съмнение че електричка в съвременния си вид е розов балон пълен с въздух. Никаква икономическа ефективност а за екология да не говорим.Който още не вярва да си направи проучване и да осмисли цифрите.

Да ти имам проучването :mhihi:

П.П.: Аз отново минавам в режим на четене, че повече нищо не мога да си измуча от пръстите и ставам неконкурентен в сметките :mhihi:

П.П.1:
stefanoff написа:Отделно, повечето съпоставки са между електрички с 10кВ мотор, срещу ДВГ с мощност 100кВ. Примерно нещо от сорта на Aixam 500 , което си е точно в категорията на електричките, харчи 2л/100 нафта градско.

По каталог му дават 3,4 л на 100 км, което значи, че на практика ще е поне 4... Всички сме се наслушали на приказки за митични дизели дето горят по 4-5 на 100 градско, и то при 4-5 местна кола, ама на практика...
Освен това максималната скорост на тоя кашон е 45 км/ч :mhihi: :mhihi: :mhihi:
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Мнение от steeN » 12 Дек 2013, 8:57

Jordana е прав, че капацитета на батерията зависи от товара... но това може да се каже че се компенсира от това, че ДВГ има различна ефективност при различни натоварвания и обороти.

В интерес на истината Джета ТДИ 1.9 с двоен съдинител, последен модел прави 45 мили на галон при нормално каране 65-70 мили в час. Когато аз я карам прави 42 :) Естествено извън града. Така, че не са толкова нереални дизелите.
45 мпг е 5.2/100
42 мпг е 5.6/100

А все още искам да видя дизелов хибрид, само дето цената ще е много дебела. Нещо набутано в Голф... ще е страхотно за града.
Последна промяна steeN на 12 Дек 2013, 9:01, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Мнение от drago_pavlov » 12 Дек 2013, 9:01

steeN написа:В интерес на истината Джета ТДИ 1.9 с двоен съдинител, последен модел прави 45 мили на галон при нормално каране 65-70 мили в час. Когато аз я карам прави 42 :) Естествено извън града. Така, че не са толкова нереални дизелите.
45 мпг е 5.2/100
42 мпг е 5.6/100

Сега говорим за в града.
То споментатото кашонче извън града не може, с тази макс. скорост 45 км/ч... Да не говорим, че по големите булеварди трябва да кара по тротоара с тези 40 км/ч, иначе ще го прегази някой електрически тролей :mhihi:
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Мнение от steeN » 12 Дек 2013, 9:03

В града хибрид, да. Тойота Приус харчи еднакво в града и извън града. Ако я напъваш извънградско харчи повече от градско... нереално е :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Мнение от Jordana » 12 Дек 2013, 9:03

Цитираш избирателно на тва отгоре не си дал нито една конкретна цифра или параметър който може да се коментира ?!
И все пак ...
Съвремените ДВГ имат КПД доста над 30%
Казваш че не те бърка какво гори електроцентралата за да получи електроенергия но тогава къде е екологичния ефект от електромобила ?
Загубите в батерия и електромотор ...да има ги но никой не казва колко са щото не е за казване .Ония големите амперажи в бордовите компютри и модули за управление с големите радиатори дето струват по 5-6к евра при теслата ..там са загубите.
Максимален товар...написах ти неколкократно че не може да се движи с максимален товар от 100квт щото батерията се скапва за 10 минути.За да има максимален пробег електромобила също трябва да се движи с оптимална скорост и товар както и ДВГ.Не забравяй че дори и със 99% КПД електромотора е силно обременен от паразитния баласт на акумулаторите .Затова в електромобилите всичко е пластмаса карбон и леки сплави.Тоест теглото им до този момент ги прави неефективни и непрактични.Да не мислиш че досега не е имало големи акумулатори с голям капацитет ? Имало е ама идват твърде тежки :idea:
И последно къде е безопасноста при електромобила ? Нещо конкретно ? Или това е тема табу по разбираеми само за дървопрегръщачи причини..
Досега няма нито едно сериозно проучване за тестове в контролирани условия колко е реаления пробег на конкретен електромобил и колко са разходите за изминаване на определен пробег ? Това какво показва ?
След толкова плюване по ДВГ очаквам да отречеш като неефективни и хибридите от последно поколение където ДВГ няма приводна функция а върти само генератор и дозарежда батерията ?
Последна промяна Jordana на 12 Дек 2013, 9:09, променена общо 2 пъти
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Мнение от steeN » 12 Дек 2013, 9:07

Междо другото тази Джета май има 46%... по памет може и да бъркам.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Мнение от drago_pavlov » 12 Дек 2013, 9:16

Jordana написа:...

И накрая пак стигнахме до малък пробег, тежки акумулатори и т.н. Всички тези недостатъци ги казах на предната страница:
drago_pavlov написа:В крайна сметка двата огромни проблема на електричките са високата цена и малкия пробег.
Ама това беше вече споменато N пъти в темата...


Недостатъците са безспорни, но също така е безспорно, че е в пъти по-евтино на ток.
Показателен е елктрическия транспорт (тролеи, трамваи, влакове) където тези недостатъци са елиминирани. Ако не беше по-евтино, никой нямаше да ги експлоатира вече 100 години - кабели, релси, всичко на скрап и айде на ДВГ-та...

Ще дойде време когато тези проблеми ще се елиминират и при личните автомобили, затова и темата е за разискване на бъдещето на тези автомобили, а не настоящето...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Мнение от K_Ilkov » 12 Дек 2013, 9:22

Jordana написа:И последно къде е безопасноста при електромобила ? Нещо конкретно ? Или това е тема табу по разбираеми само за дървопрегръщачи причини..
Досега няма нито едно сериозно проучване за тестове в контролирани условия колко е реаления пробег на конкретен електромобил и колко са разходите за изминаване на определен пробег ? Това какво показва ?
След толкова плюване по ДВГ очаквам да отречеш като неефективни и хибридите от последно поколение където ДВГ няма приводна функция а върти само генератор и дозарежда батерията ?

Какъв ти е проблема с безопасноста?
Има краш тестове на и3 за Тесла не съм гледал
ама според теб дали в щатите ще пуснат нещо, което не е тествано за продажба ...
или Мъск им е цакал под масата :paranoid:

Има достатъчно замервания и от разни организации и мнения на потребители от реални условия за пробег ...
Теб обаче не те вълнува и не си чел ... кво коментираш тогава?

Кои са тия хибриди дето ползват ДВГ само като генератор освен и3 аз за друг не се сещам към момента?
Последна промяна K_Ilkov на 12 Дек 2013, 9:28, променена общо 1 път
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Мнение от drago_pavlov » 12 Дек 2013, 9:27

K_Ilkov написа:Кои са тия хибриди дето ползват ДВГ само като генератор освен и3 аз за друг не се сещам към момента?

Опел Ампера
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Мнение от K_Ilkov » 12 Дек 2013, 9:31

drago_pavlov написа:
K_Ilkov написа:Кои са тия хибриди дето ползват ДВГ само като генератор освен и3 аз за друг не се сещам към момента?

Опел Ампера

тц :mhihi:

Амперата/Волт ГМ се опитаха да я представят като такава,
но ДВГ-то върти електромотора, които върти задвижващия тракт ...
с две думи има механична връзка м/у ДВГ и трансмисия макар и през ел. мотора

което, не променя факта, че е плъг-ин хибрида с най-добър ел. пробег към момента
там проблема е в пространството (само 4 места) и цената естествено,
но е доста добър вариант за кола вършеща работа за всичко - хем ел. за града, хем може да пътуваш
в БГ има 2 за момента :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Мнение от Е.Димитров » 12 Дек 2013, 9:34

K_Ilkov написа:
Jordana написа:И последно къде е безопасноста при електромобила ? Нещо конкретно ? Или това е тема табу по разбираеми само за дървопрегръщачи причини..
Досега няма нито едно сериозно проучване за тестове в контролирани условия колко е реаления пробег на конкретен електромобил и колко са разходите за изминаване на определен пробег ? Това какво показва ?
След толкова плюване по ДВГ очаквам да отречеш като неефективни и хибридите от последно поколение където ДВГ няма приводна функция а върти само генератор и дозарежда батерията ?

Какъв ти е проблема с безопасноста?
Има краш тестове на и3 за Тесла не съм гледал
ама според теб дали в щатите ще пуснат нещо, което не е тествано за продажба ...
или Мъск им е цакал под масата :paranoid:

Има достатъчно замервания и от разни организации и мнения на потребители от реални условия за пробег ...
Теб обаче не те вълнува и не си чел ... кво коментираш тогава?

Кои са тия хибриди дето ползват ДВГ само като генератор освен и3 аз за друг не се сещам към момента?

https://www.youtube.com/watch?v=dz2FMfv-CSc
Има ги в нета краш тест на Тесла и за мен си се правя добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Мнение от Jordana » 12 Дек 2013, 10:31

http://www.ecars.bg/elektromobili/item/ ... tri-na-sto
Хайде едно по едно.Все тая Тесла ми е като пример но какво да се прави като я превъзнесоха до небесата :lol:
Така ...2.6л на 100км...какво са тия 2.6л пак не става ясно ама както и да е.
Аз приемам че е бензин и за сравнение ще спомена че има един куп малки ДВГ автомобили на дизел които дават близък разход от 3-4-5л на 100км. за сметка на това цената им е до 3 /три/ пъти по ниска от тази на Тесла.Сами можете да изчислите за колко години ще се изплати по високата цена.За сметка на това при варианта с ДВГ тя се натрупва в годините а при електромобила е калкулирана първоначално накуп което е още един голям минус.
Безопасност и краш тестове.....даааа доста инфо има за електромобилите.Понеже са супер безопасни Тесла Х е изтеглена от продажби заради честите запалванията .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Мнение от Е.Димитров » 12 Дек 2013, 10:41

Jordana написа:http://www.ecars.bg/elektromobili/item/3043-tesla-model-s-probeg-430-kilometra-razhod-pod-tri-na-sto
Хайде едно по едно.Все тая Тесла ми е като пример но какво да се прави като я превъзнесоха до небесата :lol:
Така ...2.6л на 100км...какво са тия 2.6л пак не става ясно ама както и да е.
Аз приемам че е бензин и за сравнение ще спомена че има един куп малки ДВГ автомобили на дизел които дават близък разход от 3-4-5л на 100км. за сметка на това цената им е до 3 /три/ пъти по ниска от тази на Тесла.Сами можете да изчислите за колко години ще се изплати по високата цена.За сметка на това при варианта с ДВГ тя се натрупва в годините а при електромобила е калкулирана първоначално накуп което е още един голям минус.
Безопасност и краш тестове.....даааа доста инфо има за електромобилите.Понеже са супер безопасни Тесла Х е изтеглена от продажби заради честите запалванията .

Е,ти направо съвсем никакви сравнения не направи,има да,има по-малки коли които както посочваш харчат 3-4-5 литра ,но пък в статията са посочени че има също толкова малки коли които еквивалента е литър и малко на 100 км.Все пак къде са 2 литра,къде са 3-4-5 литра,я вземи тогава същият клас лимузина и виж колко харчи.
Недей толкова крайно не обективно да сравняваш нещата!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Мнение от Nickelback » 12 Дек 2013, 11:11

Айде бе, не излезе ли вече някой електро SUV, че са ми по на сърце :paranoid:

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Мнение от drago_pavlov » 12 Дек 2013, 12:16

K_Ilkov написа:
drago_pavlov написа:
K_Ilkov написа:Кои са тия хибриди дето ползват ДВГ само като генератор освен и3 аз за друг не се сещам към момента?

Опел Ампера

тц :mhihi:

Амперата/Волт ГМ се опитаха да я представят като такава,
но ДВГ-то върти електромотора, които върти задвижващия тракт ...
с две думи има механична връзка м/у ДВГ и трансмисия макар и през ел. мотора

Не точно:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Volt

The 2011 Chevrolet Volt has a 16 kW•h / 45 A•h (10.4 kW•h usable) lithium-ion battery pack that can be charged by plugging the car into a 120-240 VAC residential electrical outlet using the provided SAE J1772-compliant charging cord. No external charging station is required.[55] The Volt is propelled by an electric motor with a peak output of 111 kW (149 hp) delivering 273 lb·ft (370 N·m) of torque.
While driving, after the Volt battery has dropped to a predetermined threshold from full charge, a small naturally aspirated 1.4-liter 4-cylinder gasoline fueled internal combustion engine (Opel's Family 0[56]) with approximately 80 hp (60 kW), powers a 55 kW generator to extend the Volt's range.


Два електромотора и ДВГ.

These units are connected via a planetary gear and electric clutches to provide power output for propulsion in four programmed operating modes:[62]
Single motor electric - The primary motor runs solely on battery power, maximum propulsion power is 111 kW.
Dual motor electric - At higher vehicle speeds the secondary motor engages over the planetary gear such that it reduces the speed of the primary motor. This facilitates higher efficiency and better mileage for the combined system, without increasing the maximum power.
Single motor extended - The battery reaches its minimum charge which triggers the combustion engine. The engine drives the secondary motor which now works as a generator, via the charging electronics, to keep the minimum battery charge level. The primary motor can still provide its 111 kW for short acceleration, albeit not sustained.
Dual motor extended - The electric motors are used again in dual configuration with increased efficiency at higher speeds. Additionally the gasoline engine contributes propulsion power via the planetary gear. While power is drained from the battery the amount is less than in mode 2 for the same propulsion power, thus extending the range.


Само в 1 от 4-те режима работи така както казваш. В останалите три ДВГ-то върти по-малкия мотор, който го играе генератор.
Истината е някъде там :lol:
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook