За самолетите
Модератор: Общи модератори
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: За самолетите
Работят по въпроса..летящите киборги атакуват
https://www.youtube.com/watch?v=DkZPI5m9SIE
https://www.youtube.com/watch?v=DkZPI5m9SIE
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: За самолетите
BMW_POWER написа:Американците са влезнали в някаква серия.
https://www.ctvnews.ca/world/army-sends ... -1.6376386
Интересно ми е, какво мисли Енигмата, като част от екипа на Междузвездните войни Тук разни "капацитети" споменават за "саботажи на руснаците", понеже там границите им са на няма и 90км.
Хаха... специално за тебе... горе-долу когато си пуснал това тука, аз съм сложил това в един чат
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
enigma
ያለ እኩል
ያለ እኩል
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: За самолетите
Тези също изостават с обучението , явно е обща болест
https://dariknews.bg/novini/sviat/izche ... da-2344044
Този генерал Сакамото доколкото ми е известно е бил командващ на 8ма дивизия която се обучава специално за инвазията в Тайван . Тъй като Джапанките имат няколко малки островчета около Тайван , мислили , мислили ..и измислили че ако Китай си вземе Тайван обратно джапонската демокрация на тия скални късове ще е в опасност . И ще трябва да дебаркират в Тайван да защитят демокрасито , та този Сакамото бил шеф на поделението от джапонската армия която има за първа и основна мисия да дебаркира в Тайван при китайска инвазия . Но взел че му паднАл хеликоптера ...
https://dariknews.bg/novini/sviat/izche ... da-2344044
Този генерал Сакамото доколкото ми е известно е бил командващ на 8ма дивизия която се обучава специално за инвазията в Тайван . Тъй като Джапанките имат няколко малки островчета около Тайван , мислили , мислили ..и измислили че ако Китай си вземе Тайван обратно джапонската демокрация на тия скални късове ще е в опасност . И ще трябва да дебаркират в Тайван да защитят демокрасито , та този Сакамото бил шеф на поделението от джапонската армия която има за първа и основна мисия да дебаркира в Тайван при китайска инвазия . Но взел че му паднАл хеликоптера ...
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: За самолетите
На японците откога им е позволено да имат военна авиация и флот, че и дебаркиране да отиграват?
А за хеликоптерите, колкото и да се обучават, тези краварски щайги не стават. Казвах ви аз, ама не вярвате.
Да бяха направили нещо на базата на истински, руски хеликоптер тия от Мицубиши. Тези black hawk стават колкото да си преместиш кравата от едно пасище на друго...
А за хеликоптерите, колкото и да се обучават, тези краварски щайги не стават. Казвах ви аз, ама не вярвате.
Да бяха направили нещо на базата на истински, руски хеликоптер тия от Мицубиши. Тези black hawk стават колкото да си преместиш кравата от едно пасище на друго...
enigma
ያለ እኩል
ያለ እኩል
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: За самолетите
Дори и "божествен вятър" имат ...двайсетина Фъ35 , що да не играят всевъзможни сценарии ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: За самолетите
Защото в Тайван сигурно не се гледа с добро око на японско дебаркиране.
Там има много хора, които се страхуват повече от японците, отколкото от големия брат.
За японците тези всичките са по-долна класа хора.
Там има много хора, които се страхуват повече от японците, отколкото от големия брат.
За японците тези всичките са по-долна класа хора.
enigma
ያለ እኩል
ያለ እኩል
Re: За самолетите
enigma написа:Защото в Тайван сигурно не се гледа с добро око на японско дебаркиране.
Там има много хора, които се страхуват повече от японците, отколкото от големия брат.
За японците тези всичките са по-долна класа хора.
По-скоро японците се страхуват от всички наоколо. И те, и китайците помнят много добре станалото през 30-те и 40-те години на миналия век. Даже официално се извиниха, но те знам дали е хванало дикиш.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: За самолетите
Не обръщайте темата в някви военни неща...
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: За самолетите
Време беше най-после някой да им обърне внимание да не развалят хубавата тема, доколкото бях останал с впечатление първоначалния замисъл е да се дискутират граждански и любителски спортни такива, авиокомпании, летища и други в този ред на мисли
Сега по темата - миналия месец пътувах до БГ като ползвах турските авиолинии. Ми не знам защо някои толкова много ги величаят, но не са нищо особено сравнено с някои други азиатски с които съм пътувал. Горе-долу са като повечето европейски освен нали доста по ниската цена, та си викам поне да останат $$$ за ъпгрейдване ако се наложи, което също не е кой знае колко, а и да се избегне прекачването на късия полет с БГА Балкан или там както са го преименували. То така или иначе на отиване ми се наложи да си доплатя за бизнес класа понеже самолета беше фрашкан, а и на обяд си бях леко пийнал не кой знае колко, но все пак беше Цветница и жена ми + няколко девойки от обкръжението имаха имен ден и не ми се стрърчеше полу изправен 12-13 часа на седалките в екънъми. Та за бизнес класата им само суперлативи освен всичко, че беше и с Дриймлайнер 787, хапнах и пийнах порядъчно, поспах и не го усетих. Връщането обаче беше съвсем различно, самолета беше 777 и то доста стар с някакви много кофти седалки, материал като седалки на москвич 412 от едно време дето собствениците им обичаха да разправят легенди, че двигателя им бил изкопиран от БМВ и късал на баир всички лади без 1600, а ако е натоварена с 5 човека и багаж и нея ще я накажат. Значи аз съм пътувал много често с Еър Франс които също ползват най-редовно 777 за през океански полети, а също така и с катарците и Юнайтед - ми нищо общо с това на турците, може да е някоя единична бройка останала, ма си е до авиокомпания, а не до самолета. Всичко това обаче нямаше поне за мен кой знае какво значение, по важното беше, че от предния ден видях, че самолета е полу празен и си викам няма да се набутвам в бизнеса пък каквото дойде, че иначе много мразя да пътувам в препълнени самолети. Бях най-отзад в последния салон с една компания от 10-12 лелки всяка една настанила се самостоятелно на тройна седалка, леко подпийнали и развеселени, завръщащи се от Малдивите и прекачваха през Истанбул. Пееха си някакви ваканционни песнички та си викам няма да може да се спи, ма като раздадоха храната и след по бутилчица винце мирясаха и изпозаспаха. Иначе всичките ставаха, много добре изглеждащи жени, само една беше леко закръглена като Корнелия.
Сега се сетих друго нещо дето често се замислям - на през океанските на мониторите където показват полета и колко остава гледам Ground Speed i True Air Speed като тези двете се различават със съвсем малко. Някои авиолинии дори показват само едната и ми е интересно кое е точната скорост на самолета на отиване с Дриймлайнер-а едната от тези двете не си спомням коя точно по едно време показваше 1005 к/ч та не знам дали е възможно да се движи с толкова, досега колкото пъти съм летял все е било около 950-960 макс, ма като се има пред вид че полет дето трябваше да е над 12 часа го взе за под 11 знам ли.
Сега по темата - миналия месец пътувах до БГ като ползвах турските авиолинии. Ми не знам защо някои толкова много ги величаят, но не са нищо особено сравнено с някои други азиатски с които съм пътувал. Горе-долу са като повечето европейски освен нали доста по ниската цена, та си викам поне да останат $$$ за ъпгрейдване ако се наложи, което също не е кой знае колко, а и да се избегне прекачването на късия полет с БГА Балкан или там както са го преименували. То така или иначе на отиване ми се наложи да си доплатя за бизнес класа понеже самолета беше фрашкан, а и на обяд си бях леко пийнал не кой знае колко, но все пак беше Цветница и жена ми + няколко девойки от обкръжението имаха имен ден и не ми се стрърчеше полу изправен 12-13 часа на седалките в екънъми. Та за бизнес класата им само суперлативи освен всичко, че беше и с Дриймлайнер 787, хапнах и пийнах порядъчно, поспах и не го усетих. Връщането обаче беше съвсем различно, самолета беше 777 и то доста стар с някакви много кофти седалки, материал като седалки на москвич 412 от едно време дето собствениците им обичаха да разправят легенди, че двигателя им бил изкопиран от БМВ и късал на баир всички лади без 1600, а ако е натоварена с 5 човека и багаж и нея ще я накажат. Значи аз съм пътувал много често с Еър Франс които също ползват най-редовно 777 за през океански полети, а също така и с катарците и Юнайтед - ми нищо общо с това на турците, може да е някоя единична бройка останала, ма си е до авиокомпания, а не до самолета. Всичко това обаче нямаше поне за мен кой знае какво значение, по важното беше, че от предния ден видях, че самолета е полу празен и си викам няма да се набутвам в бизнеса пък каквото дойде, че иначе много мразя да пътувам в препълнени самолети. Бях най-отзад в последния салон с една компания от 10-12 лелки всяка една настанила се самостоятелно на тройна седалка, леко подпийнали и развеселени, завръщащи се от Малдивите и прекачваха през Истанбул. Пееха си някакви ваканционни песнички та си викам няма да може да се спи, ма като раздадоха храната и след по бутилчица винце мирясаха и изпозаспаха. Иначе всичките ставаха, много добре изглеждащи жени, само една беше леко закръглена като Корнелия.
Сега се сетих друго нещо дето често се замислям - на през океанските на мониторите където показват полета и колко остава гледам Ground Speed i True Air Speed като тези двете се различават със съвсем малко. Някои авиолинии дори показват само едната и ми е интересно кое е точната скорост на самолета на отиване с Дриймлайнер-а едната от тези двете не си спомням коя точно по едно време показваше 1005 к/ч та не знам дали е възможно да се движи с толкова, досега колкото пъти съм летял все е било около 950-960 макс, ма като се има пред вид че полет дето трябваше да е над 12 часа го взе за под 11 знам ли.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: За самолетите
Като влезе в "стрийма" (да не объркам името ) и скоростта на самолета се добавя към тази на въздушното течение. Та спрямо Земята си си близо до МАХ 1 Веднъж си качих в самолета GPS-a и сега макс скорост с него ми е над 1000км/ч. Ще кача снимка, ако се сетя.
Re: За самолетите
Миналия месец на връщате от хаваи, като хвана течението
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: За самолетите
Това от кой от всичките острови е и с какъв самолет е че аз миналата година октомври летях от Хюстън до Хонолулу и обратно със 777 ма не си спомням колко точно е била скоростта. На отиване си го направи за около 8 часа колкото си беше по график, ма на връщане скъси около половин час. Бе все има усещането че когато летя от запад към изток винаги скъсява за разлика от обратното, ма де да знам, следващия месец пак ми предстои един тихо-океански полет та ще видим. И часовата разлика по бързо я обръщам когато отивам на запад за разлика от обратното.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: За самолетите
BMW_POWER написа:Като влезе в "стрийма" (да не объркам името ) и скоростта на самолета се добавя към тази на въздушното течение. Та спрямо Земята си си близо до МАХ 1 Веднъж си качих в самолета GPS-a и сега макс скорост с него ми е над 1000км/ч. Ще кача снимка, ако се сетя.
я кат си толкоз знаещ да те препитам- при положение, че самолета с попътен вятър вдигне над mach 1 земна скорост, но еър спийд е под mach 1- ще се чуе ли sonic boom?
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: За самолетите
Това от кой от всичките острови е
Големия. Ходя често, много рядко да е с уайд боди до там, 737 са в повечето случаи на юнайтед, стари и максове. На отиване ми е около 5:30ч, на връщане 4:30. Същото време и разстояние и ефект ми е до НЙ, само, нали, наобратно. Така работят ветровете на земния диск, въртящ се в една посока
Re: За самолетите
alx написа:я кат си толкоз знаещ да те препитам- при положение, че самолета с попътен вятър вдигне над mach 1 земна скорост, но еър спийд е под mach 1- ще се чуе ли sonic boom?
Ти взе да се гъбаркаш с мен оценявам го ще ти отговоря на въпроса с въпрос:
Самолет е вързан на стоянката. Ако на теория срещу него излезе вятър със скорост над mach 1, ще се чуе ли sonic boom?
Дължиш ми една пура, че ми задаваш задачи от днешната висша математика, дето едно време ги учихме в шести клас. Кораб нагоре и надолу по течението на реката ...
p.s. жената вечер преди да заспи гледа "Самолетни катастрофи" по Дискавъри. Казал съм и че е луда, защото ако не изтрепа поне 50-100 човека и не заспива
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани