Е34 540 или Е36 328 или може би друга - кола за удоволствие?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 28 Яну 2009, 22:22

Bavarcho написа:
acho.rs написа:
Bavarcho написа:
acho.rs написа:540и от Англия за 1000 паунда . Обръщаш и волана за 1000 лева ,


Аха колега ако ми покачеш за 100 паундам 540 го купувам моментално,а и обръщане за 1000лв. направо ще те черпа.
Тва обръщането като го почнеш е такава врътня......от личен опит ти казвам.

За мене колата за най-голям кеф е Е30 със голям мотор,няма електроника която да ти лази по нервите,просто Е30!

Сега в Англия колите се дават за без пари заради кризата - а да е повече от 1000 паунда , тоя паунд се срина и пак е много евтино.Обръщането е скъпа,трудна и гадна работа - аз заради тва си карам с десен , но като се има предвит възрастта на 5ците предполагам че ще се намери някой ДОНОР от автоморгите :twisted: и така работата става доста по-евтина.
В немското мобиле има само десетина обяви за 540ки и те са по за около 2-3 хилки.Като се поспазариш лесно ще паднеш под 2500 евро , а в Англия мисля , че ще ти е и по-евтино ,заради големите такси,които те плащат,заради относително по-лошото им икономическо състояние (нема бензин а В8 е лаком звер) и от там слабия паунд.
Е30ка не съм карал , но ми се вижда слабичка а Е30 М3 е много скъпа (май защото бяха лимитирана серия) а и супер тясна и неудобна . Един пич , май евелин костев имаше перфектна , но и иска6е кум 30 000 лева ...


Колега много си в греща,паунда гони 2,20лева,имаш докарване +/-1500лв.,а обръщането да има части то те са около 1000лв. и работа 1000лв.,те е така както го мислиш.

Пуу да ева , аз се си слагам докарването без пари , че имам познати и те си идват с коли , а пък то си е разход...И да не е от Англия - в Немция има малко - все до 3000 евро със всичко ще се вмести някой,ако има познати . . . и избегне бруталния акциз , де . Пък 3000 евро за тоя звяр са си нищо, не знам

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 28 Яну 2009, 22:27

има теми за акциза доста из форума..пробвай там :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Мнение от DanielzZz » 28 Яну 2009, 22:55

540ка+турбо според мен :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 29 Яну 2009, 1:11

Overburner - NX написа:540ка+турбо според мен :D

:D
да ама за 540 трябват 2 Турбота. :twisted: едно за лявата и едно за дясната част на V-то.
:bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 29 Яну 2009, 4:46

Toni Montana написа:
Overburner - NX написа:540ка+турбо според мен :D

:D
да ама за 540 трябват 2 Турбота. :twisted: едно за лявата и едно за дясната част на V-то.


пак си помисли за колко турбота трябват на М60 ако не се сменят всмукателите, че ще ти се смееме сутринта ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 29 Яну 2009, 5:55

???? :?: :roll:
е
ти не си ли виждал двигател с БИтурбо??? да речем Мерц S65 АМГ e така направен (само че е с 12 цилиндъра)! от лявата и дясната част на Vто има изпускателна тръба която задвижва по една турбина. всяка турбина задвижва по един копресор, тоест от всеки компресор излиза нагентен въздух (разбира се има и Интеркоолер) и отива в всмукателната система, ПРЕДИ дроселовата клапа. To на този мерц не се виждат колко дроселови клапи са, но според мен е само една и седи точно там където е и на е34 - по средата на Vто. Единстванта разлика е броя на цилиндрите. Та просто от двата компресора трябва да се изведат тръби които се съединяват точно ПРЕДИ дроселовата клата. За някой който може да заварява благородна стомана или алуминий туй не е проблем да ги направи.
за е34V8 ето така изглежда ауспуха
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
тряаа да се сложи турбо на цилиндрите 1,2,3,4 и на 5,6,7,8, после понеже всяко турбо има по един компресор, нагнетения въздух трябва и от двата компресора да отиде ПРЕДИ дроселовата клапа (разбира се през Интеркоолер).
а ето я и дроселовата клапа: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
абе хората които си знаят, знаят кво е БИтурбо за кво говоря!
;)
:bchug:

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook