Е34 540 или Е36 328 или може би друга - кола за удоволствие?
Модератор: Общи модератори
66 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Bavarcho написа:acho.rs написа:Bavarcho написа:acho.rs написа:540и от Англия за 1000 паунда . Обръщаш и волана за 1000 лева ,
Аха колега ако ми покачеш за 100 паундам 540 го купувам моментално,а и обръщане за 1000лв. направо ще те черпа.
Тва обръщането като го почнеш е такава врътня......от личен опит ти казвам.
За мене колата за най-голям кеф е Е30 със голям мотор,няма електроника която да ти лази по нервите,просто Е30!
Сега в Англия колите се дават за без пари заради кризата - а да е повече от 1000 паунда , тоя паунд се срина и пак е много евтино.Обръщането е скъпа,трудна и гадна работа - аз заради тва си карам с десен , но като се има предвит възрастта на 5ците предполагам че ще се намери някой ДОНОР от автоморгитеи така работата става доста по-евтина.
В немското мобиле има само десетина обяви за 540ки и те са по за около 2-3 хилки.Като се поспазариш лесно ще паднеш под 2500 евро , а в Англия мисля , че ще ти е и по-евтино ,заради големите такси,които те плащат,заради относително по-лошото им икономическо състояние (нема бензин а В8 е лаком звер) и от там слабия паунд.
Е30ка не съм карал , но ми се вижда слабичка а Е30 М3 е много скъпа (май защото бяха лимитирана серия) а и супер тясна и неудобна . Един пич , май евелин костев имаше перфектна , но и иска6е кум 30 000 лева ...
Колега много си в греща,паунда гони 2,20лева,имаш докарване +/-1500лв.,а обръщането да има части то те са около 1000лв. и работа 1000лв.,те е така както го мислиш.
Пуу да ева , аз се си слагам докарването без пари , че имам познати и те си идват с коли , а пък то си е разход...И да не е от Англия - в Немция има малко - все до 3000 евро със всичко ще се вмести някой,ако има познати . . . и избегне бруталния акциз , де . Пък 3000 евро за тоя звяр са си нищо, не знам
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
има теми за акциза доста из форума..пробвай там 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Overburner - NX написа:540ка+турбо според мен

да ама за 540 трябват 2 Турбота.


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Toni Montana написа:Overburner - NX написа:540ка+турбо според мен
![]()
да ама за 540 трябват 2 Турбота.едно за лявата и едно за дясната част на V-то.
пак си помисли за колко турбота трябват на М60 ако не се сменят всмукателите, че ще ти се смееме сутринта






- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
????
е
ти не си ли виждал двигател с БИтурбо??? да речем Мерц S65 АМГ e така направен (само че е с 12 цилиндъра)! от лявата и дясната част на Vто има изпускателна тръба която задвижва по една турбина. всяка турбина задвижва по един копресор, тоест от всеки компресор излиза нагентен въздух (разбира се има и Интеркоолер) и отива в всмукателната система, ПРЕДИ дроселовата клапа. To на този мерц не се виждат колко дроселови клапи са, но според мен е само една и седи точно там където е и на е34 - по средата на Vто. Единстванта разлика е броя на цилиндрите. Та просто от двата компресора трябва да се изведат тръби които се съединяват точно ПРЕДИ дроселовата клата. За някой който може да заварява благородна стомана или алуминий туй не е проблем да ги направи.
за е34V8 ето така изглежда ауспуха
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
тряаа да се сложи турбо на цилиндрите 1,2,3,4 и на 5,6,7,8, после понеже всяко турбо има по един компресор, нагнетения въздух трябва и от двата компресора да отиде ПРЕДИ дроселовата клапа (разбира се през Интеркоолер).
а ето я и дроселовата клапа: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
абе хората които си знаят, знаят кво е БИтурбо за кво говоря!



е
ти не си ли виждал двигател с БИтурбо??? да речем Мерц S65 АМГ e така направен (само че е с 12 цилиндъра)! от лявата и дясната част на Vто има изпускателна тръба която задвижва по една турбина. всяка турбина задвижва по един копресор, тоест от всеки компресор излиза нагентен въздух (разбира се има и Интеркоолер) и отива в всмукателната система, ПРЕДИ дроселовата клапа. To на този мерц не се виждат колко дроселови клапи са, но според мен е само една и седи точно там където е и на е34 - по средата на Vто. Единстванта разлика е броя на цилиндрите. Та просто от двата компресора трябва да се изведат тръби които се съединяват точно ПРЕДИ дроселовата клата. За някой който може да заварява благородна стомана или алуминий туй не е проблем да ги направи.
за е34V8 ето така изглежда ауспуха
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
тряаа да се сложи турбо на цилиндрите 1,2,3,4 и на 5,6,7,8, после понеже всяко турбо има по един компресор, нагнетения въздух трябва и от двата компресора да отиде ПРЕДИ дроселовата клапа (разбира се през Интеркоолер).
а ето я и дроселовата клапа: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
абе хората които си знаят, знаят кво е БИтурбо за кво говоря!


66 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани