13 загинали край Ямбол!
Модератор: Общи модератори
Ама как не се намери един да каже: Пък може евентуално и нещастен случай да е било и никой да не е виновен...
Тоя виновен, оня виновен, егати скапаната държава, ала бала...
Дайте да вземем всички да ги разстреляме публично - от шофьора до отговорника за техническия преглед - още преди да са изследвали годността на автобуса
Тоя виновен, оня виновен, егати скапаната държава, ала бала...

Дайте да вземем всички да ги разстреляме публично - от шофьора до отговорника за техническия преглед - още преди да са изследвали годността на автобуса

- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
flame написа:още преди да са изследвали годността на автобуса
Ако ще чисто нов Мерцедес от 600 000 евро да е автобуса при продължително спускане с постоянно натисната спирачка е ясно че спирачките прегряват и умират.
Не съм видял още автобус с вентилирани спирачни дискове като спортните двувратки за по над 150 000 евро
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Демирев написа:(bubsa) написа:Немога да повярвам какви неща прочетох тук и се чудя защо хора които никога не са карали нищо различно от кола се правят на компетентниВеднага обвинихте шофьора без да се знае каква е причината.Моето мнение е че трябва да има закон които да държи отговорна фирмата собственик на автобуса при неизправност и т.н. а що се отнася до шофьора тои има вина само ако се докаже че вината е 100% в него.
Най-големият виновник е човека от техн.пункт за преглед допуснал въпросния Чавдар на пътя на 12 май или там когато беше, след него е виновен собственика, а в случая разбрах че вина има и шофьора, защото не е опитал нищо да спре автобуса.
Явно от паниката или от не знание ли, но не e опитал да сваля предавки и така да смъкне скороста до поносими граници.
Ненапразно тираджиите и автобусните шофьори имат лаф - истински шофьор е този който може да спре над 10 тонно возило без да докосва спирачния педал.
Колега много добре знам как се спира тежка машина(карам 50 тонен камион)Само шофьора знае какво точно е станало и имал ли е време за реакция!
А относно пунктовете за ГТП нямат вина,ние така ги учиме

- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Bavarcho написа:Демирев написа:Bavarcho написа:Ей ама тази шибана държава, не може да измисли един скапан закон.![]()
![]()
![]()
Ти типични българино, как минаваш техн.преглед? Даваш талона и 35 лв. и вземаш стикера - колата на 15 км. от пункта за преглед!
Абе типични селянино... от къде знаеш как минавам тех. преглед, а?
А и аз не карам 20 годишен чавдар.
Книжка изобщо взе ли още, че ги пишеш тия работи ?
Tux0 Ca !


Демирев написа:flame написа:още преди да са изследвали годността на автобуса
Ако ще чисто нов Мерцедес от 600 000 евро да е автобуса при продължително спускане с постоянно натисната спирачка е ясно че спирачките прегряват и умират.
Не съм видял още автобус с вентилирани спирачни дискове като спортните двувратки за по над 150 000 евро
Абе бате,ти някога качвал ли си се на шофьорската седалка на автобус,или само цитираш изтъркани лафове от стари ДАПаджии
- mastorpetko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 28.12.2005
За мен са виновни всички, включително и ние, дето само коментираме по форуми и софри, вместо да награбим тази сган, която се самонарича "политици" и да им разгоним фамилията.
Имам чувството, че напрежението все някога ще достигне до пределна стойност и тогава ще стане страшно. Всеизвестно е, че сме много търпеливи и мързеливи, но пък отприщим ли се, ще стане по-лошо от това, което се случи на Чаушеско през 89-та година
Иначе по конкретната трагедия - фактори бол - това, че пътя няма мантинели, това, че някой е разрешил на автобуса да мине по забранен път, това, че минаваме преглед "по документи" и хиляди други български простотии са виновни в 90% от случаите на трагедии
Имам чувството, че напрежението все някога ще достигне до пределна стойност и тогава ще стане страшно. Всеизвестно е, че сме много търпеливи и мързеливи, но пък отприщим ли се, ще стане по-лошо от това, което се случи на Чаушеско през 89-та година

Иначе по конкретната трагедия - фактори бол - това, че пътя няма мантинели, това, че някой е разрешил на автобуса да мине по забранен път, това, че минаваме преглед "по документи" и хиляди други български простотии са виновни в 90% от случаите на трагедии


- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Ето това сме всички ние, не са само свещениците и полицаите!
http://dnes.dir.bg/2009/05/30/news4529322.html
http://dnes.dir.bg/2009/05/30/news4530643.html
Знам, че живота продължава, но все пак поне един ден трябваше да се почетем паметта на загиналите от нелепия случай!
http://dnes.dir.bg/2009/05/30/news4529322.html
http://dnes.dir.bg/2009/05/30/news4530643.html
Знам, че живота продължава, но все пак поне един ден трябваше да се почетем паметта на загиналите от нелепия случай!
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Жертвите са вече 17! Във ВМА е починала жената от Сливен-на 31г.! Лека и пръст!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- Totogada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 763
- Регистриран на: 13.02.2006
- Местоположение: Сливен
- Кара: ше E36 320 Coupe
POL_Starshi написа:Жертвите са вече 17! Във ВМА е починала жената от Сливен-на 31г.! Лека и пръст!
Лека и пръст


R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae
Случилото се е ужасно просто. Дано почиват в мир хората.
Изпопрочетох доста простотии в темата, които не правят чест на никой интелигентен човек. Дано са просто плод на емоции, а не нормално състояние на главата.
Пътят към връх Бакаджик го знам наизуст, както и 99% от другите ямболски и колеги от този регион.
Най-стръмната част е точно до върха. До колкото съм запознат, един професионален шофьор обясняваше как моделите Сетра, толкова разпространени в ямболско нямат авариен блокаж на диференциалите или главините. Общо взето идеята е ако хидравличните спирачки откажат, автоматично блокира 4та колела, за да спре машината.
Ще помоля някой от колегите с по-обширни познания в тази област да обясни.
Другото което е. Всички искат да линчуват шофьора. Но този човек е имал по-малко от секунда да реагира, след като е осъзнал, че няма спирачки. С кола ако се случи това, пак ще е същото, камо ли ако е по-неопитен шофьор, да не извърти колата напреко на пътя. Тези хора имат невероятна психика и реакции. Пак ви казвам, като имате път към региона се качете до горе и после искайте да линчувате Друго ме притеснява мен.
КАКВО ПРАВЯТ ХОРАТА ДО ПЪТЯ? НЯМА ЛИ ДА ПРЕСТАНАТ С ТЕЗИ ОРГАНИЗАЦИОННИ ПРОСТОТИИ.
Другото което е. Аз се надявам най-накрая да променят закона за регистрация на подобни МПС-та като им сложат минимални технически параметри, късаещи системите за сигурност.
Изпопрочетох доста простотии в темата, които не правят чест на никой интелигентен човек. Дано са просто плод на емоции, а не нормално състояние на главата.
Пътят към връх Бакаджик го знам наизуст, както и 99% от другите ямболски и колеги от този регион.
Най-стръмната част е точно до върха. До колкото съм запознат, един професионален шофьор обясняваше как моделите Сетра, толкова разпространени в ямболско нямат авариен блокаж на диференциалите или главините. Общо взето идеята е ако хидравличните спирачки откажат, автоматично блокира 4та колела, за да спре машината.
Ще помоля някой от колегите с по-обширни познания в тази област да обясни.
Другото което е. Всички искат да линчуват шофьора. Но този човек е имал по-малко от секунда да реагира, след като е осъзнал, че няма спирачки. С кола ако се случи това, пак ще е същото, камо ли ако е по-неопитен шофьор, да не извърти колата напреко на пътя. Тези хора имат невероятна психика и реакции. Пак ви казвам, като имате път към региона се качете до горе и после искайте да линчувате Друго ме притеснява мен.
КАКВО ПРАВЯТ ХОРАТА ДО ПЪТЯ? НЯМА ЛИ ДА ПРЕСТАНАТ С ТЕЗИ ОРГАНИЗАЦИОННИ ПРОСТОТИИ.
Другото което е. Аз се надявам най-накрая да променят закона за регистрация на подобни МПС-та като им сложат минимални технически параметри, късаещи системите за сигурност.
- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
до колкото чух из Ямбол, автобуса е бил сбирщайн с части на чавдар, сетра и ман. А шофьора даже не е работил за собственика, ами правил само тоя курс - часмак с две думи. Тук идва и ролята на държавата. Ако човека получаваше една нормална пенсия, която да му се осигури за дългите му години возил хората в градския транспорт - едва ли щеше да се съгласи на тоя курс. защото е масово хора пенсионирали се, които са били цял живот зад волана, да продължават да припечелват нещичко...
друго интересно е - защо шофьора не е бил отбил встрани - защото встрани е нямало. За пореден път гадните мазни циганки са окупирали всичко със сергиите с боклуците им. ПРОСТО ТРЯБВА ДА ИМ СЕ ЗАБРАНИ ДА СТЪПВАТ НА МАСОВИ ОРГАНИЗАЦИИ! най мразим на някой светъл български празник да гледам сергии на циганки по центъра. който е идвал в ямбол на празници/коледа, нова година, великден, баба марта/ - знае за какво говоря.
то деня тогава беше наистина тежък - в 6 без нещо пък бяха блъснали малко дете, което пресичало един от големите булеварди. и малко след като отминаха това, двете коли пред мен си направиха гонка...
друго интересно е - защо шофьора не е бил отбил встрани - защото встрани е нямало. За пореден път гадните мазни циганки са окупирали всичко със сергиите с боклуците им. ПРОСТО ТРЯБВА ДА ИМ СЕ ЗАБРАНИ ДА СТЪПВАТ НА МАСОВИ ОРГАНИЗАЦИИ! най мразим на някой светъл български празник да гледам сергии на циганки по центъра. който е идвал в ямбол на празници/коледа, нова година, великден, баба марта/ - знае за какво говоря.
то деня тогава беше наистина тежък - в 6 без нещо пък бяха блъснали малко дете, което пресичало един от големите булеварди. и малко след като отминаха това, двете коли пред мен си направиха гонка...

Демирев написа:flame написа:още преди да са изследвали годността на автобуса
Ако ще чисто нов Мерцедес от 600 000 евро да е автобуса при продължително спускане с постоянно натисната спирачка е ясно че спирачките прегряват и умират.
Не съм видял още автобус с вентилирани спирачни дискове като спортните двувратки за по над 150 000 евро
има има! тировете имат плюс ретардер който и 1000 км спускане да има ще спре...няма лоша кола има лоша поддръжка пък да не забравяме че чавдарите нямат синхронизатори на скоростите..когато станал инцидента бях в ямбол на командировка и чух че шофьора се опитал да вкара на скорост но уви...
лека им пръст на хорицата и виновните да си получат наказанието...ако не в този свят на другия.
между другото когато пътувах към кърджали преди 3 дена на голямото надолнище още като влизаш в града и на един тир пред мене се запалиха гумите от прегряти спирачки..направо парчета черен мармалад паднаха на пътя...на баща ми камьона има 5 вида спирачки...крачната, на ремаркето само (дясно от волана),ретардер,двигателна спирачка и ръчна...един път от студа му се спукал маркуча която подава въздух от влекача на ремаркето и заковаха спирачките на ремаркето хубаво че караше с 40 км....и говорим за камьон 88 набор
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани