V6 или 6 в редица.....
Модератор: Общи модератори
Re: V6 или 6 в редица.....
Не видях че няма запетая, в този форум почти никой не ги ползваacho.rs написа:Не бе момче - ти пишеш по инерция . Почти всички ТТа са със напречни двигатели.Ти защо ми показваш снимки на Ауди 80 , или не видя , че няма запетая между "яйцето ТТ" , демек така наричам този модел...


- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: V6 или 6 в редица.....
acho.rs написа:V10 защо да няма нали е 2х5 не би трябвало да се самобалансира . Гледах за състезателните модели на Мерц от 60те , че са били Р8
В10 е странно решение за мен, но там инженерите имат думата- трябва да се балансира тоя мотор, но може би е по-лек и по-компактен като цяло от един В12, а в същото време показателите които вади В10 не могат да се постигнат с В8 мотор... Знам ли- не съм инженер, но явно има основателна причина да се ползват тези мотори...
А за Р8 моторите- ако не греша в един момент (доста назад в годините) е имало и Р12, но това не значи нищо... Въпрос на технологии и нужди- сега просто мотор с повече от 6 цилиндъра в един ред не може да се ползва. Дори и кола като Вейрон-а е с два В8 мотора съединени (простичко казано), а не с мотор с по 8 цилиндъра на ред...
Re: V6 или 6 в редица.....
Ехе това голяма тема станало...
да не пита нещо човек
в кръгът на шегата де.... 



Re: V6 или 6 в редица.....
cobrata_m3 написа:Fear написа:cobrata_m3 написа:в6 по добър звук от р6тая алфа която пускаш не е сток ето ти не сток р6 http://www.youtube.com/watch?v=qju9iEFqp3Y и айде някой да си изкриви душата и да каже че не се чува по добре.
Има линк и на стокова Alfa.
Oсвен това, ти си първият, който обявява, че някой си криви душата, само защото има различни от твоите предпочитания.![]()
Всеки има право на вкус и мненние, не е нужно да налагаш твоето. Изрично съм подчертал и обяснил какво ми харесва НА МЕН. Никъде не казвам, кое е по добро.
приятелю аз никого не ангажирам с мнението си от постовете ти разбирам че харесваш високооборотни мотори и яко режещия звук аз също съм фен на такъв тип мотори и винаги бих се кефил повече на еднин в8 от ферари да се реже зад гърба ми от колкото да ми пърди някои муден осмак.никога няма да отрека че някой звук ми харесва без значение каква марка е мисълта ми беше че моторите на бмв (според мен) се доближава повече до този звук от колкото някои убит в6 на ауди на алфа нямам преки наблюдения за това не коментирам .айде със здраве

В защита на V6, искам да кажа, че поне каквото съм гледал (и помня) от разните данни в Нет-а, при V6 въртящият момент идва при по-ниски обороти, отколкото при I6.
Не съм сигурен, дали винаги е така, но ми е направило впечатление. Доколко това е вярно вече и доколко може да бъде кой-знае какво предимство е спорно.

Moже би е по-добре, при кротко градско каране.

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: V6 или 6 в редица.....
Чета и се смея... та така V6 е по ново поколение двигател от редовия 6, по-балансиран, по-сложно устроен, повече части, по-труден за изработване блок, по- компактен в сравнение от редовия. По простото устройство на редовия 6 цилиндров го е наложило като по-масово използван двигател като цяло...не говоря само за леки автомобили, ами и при товарните...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Re: V6 или 6 в редица.....
По моя скромна информация V6 има само едно единствено предимство и то е че е по-компактен и именно за това се ползва предимно в "пръчките" с предно предаване.
Има и изключения като например една от моите бивши коли Форд Гранада 2,8. Огромен кош, задно и отпред се мъдри доста вял V6
Предполагам са го взаимствали от друг модел наготово за да не се охарчат за разработка на R6. Форд 
Има и изключения като например една от моите бивши коли Форд Гранада 2,8. Огромен кош, задно и отпред се мъдри доста вял V6


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: V6 или 6 в редица.....
NeoPrint написа:По моя скромна информация V6 има само едно единствено предимство и то е че е по-компактен и именно за това се ползва предимно в "пръчките" с предно предаване.
Има и изключения като например една от моите бивши коли Форд Гранада 2,8. Огромен кош, задно и отпред се мъдри доста вял V6Предполагам са го взаимствали от друг модел наготово за да не се охарчат за разработка на R6. Форд
Тягат идва по-рано - това е ФАКТ и се охлажда по-хубаво . Мисля , че това не е малко . А за V6 в коли със задно - Мерцедес и почти всички американски .
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: V6 или 6 в редица.....
ms написа:в същото време показателите които вади В10 не могат да се постигнат с В8 мотор...
това пък отде го измисли? Вади ги същите показатели В8 без проблем просто с повече обем.
Като почнеш от по "слабите" драгстери 800-1000кс, Наскар 700-900кс и стигнеш до Top Fuel със 8000кс всичките са с V8.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: V6 или 6 в редица.....
Е добре де- що вадиш думите ми от контекста
То бива да четеш м/у редовете, ама ти направо прескачаш цели страници
Сигурно за да е ясно на всички е трябвало да го напиша така:
... може би е по-лек и по-компактен като цяло от един В12, а в същото време може би показателите които вади В10 не могат да се постигнат с В8 мотор...
И никой не говори колко коне могат да се извадят от един мотор- зае*и драгстерите, говорим за нормални коли... Нищо лично, ама мислете...


ms написа:... може би е по-лек и по-компактен като цяло от един В12, а в същото време показателите които вади В10 не могат да се постигнат с В8 мотор...
Сигурно за да е ясно на всички е трябвало да го напиша така:
... може би е по-лек и по-компактен като цяло от един В12, а в същото време може би показателите които вади В10 не могат да се постигнат с В8 мотор...
И никой не говори колко коне могат да се извадят от един мотор- зае*и драгстерите, говорим за нормални коли... Нищо лично, ама мислете...
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Re: V6 или 6 в редица.....
acho.rs написа:Dimo написа:acho.rs написа:alx написа:ми то няма какво да се каже повече... или аз поне не се сещам..
повечето топлина е хубаво защото загрява по-бързо като е студен... лошото е че трудно се охлажда равномерно блока понеже е дълъг...
още нещо - редовите мотори имат по-малко вътрешни загуби от триене - по-малко вериги, разпределителни валове и тн... но пък имат повече биелни лагери та не са много напред.. но все пак са леко напред.
ачо.рс- въртящия момент на редовия е по-добър защото коляновия вал е по-дълбок при един и същ обем на двигателя... не случайно всичките големи камиони (и трактори) където въртящия момент е важен са с 6-редови...
има ли някакво значение дали се самобалансира двигателя или се ползват балансиращи валове , след като резултата е еднакъв накрая![]()
Разбира се, че има значение. Помисли сега как е по добре двигателя ти да хубаво балансиран или за да го балансираш да се налага да усложняваш цялостната му конструкция с добавяне на балансиращи валове без да си сигурен, че ще получиш същия резултат на 100%.
В рамките на шегата: Аз примерно се раждам здрав и прав, а ти с паркинсон, ама докторите ти дават хапчета да пиеш и ти се подобряваш осезаемо, кое е по добре?
Зависи от хаповете хахаххахаххах
ебаааах тия хапчета


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: V6 или 6 в редица.....
acho.rs написа:alx написа:ми то няма какво да се каже повече... или аз поне не се сещам..
повечето топлина е хубаво защото загрява по-бързо като е студен... лошото е че трудно се охлажда равномерно блока понеже е дълъг...
още нещо - редовите мотори имат по-малко вътрешни загуби от триене - по-малко вериги, разпределителни валове и тн... но пък имат повече биелни лагери та не са много напред.. но все пак са леко напред.
ачо.рс- въртящия момент на редовия е по-добър защото коляновия вал е по-дълбок при един и същ обем на двигателя... не случайно всичките големи камиони (и трактори) където въртящия момент е важен са с 6-редови...
Добре - ако редовия се развърта по-бързо и има по-добра тяга - защо тогава всички спортни коли са със V образни мотори - дали 6,8,10 или 12 цилиндъраИ има ли някакво значение дали се самобалансира двигателя или се ползват балансиращи валове , след като резултата е еднакъв накрая :roll: Освен V6 и много V10 спортисти се навъдиха , не вярвам да се развъртат бавно,да не са балансирани или да нямат тяга . БМВ залагат на R6 i V8,12 но взе че излезе V10 и смая всички ? А на камионите най-мощните изпълнения , не са ли V8 i V10 ?
Не се заяждам а питам , това което може би повечето хора се чудят .
Ачо , всякакъв род спомагателни ,балансиращи и т.н. валове в двигателите са абсолютно излишни ,защото имат загуби от триене


Плюсове на V образния двигател :
- Достигането на по-компактни размери на агрегата с което се печели място за купето за сметка на двигателното отделение.ТОВА И НИЩО ПОВЕРЧЕ другари и другарки

Понеже гледах снимката на Ланча 8.32 с мотора от Ferrari 308GTB и някои от вас казахте ,че това не е сток модел - аз ще ви кажа ,че е напълно сток , това беше спортния модел на Темата , не са произведени страшно много еденици автомобили ,но да кажем достатъчно за да вземете модела за чиста монета

Георги Пенчев
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: V6 или 6 в редица.....
Не исках да го казвам така , за да не звучи , че се заяждам , но - на теб при колко оборота ти идва пика на тягата - на мен при 3050-3100 (зависи от източника ) . До колкото знам при М42,44,50,52 идва при 4200 , като на последните М52 вече е свалена на 3500 , но все още си идва по-късно .
Също така по-доброто охлаждане е факт ...
А за спестено място - http://www.trash.nildram.co.uk/A41.jpg
аз не виждам много да е останало , предвит и дългата муцуна
Също така по-доброто охлаждане е факт ...
А за спестено място - http://www.trash.nildram.co.uk/A41.jpg
аз не виждам много да е останало , предвит и дългата муцуна

Re: V6 или 6 в редица.....
acho.rs написа:А за спестено място - http://www.trash.nildram.co.uk/A41.jpg
аз не виждам много да е останало , предвит и дългата муцуна
А я си представи i6-така там дали има шанс да се събере.
И аз нещо не мога да ги разбера аудитата и а4 с 4 цилидров двигател няма място за нищо. При 3-ката има място за още един

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: V6 или 6 в редица.....
Ачо ти виждал ли си кош на БМВ и кош на аЛди?
Само като ти чета писанията и ми идва да спра форума
Само като ти чета писанията и ми идва да спра форума

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани