V8 срещу V12
Модератор: Общи модератори
68 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: V8 срещу V12
Истината е че средностатистическия човек обича ШУМ - което ручи повече , по-добре . Ходи и питай някой дали реве избушена астра или АМГ - 90% няма да направят разлика
Същото е и със V8 - типичния му звук е ручащ , силен нерафиниран - ручи и се харесва на хората . А и честно - колко често срещаме V12 в нещо различно от луксозна лимузина с една камара заглушителни клапи , за да преценим ...
Да сравняваш по сила V8 и V12 е същото като де мериш R4 с R6, най-малкото защото едното е два редови шестака, другото е два 4 цилиндрови мотора

Да сравняваш по сила V8 и V12 е същото като де мериш R4 с R6, най-малкото защото едното е два редови шестака, другото е два 4 цилиндрови мотора

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: V8 срещу V12
acho.rs написа:Да сравняваш по сила V8 и V12 е същото като де мериш R4 с R6, най-малкото защото едното е два редови шестака, другото е два 4 цилиндрови мотора
Ми не е баш така, защо тогава най-силните мотори в драгстери и т.н са на В8 платформа? В12 е доста дълъг и тежък мотор с много триене и температура. Освен това и при Р6 и В12 като се върви нагоре като обем коляновия и разпределителен вал стават доста дълги и съответно се получават проблеми с усукване.А и почти няма коли дето да съберат прав 6 и в12 с голяма кубарута. Сега преди и повреме на войната е имало в12 и в 16 по 20 литра ама те се въртят с 1500рпм.
Сравнението ти с астра и АМГ беше леко пресилено. Те по тая логика и галардо и голф няма да различат, а те звучат по еднакво от астра и амг.....поне според моя слух.
Атра:
V8
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: V8 срещу V12
Първото е дрънчене,а второто е звук!
Повечето хора правят разлика от дрънчене и звук!
Повечето хора правят разлика от дрънчене и звук!

- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: V8 срещу V12
Това някъде във форума BMW_RIDER го беше обяснявал, ама аз да си питам пак.
На какво се дължи типичният "неравномерен" звук при американските V8, като в клипа даден от P1tbuL ? Моята кола вади сравнително плътен звук, има ли как да направя на празен ход това неравномерно бучене? Рових тук-там в нета, споменава се колектор, обединяващ тръби от цилиндри 1 и 2 , и 3 и 4 ( както и обратното мнение - 1 с 3 и 2 с 4 ) , както и много неща още ама аз искам просто неравномерното бучене на празен ход, а не да ми надува главата на дълъг път
На какво се дължи типичният "неравномерен" звук при американските V8, като в клипа даден от P1tbuL ? Моята кола вади сравнително плътен звук, има ли как да направя на празен ход това неравномерно бучене? Рових тук-там в нета, споменава се колектор, обединяващ тръби от цилиндри 1 и 2 , и 3 и 4 ( както и обратното мнение - 1 с 3 и 2 с 4 ) , както и много неща още ама аз искам просто неравномерното бучене на празен ход, а не да ми надува главата на дълъг път

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: V8 срещу V12
Взимаш кола V8,ще ти легне по-евтино от колкото да докарваш нещо на нещо да звучи! 

- sme666ko
- Алфа Въшкар
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ч
- Мечтае да кара: Countach през 80-те
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: V8 срещу V12
http://www.youtube.com/watch?v=uUku1oEZSWs v12
звукът на дявола!!!

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: V8 срещу V12
The7omahawk написа:Това някъде във форума BMW_RIDER го беше обяснявал, ама аз да си питам пак.
На какво се дължи типичният "неравномерен" звук при американските V8, като в клипа даден от P1tbuL ? Моята кола вади сравнително плътен звук, има ли как да направя на празен ход това неравномерно бучене? Рових тук-там в нета, споменава се колектор, обединяващ тръби от цилиндри 1 и 2 , и 3 и 4 ( както и обратното мнение - 1 с 3 и 2 с 4 ) , както и много неща още ама аз искам просто неравномерното бучене на празен ход, а не да ми надува главата на дълъг път
Ще цитирам Алх по рано от темата:
в8 пък са правени предимно за динамика (като не говориме за камиони). от там повечето са с космати разпределителни валове които имат дълга продължителност и голямо припокриване. това води до мощност в оборотите, но на празни поради голямото припокриване не могат да изтеглят достатъчно вакум че да работят добре. от там се получава едно неравномерно нервно темпо което когато е комбинирано с голям обем и къса изходяща генерация води до типичния звук на в8 особено в ниските (вика му се "cam lope").
На практика се получава от много агресивни валове с голямо припокриване- има момент в който и изходящите и входящите клапани са отворени едновременно. Честно казано ако колата ти не е в8 не бих се занимавал да го правя - ще се получи нещо но имай предвид ,че се губи мощност и равномерна работа в ниските. Трика с колекторите попринцип е обратния - 1,4,6,7 цилиндър се обединяват и 2,3,5,8 тоест тези на 180 градуса заплаване и прави традиционен В8 да звучи така:
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
68 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ивайло Димов