V8 срещу V12

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: V8 срещу V12

Мнение от acho.rs » 18 Апр 2013, 19:46

Истината е че средностатистическия човек обича ШУМ - което ручи повече , по-добре . Ходи и питай някой дали реве избушена астра или АМГ - 90% няма да направят разлика :mhihi: Същото е и със V8 - типичния му звук е ручащ , силен нерафиниран - ручи и се харесва на хората . А и честно - колко често срещаме V12 в нещо различно от луксозна лимузина с една камара заглушителни клапи , за да преценим ...
Да сравняваш по сила V8 и V12 е същото като де мериш R4 с R6, най-малкото защото едното е два редови шестака, другото е два 4 цилиндрови мотора :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: V8 срещу V12

Мнение от BMW_RIDER » 18 Апр 2013, 20:38

acho.rs написа:Да сравняваш по сила V8 и V12 е същото като де мериш R4 с R6, най-малкото защото едното е два редови шестака, другото е два 4 цилиндрови мотора :idea:


Ми не е баш така, защо тогава най-силните мотори в драгстери и т.н са на В8 платформа? В12 е доста дълъг и тежък мотор с много триене и температура. Освен това и при Р6 и В12 като се върви нагоре като обем коляновия и разпределителен вал стават доста дълги и съответно се получават проблеми с усукване.А и почти няма коли дето да съберат прав 6 и в12 с голяма кубарута. Сега преди и повреме на войната е имало в12 и в 16 по 20 литра ама те се въртят с 1500рпм.

Сравнението ти с астра и АМГ беше леко пресилено. Те по тая логика и галардо и голф няма да различат, а те звучат по еднакво от астра и амг.....поне според моя слух.

Атра:


V8
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: V8 срещу V12

Мнение от Nasko_325TD » 18 Апр 2013, 23:14

Първото е дрънчене,а второто е звук!
Повечето хора правят разлика от дрънчене и звук! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: V8 срещу V12

Мнение от The7omahawk » 19 Апр 2013, 3:30

Това някъде във форума BMW_RIDER го беше обяснявал, ама аз да си питам пак.

На какво се дължи типичният "неравномерен" звук при американските V8, като в клипа даден от P1tbuL ? Моята кола вади сравнително плътен звук, има ли как да направя на празен ход това неравномерно бучене? Рових тук-там в нета, споменава се колектор, обединяващ тръби от цилиндри 1 и 2 , и 3 и 4 ( както и обратното мнение - 1 с 3 и 2 с 4 ) , както и много неща още ама аз искам просто неравномерното бучене на празен ход, а не да ми надува главата на дълъг път :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: V8 срещу V12

Мнение от Nasko_325TD » 19 Апр 2013, 7:25

Взимаш кола V8,ще ти легне по-евтино от колкото да докарваш нещо на нещо да звучи! ;)

Алфа Въшкар
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ч
Мечтае да кара: Countach през 80-те

Re: V8 срещу V12

Мнение от sme666ko » 19 Апр 2013, 7:48

Голям фен съм на V8, но това ми е любимото

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: V8 срещу V12

Мнение от m.dimitrov1992 » 19 Апр 2013, 8:59

http://www.youtube.com/watch?v=uUku1oEZSWs v12 :) звукът на дявола!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: V8 срещу V12

Мнение от BMW_RIDER » 19 Апр 2013, 10:13

The7omahawk написа:Това някъде във форума BMW_RIDER го беше обяснявал, ама аз да си питам пак.

На какво се дължи типичният "неравномерен" звук при американските V8, като в клипа даден от P1tbuL ? Моята кола вади сравнително плътен звук, има ли как да направя на празен ход това неравномерно бучене? Рових тук-там в нета, споменава се колектор, обединяващ тръби от цилиндри 1 и 2 , и 3 и 4 ( както и обратното мнение - 1 с 3 и 2 с 4 ) , както и много неща още ама аз искам просто неравномерното бучене на празен ход, а не да ми надува главата на дълъг път :)


Ще цитирам Алх по рано от темата:

в8 пък са правени предимно за динамика (като не говориме за камиони). от там повечето са с космати разпределителни валове които имат дълга продължителност и голямо припокриване. това води до мощност в оборотите, но на празни поради голямото припокриване не могат да изтеглят достатъчно вакум че да работят добре. от там се получава едно неравномерно нервно темпо което когато е комбинирано с голям обем и къса изходяща генерация води до типичния звук на в8 особено в ниските (вика му се "cam lope").


На практика се получава от много агресивни валове с голямо припокриване- има момент в който и изходящите и входящите клапани са отворени едновременно. Честно казано ако колата ти не е в8 не бих се занимавал да го правя - ще се получи нещо но имай предвид ,че се губи мощност и равномерна работа в ниските. Трика с колекторите попринцип е обратния - 1,4,6,7 цилиндър се обединяват и 2,3,5,8 тоест тези на 180 градуса заплаване и прави традиционен В8 да звучи така:

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ивайло Димов

Последни теми
Facebook