Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
Модератор: Общи модератори
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
Определено е инат системата- ти и даваш газ ама полза няма
http://www.youtube.com/watch?v=iQSdxACLDxI
Сега да видим коя нинджа ще каже, че може да действа по-бързо и ефективно от DSC-то

http://www.youtube.com/watch?v=iQSdxACLDxI
Сега да видим коя нинджа ще каже, че може да действа по-бързо и ефективно от DSC-то

- M3 E92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
По принцип карам с включено DTC, но 2-3 пъти в седмицата като се разлигавя, го изключвам
А за тези с мощните коли и изключената система за стабилност на извънградско - http://www.youtube.com/watch?v=K-Ys7Hb244Y

А за тези с мощните коли и изключената система за стабилност на извънградско - http://www.youtube.com/watch?v=K-Ys7Hb244Y

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
F3P написа:Определено е инат системата- ти и даваш газ ама полза няма![]()
http://www.youtube.com/watch?v=iQSdxACLDxI
Сега да видим коя нинджа ще каже, че може да действа по-бързо и ефективно от DSC-то
В такива ситуации е безценна системата по принцип, ама що за нерационален водач трябва да си за да правиш такива изпълнения




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
Boyadjiev написа:F3P написа:Определено е инат системата- ти и даваш газ ама полза няма![]()
http://www.youtube.com/watch?v=iQSdxACLDxI
Сега да видим коя нинджа ще каже, че може да действа по-бързо и ефективно от DSC-то
В такива ситуации е безценна системата по принцип, ама що за нерационален водач трябва да си за да правиш такива изпълнения
Ами и аз това се чудя... В тоя клип освен лигавене друго не виждам, реална ситуация липсва, а цяла писта им осигурили на тия

Втория клип пък въобще няма да го коментирам и тоталната липса на своевременна реакция на ЗКУ-то при положение, че уж е тръгнал да дрифти...
Като е тръгнало на клипове, ето уж обективен тест на една от системите...
Макар и старо, и може би не особено обективно, ето едно клипче за системите в пряк двубой...
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
Е ако някой прави такива движения напред назад с волана във завои... дори малки и плавни корекции... вместо завиването да се състои само от 2 движения навиване и развиване без корекции в обратната посока, определено трябва да се замисли за стила си на шофиране.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
Nickelback написа:....
Клипчето с Е39 си е силно тенденциозно и с чисто рекламна цел, та няма да го коментираме.
Клипа с Тиф е точно показване на разликата със/без системи и човека в прав текст казва, че трябва да ги има във всяка кола системите. Тоя определено може и знае как да кара ама каква полза от това- не може да победиш физичните закони сам. Разните системи просто те държат от правилната страна на границата


Относно клипчето дето аз пуснах- четете между редовете де. В случая- гледайте по-общо на картинката...
В цялата работа едно е важно- да се изключват системите за да се получава когато искаме това:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... xVA#t=194s
ПС: На АМГ-то колко ли чифта гуми смениха- туй пуши повече от ТЕЦ-а

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
F3P написа:Nickelback написа:....
Клипчето с Е39 си е силно тенденциозно и с чисто рекламна цел, та няма да го коментираме.
Клипа с Тиф е точно показване на разликата със/без системи и човека в прав текст казва, че трябва да ги има във всяка кола системите. Тоя определено може и знае как да кара ама каква полза от това- не може да победиш физичните закони сам. Разните системи просто те държат от правилната страна на границатаКъде ги сега нинджите с "Не ми трябват системи" - още ли сте велики шофьори и не ви трябват такива помощници
Относно клипчето дето аз пуснах- четете между редовете де. В случая- гледайте по-общо на картинката...
В цялата работа едно е важно- да се изключват системите за да се получава когато искаме това:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... xVA#t=194s
ПС: На АМГ-то колко ли чифта гуми смениха- туй пуши повече от ТЕЦ-а
Аз затова още в началото писах, че би било хубаво, който има опит с различни системи да го сподели. Опит с по-стара система, с по-нова система, в Ауди, в БМВ и т.н. В комбинация с FWD, RWD, AWD и т.н. За момента нито си споделил конкретен опит в конкретен автомобил нито нищо... Сега ни даваш за пример паляците от топ гиър и все в тоя стил... Сподели си опита, ако такъв е налице и спри да се заяждаш на тема нинджи

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
Още нещо... този тест с Тиф Нидел. Първо аз не бих карал с такава скорост на такъв път и второ една кола със задно нямаше да има толкова силно изразено недозавиване при второто свиване (главната причина поради, която колите с предно не ми харесват). Също ми прави впечатление, че хора които са карали дълго време коли със предно предаване и после минават на задно имат изцяло грешни навици за каране и обвиняват колата за това. Кола със задно ако я караш като кола със предно е гарантирано, че ще страдаш много
Ако я караш правилно, може много повече от кола с предно... Най-вече мен ми е интересно как тази ситуация, ще бъде избегната с кола с по-малка мощност ? И 100 и 400 коня да беше тая кола щеше да се намажеш по идентичен начин.

Последна промяна steeN на 26 Юни 2013, 0:55, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
Лично аз ползвам и намирам ABS-а за изключително полезен, особено в по-тежък дъжд и сняг
Колата ми няма други системи за стабилност, и един път поради това правех предница и купувах нови гуми, щото като се завъртя и ходи я удържай по наклоните...
ЗА системите за стабилност, както и ЗА възможността да бъдат напълно изключени при желание

ЗА системите за стабилност, както и ЗА възможността да бъдат напълно изключени при желание

- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
Учих се да карам на 36-цата без никакви системи, 2-3 зими не съм имала кой знае какви проблеми, нооо адски внимавах...Сега 46-цата е с ДСЦ, определено съм "ЗА", но леко разглезват и съм съгласна с мнението, че създават малко измамно усещане за стабилност, особено ако им се предовериш. Определено съм по-спокойна сега и рядко го изключвам копчето
В няколко кофти ситуации се е намесвала системата и ... реакцията е била
, можеше да съм в канафката без нея 




- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
Оня Грузинеца само на електронни системи за стабилност разчиташе на клипчетата из Тбилиси 
ABS-а е напълно достатъчна система за сравнително грамотен шофьор.
Мита за "БМВ - Летните коли" е тръгнал сигурно от някой фен на DSC-то

ABS-а е напълно достатъчна система за сравнително грамотен шофьор.
Мита за "БМВ - Летните коли" е тръгнал сигурно от някой фен на DSC-то



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
Няма как да се сдържа и да не го кажа, ама баща ми едно време с жигулата (когато имаше снегове по 2м всяка зима, а той е таксиметров шофьор) нон стоп му беше включено DSC-то, иначе се прибираше от работа и се тръшваше
Явно не е бил нинджа
Моето мнение е, че много от вас и то май главно F3P гледате на тия системи като нещо абсолютно задължително, без което едва ли не трябва да те спрат от движение, защото застрашаваш живота си и този на околните. Аз нямам системи и да - съвсем спокойно и без притеснения возя семейството си зима и лете където е нужно. С нови гуми, опознаване на поведението на автомобила и разумно шофиране не виждам проблем в това. Не знам и защо мощността да е такъв голям фактор. Просто натискаш по-малко
Явно аз не разбирам за какво говорите, но е толкова просто. Това, че караш 300 коня кола не значи да е постоянно с педала до долу. То така и аз ще се претрепя някъде с моята, нищо че е слаба. За АБС-а съм с две ръце. Аз и за другите системи съм с 2 ръце. Единственият ми досег до сега беше с ДСЦ в 525dA e39 тази зима. Системата се представя чудесно и си върши работата. Но само предишната вечер карах извън града 10ина км. при 100% снежна покривка и постоянно валящ сняг, поддържах си 90-100 дори при леки криви и проблеми няма. Когато не съм се правил на състезанел никога не съм усещал несигурност в автомобила. Но стига с това, че трябва едва ли не да си шофьор на 1млн. км, за да можеш спокойно да си управляваш колата. Или че трябва да си карал еди си колко км. еди си къде през зимата... Строго индивидуално е кой как си усеща автомобила. На някои просто не им се отдава и плачат, че тия коли не са за зимата. Други разлика не виждат.



Моето мнение е, че много от вас и то май главно F3P гледате на тия системи като нещо абсолютно задължително, без което едва ли не трябва да те спрат от движение, защото застрашаваш живота си и този на околните. Аз нямам системи и да - съвсем спокойно и без притеснения возя семейството си зима и лете където е нужно. С нови гуми, опознаване на поведението на автомобила и разумно шофиране не виждам проблем в това. Не знам и защо мощността да е такъв голям фактор. Просто натискаш по-малко

- _galio_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
steeN написа: Също ми прави впечатление, че хора които са карали дълго време коли със предно предаване и после минават на задно имат изцяло грешни навици за каране и обвиняват колата за това. Кола със задно ако я караш като кола със предно е гарантирано, че ще страдаш много
беше редно някой да го каже

хората обикновено се "научават да карат" и дали след това карат 1000 или 2500 кг кола, предно, задно, 80 к.с. или 280 к.с. не го отразяват.
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
steeN написа:... този тест с Тиф Нидел. Първо аз не бих карал с такава скорост на такъв път...
Е то трябва да си почти идиот да караш със 115км/ч с каквато и да е кола в такива условия, но ако теста беше със 70км/ч резултата нямаше да е толкова зрелищен- пак щеше да се завърти, но все пак шоуто трябва да е качествено. В случая- стряскащо за нормалния шофьор.
За остатъка си прав- особено за грешните навици от предното.
И понеже явно на някои хора им е трудно да четат между редовете или пък ги мързи да мислят ще се пробвам да разясня какво съм имал предвид с предните ми мнения...
При положение, че нещата напреднаха много от нивото на баба Жига за мен е задължително всяка кола ДНЕС да излиза с пълен набор електронни системи за сигурност. Това, че ние нямаме пари да караме по-нови коли от Е36 не означава, че трябва да заявяваме "За чий са ми тея системи- аз карам внимателно".
Явно клипчето с малоумника на мократа писта вие го виждате точно така- един тъпанар дето не може да кара раздава всичката газ. И си казвате, с пълно право разбира се "Аз не съм такъв идиот и знам как се кара БМВ на хлъзгав терен". Но явно не виждате важното- ДСЦ-то удържа колата в пътя дори при умишлени опити да я завърти някакъв идиот. Я се замислете вие можете ли да реагирате в такъв случай (газ до дупка в завой на мокро- не колкото да поднесе, а педала до ламарината) толкова бързо, че да не позволите колата да се завърти



Понеже сигурно някой пак няма да схване идеята да сложим прост пример от ежедневието:
На мокър асфалт (молете се да е нов и без дупки и неравности) си карате кротко с 90-100км/ч. и за да е пълен кефа- има колона от 10 коли зад вас дето си карат кротко с вашето темпо. Влизате в горист участък (за да е намалена видимостта) и в поредният плавен завой (който спокойно се взима с 90-100) насреща ви се оказват ТИР (в неговата си лента) и малоумник с джип който го изпреварва. Време до удара- 2, пряко сили 3 секунди... Я да видим какво правите:
1: С 2 крака на спирачката (колата има само АБС- нищо друго) и се молим да се разминем...
2: Пак на спирачката + плътно вдясно по банкета за да направим място на джипа...
Масовия шофьор изпълнява т.1- на спирачките и се надява да се размине. Дано онея отзад да внимават, че да не ви отнесат и да стане грозно.
Много народ ще изпълни т.2- на спирачките и в банкета да се разминат... Интересно колко от тях ще завършат маневрата в канавката щото колата е поднесла

Просто упорито отказвате да приемете нещо- тея купища системи са сложени да ви опазят задниците. Едната причина е, че 98% от хората НЕ могат да карат правилно, другата е, че ако ще да си комбинация от Шумахер, Прост, Сена, Макинен, Льоб, Макрий и още петима такива винаги има ситуации в които някой или нещо трябва да ти спаси задника да не се удариш... Просто има ситуации в които от уменията ти зад волана зависи твърде малко...
ПС: Някой питаше колко опит имам с разните системи- имам, не е като да нямам. Имам и бая опит с баба Жига... ESP (на кола с предно) ме е спасявало след аквапланинг (нацелих локвата с грубо 160-170км/ч), наизуст казано поне 15-20 пъти ме е спасявало от ремонт на тенекии зимата (при скорости под 60км/ч), ДСЦ-то в Е46 320и съм го виждал да свети доста често в ситуации в които си мисля "Я да видим как е по тея завои- с нови гуми съм и имам сцепление с кофите"- явно не е било баш така. Същото ДСЦ, в същият умрял кон със 150 коня е светвало и при напълно спокойно каране с 70-80 и заобикаляне на дупка на мокър асфалт. Най-забавно ми беше 1 ден като правих тестове точно на ДСЦ-то пътувайки около 150км. извън града зимата (при почистени пътища)- в едната посока с пуснато, в другата посока с изключено ДСЦ. При пуснато ДСЦ и внимателно каране лампичката светваше на моменти за кратко и пътувах спокойно. С изключено ДСЦ и много внимателно каране (щото знаете какво ще рече "почистени" пътища) минимум 15 завоя взех с лек дрифт (нежелан) + доста леки поднасяния... Реално се забавлявах как колата без системи си върви спокойно напред със съвсем малко помощ от мен- в същото време приятелчето на предна дясна седалка си затвърди мнението относно "БМВ = лятна кола", нормалната реакция на шофьор който не може да кара и не знае как и защо се случват или не се случват нещата...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
Ааа, как могло да кажеш смислени неща без да се заяждаш поединично 
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4

Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани