Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Модератор: Общи модератори
- thewhitestig
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: Sofia, Drujba 1
- Пол: Мъж
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Jordana написа:F3P написа:Jordana написа:Не забравяйте че колите не само се блъскат в бетонни блокчета за тестове а се блъскат и помежду си при реални условия на пътя - тогава голямата кола мачка малката и изобщо няма място за сравнение та ако ще да е с нула звезди от тия краш тестове.
Я пак я повтори тая простотия след като гледаш клипчето 2-3 мнения по-горе- онова с Волвото... То бива да пишете глупости на поразия, ама тука прекаляваш
За това да имаш да изръсиш нещо компетентно ? >
http://www.youtube.com/watch?v=58zqJCtUjSI
Или за това ?
http://www.youtube.com/watch?v=QXunnaaYtz0
Или простотиите на 5та предавка са последна инстанция ? Виж кой прави тестовете и пак коментирай глупостите за пред публика .
> Например, че сравнението беше между стари големи и нови малки автомобили? Резултатът от Q7 срещу Fiat 500 e ясен, но каква връзка има с нещата които говорихме по-рано?
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Връзката е безпочвеното заяждане на F3P и никъде не съм казал че са нови срещу стари или нещо подобно.На пътя не можеш да разчиташ че ще те тресне камикадзе със малък и стар
та да го разпориш със чисто новата си фиеста.

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Jordana написа:Връзката е безпочвеното заяждане на F3P и никъде не съм казал че са нови срещу стари или нещо подобно....
Оправдан си за ръсенето на простотии- явно имаш сериозни проблеми с паметта щом не помниш това:
Jordana написа:Не забравяйте че колите не само се блъскат в бетонни блокчета за тестове а се блъскат и помежду си при реални условия на пътя - тогава голямата кола мачка малката и изобщо няма място за сравнение та ако ще да е с нула звезди от тия краш тестове.
Щом не помниш какво си писал няма и 2 часа по-рано положението е лошо- отиди на лекар да те прегледа.
Аз си стоя на мнението- това за което се отнасяше коментара ми са си пълни глупости от твоя страна.
ПС: Искам да ми разясниш от гледна точка на СИГУРНОСТ как би купил на жена си Е34 вместо нова Фиеста (зарежи цените- не ги обсъждаме) с което да вози детето ти всеки ден. Ти си на ход...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
В интерес на истината и аз бих препочел да съм в Е34, ако може дори в Е32. Само да има въздушна възглавница за да не си разбия носа във волана
Вие си броете звездите.
Имаче е ясно, че кола със задно предаване, особено от старата школа без някакви системи не е за жена с деца.

Имаче е ясно, че кола със задно предаване, особено от старата школа без някакви системи не е за жена с деца.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
F3P написа:Jordana написа:Връзката е безпочвеното заяждане на F3P и никъде не съм казал че са нови срещу стари или нещо подобно....
Оправдан си за ръсенето на простотии- явно имаш сериозни проблеми с паметта щом не помниш това:Jordana написа:Не забравяйте че колите не само се блъскат в бетонни блокчета за тестове а се блъскат и помежду си при реални условия на пътя - тогава голямата кола мачка малката и изобщо няма място за сравнение та ако ще да е с нула звезди от тия краш тестове.
Щом не помниш какво си писал няма и 2 часа по-рано положението е лошо- отиди на лекар да те прегледа.
Аз си стоя на мнението- това за което се отнасяше коментара ми са си пълни глупости от твоя страна.
ПС: Искам да ми разясниш от гледна точка на СИГУРНОСТ как би купил на жена си Е34 вместо нова Фиеста (зарежи цените- не ги обсъждаме) с което да вози детето ти всеки ден. Ти си на ход...
Изобщо не мога да те разбера каква теза защитаваш и кой клип по нагоре ми даваш за пример ?Ако е това с Volvo-то и тъпото рено - това е нагласен журналистически трик


Надявам се да си разбрал за какво става на въпрос и да нямаш повече неадекватни коментари
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Jordana написа:...
На път си да откриеш топлата вода отново- то трябва да си кьорав идиот за да не видиш, че на Волво-то му липсва мотора. Аз дори бих заложил, че Модуса е по-тежък в теста. Но това НЕ променя нещата толкова много. Онзи ден гледах тест с Фиат 500 и Кю7- странно, но въшката НЕ беше размазана колкото Волво-то. Не че шофьора щеше да е жив, но поне щеше да изглежда жив- ония във Волво-то трябва да го стържат от ламарината след удар с нормален размер кола. Потърси си клипа сам, не ми се рови из тубата.
Накратко- теглото е важно, спор няма. Но когато насреща ти е нова кола, да го кажем модел след 2000г., нещата са много различни- при новите коли да им смачкаш пътническото отделение с челен удар е изключително трудно. Реално погледнато момента в който клетката ще поддаде за пътника не е важен- силите дето понася тялото са огромни тогава и като нищо ще си умреш.
ПС: Ако искаш гледай първият клип с двата еспейса- вярвай ми разликата в теглото е сериозна. Колко е голямо самото купе не е толкова важно- гледаме теглото.
ПС2: Убих се да търся тест на Е34, ама няма- ей ти Фиеста/Фюжън срещу Сиера- сравнително нов модел срещу кола от времето на Е34. По спомени и груби сметки теглото на колите е горе-долу равно. Да не пропуснеш финала- интересно е как вадят манекена

http://www.youtube.com/watch?v=UYHnoXa4ZUg
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Как можеш да сравниш този ескорт с Е34? Освен да те попитам ти виждал ли си изобщо някога Е34 и подобни на живо, поне да си се возил вътре? Само една врата сигурно тежи колкото всичките на този ескорт. Теглото е коренно различно... 520i 1445 кг ... ford focus mk1 2.0 - 1146 кг
(колкото на Е30ка). Да не говорим ако е някоя 540ка... ще отнесе фокуса като куцо пиле домат... 1605 кг. E32 740 - 1790 кг ...

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
steeN написа:В интерес на истината и аз бих препочел да съм в Е34, ако може дори в Е32. Само да има въздушна възглавница за да не си разбия носа във воланаВие си броете звездите.
Имаче е ясно, че кола със задно предаване, особено от старата школа без някакви системи не е за жена с деца.
Абсолютно съгласен!!!
п.п. Имам преживян удар в стена с е34 ...завой,след него пътя минава под жп линия (мога да опиша отсечката) ,скоростта на влизане в завоя бе над 130 км/ч ,ударът е бил с доста повече от скоростта на краш тестовете(не мога да претендрам за точна скорост при удъра,но бе доста висока) и то не с цялата предница...ето доказателствата (пазя си снимките ,а са на над 6 години) от тогава спрях да съм рейсър и взех да карам културно и по правилата,кефа от тия коли е като ги караш,а не да се правиш на герой свършващ винаги зле....
Та много здраве и от мен на тия със звездите в краш тестовете




По темата: аз не вярвам,че е36 е кашкавалена кола при удър

подскачам от стола и се чудя колегата дето сравнява Е38 със Фиеста как да го отразя-просто такова безумие как му иде да го напише не ми го побира главата

by ''kompleksa''
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
F3P написа:..
Аве г-н разбирач от всичко, баннаха те със старият ти ник - "ms", ама пак продължаваш да разтягаш локуми, без да си имаш хабер от света(ест. вярвайки си доста

Как може да сравняваш кенефи като фиеста, фюжън и тем подобни, било то и чисто нови с е34


БМВ са вложили толкова материал и инженерна мисъл в е34-ката, че посраните фордове срещу тях да бягат, не могат да ги стигнат

И какви аргументи искаш

Да беше х%й да ти го набие някой, ама акъл...
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Dpy написа:Аве г-н разбирач от всичко, баннаха те със старият ти ник - "ms"...
Да беше х%й да ти го набие някой, ама акъл...
Явно смяташ, че модератори и т.н. са тъпаци и не схващат кога се включва стар юзър дето са изритали- сега отиди и им обясни нещата.
За последният ред- запомни си го. Може да ти се наложи да ми демонстрираш как става това с набиването, че мразя да оставям хорските желания несбъднати. Само предупреди жена ти да се запаси със сламки от борсата- доста дълго време ще ти трябват

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
steeN написа: Освен да те попитам ти виждал ли си изобщо някога Е34 и подобни на живо, поне да си се возил вътре? Само една врата сигурно тежи колкото всичките на този ескорт. ...
Най-сигурно е в Т55,...в Т72 е още по-добре и т.н....по тая логика дай да строим колите от двойно Т профил.
Сега вдянахме ли,че теглото на колата няма пряка връзка с устойчивостта на пътническата клетка или не вдянахме?
Разбрахме ли,че стандартите за устойчивост на удар са се повишили от 1991 год. насам или не разбрахме?
Стана ли ни ясно,че над определена скорост никой нищо не ни гарантира или не ни стана ясно?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
F3P написа:Dpy написа:Аве г-н разбирач от всичко, баннаха те със старият ти ник - "ms"...
Да беше х%й да ти го набие някой, ама акъл...
Явно смяташ, че модератори и т.н. са тъпаци и не схващат кога се включва стар юзър дето са изритали- сега отиди и им обясни нещата.
За последният ред- запомни си го. Може да ти се наложи да ми демонстрираш как става това с набиването, че мразя да оставям хорските желания несбъднати. Само предупреди жена ти да се запаси със сламки от борсата- доста дълго време ще ти трябват
Имайки предвид, че те знам много добре кой си и какъв си недъгав бастун, не мога да повярвам, че ми правиш изречения

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Нз... мойто е36 с 20-30 удари странично друго МПС което се движеше с 50-60 и ми се сгънаха и двата рога (без поражения по мотора)... нз дали при другите марки е така ама аз останах втрещен.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
немо написа:steeN написа: Освен да те попитам ти виждал ли си изобщо някога Е34 и подобни на живо, поне да си се возил вътре? Само една врата сигурно тежи колкото всичките на този ескорт. ...
Най-сигурно е в Т55,...в Т72 е още по-добре и т.н....по тая логика дай да строим колите от двойно Т профил.
Сега вдянахме ли,че теглото на колата няма пряка връзка с устойчивостта на пътническата клетка или не вдянахме?
Разбрахме ли,че стандартите за устойчивост на удар са се повишили от 1991 год. насам или не разбрахме?
Стана ли ни ясно,че над определена скорост никой нищо не ни гарантира или не ни стана ясно?
Според мен при удар в стена или дърво да... няма значение, но при удар в друга кола, масата има решаващо значение. Ако единия е "по-меката" съвременна кола, която да абсорбира повече енергия, а другия с по-тежката... първия просто ще е зоната за поемане на енергията на другия. Не е честно ама. Изключваме кашкавалени недоразумения като ескорта от видето, той е хем стар хем тенекиен - най-абсурдната комбинация

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
host написа:Нз... мойто е36 с 20-30 удари странично друго МПС което се движеше с 50-60 и ми се сгънаха и двата рога (без поражения по мотора)... нз дали при другите марки е така ама аз останах втрещен.
Роговете се сгъват за да си здрав и прав ТИ вътре в купето.БМВ са малко кофти в това отношение,роговете им са прави,което не е много добре(имам предвид Е36,Е39,Е34...).На ВАГените например роговете са S-образни,на Фиатите са като кобилица,БМВ и други коли имат едни гофри по роговете,които играят роля на програмирани зони за смачкване при евентуален удар.Въобще въпросът е доста комплексен,по принцип в конструкцията на една кола (от гледна точка на безопасност) най-важна е т.нар. "пътническа клетка",т.е. салона,дето седят хората.Всичко пред и зад тая клетка се прави да е като еърбег,т.е. да се жертва в името на твоята сигурност.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани