Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!!
Модератор: Общи модератори
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
boksioraE39 написа:Нещо обърка понятията,М1 доколкото знам само дизайна му е конструиран от ламбо двигателя си е М88 който го има и в 635csi,даже и в М5.
Ако под "дизайн" имаш предвид шасито- ОК. Дизайна на купето е на Джуджаро или Пининфарина- не помня на кой точно. Моторът е ясен- там спор няма.
И що да съм ги объркал нещата- колкото е важен мотора, толкова и шасито, особено пък за пистов автомобил. Тенекиите като външен вид не са важни кой ги прави. Щом Омега-та не е Опел заради мотора, то логично е тогава и М1 да не е БМВ заради шасито- реално половината кола и в двата случая е чужда разработка...
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
F3P написа:boksioraE39 написа:Нещо обърка понятията,М1 доколкото знам само дизайна му е конструиран от ламбо двигателя си е М88 който го има и в 635csi,даже и в М5.
Ако под "дизайн" имаш предвид шасито- ОК. Дизайна на купето е на Джуджаро или Пининфарина- не помня на кой точно. Моторът е ясен- там спор няма.
И що да съм ги объркал нещата- колкото е важен мотора, толкова и шасито, особено пък за пистов автомобил. Тенекиите като външен вид не са важни кой ги прави. Щом Омега-та не е Опел заради мотора, то логично е тогава и М1 да не е БМВ заради шасито- реално половината кола и в двата случая е чужда разработка...
Защо мислиш че М5 с М88 се справя по-зле от легендарното "шаси" на Giorgetto Giugiaro (сега го проверих)?
Истината е че BMW е единствената марка която прави двигатели! McLaren F1 не случайно избират BMW а двигателя се доказа още 97-98 година като най-бързия сериен бияч..


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- jordanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
от новите съм карал само астра 1.4 и инсигния 1.6 и 2.0 турбо бензин, съответно 140, 180 и 220 кс. и не мога да кажа, че не "бягат", дори за 1.4 в астрата! Според мен са доста стабилни и приятни за каране автомобили.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
jordanov написа:от новите съм карал само астра 1.4 и инсигния 1.6 и 2.0 турбо бензин, съответно 140, 180 и 220 кс. и не мога да кажа, че не "бягат", дори за 1.4 в астрата! Според мен са доста стабилни и приятни за каране автомобили.
Сравнението със жук ли е ?



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
Да внеса малко пояснения относно Лотуса:
Колата се именува Лотус Омега или Лотус Карлтън (за U.K)
VIN номерът му започва с SCC (Lotus Cars Ltd.),на повечето опели VIN-a e WOL (разбира се има и други изключения).
Купето е подсилено от Лотус,окачването също е от Лотус.Двигателят е базиран на 3-литровия опелски блок (C30xx късоходови мотори) но е най-вероятно с удължен ход на буталото за да стигне до 3.6 литра,и доколкото съм чел блокът е подсилен.Двигателят на Лотуса спазва опелска номерация (C36GET).Шперът не е опелски,а е от Холдън (GM Австралия).
Кой както иска да го приема,но за времето си е бил уникален автомобил....
Колата се именува Лотус Омега или Лотус Карлтън (за U.K)
VIN номерът му започва с SCC (Lotus Cars Ltd.),на повечето опели VIN-a e WOL (разбира се има и други изключения).
Купето е подсилено от Лотус,окачването също е от Лотус.Двигателят е базиран на 3-литровия опелски блок (C30xx късоходови мотори) но е най-вероятно с удължен ход на буталото за да стигне до 3.6 литра,и доколкото съм чел блокът е подсилен.Двигателят на Лотуса спазва опелска номерация (C36GET).Шперът не е опелски,а е от Холдън (GM Австралия).
Кой както иска да го приема,но за времето си е бил уникален автомобил....
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
немо написа:но за времето си ...
и не само


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Комбина
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: W164/453
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
Приятно изненадан съм колко културна дискусия се получава. Чета обективни мнения на колеги с БМВ'та което ме радва.
Истината е, че тази тенденция не е само при Опел, а при почти всички масови марки. Проблема идва от изискванията за екология и многото килограми заради повечето екстри, пространство и системи за сигурност.
По-старите и по-новите Опели вървят точно толкова колкото им съответстват конските сили/ въртящ момент на килограмите. Истината е, че бяха изключително здрави и евтини за поддръжка. Дори в момента за Астра Ф GSI C20NE съм взимал две торби с части за 100лв. А тя със свойте 115 мижави коня изненадва шофьорите на много "модерни" бързи пластмасови тоалетни които се чудят защо не могат да изпреварят един 20 годишен кошер
Истината е, че тази тенденция не е само при Опел, а при почти всички масови марки. Проблема идва от изискванията за екология и многото килограми заради повечето екстри, пространство и системи за сигурност.
По-старите и по-новите Опели вървят точно толкова колкото им съответстват конските сили/ въртящ момент на килограмите. Истината е, че бяха изключително здрави и евтини за поддръжка. Дори в момента за Астра Ф GSI C20NE съм взимал две торби с части за 100лв. А тя със свойте 115 мижави коня изненадва шофьорите на много "модерни" бързи пластмасови тоалетни които се чудят защо не могат да изпреварят един 20 годишен кошер

- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
Мой приятел опелджия,ми разказа за тема в тяхния форум породена от тази тема.Влязох и специялно си направих регистрацийка както си е реда,че ми стана интересно какво толкова са ни обсъждали.На следващата вечер се опитах да вляза отново да видя някакво развитие дали има и греда...Изтрили са ми акаунта,защото видиш ли не съм написал какъв точно Опел карам
Това смятай е цензура преди въобще да пиша нещо там,пък смятай ако тръгна нещо да дискутирам или загатна че имам БМВ
Имам регистраций в доста подобни общтности,но такъв утрепан като opelclub.bg никога не съм срещал
Иначе по темата,за мен единствените истински Опели са ГСИ-тата и старите бангий-Сенатор,Монца,Манта и прозвидните им.Баща ми имаше преди доста години Рекорд Е от последните преди Омегата.Помня че си беше яко магаре,само кафявата чума не му прости...
Миналата седмица се видяхме с един приятел който си беше от едно време фен на Кадет ГСИ.Такава радост беше че виждаме Кадет ГСИ в такова състояние,че заебахме БМВ-тата и се скупчихме върху капката






Иначе по темата,за мен единствените истински Опели са ГСИ-тата и старите бангий-Сенатор,Монца,Манта и прозвидните им.Баща ми имаше преди доста години Рекорд Е от последните преди Омегата.Помня че си беше яко магаре,само кафявата чума не му прости...
Миналата седмица се видяхме с един приятел който си беше от едно време фен на Кадет ГСИ.Такава радост беше че виждаме Кадет ГСИ в такова състояние,че заебахме БМВ-тата и се скупчихме върху капката






- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
Аз пък се чудя защо изобщо си правиш труда да се регваш в такъв форум за да им четеш нещата, които ще пишат.
Примерно аз имам Опел Зафира и го карам доста, ама да се занимавам с глупости за да убеждавам някой в нещо или да чета мислите му, които се очаква да са далеч от моите...няма да стане.
Опел си е Опел и винаги ще значи Опел. Което не е непременно лошо. Аз също харесвам тия коли, ама са съвсем различни от това, което обичам.
Примерно аз имам Опел Зафира и го карам доста, ама да се занимавам с глупости за да убеждавам някой в нещо или да чета мислите му, които се очаква да са далеч от моите...няма да стане.
Опел си е Опел и винаги ще значи Опел. Което не е непременно лошо. Аз също харесвам тия коли, ама са съвсем различни от това, което обичам.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
BENZINO VN написа:Мой приятел опелджия,ми разказа за тема в тяхния форум породена от тази тема.Влязох и специялно си направих регистрацийка както си е реда,че ми стана интересно какво толкова са ни обсъждали.На следващата вечер се опитах да вляза отново да видя някакво развитие дали има и греда...Изтрили са ми акаунта,защото видиш ли не съм написал какъв точно Опел карамТова смятай е цензура преди въобще да пиша нещо там,пък смятай ако тръгна нещо да дискутирам или загатна че имам БМВ
I. Общи Правила
6. Задължително е попълването на Задължителните полета в Профила на Потребителя. Информацията трябва да бъде актуална, точна, и съобразена с указания Шаблон.
Чукнали са те по тая точка от правилата

Никой няма да ти прави цензура,щото имаш БМВ,цензурата на даден потребител се предизвиква от действията на самия потребител


Въобще как можеш да си помислиш,че някой ще ти прави цензура заради притежаването или непритежаването на купчина желязо с определена емблема??
Ми събирайте съчки за кладите тогава....ебаси....
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
Старите Опели (всичките сте ги спомененали нагоре) бяха и са големи коли.
Вървят, здрави, евтина подръжка, само да не беше ръждата.
Аз много пъти съм го казвал и си е мое мнение, което се отнася за тези стари Опели - Опел е истинската народна кола.
С радост бих прибрал един в перфектен вид в гаража си, бил той Кадет, Манта, Монца, Омегата която споменахте, Аскона..
Все пак както каза някой нагоре "харесвам тези коли, но не са това което обичам".
ОПЦ-тата също не са много бавни (справка на Георги Пенчев детевоза
) "малко" по-скъпи за подръжка и ремонт са, както и "малко по-сложни"
Вървят, здрави, евтина подръжка, само да не беше ръждата.
Аз много пъти съм го казвал и си е мое мнение, което се отнася за тези стари Опели - Опел е истинската народна кола.
С радост бих прибрал един в перфектен вид в гаража си, бил той Кадет, Манта, Монца, Омегата която споменахте, Аскона..
Все пак както каза някой нагоре "харесвам тези коли, но не са това което обичам".
ОПЦ-тата също не са много бавни (справка на Георги Пенчев детевоза


- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
Разбира се,че го попълних това поле,иначе нямаше да мога да се регистрирам-не помня точно какво беше,май нещо от сорта кара-вана Чайка(както ми е и в този форум).Но явно шаблона гласи,че трябва с пълна точност да напиша какво карам,сякаш е от огромно значение дали е кола,мотор или сенокосачка,като задължително да опиша и с какъв двигател е-да не е случайно с двигател от совалката Челинджър и да не разберат другите 
нищо лично към колегите опелджий...

нищо лично към колегите опелджий...


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
BENZINO VN написа:Разбира се,че го попълних това поле,иначе нямаше да мога да се регистрирам-не помня точно какво беше,май нещо от сорта кара-вана Чайка(както ми е и в този форум).Но явно шаблона гласи,че трябва с пълна точност да напиша какво карам,сякаш е от огромно значение дали е кола,мотор или сенокосачка,като задължително да опиша и с какъв двигател е-да не е случайно с двигател от совалката Челинджър и да не разберат другите
нищо лично към колегите опелджий...
Там сигурно броя на постовете не е важен... важен е броя на китосванията и наварките по веждите, праговете и гърловината на резервоара



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Valio23
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 7.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Скъпо Е30 Кабрио
Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!
Моята Астра е 1,7 турбо дизел 130 к.с. и мисля, че за параметрите на мотора върви доста
Проблема, както споменаха колеги в предишни мнения идва от високата маса на купето, което за мен не е проблем, защото дава сигурност и комфорт. И да не забравяме, че в днешно време минаваш 300 м от вкъщи и си у задръстването.
Преди няколко дни си говорих със собственик на същата като моята, само че с 1,6 турбо-бензин 180 к.с. и каза, че върви много ама от София до Бургас му изхарчила цял р-р
Просто в днешно време са малко хората, които могат да си позволят 12-15 л бензин на 100 км за среден клас автомобил.
П.П. Огромен недостатък при дизеловия опел си остава прословутата турбо-дупка

Проблема, както споменаха колеги в предишни мнения идва от високата маса на купето, което за мен не е проблем, защото дава сигурност и комфорт. И да не забравяме, че в днешно време минаваш 300 м от вкъщи и си у задръстването.
Преди няколко дни си говорих със собственик на същата като моята, само че с 1,6 турбо-бензин 180 к.с. и каза, че върви много ама от София до Бургас му изхарчила цял р-р

П.П. Огромен недостатък при дизеловия опел си остава прословутата турбо-дупка

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани