С какъв филтър карате?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

С какъв филтър карате?

Спортен панелен (марков)
30
16%
Спортен панелен (измислен)
0
Няма гласували
Спортен конусен (марков)
16
9%
Спортен конусен (измислен)
11
6%
Обикновен
128
69%
 
Общо гласове : 185
младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от DLVasilev » 14 Дек 2013, 21:51

изключвател написа:Минал съм вече над 70000км. с 2 бр. панелни K&N филтри на V8 и нямам никакви грижи!!!Не знам колко свеж въздух минава през хартиените филтри,като той едвам минава!!! :mhihi: Файда има и в ниските и в средите и във високите,колата е по рязка и диша много по лесно!!!Наскоро я пробвах с хартиените филтри и разликата си е достатъчно голяма,все едно астматик да спринтира по баир при +55 градуса!!!Естествено,че ако ги напоите много със защитното олио и не ги подсушите със салфетка,ще прецакате дебитомерите!!!
Карайте си с дебелите хартий и си мислете,че няма разлика,аз ще се мъча с K&N завинаги!!! :banghead:

Ти се изкара по-умен от тия дето са създали колата и от тоя дето е открил топлата вода :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 14.06.2006
Местоположение: ЛУНАТА
Кара: М5 Е39-да лети с 300км/ч
Мечтае да кара: на магистралата Ниш-Белград!!!

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от изключвател » 14 Дек 2013, 22:05

То понеже няма разлика,те затова всички бегачки по всички видове шампионати и състезания ги карат със спортни филтри,ама те явно са по глупави!!!
Хубавата кола, която не върви, е като хубавата жена, която не прави секс!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от GecataBMW-E46 » 14 Дек 2013, 22:12

изключвател написа:То понеже няма разлика,те затова всички бегачки по всички видове шампионати и състезания ги карат със спортни филтри,ама те явно са по глупави!!!

Ти май не правиш разлика между спортен автомобил,и сток кола за всекидневно каране.При състезателните автомобили малко да бутнат от тегло или да качат мощността с 1-2 коня е от голямо значение на пистата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от DLVasilev » 14 Дек 2013, 22:20

GecataBMW-E46 написа:
изключвател написа:То понеже няма разлика,те затова всички бегачки по всички видове шампионати и състезания ги карат със спортни филтри,ама те явно са по глупави!!!

Ти май не правиш разлика между спортен автомобил,и сток кола за всекидневно каране.При състезателните автомобили малко да бутнат от тегло или да качат мощността с 1-2 коня е от голямо значение на пистата.

Спортния филтър-юмрук в лицето на капиталистическите производители на оригинални авточасти :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от steeN » 14 Дек 2013, 22:23

За големи двигатели може и да има повече разлика... нали на всички е един размера.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 14.06.2006
Местоположение: ЛУНАТА
Кара: М5 Е39-да лети с 300км/ч
Мечтае да кара: на магистралата Ниш-Белград!!!

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от изключвател » 14 Дек 2013, 22:32

С K&N карам също и м50б20 и на него пак има разлика макар и малка и в крайна сметка никого не задължавам с мнението си,защото аз вярвам единствено на очите си и на замерените отсечки!!!Така,че всеки да кара с каквото иска,щом така му се струва,че е по добре!!! :yes:
Хубавата кола, която не върви, е като хубавата жена, която не прави секс!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от Борис_Малинов » 14 Дек 2013, 22:52

За малък период от време бях с някакъв измислен спортен на м3-кайта. Един ден се постарах да покарам "нежно", но каквото и да правех разхода не падна по 16лтр. на 100км. След връщането на оригиналния си, с все багажа разхода неочаквано падна под 13лтр. със същия стил на управление. За разликата във вървенето, ми най-добре си наема без никакъв филтър. :mhihi: . Ако ви е толкова за звук поне при е36 се докарва много лесно с леко модване и олекотяване :mhihi: кутията на филтъра.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Някъде из Европа ,но не и във БГ!
Пол: Мъж
Кара: вече мечтата си !
Мечтае да кара: Dodge Charger R/T 1969
Детайли за колата: R/T HEMI + ///M3+ ///Alpina

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от ///M Rider » 14 Дек 2013, 23:16

K&N Панелен на М43В18 ! Имам и един K&N конусовиден за S52B32 ,ама за това една тема по натам спецялно за маторя ! ! Нека ми е зле със тея K&N -и ! Както написа Вичо ..... Най-яката емотикона със шапка ------- > :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека одбий в дясно и се наслади на хулигана!
Изображение Изображение "Drat! And Double Drat!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от Dirty M5 driveR » 14 Дек 2013, 23:18

Никаква разлика в разхода и при двете коли, които карах с K&N. :dunno: За илиенски филтри не знам. То неслучайно марковите са бая пари, а за пазарските наистина е вярно, че "спират само камъни и по-големите врабчета". Вие го изкарахте, че тия двигатели трябва да дишат едва ли не лабораторно-стерилен въздух :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от In_Memoriam » 14 Дек 2013, 23:55

DLVasilev написа:
изключвател написа:Минал съм вече над 70000км. с 2 бр. панелни K&N филтри на V8 и нямам никакви грижи!!!Не знам колко свеж въздух минава през хартиените филтри,като той едвам минава!!! :mhihi: Файда има и в ниските и в средите и във високите,колата е по рязка и диша много по лесно!!!Наскоро я пробвах с хартиените филтри и разликата си е достатъчно голяма,все едно астматик да спринтира по баир при +55 градуса!!!Естествено,че ако ги напоите много със защитното олио и не ги подсушите със салфетка,ще прецакате дебитомерите!!!
Карайте си с дебелите хартий и си мислете,че няма разлика,аз ще се мъча с K&N завинаги!!! :banghead:

Ти се изкара по-умен от тия дето са създали колата и от тоя дето е открил топлата вода :mhihi:


Не че искам да ви разбивам мечтите, но при проектирането на един автомобил той е скопен по различни начини, поради разнообразни причини. Но мислете си, че ОЕМ е най-доброто, няма лошо :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от Kambe » 14 Дек 2013, 23:59

обикновен от 8 кинта :lalala:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от DLVasilev » 15 Дек 2013, 0:11

In_Memoriam написа:
DLVasilev написа:
изключвател написа:Минал съм вече над 70000км. с 2 бр. панелни K&N филтри на V8 и нямам никакви грижи!!!Не знам колко свеж въздух минава през хартиените филтри,като той едвам минава!!! :mhihi: Файда има и в ниските и в средите и във високите,колата е по рязка и диша много по лесно!!!Наскоро я пробвах с хартиените филтри и разликата си е достатъчно голяма,все едно астматик да спринтира по баир при +55 градуса!!!Естествено,че ако ги напоите много със защитното олио и не ги подсушите със салфетка,ще прецакате дебитомерите!!!
Карайте си с дебелите хартий и си мислете,че няма разлика,аз ще се мъча с K&N завинаги!!! :banghead:

Ти се изкара по-умен от тия дето са създали колата и от тоя дето е открил топлата вода :mhihi:


Не че искам да ви разбивам мечтите, но при проектирането на един автомобил той е скопен по различни начини, поради разнообразни причини. Но мислете си, че ОЕМ е най-доброто, няма лошо :bchug:

Щом работи и не създава проблеми значи това е ;) Не съм тръгнал да карам като за последно, та да има някакво значение. Колата ми не е за дрифтове драфтове драгове и стругове така че и с цимент да е пълна филтърната кутия все ми е тая, а и без това си върви прилично, защо да я пипам ;)
Изображение
ATR-42/72

серсемин
Аватар
Мнения: 716
Регистриран на: 25.03.2005
Местоположение: Пловдив, Брани поле
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 340xi

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от ^Joreto » 15 Дек 2013, 0:15

Модифицирано М50В25 карам със хартиения оригинален филтър в оригиналната филтърна кутия без фунията ;) Сменям го на не повече от 2000/3000км ;) Колата е тиха и върви прилично :) Няма ядове!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от Radoslav318i » 15 Дек 2013, 2:19

Модифицирано м50 без ванос :paranoid: .. карам го сега по хладното със к§н...+2 всмукателни вала и дросел от м52. Разликата във високите е доста осезаема :mhihi: Лятото си връщам кутията :yes: :driving:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от acho.rs » 15 Дек 2013, 15:00

Карам без филтър за по-добър приток на вихрени потоци въздух :mhihi: 30 коня отгоре качва , щото с филтЕр се спира въздуха и чудовищния мотор не може да диша :paranoid:

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook