Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
larbi написа:BMW Power ACM написа: Фетел беше с 3 класи пилот над Уебър
10 милиона класи
bmw maniqk ivo bmw написа:Късмета е част от спорта, и за да успееш трябва и късмет да имаш.
А това за трите класи е егати вица![]()
може да е по-добър ама чак три класи.
Щом казвате, може и аз само така да ми се привиждат нещата. Фактите обаче са, че дори когато от Ред Бул се мъчиха да лансират Уебър в началото(само те си знаеха защо)и дори даваха нареждания от бокса Фетел да не изпреварва Уебър за да нямало рискове, Швабата пак си го пукаше като тъпан където го хване. За мен правилното беше да се обясни на Уебър още преди всяко състезание ако случайно види Фетел в огледалата, просто да се дръпне за да не му пречи, понеже Германеца беше тъкмо с 3 класи над него и буквално на всеки завой щеше да го прескочи докато Уебър не му даваше път. Австралиеца винаги си е бил пилот тип турист и много далеч от истински такъв. Ако не бе така, то Ред Бул щяха да печелят с рекордна преднина титлата при конструкторите всяка година(досега)минимум 3 кръга преди края на шампионата.
А за късмета...част от спорта е, но днес е с едни, а утре с други и никой не може да ме убеди, че Фетел спечели тези титли с късмет. Може би в една единствена година имаше късмет, но той си го преследваше като правеше страхотни изпреварвания, не слушаше отборните нареждания да не изпреварва Уебър и въпреки това си стана шампион, просто защото беше ТРИ КЛАСИ пилот над Уебър туриста.
Хайде сега кажете, че Хамилтън и той е по-малко пилот от Бътън и ще ви призная.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Наистина беше много безинтересно . Уж трябваше да е с повече изпреварвания , а те по едно време караха 4-5 коли една зад друга и така 15 обиколки без атаки . Подвижни крила , кинетични модули и не знам какво още им сложили и те на половината не им работят коректно . Ако нямаше кола за сигурност някой можеше и да не завърши , сигурно и не са карали на 100% по-голямата част от състезанието . Преди 10-15 години имаше истински състезания , със много различни стратегии , които преди последното зареждане с гориво не бяха изобщо ясни . Да им дадат шаси , двигател и това е , да видим кой е истински карач . Очаквам скоро някое пъпчиво японче с клавиатура и джойстик да седне в болида и да ги бие ( ако ме разбирате ) .
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Те на 100% не карат от години насам.
А Рикардо изгоря
http://www.news.com.au/sport/motorsport ... 6856108983
А Рикардо изгоря

http://www.news.com.au/sport/motorsport ... 6856108983
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Преди 10-15 тъкмо почна хегамонията на Шумахер и имаше всичко друго, но не и интрига. Преди тези 15 години беше друго наистина. През всичките години на 90-те Формулата беше уникално нещо с голяма интрига(освен сезон 95-та когато Шумахер с Бенетон Рено не даде шанс на никой)и винаги имаше интересни маневри и т.н.
Сега масово карат всякакви пилоти подвластни изцяло на техниката, без грам сърце вътре и цяло състезание се возят с изключение на 3-4 пилота.
Сега масово карат всякакви пилоти подвластни изцяло на техниката, без грам сърце вътре и цяло състезание се возят с изключение на 3-4 пилота.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
bum_bum написа:Те на 100% не карат от години насам.
А Рикардо изгоря![]()
http://www.news.com.au/sport/motorsport ... 6856108983
Баси глупостите мисля си , че със зор ще накрат хората да не гледат повече Ф1. С тея "нови" правила само ще зачестят ситуациите , в които след дадена кола са насъбрани 3-4 автомобила и никой не може да изпревари никой , евентуално до някое спиране за гуми и след това пак така

По новите правила освен максималното количество от 100 кг, което има всеки болид за завършване на дистанцията в състезание, количеството впръсквано гориво в цилиндрите също е лимитирано до 100 кг/ч. Тази рестрикция е свързана пряко с мощността на двигателите, а не толкова до разхода, както е при другата.
Глупости глупости глупости ....

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Наистина прекаляват, ограничения, икономии... след някоя година ще са и трицилиндрови може би. А догодина току виж им сложат катализатори и ограничения на скоростта на правите. 

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Абе преди 15 години може и да са имали "сърца" и е вярно, че отдавна не карат на 100%, ама не са виновни пилотите. Те пилотите каквито са били преди 15-20г. такива са и сега. Просто ограниченията в момента са адски нескопосани и тъпи. Ограничено гориво до милиграма, ограничена мощност до конската сила, ограничени това, ограничено онова. Е, че то 99.99% от болидите, като са еднакви как да видиш каквато и да е интрига. Тръгнеш ли първи, финишираш първи, по простата причина, че няма кой да те стигне. И тва не им хареса сложиха тъпите галоши на пирели и задължителен брой боксове. И накрая кво се оказа. Вместо да натискат, като за последно на пилотите им се крещи look after tires, slow down, you don't have enough fuel и т.н. Скоростната пази, двигателя пази, тва пази, онова пази. И в крайна сметка печели този с по-добра "стратегия" за смяната на гумите и/или по-добрата кола, не по-добрия пилот. Сега към целия буламач и добавиха и кекави двигатели та картинката да стане пълна карикатура. Въобще, като гледам как започва сезона се очертава да е най-идиотския такъв евър.

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Ами така си е, това с гумите доста тъп ход. Уж искаха да нямал никой предимство от тях, а сега надпреварата е кой ще запази най-добре гумите. Едно време си пердашеха с яките сликове и имаше, тук-там имаше значение дали ще са твърди или по-меки, но пак си държаха. После вкараха прословутите канали за да паднела скоростта, а то излезе, че просто намалиха сцеплението по завоите и от там вероятността да излизат повече колите от пистата. Вместо да направят зони за сигурност от асфалт като излиза някоя кола, поне да може да спира по-лесно, вместо да се плъзга по чакъла и да подскача напред, а като затъне леко и отпада направо вместо да тръгне. То се беше прокраднала тази идея за зони за сигурност от асфалт, ама нещо не срещна особено одобрение от официалните лица имащи глас.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Не срещна одобрение, щото асфалтовите били по-опасни от тези с чакъл. Един вид на асфалта ще се сурка, ако излезе, а на чакъла ще убие скороста затъвайки. Аман от сигурност. Толко, като искат да им е безопасно да карат само на симулатори баси. Все едно Маса не се размина на косъм от смъртта преди няколко години. Май не са гледали Final Destination и не са осъзнали, че като ти е писано да се удавиш не можеш да се обесиш.

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Единственият плюс за сега който аз виждам от промените в правилата е повишеният въртящ момент. Както се видя и днес за доста от пилотите има само газ до долу или да не се дава газ (както беше преди). Сега една идея повече ще внимават колко точно газ дават.
Но и аз съм на мнение че може да не се получи това което се искаше... Колите не може да са 550-600 коня за Формула 1... Днес не видях никъде да показват скорост на болидите на правите, защото май щяха да са смешни... И накрая ще се окаже че ако вземат сток мотора от Форд Мустанг GT500 с чип и го плеснат във формулата ще стане много по интересно със 800 нютона и 750 коня с червена линия 7000 оборота... Тогава ще има значение кой кара и как точно кара...
Но и аз съм на мнение че може да не се получи това което се искаше... Колите не може да са 550-600 коня за Формула 1... Днес не видях никъде да показват скорост на болидите на правите, защото май щяха да са смешни... И накрая ще се окаже че ако вземат сток мотора от Форд Мустанг GT500 с чип и го плеснат във формулата ще стане много по интересно със 800 нютона и 750 коня с червена линия 7000 оборота... Тогава ще има значение кой кара и как точно кара...




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Някой видя ли позлата от тея всички хибридни модули дето "уж" давали 200 коня + и до 50км/ч скорост на правите , че аз нещо не успях.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
don_gori написа:Някой видя ли позлата от тея всички хибридни модули дето "уж" давали 200 коня + и до 50км/ч скорост на правите , че аз нещо не успях.
Разликата във времената между миналата и тази година е 2 сек, като се вземе впредвит че аерото е по-смотано, колата е по-тежка, мислиш ли че тези неща ги няма ? и че ползата не е само "уж".
Всички искате пилотите да имат повече влияние над класирането, а не колата да определя всичко? Еми с повечето торк, и всичките нови технологии пилотите и техните качества ще изпъкват най-много за последните 10, да не кажа 15 години.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
По новите правила освен максималното количество от 100 кг, което има всеки болид за завършване на дистанцията в състезание, количеството впръсквано гориво в цилиндрите също е лимитирано до 100 кг/ч. Тази рестрикция е свързана пряко с мощността на двигателите, а не толкова до разхода, както е при другата.
Е това е пълна глупост- или някой не е разбрал правилно като го е писал, или е който е писал правилата е идиот... Имаш 100 кила дето трябва да ти стигнат за над час и половина (грубо около 60-65кг. на час)- на кой му дреме колко гориво влиза в цилиндъра, като свърши бензина просто не финишираш... 100кг./ч разход ще рече (грубо казано) да направиш 2-та смяна на гуми, да врътнеш 5-7-10 обиколки и да свърши бензина- раздавай всичката газ на максимално агресивна настройка ако ти стиска

don_gori написа:Някой видя ли позлата от тея всички хибридни модули дето "уж" давали 200 коня + и до 50км/ч скорост на правите , че аз нещо не успях.
Ти видя ли колко обиколки Алонсо дори и с ДРС не можеше да атакува Хулкенберг- каква ти атака, той едва го настигаше на правата. Да не мислиш, че на ФорсИндия-та мотора дава 100 коня повече от Ферари-то

А и кой го изтърси това за +50км/ч на правите- няма как да стане болид от Ф1 да вдигне 370км/ч на тея писти. На някой овал в Щатите, или пък на Нардо, що не и на тест трасето на VW- щом има места където road legal автомобили подминават 350км/ч там и болид от Ф1 може да стигне луди скорости. Евентуално. В момента хибрида е това което се очаква- покрива липсата на мощност и дава икономия.
Аз полза видях от хибрида в квалификациите- толкова дрифтове от Ф1 не бях виждал

- Flash
- Автоморгаджията
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Дисквалифицираха Даниел Рикардо
Пилотът на Ред Бул загуби второто си място в Гран При на Австралия

Радостта от страхотния старт на сезона на новия пилот на Ред Бул - Даниел Рикардо бе попарена, след като той бе дисквалифициран в Гран При на Австралия.
Австралиецът зарадва местните фенове с изненадващото си второ място. След надпреварата обаче се оказа, че консумацията на гориво на болида му не е отговаряла на правилника и съответно резултатът му бе анулиран.
"По време на състезанието колата с номер 3 надвиши постоянно максималната консумация на гориво от 100 кг/час", обясни техническият делегат Джо Бауер, който предаде случая към стюардите.
Така те нямаха друг избор, освен да изключат Рикардо от официалните резултати.
Така новакът във Формула 1 Кевин Магнусен с Макларън се изкачи едно място нагоре и вече е втори, докато другият пилот на тима Дженсън Бътън е трети.
О С Р А Х А С Е ! ! ! 
Пилотът на Ред Бул загуби второто си място в Гран При на Австралия

Радостта от страхотния старт на сезона на новия пилот на Ред Бул - Даниел Рикардо бе попарена, след като той бе дисквалифициран в Гран При на Австралия.
Австралиецът зарадва местните фенове с изненадващото си второ място. След надпреварата обаче се оказа, че консумацията на гориво на болида му не е отговаряла на правилника и съответно резултатът му бе анулиран.
"По време на състезанието колата с номер 3 надвиши постоянно максималната консумация на гориво от 100 кг/час", обясни техническият делегат Джо Бауер, който предаде случая към стюардите.
Така те нямаха друг избор, освен да изключат Рикардо от официалните резултати.
Така новакът във Формула 1 Кевин Магнусен с Макларън се изкачи едно място нагоре и вече е втори, докато другият пилот на тима Дженсън Бътън е трети.













http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
don_gori написа:Някой видя ли позлата от тея всички хибридни модули дето "уж" давали 200 коня + и до 50км/ч скорост на правите , че аз нещо не успях.
Полза не знам, но Фетел видя какво е липсата им

Flash написа:...
Колега, чети цялата тема. Това го има на предната страница.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани