LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Модератор: Общи модератори
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Утре ще направя клип 

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
@Spit-Fire - Влезнала е вода в газовия комп. и е прецакала емулаторите на бенз. инжектори. Незабавно ходи да ти видят газовия комп., че тая вода ще разяде пистите и комп. ще е за боклука.
@rhase - По-високите нива на шум от дюзите означава, че гумения пръстен в горната щаст на буталцето(стержина) се е износило, и в горно положение удря метал в метал. Ако продължиш да караш така ще се износи и металната гилза в която се движи буталото и после ще изяжда много бързо новите бутала. Можеш да си смениш само О-пръстените. Купуваш ги от Хубата(например), като искаш да ти дадат от най-устоичивия материал, (някви стотинки) и забравяш вече за смяната им.
@rhase - По-високите нива на шум от дюзите означава, че гумения пръстен в горната щаст на буталцето(стержина) се е износило, и в горно положение удря метал в метал. Ако продължиш да караш така ще се износи и металната гилза в която се движи буталото и после ще изяжда много бързо новите бутала. Можеш да си смениш само О-пръстените. Купуваш ги от Хубата(например), като искаш да ти дадат от най-устоичивия материал, (някви стотинки) и забравяш вече за смяната им.
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
kener написа:@Spit-Fire - Влезнала е вода в газовия комп. и е прецакала емулаторите на бенз. инжектори. Незабавно ходи да ти видят газовия комп., че тая вода ще разяде пистите и комп. ще е за боклука.
@rhase - По-високите нива на шум от дюзите означава, че гумения пръстен в горната щаст на буталцето(стержина) се е износило, и в горно положение удря метал в метал. Ако продължиш да караш така ще се износи и металната гилза в която се движи буталото и после ще изяжда много бързо новите бутала. Можеш да си смениш само О-пръстените. Купуваш ги от Хубата(например), като искаш да ти дадат от най-устоичивия материал, (някви стотинки) и забравяш вече за смяната им.

И аз така си помислих, че нещо подобно е станало. Моите май са си за смяна, че нещо се мори след 5500рпм, но може да ги оправя и да направя настройка, та след това да мисля за други.
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Имам следния въпрос.
Имам задната част на газова система (LPG) ... преди колата имаше обикновена газова уредба.
Сега искам да сложа инжекцион. Мотора в момента е М42
НО
В недалечно бъдеще двигателя трябва да порасне на М50 ... понапомпан...
Препоръчайте ми изпарител, компютър и дюзи (т.е. всичко отпред) който да има достатъчен запас за бъдещия двигател (предполагаема мощност малко над 200к.с.) и преминаването от 4 към 6 цилиндъра да е свързано с минимално преправяне (може още от сега да се сложат 6 дюзи които само 4 да работят) ... и така
Гледам тия полските Меджик изпарите има не-лоши отзиви за тях, но си нямам никаква идея за компютрите на Г.И.
Благодаря
Имам задната част на газова система (LPG) ... преди колата имаше обикновена газова уредба.
Сега искам да сложа инжекцион. Мотора в момента е М42
НО
В недалечно бъдеще двигателя трябва да порасне на М50 ... понапомпан...
Препоръчайте ми изпарител, компютър и дюзи (т.е. всичко отпред) който да има достатъчен запас за бъдещия двигател (предполагаема мощност малко над 200к.с.) и преминаването от 4 към 6 цилиндъра да е свързано с минимално преправяне (може още от сега да се сложат 6 дюзи които само 4 да работят) ... и така
Гледам тия полските Меджик изпарите има не-лоши отзиви за тях, но си нямам никаква идея за компютрите на Г.И.
Благодаря
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Да попитам колегите на колко време сменят маркучите за антифриза от и към изпарителя,както и тези на газта?



- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Колеги моя проблем се реши - имаше запушен инжектор. Смениха му буталото, центроваха рейката, настройка и сега всичко спи. Е не всичко... ламбда сондата ми е забила на 5V 

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Spit-Fire написа:Колеги моя проблем се реши - имаше запушен инжектор. Смениха му буталото, центроваха рейката, настройка и сега всичко спи. Е не всичко... ламбда сондата ми е забила на 5V
Е пак добре че не си сменял цялата рейка с инжекторите.



- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Втора зима откакто е купен чисто нов пропан инжекцион Заволи Алисей и за втори път проблем зимата с тъпото постоянно гаснене при първо стартиране на мотора. Уж сменен клапан налягане на пропана и....зимата пак проблем. Няма да се свършат мъките.
Е няма отърване явно от това гаснене на пропан инжекциона Заволи-то при ниски темп. Честно казано омръзна ми да се занимавам.
Повече няма да погледна Заволи никога!
То и да има избор на поне два сервиза с опит върху Заволи пък то само един единствен във Варна окръг.
Всяка зима с един и същ проблем да се занимаваш...може да полудееш.
Следващият път Ловато!
Или само на бензин. Аман от прехвалени газови инжекциони.
Е няма отърване явно от това гаснене на пропан инжекциона Заволи-то при ниски темп. Честно казано омръзна ми да се занимавам.
Повече няма да погледна Заволи никога!

То и да има избор на поне два сервиза с опит върху Заволи пък то само един единствен във Варна окръг.
Всяка зима с един и същ проблем да се занимаваш...може да полудееш.
Следващият път Ловато!
Или само на бензин. Аман от прехвалени газови инжекциони.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Върти ми се идея, дали може да се направи при студена кола антифриза да се топли чрез ел. нагревател, който да взима ток от акумулатора. Някакъв начин по-бързо да загрява антифриза ?
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
блъскаш 4-5 прекъсвача и е загрял 

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
zzvvmm написа:Върти ми се идея, дали може да се направи при студена кола антифриза да се топли чрез ел. нагревател, който да взима ток от акумулатора. Някакъв начин по-бързо да загрява антифриза ?
Гледам някакви специалисти си палят директно на газ. Как става номера не знам, но ми е интересно

Не Мы такие, Жизнь такая
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Има таково животно аз съм взимал за мен и за приятели, представлява алуминиева тръба с завити в нея подгревни свещи 3 или 4. Трябва да знаеш че има доста голяма консумация на ток и трябват дебели кабели, аз бях с реле от ваг дизел за подгревни свещи което е с 2 тънки и 2 дебели крачета. Втора употреба върви по 30-40лв имат го почти всички дци, хди, френски и други комънрейли. На -24 за около 5 мин на пх в е30 м10 карбураторно на газ вътре беше чудо.
Всички пътища водят към НАДИН 

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
stefanoff написа:Гледам някакви специалисти си палят директно на газ. Как става номера не знам, но ми е интересно
С чайник

- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
stefanoff написа:Гледам някакви специалисти си палят директно на газ. Как става номера не знам, но ми е интересно
Е тези дето са си изключили напълно бензиновта помпа де. Няколко такива знам.
Мен ми е чудно какво правят като им свърши газта насред някоя безлюдна местност нощем?
Чудно ми е и как палят на пропан бутан на минус 10-минус 12? Каквито ще бъдат целия януари темп. тази зима на много места?
На минус 10 като замръзне изпарителя и е изкл. и елиминирана бенз.помпа - каква магия ще правят да стартират двигателя?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
На кола, различна от БМВ, с обикновина газова, за експеримент реших да пробвам на -15 дали ще запали на газ, и трябва да кажа, че запали доста леко, но не съм я тормозил а я оставих на празен ход, при което изпарителя не се и опита да замръзне.Вероятно ако я бях понастъпил щеше да обледени.
only rear wheel drive
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани