Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Модератор: Общи модератори
71 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Vra4anin написа:Витанов написа:Колега нещо да не бъркаме хондите с лади случайно?явно и моя познат приятел е силно фанатизиран щом вече амнайста година си юрка акордчето комби и не се оплаква, а масло колкото сложи, толкова вади, аз лично такова нещо не съм виждал до сега и тук всеки кара с 10/15х40 заради климата, а той си слага 5х40 и не го пипва!!!.. Обаче неговата не е от Враца и не и тропа рейката вече 13та година. Върви като бясна с 5 човека, претъпкано туле и багажник с рибарски такъми, седи залепена и гори по-малко от е30ката ми.. готина кола си е недей така. Може да не вози като е60ката и да няма 3250 екстри, но за разлика от нея хондето почти не напомня за себе си и не те дразни с проблеми.
Ми хондите са като ладите, по отношение на регулиране на клапаните (прави се на ръка)![]()
Невероятни ми е да повярвам, как акорд с к20/к24 не гори масло. Това сигурно ще е първия такъв. При положение, че тия мотори имат конструктивна простотия с една цедка, която с течение на времето се запушва/заталачва от смрад и нагар, спира потока на маслена магистрала, от което следва горе в главата разпределителните валове да не се "къпят" в масло и почват да се износват... Затова моргаджиите не могат да смогнат да продават валове за такива акорди и crv-та.
Като спомена рейка - я го питай твоя познат колко пъти е правил не рейката (макар, че самите рейки трудно изкарвят без рециклиране 200000км), а армирания маркуч който е за маслото за рейката. Като ти каже "не съм го сменявал/рециклирал" ти гарантирам че лъжеНо все тая - да си го кара със здраве.
![]()
Ps: това, че някой не се оплаква не значи, че няма за какво да се оплаква,т.е.твоя приятел каращ 13 години акорд не значи, че никога нищо не е правил или че няма за правене. Това не е обективно и показателно за една кола и нейната здравина/качество/дали е проектирана и произведена кадърна (дали пипаш или не пипаш по нея и дали се оплакваш или не се оплакваш от нея). Казвам ти го директно - всички тези акорди имат калпави задни спирачки. Не спират. Нито един! Всички такива акорди са със задно мулти линк окачване, където конструктивно на чертожната дъска има сбъркана една щанга, която кара колелата да се разкрачват и това не може дс се променина реглаж/на стенд, просто трябва да се прави побългаряване. За да смениш предните биалетки трябвс да разкачиш магарето отпред - това как ти звучи? На всички тскива акорди жабката на таблото е провисната и има фуга (между жабката и таблото) в която може да си вкараш оная работа. Всичко в интериора е гнусна долнопробна евтина твърда пластмаса - табло, кори на врати. Евтино закрепване с щипки, които клопат, скърцат... Имаш борд компютър (разход какъв правиш) и прибираеюне наногледалата с бутон чак при фейслифта (след 2006 година) само шоф. Стъкло е с функция ауто. Шумоизолация почти нулева, антикорозионна обработка също. Кое зсслужава внимание в тази кола, че да я предпочетанпред една е91 или е61 ? Нито е по-комфортна, нито по-динамична, нито по-здрава. За обслужване и правене не е по-евтина от бмв, повярвай ми. На дизеловия акорд съединител +демпферен маховик са между 1500 и 2000лв и се сменят на 150,макс. 200 000км (завиви какъв абдал е карал).
Нека го обясня по-просто - Имам познат, чиято опел астра е в състояние... как дагю го обясна. Например едно от нещата е парното (по-точно вентилатора), просто не работи, но на него не му пука и си кара в дъжд, в сняг с отворен джам с усмивка на лицеБуквално казано го боли х&уя има ли парно, няма ли. Веднъж му се откачи и почна да се влачи от едната страна по земята медната тръбичка за газовата уредба - с усмивка на лице то я вдигна и вмести да се притесни да не се е счупило нещо, да няма изтичане на газ, той от любопитство реши със запалката с която си пали цигари, на отксчения край на тръбата дс секне със запалката, да види аджеба остснала ли е газ в бутилката или всичката се е изпарила. За мое щастие и за негово тъга се оказа, че всичката газ сипена сутринта (за 20лв) се е изпарила
. Но този мой познат не се оплаква, все му е тая, щом колата върви значи е супер.
А аз например съм от хората, от коитоб му кипват лайната и ми идва да продам (или най-малкото започвам да я наричам на галено "пуст пустиняк") колата ако чуя паразитно скърцане от някоя кора/пластмаса в интериора.
Та питам аз, Ако ни гледаш отстрани (мен и моя познат) по вербални и невербални показатели и емоции които изпитваме докато караме колите си и като се появи съответно" нещо"с тази кола как реагираме ние, човек ще си каже, че оня (с неработещото парно и тръбичката за газта) е доволен от колата си и тя е перфектна, а аз съм нон стоп побъркан от проблеми с моя "пуст пустиняк". Но това което виждаш не е това което е. И най-малкоти различните хора са с различен праг на търпимост. За едни една 4 сатиметрова драскотина колата трябва да се пребоядиса, за други "липсваща задна броня" или смачкан калник съсбсчупен стоп не е особено голям проблем. Не мислиш ли?


I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
host написа:Витанов написа:Vra4anin написа:speedhokk написа:bioz написа:speedhokk написа:Аз бих казал Хонда Акорд 7ма генерация. Разглеждам от известно време и според мен АКО успееш да си намериш фейсов екземпляр(между 2005 и 2008ма) с 2.4 двигател спокойно може да го покараш 2-3 години и да го продадеш на същата цена. Не знам дали е защото вече Акорд не се продава в Европа, дали е защото са изключително здрави и собствениците им не искат да ги продават, но в България има точно 3-4 такива екземпляра, в autoscout24 и mobile.de има още 7-8, а и повечето са S-type и са над 15 000лв.
Лично за мен това е може би най-здравия седан от този клас, който можеш да си купиш от тези години и не са малко хората, които са минали над 60-70 000км без да пипнат нищо по колата, включително и по окачване.
Може би това отговаря на въпроса ти защо са такива цените. По-скоро хората не ги търсят ако имаше търсене щеше да има внос. Търгашите знаят най-добре.
Абе търсят ги, но с дизелов двигател. Иначе наистина са малцина хората, които биха дали толкова пари за такава кола, но повярвай ми излезе ли читав модел, ще се отнесе веднага! Просто в момента наличните 3-4 коли са гробове и затова си стоят, все пак хората които търсят такава кола я търсят по определени причини. Много ясно, че за тея пари много по-лесно се продава умряло е60, а6 4f или е-класа w211 в България, ама те хората които ги купуват за по 10к са едни други... индивиди къде после се чудят как да ги държат в движение и като се претрепят някъде им гледаме изтаванените коли с по 3-4 различни гуми.
Колега, искам само да кажа, че съм имал Акорд 7-а генерация (както и 4-а, 5-а и 6-а съм имал, карал съм и 8-а ),далеч не е толкова здрав и непретенциозен и добре направен автомобил. Това е един прехвален безличен, евтино направен автомобил с много недомислици чисто технически направени с цел добро програмирано остаряване/счупване. Старите акорди от 80-те и до средата на 90-те бяха наистина кучета, здрави и деянджии. 7-ата генерация е... прехвалена и надценена посредствена кола, останала и само славата от старите модели.
Само.... (да използвам по-мек епитет) тотален идиот би:
-би сравнил въобще акорд с бмв 5,мерц.Е класа, ауди а6 - тези коли никота не са били в една категория с акорд. Трите споменати немеца, техен конкурент е хонда леджънд/акура rl/rlx, акорда е по-нисък клас кола от типа на бмв 3/це класа/а4.
-би избрал/купил акорд 7 пред е60, w211, a6. Само тотален идиот би изтърсил (примерно) 13 бона за акорд 2005-2006 година, вместо примерно е60 или w211. Повярвай ми - имал съм и акорд 7 и е60 по едно и също време, няма база по която да се сравняват двете коли, няма как да си трезво мислещ, със здрави нерви, неизползващ опиати, наркотици и други забранени за свободно ползване без лекарско предписание медикаменти и да предпочетеш за една и съща сума (образно казано 13000лв) 2006-а година акорд пред например 2004-2005 година е60. Освен ако горните изисквания не са нарушени... тогава е напълно нормално и логично да си купиш 12 годишен акорд за 13000лв и да си вярваш, че хонда са дъ бест и избора ти е най-велик.
И ти го казвам, не защото съм дървен философ, хонда хейтър или прочее, а точно обратното - от 1995-а година досега са ми минали през ръцете десетки хонди и им знам и кътните зъби на тия коли. Хондите са хубави коли, едни добри продукти като цяло. Но при тях митовете и приказките от 1001 нощ, колко са невероятно добри, здрави и прекрасни коли са най-много! Хондаджиите като чешити и тесногръди коне с капаци (които освен да си хвалят магарето друго не могат) бият дори ония с алфите и още по-лудите - ония феновете на лада и москвич. От хондаджия може да чуеш колко невероятна е хондата и как по-добра кола от нея няма, но обективно няма да ти признае как през 500км долива масло на мотора, задни спирачки никога не е имал, фаровете светят като свещ за панахида, централно заключване почти винаги прави ядове и кормилната рейка клопа на умиране. Нали, той ще си замълчи за тези дребни подробности, но няма да ти спести информацията, че хонда са най-големия производител на двигатели с вътрешно горене, как аертон сена бил направил еди кво си, как витек двигателите са еди що си.... Информация за семкаджии и безделници кибици, която няма никакво съществени значение при избора на 10-14 годишен седан за 13 000лв (примерно).
Факт е, че държат цена (аз вече го казах). И ще ти кажа една от причинитв (може би най-важната) - защото хондите се купуват масово от хора, които вече са карали хонда. А ако досега не съм се изразил ясно, ще го кажа отново - хондаджията е чешит човек. Опак, странен, нетипичен. Идиот индивидуалист го наречи ако щеш. Не мислещ трезво, логично и обективно. Той си е наумил "хонда и нищо друго" и това. Е, както вече казах в предишните постове - пазара се саморегулира. Докато има такива купувачи, целеустремени към своя избор и няма сила на вселената, която да ги разубеди или поне накара да погледнат алтернативи (коли от други марки за същите пари), то коли като хондите (коли, които са за строго определена целева група клиенти), поне в европа така стоят нещата) ще държат такива високи цени. Т. Е. Докато има идиот каращ хонда, събрал 13000лв и си наумил, че иска да си купи по-нова кола (хонда естествено, друго е пошло да се гледа дори), то парите му ще бъдат взети. Не, не защото са много здрави и качествени коли, просто има кой да ги плаща на тези цени, това е. Има си целева група със специална порода клиенти.
Спекула градена и подсилвана с години.
Колега нещо да не бъркаме хондите с лади случайно?явно и моя познат приятел е силно фанатизиран щом вече амнайста година си юрка акордчето комби и не се оплаква, а масло колкото сложи, толкова вади, аз лично такова нещо не съм виждал до сега и[url]тук всеки кара с 10/15х40 заради климата, а той си слага 5х40 и не го пипва[/url]!!!.. Обаче неговата не е от Враца и не и тропа рейката вече 13та година. Върви като бясна с 5 човека, претъпкано туле и багажник с рибарски такъми, седи залепена и гори по-малко от е30ката ми.. готина кола си е недей така. Може да не вози като е60ката и да няма 3250 екстри, но за разлика от нея хондето почти не напомня за себе си и не те дразни с проблеми.
т.е. няма БМВ-та на нивото на Хонда ... знаех си ...
таман 300-хилядника дето го карам ще мога да го пусна "направи си селфи с м52 карано с 5в30"![]()
![]()
... за една Хонда може и да изкарам, че да се облажа ... истинска кола да си купя , безпроблемна 13г , комби
Има, ама са преди 2000ната, след това ми посочи едно БМВ дето ще изкара 300/400к. км. без да ти вземе душичката и да ти скъса нервичките.


I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Аз ще ти кажа, понеже помня. Един колега в под-форума за Е60 беше писал по памет някъде през 2013-та, че имат 535д от модела, купено ново. Мисля към 450 000 км. беше рециклирал турбо или нещо такова, не ми се търси и пита. Та колегата по памет беше от Бургас и каза, че няма кой знае какви ремонти по колата за толкова километри, а се караше тая кола.
Ще ти кажа и откъде идват вече тези митове, че не изкарват много километри БМВ-тата. Да вметна само, че в началото на хилядолетието това го слушах и за колите след 90-та година, как БМВ-тата се произвеждали до 90-та, та нищо ново под слънцето. Според мен нещата отиват малко на това гроздето е кисело(или поне има такъв малък процент от защитниците на тази теза)а в огромната си част идват от основните два проблема, а именно, че тези коли не са били поддържани или влизат в страната на доооооста километри в много от случаите става дума за съвкупност от тези две неща и тогава работата става страшна. Реве се по всякак форуми и коментари за БМВ как моделите не стават за нищо и т.н.
Как колега изчисли, че до 300-400 хил. колите след 200 ти вземат душата и нервите след като в България ПОВЕЧЕТО БМВ-та, които са над 3-4 годишни влизат тъкмо на тези километри?
В смисъл ти как го разбираш какво се е случило с тях? Или вярваш и ти в мита за 10 годишни 20-ки дизелаци, които са на 140 000 хил. и от БМВ са ги изчислили тъкмо след тези вълшебни за Българския пазар цифри да се чупят като луди?
Разберете, че в България се внасят ГРОБНИЦИТЕ на Европа, ГРОБНИЦИТЕ!!!Това в над 90%-та от случаите при търговците. Рядко се случва някой маниак да се хване и да иде да си купи кола от там, а в някои такива случаи пак може да стане объркване.
Та не ми ги пробутвайте тези митове вече защото нямате идея колко смешно звучат след като сме виждали коли на куп километри с много ремонти.
Преди бях слушал мита за екотеците на Опел как и колко горят масло и как не спират да се чупят.
Докато към днешна дата моята Зафира 1.6 екотек 2007-ма година не стана на малко повече от 1 000 000(да един милион)километра. Като гледам мисля да я карам до 1 750 000 и ще я спра после не за друго, ами законово няма да може да кара повече като стане на 15.
Как екотеците да изкарат километри като те купили екотек на над половин милион(със сигурност)и от място, на което са го поддържали със смяна на масло през няколко години и за 500 евро цялата кола?
Няма как да стане тая.
Ще ти кажа и откъде идват вече тези митове, че не изкарват много километри БМВ-тата. Да вметна само, че в началото на хилядолетието това го слушах и за колите след 90-та година, как БМВ-тата се произвеждали до 90-та, та нищо ново под слънцето. Според мен нещата отиват малко на това гроздето е кисело(или поне има такъв малък процент от защитниците на тази теза)а в огромната си част идват от основните два проблема, а именно, че тези коли не са били поддържани или влизат в страната на доооооста километри в много от случаите става дума за съвкупност от тези две неща и тогава работата става страшна. Реве се по всякак форуми и коментари за БМВ как моделите не стават за нищо и т.н.

Как колега изчисли, че до 300-400 хил. колите след 200 ти вземат душата и нервите след като в България ПОВЕЧЕТО БМВ-та, които са над 3-4 годишни влизат тъкмо на тези километри?



Та не ми ги пробутвайте тези митове вече защото нямате идея колко смешно звучат след като сме виждали коли на куп километри с много ремонти.
Преди бях слушал мита за екотеците на Опел как и колко горят масло и как не спират да се чупят.

Как екотеците да изкарат километри като те купили екотек на над половин милион(със сигурност)и от място, на което са го поддържали със смяна на масло през няколко години и за 500 евро цялата кола?

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Малко офф:
И аз покрай тия баварци си завъдих доста "приятели" майстори и продавачи на части втора ръка и нови, та нали виждам какви части и какъв оборот правят при положение, че БМВ при мен не е масова кола, дори напротив и модели като е36/е34/е39 почти няма, както също и нов внос понеже всичко е купувано ново... Няма такова БМВ след 2000г. дето да кара 450 000 км. и да не е дало дефекти, които за премиум марка / понеже плащаш премиум нали така все пак/ някак не вървят, щом една тъпа Хонда, Тойота, Мазда и т.н. жълти автомобилчета не напомнят за себе си / генерално говоря, щото всяка марка си има нейните издънки/ по 10 години и 100ци хиляди км. се чудя тия от бМВ как не ги хваща срам поне малко.
Някой казват, че 1цата е здрава, но пак с много условности като мотор, скорости, екстри, година и т.н. Да не ти споменавам за едно БМВ гс800 или 850 не помня точно 2010та модел човека ново си го взе от магазина и на втората седмица скъса веригата при каране само градско без цедки понеже нали се разработва още и след ползване на гогола за повече информация се оказа, че си било масов проблем и хората дори преди да се скъса си сменяли веригата понеже оригиналната Китайска от БМВ е направена от говнолин! И това на мотор над 15000 евро тогава, мотор дето уж трябва да те закара някъде по чукарите. 
И аз покрай тия баварци си завъдих доста "приятели" майстори и продавачи на части втора ръка и нови, та нали виждам какви части и какъв оборот правят при положение, че БМВ при мен не е масова кола, дори напротив и модели като е36/е34/е39 почти няма, както също и нов внос понеже всичко е купувано ново... Няма такова БМВ след 2000г. дето да кара 450 000 км. и да не е дало дефекти, които за премиум марка / понеже плащаш премиум нали така все пак/ някак не вървят, щом една тъпа Хонда, Тойота, Мазда и т.н. жълти автомобилчета не напомнят за себе си / генерално говоря, щото всяка марка си има нейните издънки/ по 10 години и 100ци хиляди км. се чудя тия от бМВ как не ги хваща срам поне малко.


I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Не знам защо като цяло се говори конкретно в тази тема за е60. Очевидно такива се намират за по 7-8000лв с малки проблеми, тепърва ще стават още по-масови, тъй че въобще не знам защо се коментира е60 в тема за бавно обезценяващи се модели. Плюс това когато се гледат най-евтините(особено в България), щото нека бъдем честни, не всеки се наема да обикаля по Европа и е достатъчно компетентен да си намери читава кола, шанса ТОВА - viewtopic.php?f=116&t=347269 да се случи е доста голям. Конкретно колегата е ентусиаст, много от нещата които е правил са подобрения, ама и бая ремонти си има. Та 450 000км без нищо сериозно може и да е реално, ама по-скоро е едно на милион.
- vixx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Абе вие като си купите един Тоблерон, защо си го купувате?
Щото ше го ядете 3 пъти по-дълго от шоколад "Кума Лиса", или защото е 10 пъти по-вкусен?
Не знам що очаквате "премиум" марките да произвеждат по-здрави автомобили, предвид че изобщо не им се налага - те продават съвсем друго нещо, не обещания за 2 милиона километра.
Щото ше го ядете 3 пъти по-дълго от шоколад "Кума Лиса", или защото е 10 пъти по-вкусен?
Не знам що очаквате "премиум" марките да произвеждат по-здрави автомобили, предвид че изобщо не им се налага - те продават съвсем друго нещо, не обещания за 2 милиона километра.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Иди го обясни на Пауло(или както се пише там)Коелю това.
Ако БМВ се чупи, не знам какво трябва да се каже за ХаЛуди. 


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
vixx написа:Абе вие като си купите един Тоблерон, защо си го купувате?
Не си усетил идеята на темата

Въпроса е като си купиш Тоблерон и го изядеш след това как се котира същия тоблерон на вторичния пазар макар вече да е загубил характерната си форма, сменил е аромата си драстично и е запазил само частично своя цвят.

Или иначе казано - как да не се чувствам минат?


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Като не си купуваш кола и ако все пак го направиш да не търсиш от това инвестиция. Купуваш си кола с ясната идея, че тя ще загуби цена или в най-добрия случай ще дадеш пари за поддръжка и експлоатация и после дори същите пари да и вземеш, пак си "вътре". Ако искаш инвестиция, пробвай с недвижими имоти.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Top Gun Maverick написа: Ако искаш инвестиция, пробвай с недвижими имоти.
То и тука мнения бол, но да де по-близо е до тва да не губиш пари


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
По темата
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &scopeId=C
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eyeCatcher

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &scopeId=C
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eyeCatcher


Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
71 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани