Защо в Германия може с 250?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Защо по Немските магистрали е разрешено с 250?

Имат хубави пътища
10
13%
Имат морал и дисциплина
22
29%
Имат високи глоби
1
1%
Автомобилните производители лобират
5
7%
Всички тези неща взети заедно
37
49%
 
Общо гласове : 75
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Nickelback » 21 Май 2018, 12:55

Аз бих отправил две предизвикателства към alx, понеже ми се видя, че някак наедро ги говори нещата :ok:
1. Да качи клип как при 160 навива на 90 градуса волана на най-най-пистовата си кола, която притежава или обикновено кара :) Или там до каквато скорост му стиска. Ей така да видим ние с талигите как се случват нещата :yes:
2. Да дойде и да покара по някои особено бабунести места по Хемус със същата тая бегачка-твърдак и да видим дали някой кораб S500 с меко окачване няма да го минава като спрЕл по завоите. Това от опит така, налЕ :ok:

Не се опитвам да се заяждам, ама да даваш спортисти за пример и да ги слагаш на стандартната пътната мрежа (еле пък ако е българската такава :mhihi:) е несериозно, много добре знаеш защо :yes:
Просто по дизайн нямат нищо общо и веднага проличават предимствата и недостатиците на едното или другото :yes:

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от steeN » 21 Май 2018, 13:37

@2bar написа:
steeN написа:Аз съм съгласен с Алекс. Дори М3 и М5 със стоково окачване е пълен кашкавал при такива скорости... 160-170 км/ч. Да не говорим 20ски и такива, които нямат поне М-техник нещо си... те се клатят като лодки.


айде, айде....кашкавали и т.н., човек като ви чете, остава с впечатлението, че всеки ден тествате различни коли, така ли е?

по тая логика само с ф1 трябва да може да се кара с +200 км/ч....

Малко повече дисциплина, по - солени глоби, тех. изправни коли и автмобилни лобита и нещата си вървят.


Не е нужно да е всеки ден :lol: Уличните коли все пак са настроени за комфорт. Всеки може да крузва със 170 по магистралата... ама като завали малко дъжд и да се чуди човек защо са пълни канафките редовно. След няколко случки, човек си избива илюзиите... аз за щастие съм си ги избил преди да се намеря в някоя канавка, но за много и тва не е достатъчно.

Това за С класата просто не е вярно. Все пак говорим за съвременни коли с независимо окачване... не с цял мост отзад, нито пък става въпрос за рали Акрополис :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Nickelback » 21 Май 2018, 13:43

Аз така и не разбрах кое с кое точно сравняваме и говоря от гледна точка на моя опит... Как да е... сигурно щото не съм си бил настроил бъмпа и рибаунда за бабуни в тоя ден...

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Binev_OuT » 21 Май 2018, 13:51

@2bar написа:
alekangg написа:
@2bar написа:
alekangg написа:
boris_dy написа:Не знам точната причина, но аз гласувах за всичките неща взети заедно. Очевадно хората имат правила и ги спазват!
Въпросът е тук, защо сме такива индианци ?!? Поне за мен основната причина е нежеланието и некадърността на администрацията да разреши проблемите... като се започне от пътищата, неизправните технически автомобили и многото неадекватни шофьори, на които незнайно по какъв критерий са им раздадени книжки...
Ако зависеше от мен, директно бих лишил от право на управление 90% от жените и 40-50% от мъжете шофьори :mhihi:
Хем няма да има задръствания, хем по-малко замърсяване, хем ще подпомогнем градския транспорт...

У нас много хора нямат базови познания, камо ли да умения да карат по-бързо..
На това място всеки ден почти виждам кретени, които не знаят как да се включат в движението и правят още по-големи задръствания. Ами на запад от България не съм виждал такива типове.
https://www.google.com/maps/@42.6565017 ... 312!8i6656
..вместо да карат, те спират и започват да чакат да влетат директно в лявата лента, хем сега има добра маркировка..това е само един пример, а има и много други


на запад от България не си виждал, защото не си карал много. И тук е пълно с такива олигофрени, които не знаят как да се включат в движението.

Няма смисъл да коментирам, явно ти знаеш кой къде и колко е карал.. :mhihi:


ей, много лесно се засягате....направо като децата.

нали всяка сутрин ходя на работа и минавам целият град (Щутгарт). Ми пълно с такива олигофрени, които не могат да се включат в движението, сменят лентите в завой, не знаят как се сментят лентите, когато от 2 стават 1 и т.н. Просто поради факта, че са доста по - внимателни и дисциплинирани от нас (разбирай в града карат по - бавно) не стават катастрофи. Сигурно 1/3 от задръстванията стават поради факта, че някой е решил да смени лентата в последният момент, има място да влезне с цялата дължина на колата в другата лента, но застава напряко и запушва и двете ленти.

Иначе на магистралата са доста по - дисциплинирани ама имат кофти навика, чак като започнат да сменят лентите да дават мигач. С две думи по презумпция си длъжен да спазваш дистанция, че някой да може да влезне и т.н.

А пешеходците са малко като овце - като има пешеходна пътека, изобщо не гледа дали идват коли. Гледа си в телефона и толкова.

Ама всяко система си има нейните предимстава и недостатъци.

Колега, и аз живея в Щутгарт карам камион там.Та айде следващия път когато видиш някой да кара по описания от теб начин , погледни просто човека вътре дали не е някой от нашите ширини.Специално тук немците са си направо забележителност.
Колкото до не спазване на дистанция , това го считат направо за криминално престъпление.
Мен лично са ме отбивали на 10ката при Еслинген , само за да ми направят забележка че не съм спазил необходимата дистанция и че при унфал поради малка дистанция направо може да лежа :mhihi:
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от alx » 21 Май 2018, 14:34

Nickelback написа:Не се опитвам да се заяждам, ама да даваш спортисти за пример и да ги слагаш на стандартната пътната мрежа (еле пък ако е българската такава :mhihi:) е несериозно, много добре знаеш защо :yes:
Просто по дизайн нямат нищо общо и веднага проличават предимствата и недостатиците на едното или другото :yes:

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


пропусна изцяло какво написах. написах, че за да си под контрол при високи скорости трябва кола която да е така сет-ната, че ще е мъка да се кара извън писта (по националната мрежа- еле пък по нашата).
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Nickelback » 21 Май 2018, 14:43

Според мен много преди колата за бой е задкормилното у-во... в 90% от случаите :yes:

И все пак ми е любопитно нагледно ти с твоята кола как излизаш точно от горната ситуация, която самият ти даде за пример. Просто да си сверя часовника за 90-градусовия волан :yes:

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от alx » 21 Май 2018, 15:10

Vra4anin написа:
alx написа:
Nickelback написа:Не се опитвам да се заяждам, ама да даваш спортисти за пример и да ги слагаш на стандартната пътната мрежа (еле пък ако е българската такава :mhihi:) е несериозно, много добре знаеш защо :yes:
Просто по дизайн нямат нищо общо и веднага проличават предимствата и недостатиците на едното или другото :yes:

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


пропусна изцяло какво написах. написах, че за да си под контрол при високи скорости трябва кола която да е така сет-ната, че ще е мъка да се кара извън писта (по националната мрежа- еле пък по нашата).


Съгласен съм, че за да се правят екстремни неща трябва и колата да е екстремно подготвена. Но как тогава карат арабите средностатистически седани (акорд, камри, соната, малибу) на предно с висока скорост, дрифтят страхотно с тях и ги владеят до съвършенство, т.е. колите се държат предсказуемо? За справка предния ми пост с примерните клипове.

Тези араби са късметлии ли, много са тренирали, това което виждаме не е това което е (т.е. всичко е шоу и колите им са силно модифицирани и далеч не са със "сток" окачване)? От чисто любопитство питам, винаги ми е било чудно как тези талибани правят тези изпълнения и то с непретенциозни коли.


разбира се, че са сток коли. но не бъркай владеене на дрифт със способноста да отреагираш на внезапна промяна на трасето (някой да те засече, да се изтряскаш в някоя дупка, нещо да излезе на пътя)...
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 3.11.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: DACIA

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Knoxville_ » 21 Май 2018, 16:26

Възможно ли е да имат много гладък асфалт арабите?


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от acho.rs » 21 Май 2018, 17:17

DigitalExile написа:по думите на @alx с нищо не може да се кара с 200км/ч. Даже ако съдя по това "100% контрол" даже с 50км/ч не може да се кара защото пак нямаш 100% контрол!, някъде до 5-6км/ч може и да имаш. След това спирачния път става повече 0.1 метър т.е 100% контрол ама друг път.

М3 и М5 си поддържат без проблем 200 км/ч . Това вече ако са избушени 15-20 годишните М-техник амортисьори е друг въпрос.
Ако всичко е здраво нито се клати нито нищо.

Просто нямаме път за тия скорости т'ва е.

alx написа:Засили се със 160, набии рязко спирачки и навий геврека 90 градуса рязко и след това го изправи. Колата послуша ли те и изпълни ли каквото й поръча? Това е стандартен тест за поведение при различни скорости.


Това е чиста форма дебилизъм и в него няма никакъв смисъл, реално какво се опитваш да направиш ако караш със 160, набиеш спирачка и навиеш волана на 90° ? Ако ти се е случвало да го правиш проблема е дошъл много преди това т.е просто не си преценил ситуацията. Не ти е виновна колата,че не може да го изпълни в случая виновен си си ти.

Той ти говори по-скоро за лосов тест. На мен 160км/ч ми е горната граница за скорост. Даже ми е некомфортно дая подръжам повече от 20 минути. Не мисля, че има реална нужда от повече от 120км/ч постоянна скорост. Другото е за кеф. Въпроса е че у нас явно и бусовте и тировете карат за кеф, че доскоро (добре че фалираха и изчезнаха) маршрутките караха със 130км/ч.... Градско

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от @2bar » 21 Май 2018, 17:31

acho.rs написа:.....Той ти говори по-скоро за лосов тест.....


никой не върти волана при този тест на 90 градуса.....това е пълен абсурд и идеята на самият тест е съвсем друга.

при скорост 160км/ч и сух път - става, малко е на ръба, ама става. но, на мокро, след 135-140 км/ч нещата вече са съвсем различни.

абе честно, колко от пишещите в темата са ходили на специални тренинги?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от steeN » 21 Май 2018, 18:10

Какво наричаш специални тренинги - мотокрос ли? Аз лично не научих кой знае колко.
Който се интересува отдавна е прочел/питал за тези неща, по-важно е да тренираш за да изградиш навици... но в крайна сметка това не е необходимо за средностатистически шофьор. Не разбирам това мнение, което битува, че за да ти дадат книжка, трябва да си най-малкото рали съзтезател, иначе с автобуса :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от @2bar » 21 Май 2018, 18:10

Vra4anin написа:Е ти ся... искаш да настане тишина и да свърши темата ли :mhihi:


опа, прав си :D :D :D

значи формулировката ми е грешна....въпросът беше:

колко от пишещите в темата не са ходили на специални тренинги ? лично аз, оставам с впечатление, че всички са ходили :ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от @2bar » 21 Май 2018, 18:20

steeN написа:Какво наричаш специални тренинги - мотокрос ли? Аз лично не научих кой знае колко.
Който се интересува отдавна е прочел/питал за тези неща, по-важно е да тренираш за да изградиш навици... но в крайна сметка това не е необходимо за средностатистически шофьор. Не разбирам това мнение, което битува, че за да ти дадат книжка, трябва да си най-малкото рали съзтезател, иначе с автобуса :)


мотокрос няма нищо общо в случая.

става въпрос за тренинги при АМГ/М или нещо от сорта. дори един обикновен тренинг при ADAC пак е нещо, поне да си говорим еднакви неща...не, че окачванията били кашкавалени или въртене на волана на 90 градуса.

Не знам, какви точно възможности има в България, ама в темата сигурно пишат и хора, които живеят извън България. Поне те сигурно имат възможност.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Jordana » 21 Май 2018, 18:27

Според мен който го може си го може . Всеки ден се вижда по пътищата че маса народ имат специални умения при управление на автомобил .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от steeN » 21 Май 2018, 18:35

@2bar написа:...


Аз не съм имал възможност да ходя на фирмен трейнинг, но не мисля че кой знае какво ще ми кажат повече от други инструктори.
Иначе става въпрос за страната отвъд голямата вода. В България нямам идея какви възможности има.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook