Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричките?
Модератор: Общи модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
zAcK написа:ivoaudi написа:А защо в изброените го няма н53? Има не малко полемики с него, вярно, но с времето се оказва, че в много от случаите е несправедливо набеден. Аз например от бензините бих се прицелил в него.
Не съм го включил, защото е по-стар. Иначе трябва да включа и М30 и анкетата приключва
N57 за нов ли е тогава? Не разбирам
Иначе отговора в избора е точно както го е описал колегата над мен. Харесай си мотор и кола, които да те кефят, ремонти все ще има и няма да са малко!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
ivoaudi написа:zAcK написа:ivoaudi написа:А защо в изброените го няма н53? Има не малко полемики с него, вярно, но с времето се оказва, че в много от случаите е несправедливо набеден. Аз например от бензините бих се прицелил в него.
Не съм го включил, защото е по-стар. Иначе трябва да включа и М30 и анкетата приключва
N57 за нов ли е тогава? Не разбирам
Иначе отговора в избора е точно както го е описал колегата над мен. Харесай си мотор и кола, които да те кефят, ремонти все ще има и няма да са малко!
Ама нали съм написал години ориентировъчни Що сега се хващате за това. N57 се вгражда 5-6 години след N53.
На мен целта не ми е да си купя пак стара кола, като моята Е60-ка. Ако е така, ще си карам 535-цата, че поне е с М-двигател(М57)
Колкото до ремонтите, не ме притесняват. Притесняват ме неща като двигателя в кофата, каквито зачестяват.
Затова питам при кой двигател това е по-малко вероятно. Щото едно е обслужване, или смяна на турбини.
Съвсем друго е някакви дюзи, лагери, стружки и т.н. да са ти направили двигателя на пастет и да трябва да стои 1 месец в сервиза
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Ееее.... тука е вече късмет.
И при най-здравия според форума Н57 слагат Бош СР4, дето може да се оака и на 50к и на 500к
Крокодилски сълзи са ронили не един или двама покрай тоя въпрос
И при най-здравия според форума Н57 слагат Бош СР4, дето може да се оака и на 50к и на 500к
Крокодилски сълзи са ронили не един или двама покрай тоя въпрос
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
zAcK написа:ivoaudi написа:А защо в изброените го няма н53? Има не малко полемики с него, вярно, но с времето се оказва, че в много от случаите е несправедливо набеден. Аз например от бензините бих се прицелил в него.
Не съм го включил, защото е по-стар. Иначе трябва да включа и М30 и анкетата приключва
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сега по темата.
Лошото е, че напоследък все по-често попадам на автомобили внос от САЩ, на които като провериш VIN-а и излиза,
че там са им сменяли маслото на 15000км, а не като тия лайнари тука в Европа на 30000км.
Все едно в Европа маслата имат 2 пъти по-дълъг живот Тотална лайнарщина е това.
Още повече, че в САЩ автомобилите са и по-евтини и финансовите условия са по-добри
После как да си купя нов автомобил и да не се чувствам оноден отзад от някакви немски/френски и т.н. алчни гниди?
Това се сетих по повод на мнението на колегата, че работната температура се намаляла.
Намаля се, ама като са изминати 100 000 км. градско примерно на 120 градуса адска жега, всичко в коша си е брало лайката.
А нали тук обсъждаме коли втора употреба. Същото е и с маслата. Като са сменени 5 пъти за 150 000км.
после що всичко по двигателя е дроб и ходи го обслужвай
Та явно всичко е целенасочено. Да минат 100 - 150 000 и след това автомобилът да е за кофата...
Факт....ама на 200 к километра ако го оставиш на 108 грдуса ...дали нема да му е по зле,смисъл по добре късно....аз съм съпер доволен от тази интервенция...и маслото вече държи доста по хладно,това принципно са сметки на дребно,просто си харесваш нещо правиш проучване и се мяткаш...тва е
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
choio написа:zAcK написа:ivoaudi написа:А защо в изброените го няма н53? Има не малко полемики с него, вярно, но с времето се оказва, че в много от случаите е несправедливо набеден. Аз например от бензините бих се прицелил в него.
Не съм го включил, защото е по-стар. Иначе трябва да включа и М30 и анкетата приключва
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сега по темата.
Лошото е, че напоследък все по-често попадам на автомобили внос от САЩ, на които като провериш VIN-а и излиза,
че там са им сменяли маслото на 15000км, а не като тия лайнари тука в Европа на 30000км.
Все едно в Европа маслата имат 2 пъти по-дълъг живот Тотална лайнарщина е това.
Още повече, че в САЩ автомобилите са и по-евтини и финансовите условия са по-добри
После как да си купя нов автомобил и да не се чувствам оноден отзад от някакви немски/френски и т.н. алчни гниди?
Това се сетих по повод на мнението на колегата, че работната температура се намаляла.
Намаля се, ама като са изминати 100 000 км. градско примерно на 120 градуса адска жега, всичко в коша си е брало лайката.
А нали тук обсъждаме коли втора употреба. Същото е и с маслата. Като са сменени 5 пъти за 150 000км.
после що всичко по двигателя е дроб и ходи го обслужвай
Та явно всичко е целенасочено. Да минат 100 - 150 000 и след това автомобилът да е за кофата...
Факт....ама на 200 к километра ако го оставиш на 108 грдуса ...дали нема да му е по зле,смисъл по добре късно....аз съм съпер доволен от тази интервенция...и маслото вече държи доста по хладно,това принципно са сметки на дребно,просто си харесваш нещо правиш проучване и се мяткаш...тва е
Така е. За мятането, просто мразя да ме цакат с топла бира, па дори това да са БМВ
Лонглайф на баба им хурката. Лонглайх масло = шортлайф ДВГ
Какво лошо има в това, да не се чудиш кога колата ще те остави на пътя, щото от BMW, или най-вече от Бош, са решили да си правят експерименти с нервите ти?
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 264
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
zAcK написа:
Сега по темата.
Лошото е, че напоследък все по-често попадам на автомобили внос от САЩ, на които като провериш VIN-а и излиза,
че там са им сменяли маслото на 15000км, а не като тия лайнари тука в Европа на 30000км.
Все едно в Европа маслата имат 2 пъти по-дълъг живот Тотална лайнарщина е това.
10к мили (16к км) или една година което настъпи поне докато е в гаранция, ако искаш да ти важи гаранцията или когато я трейдваш да ти дадат по добра цена, щото иначе ако не са спазени тези условия не могат да я пуснат CPO (certified preowned - същото като премиум селекшън в Европа ). Това е в момента за F10 i G30. Преди време обаче беше 15к мили или 2 години, което настъпи първо, ма кога точно го смениха не си спомням, май по време на Е60. Лично аз на моите го сменям на 5-6к мили на всеки около 6 месеца.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 285
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Това е много интересно за маслото. Не знаех, че има двойна разлика САЩ/Европа. Между другото и в България са по-къси интервалите при някои производители, но пак са много.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
zAcK написа:От известно време се чудя дали да сменям Е60-ката и все ме спират няколко неща. Едното е, че не мога да намеря F10 с исканите от мен екстри и т.н.,
а другото е, че не съм сигурен до колко по-новите автомобили са надеждни. Не се хващайте конкретно за F10. Говорим като цяло
То не са скапани дюзи, лагери от пластелин, прецакани помпи за високо налягане, горивни помпи със стружки и т.н.
Да, и на Е90/Е60 веригите са късат, ама на моята ги смених на 260 000 и можеха да карат още доста.
Проблемът е, че с всяко ново поколение стават все повече и по-чести фаталните проблеми, които могат да те оставят на пътя и се чудя има ли надежда? Или надежата е само в електрическите? Да, има 1-2 дизелови двигателя, които може и да са по-читави, но май всичко останало е доста зле от гледна точка надеждност? Или греша?
Конкретното ми питане е има ли двигател на BMW от 2014-2015 и по-нов, който да е наистина надежден?
По-принцип цял живот съм бил фен на бензиновите коли, след 540-ката така и не успях да се спра на Е60 бензин, което да е моята кола.
Сега единствено виждам някаква надежда в B58, ама чета противоречиви мнения и се чудя какво е мнението на останалите?
Пускам една анкета, че това е нещо, което от много време ме вълнува.
Слагам по 3 възможни отговора, а ако има нещо допълнително в мненията, ще го добавя като отговор в анкетата.
P.S. N63, тия изцепки в 50d, S-разни и т.н. не съм ги добавил по обясними причини
Всичко зависи от това, колко нова кола гледаш. Ако е на +12 години и/или 200 000км шансовете не са добри.
Има някакви легенди, че *30д се води най-здрав. Има малък лаг и върви доста доволно до към 150км/ч. Нагоре умира.
Ако гледаш 540и с Б58 няма какво да го мислиш - при проверена история, вероятността да се разпадне е малка.
Само че много малка част от клиентите ги интересува историята - купуват се морги ама НА джанти После се започва - олеле, малеле. За 530д/540и извън серийните екстри (един вагон) имаше само 1+1 задължителни неща - адаптив +дайнамик драйв. Тези системи коренно подобряват колата. Без тях разликата е огромна. Натам другото са лиготии, които се изтъкват за да се избегне въпроса - а бе тая кола защо е била на 170км 2012та и на 174к км през 2021г.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
DigitalExile написа:alx написа:b_u_b_o написа:santorini написа:Българинът ако не изкара поне половин милион км, не го брои за надеждно...
А какво е надеждно, да ги хвърляме на 100к км?
ми за мене истината е някъде по средата. 100к км е малко наистина, но примерно след 200-220к км аз лично не бих се занимавал... щото има един много финен баланс между това да сме консуматорско общество и това да робуваме на някакъв коптор...
Нормална дизелова кола в Европа прави 200к за около 3 до 4 години.
Никой не си купува нова кола за да не я кара.
двигателя освен ако не е подържан хайдушката съм забелязал, че е най- малкия проблем на една модерна кола. с модерните масла до колкото ги сменяш всеки 10-15к км проблеми няма... проблемите идват по окачването, скоростната кутия, електрониките.. и също съм забелязал, че немците след 200к км горе долу започват да дават повече дефекти по тези части. затова и написах каквото написах.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
alx написа:двигателя освен ако не е подържан хайдушката съм забелязал, че е най- малкия проблем на една модерна кола. с модерните масла до колкото ги сменяш всеки 10-15к км проблеми няма... .
Както писахме няколко мнения по-горе, в САЩ е по-добре от тази гледна точка. А и не само
Тук в Европа с тия обслужвания на 30 000 км. маслото става на чорбица, а двигателите на пастет
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
zAcK написа:alx написа:двигателя освен ако не е подържан хайдушката съм забелязал, че е най- малкия проблем на една модерна кола. с модерните масла до колкото ги сменяш всеки 10-15к км проблеми няма... .
Както писахме няколко мнения по-горе, в САЩ е по-добре от тази гледна точка. А и не само
Тук в Европа с тия обслужвания на 30 000 км. маслото става на чорбица, а двигателите на пастет
Има причина там да е по-често предписаната смяна, може би заради по-кофти горива.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 264
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Кое им е по-кофти на горивата или пак градски легенди ?
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Причината е, че осъдиха някоя фирма заради тези дълги интервали в САЩ (дали дори не беше BMW) и затова сега никой не смее да се прави на интересен там.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. - Ronald Reagan
- We cannot negotiate with people who say what's mine is mine and what's yours is negotiable. - John F. Kennedy
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. - Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake/Gold is the new bitcoin
- We cannot negotiate with people who say what's mine is mine and what's yours is negotiable. - John F. Kennedy
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. - Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake/Gold is the new bitcoin
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричките?
Колко да е градска легенда - има си меню в ИСТА и се гледа как колата е оценила зарежданията на гориво. Само в Щатски до момента съм виждал занижено качество по тези показатели. Откакто се кара тук, колата не е регистрирала лошо гориво, въпреки другите градски легенди колко лошо е горивото тук. Говорим за бензин.peshehodetz написа:Кое им е по-кофти на горивата или пак градски легенди ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Premium там отговаря на 95 при нас, и за това е напълно нормално да стане така, ако някой слага plus или regular, които са 92 някъде. Ама това няма нищо общо с качеството, просто някой е сипал грешния бензин на колонката. Също масово бензина там е 10% етанол.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. - Ronald Reagan
- We cannot negotiate with people who say what's mine is mine and what's yours is negotiable. - John F. Kennedy
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. - Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake/Gold is the new bitcoin
- We cannot negotiate with people who say what's mine is mine and what's yours is negotiable. - John F. Kennedy
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. - Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake/Gold is the new bitcoin
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани