Каране "на дълго"
Модератор: Общи модератори
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Каране "на дълго"
ivanski_2 написа:Защо си го причиняваш аа не си наемеше на място или да си ги изпратиш по някакъв куриер
Мислено и пробвано. Не става! Риболовните каяци не са просто едно гребло и седалка, под наем можеш да си вземеш каяк само за разходка. То са сонари, батерии, стойки, релси, прикачни, котви, парашути, всеки е доработен спрямо риболовните цели на човека. Kayakhsop правят вече поръчкови прикачни на 3д принтер, защото безбройните фирми за тунинг на каяци явно не смогват на извратенията. Като с проектен автомобил е положението.
Има редовни български групи с туристически каяци, покрай които можеш да се закачиш за транспорта(ремаркетата събират по много), но те са само лятото, а и нямаш мърдане с тях. Понякога се налага да се местиш със стотици километри в рамките на деня.
То и самото каране е мислено как да се избегне безброй пъти, а да се лети някак, но пак опираме, че сме извън туристическия сезон и полети просто няма! Дори да стигнеш до Йонийския бряг някак си, после пък ти трябва относително голяма кола, защото 3-4 коча със сноп въдици с транспортна дължина от минимум 140см в някоя Корса под наем не си е работа. За багажник да не говорим.
С F10-ка ходехме известно време и четвърти човек дойде ли, ставаше ад с багажа и въдиците. Пичът с въпросната кола обаче замина по чужбинско и после ни се ЕПМ с разни други дръгели.
Близо 15 години вече се дъвчат тия теми из риболовната гилдия, решението си е на собствен ход и това е. Ако се съберат всички неуспешни експерименти по темата може да се получи добър комедиен роман.
ГОЛЯМО благодаря за съветите! Ще видим как ще се развият нещата и ще ви държа в течение!

- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Каране "на дълго"
Бус, дълга база не ги ли събира? Заедно с кочове и въдици.
Даже може бордови и без да е дълга база. Кочовете в кабината и сичко останало отзад.
Даже може бордови и без да е дълга база. Кочовете в кабината и сичко останало отзад.
Хм,хм...
Re: Каране "на дълго"
Живея в Германия и лятото и зимата се прибирам към България за по около 3-4 седмици, чисто финансово не излиза сметката да летя+кола под наем.
Пример: Другия месец пак ще го играя този филм. Дори да си бях купил билетите преди 2 месеца, щях да дам около 400-500 Евро отиване и връщане за самолета, още около 200 евро за паркинг на летището или близка сума за влак + хотел до летището. До тук сме вече над сумата за гориво, винетки и по една нощувка някъде в Унгария на отиване и на връщане. 3 седмици за кола под наем + застраховка през Август са около 1000 евро, говоря за кола от класа на Клио. Та трябва да дам около 3х пари, че да си спестя малко път.
Вече съм свикнал да го пътувам. Обикновено тръгвам по обяд от Германия, до 22-23 часа съм около границата Унгари-Сърбия, където съм си запазил хотел, нощувам и на другия ден около 5-5:30 тръгвам и около 15-16 часа съм стигнал на крайната цел в България. На обратно е същата игра. Обикновено минавам през Сърбия, но на фона на засиления трафик и основно дългото чакана и на границата Унгария-Сърбия и на Калотина, се чудя дали да не мина този път през Румъния и след това Дунав Мост 2.
Пример: Другия месец пак ще го играя този филм. Дори да си бях купил билетите преди 2 месеца, щях да дам около 400-500 Евро отиване и връщане за самолета, още около 200 евро за паркинг на летището или близка сума за влак + хотел до летището. До тук сме вече над сумата за гориво, винетки и по една нощувка някъде в Унгария на отиване и на връщане. 3 седмици за кола под наем + застраховка през Август са около 1000 евро, говоря за кола от класа на Клио. Та трябва да дам около 3х пари, че да си спестя малко път.
Вече съм свикнал да го пътувам. Обикновено тръгвам по обяд от Германия, до 22-23 часа съм около границата Унгари-Сърбия, където съм си запазил хотел, нощувам и на другия ден около 5-5:30 тръгвам и около 15-16 часа съм стигнал на крайната цел в България. На обратно е същата игра. Обикновено минавам през Сърбия, но на фона на засиления трафик и основно дългото чакана и на границата Унгария-Сърбия и на Калотина, се чудя дали да не мина този път през Румъния и след това Дунав Мост 2.
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Каране "на дълго"
Ако имаше бус в компанията, може би.
С такъв под наем също е пробвано от други хора, нееднократно. Твърде солено излиза.
С такъв под наем също е пробвано от други хора, нееднократно. Твърде солено излиза.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Каране "на дълго"
Последно миналата година пътувах с камиона 2,200км... 3 дни път с камили
самолетчето, айде... чал!
пътуване
повече от 500км на ден с кола ми се струват идиотщина, ама то всеки си е различен
ако не ми се налага, не бих си го причинил сам
самолетчето, айде... чал!
пътуване

повече от 500км на ден с кола ми се струват идиотщина, ама то всеки си е различен


ако не ми се налага, не бих си го причинил сам

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Каране "на дълго"
empar написа:Мислено и пробвано. Не става! Риболовните каяци не са просто едно гребло и седалка, под наем можеш да си вземеш каяк само за разходка. То са сонари, батерии, стойки, релси, прикачни, котви, парашути, всеки е доработен спрямо риболовните цели на човека. Kayakhsop правят вече поръчкови прикачни на 3д принтер, защото безбройните фирми за тунинг на каяци явно не смогват на извратенията. Като с проектен автомобил е положението.
Има редовни български групи с туристически каяци, покрай които можеш да се закачиш за транспорта(ремаркетата събират по много), но те са само лятото, а и нямаш мърдане с тях. Понякога се налага да се местиш със стотици километри в рамките на деня.
Какви сложни операции

То за един риболов, изглежда по-просто да скочиш там с парашут, надуваема лодка, лека водолазна екипировка, и харпун..

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
Re: Каране "на дълго"
enigma написа:empar написа:Мислено и пробвано. Не става! Риболовните каяци не са просто едно гребло и седалка, под наем можеш да си вземеш каяк само за разходка. То са сонари, батерии, стойки, релси, прикачни, котви, парашути, всеки е доработен спрямо риболовните цели на човека. Kayakhsop правят вече поръчкови прикачни на 3д принтер, защото безбройните фирми за тунинг на каяци явно не смогват на извратенията. Като с проектен автомобил е положението.
Има редовни български групи с туристически каяци, покрай които можеш да се закачиш за транспорта(ремаркетата събират по много), но те са само лятото, а и нямаш мърдане с тях. Понякога се налага да се местиш със стотици километри в рамките на деня.
Какви сложни операции![]()
То за един риболов, изглежда по-просто да скочиш там с парашут, надуваема лодка, лека водолазна екипировка, и харпун..
не всички имат професионални деформации... но аз поне те разбирам де...

аз лично, на почивка гледам да ходя опростено.. ако ще ми трябва мениджър - логистика за мене е откровен индикатор, че усложнявам нещата... аз като ходя на почивка ходя да почивам а не да си мисля взех ли това и онова, днеска до обяд къде, след обяд къде, и тн... затова лодки, палатки, такъми, акваланги.. там квото те влече... не мерси.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 802
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Каране "на дълго"
Пропускате, че колегата отива с основната идея да си чеше крастата и след това да почива. В такъв случай - целта оправдава средствата. Аз също имам познати, запалени морски рибари…осъзнаха, че така организиран и проведен риболов е мъка и започнаха да си наемат лодки на местата където ходят
Излиза скъпо ама кеф цена няма
Щом за сефте ще теглиш също препоръчвам да се предвиди повече време за път и шофиране с по-ниска скорост. Теглещото по-добре да е по-голямшко и силно, поне един да помага при маневриране и наслука

Излиза скъпо ама кеф цена няма

Щом за сефте ще теглиш също препоръчвам да се предвиди повече време за път и шофиране с по-ниска скорост. Теглещото по-добре да е по-голямшко и силно, поне един да помага при маневриране и наслука

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Каране "на дълго"
vicho написа:повече от 500км на ден с кола ми се струват идиотщина, ама то всеки си е различен![]()
![]()
ако не ми се налага, не бих си го причинил сам
Най-вече по пътища в източна Европа, няма тенденция тва да се случи доброволно.
Всеки км в региона се равнява на поне 3 в нормална държава (амортизация за шофьора И колата)

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Каране "на дълго"
steeN написа:vicho написа:повече от 500км на ден с кола ми се струват идиотщина, ама то всеки си е различен![]()
![]()
ако не ми се налага, не бих си го причинил сам
Най-вече по пътища в източна Европа, няма тенденция тва да се случи доброволно.
Всеки км в региона се равнява на поне 3 в нормална държава (амортизация за шофьора И колата)
Гледам минимално да се движа по пътищата особено там и взех мерки да е с големи и тежки коли. София - Варна спя около Несебър. Тасос, ръкавите спя Банско или Марикостиново.
- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: Каране "на дълго"
На мен ми дай свестна кола и дестинация и съм щастлив. От всичко най-обичам да карам.
Като малък мечтата ми беше да стана таксиметров шофьор, или рали пилот. Уви и двете не се сбъднаха.
8-10часа, с някоя и друга почивка естествено, са ми идеални. Независимо от пътя, стига да не се виси в задръстване. Това ми е пък най-отвратителното. Предпочитам да мина Х километра в повече и да стигна по-късно, от колкото да мина напряко и да вися в някоя колона.

Като малък мечтата ми беше да стана таксиметров шофьор, или рали пилот. Уви и двете не се сбъднаха.

8-10часа, с някоя и друга почивка естествено, са ми идеални. Независимо от пътя, стига да не се виси в задръстване. Това ми е пък най-отвратителното. Предпочитам да мина Х километра в повече и да стигна по-късно, от колкото да мина напряко и да вися в някоя колона.

Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Каране "на дълго"
този маршрут направих, благодаря многотео е90 написа:barabqga написа:препоръчайте Бургас - Банско от къде бихте минали, не съм го пътувал
Изпратено от моят moto g(8) power lite с помощта на Tapatalk
По Тракия после Пазарджик, Пещера, Цигов чарк,Велинград, Юндола, Разлог и Банско.
много се изкефихме на обиколката
св връщането е с въпрос пак, че трябва да се ходи до Варна от Банско
на идване към Банско по магистралата видяхме някакви големи колони заради ремонт май
Изпратено от моят moto g(8) power lite с помощта на Tapatalk
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Каране "на дълго"
Не ти пречи да се качиш на магистралата чак къде Пловдив. Караш си по стария път и толкоз. Не знам да има ремонти по Тракия, посока Бургас.
Хм,хм...
Re: Каране "на дълго"
Тези дни карах до Варна от София - не бих си го причинил скоро пак
Друго "на дълго" София - Дубровник - финалната му част през Босна направо ми разказа играта въпреки 1-2 ред була...
За мен още по-дълги определно бих взел самолета и рент а кар / такси, в безсмислено дълги километри не виждам кефа (дори да минеш през добър проход или си с много багаж и не можеш да се изкефиш, или си вече смазан, защото си карал 10 часа). Да не говорим, че все повече хотели забелязвам, че ако вземеш 5/7+ нощувки имат безплатни трансфери в двете посоки до близкото международно летище, което тотално обезсмисля колата...

Друго "на дълго" София - Дубровник - финалната му част през Босна направо ми разказа играта въпреки 1-2 ред була...
За мен още по-дълги определно бих взел самолета и рент а кар / такси, в безсмислено дълги километри не виждам кефа (дори да минеш през добър проход или си с много багаж и не можеш да се изкефиш, или си вече смазан, защото си карал 10 часа). Да не говорим, че все повече хотели забелязвам, че ако вземеш 5/7+ нощувки имат безплатни трансфери в двете посоки до близкото международно летище, което тотално обезсмисля колата...

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Каране "на дълго"
Доста хора въобще не могат да шофират продължително време. Аз примерно 4-5 часа мога и след работа да потегля. Обаче ми се е случвало след супер натоварен ден, 12 часа яко бачкане и стрес, да мога да се прибирам вкъщи... ама бях в Белград, а личната кола в София, живеех в Пловдив
Еба ми се майката, в Белград трафика е лудница, след 1ч30мин още си бях на магистралата в самия Белград. Над 7 часа пътуване, вече след София едвам гледах, в Пловдив даже не си качих багажа - качих мен си и заспах. Та с тези дълги пътувания трябва и много да се внимава, защото в един момент е не само изморително, а и опастно.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани