Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
аз да дам моите 20 ст. по темата
имам около 9000 км навъртяни на електромобил-служебнарка в рамките на 4-5 месеца
електромобилът е изцяло на електрическо задвижване, като има допълнителна дизелова печка, за да не се хаби от тока на батерията за отопление
което е готино, тъй като тя е с таймер и зимно време на студено купе не съм се качвал в колата
батерията е със сравнително малък реиндж, дават я 160 км в идеални условия, в софия градско.. от 100 до 120 км минава
зареждам го когато имам време общо взето, тук по час, там още два и така..
понеже имаме зарядна станция в офиса, която е на отделен електромер един ден се хванах да смятам от любопитство колко струва возенете
излезе месечно че плащаме 40-ина лева за ток, като месечния пробег е към 2000 км
грубо излизат по 2 кинта на 100 км пробег, с точност не ми се смята, тъй като не съм засичал точно изминатите километри, не съм и смятал поотделно дневна/нощна тарифа ток, но е нещо от този порядък
няма сервизни обслужвания, няма и други експоатационни разходи
казват, че електромотора на практика е вечен и би надживял купето
батерията е с 8 години гаранция, като ако капацитета и спадне под 75% се подменя с нова
максимална скорост 130 км/ч, което е ОК за градско каране (така или иначе не съм се напъвал да ходя извън града с електричката)
няма данък, не се плаща за паркиране, гражданската е като колата се приравнява до най-близкия конвецнионален еквивалент (т.е. 1000 кубика двигател)
като карaемост електромобилът е много приятен, ускорението е плавно но сигурно, много рядко ми се налага да ползвам спирачка заради факта, че като отнемеш от газта автомобила започва да намалява скорстта си и да пълни батерията (може би по-дълъг живот на спирачки, накладки и гуми)
според мен си струва за служебнарка, с която да си цъкаш от офиса до вкъщи и някои дребни излизания до центъра и обратно, мобилност на най-ниска цена с единствения компромис по отношение на времето за зареждане на батерията.. и първоначалната цена разбира се, тъй като за българия няма никакви държавни субсидии за електромобилите
имам около 9000 км навъртяни на електромобил-служебнарка в рамките на 4-5 месеца
електромобилът е изцяло на електрическо задвижване, като има допълнителна дизелова печка, за да не се хаби от тока на батерията за отопление
което е готино, тъй като тя е с таймер и зимно време на студено купе не съм се качвал в колата
батерията е със сравнително малък реиндж, дават я 160 км в идеални условия, в софия градско.. от 100 до 120 км минава
зареждам го когато имам време общо взето, тук по час, там още два и така..
понеже имаме зарядна станция в офиса, която е на отделен електромер един ден се хванах да смятам от любопитство колко струва возенете
излезе месечно че плащаме 40-ина лева за ток, като месечния пробег е към 2000 км
грубо излизат по 2 кинта на 100 км пробег, с точност не ми се смята, тъй като не съм засичал точно изминатите километри, не съм и смятал поотделно дневна/нощна тарифа ток, но е нещо от този порядък
няма сервизни обслужвания, няма и други експоатационни разходи
казват, че електромотора на практика е вечен и би надживял купето
батерията е с 8 години гаранция, като ако капацитета и спадне под 75% се подменя с нова
максимална скорост 130 км/ч, което е ОК за градско каране (така или иначе не съм се напъвал да ходя извън града с електричката)
няма данък, не се плаща за паркиране, гражданската е като колата се приравнява до най-близкия конвецнионален еквивалент (т.е. 1000 кубика двигател)
като карaемост електромобилът е много приятен, ускорението е плавно но сигурно, много рядко ми се налага да ползвам спирачка заради факта, че като отнемеш от газта автомобила започва да намалява скорстта си и да пълни батерията (може би по-дълъг живот на спирачки, накладки и гуми)
според мен си струва за служебнарка, с която да си цъкаш от офиса до вкъщи и някои дребни излизания до центъра и обратно, мобилност на най-ниска цена с единствения компромис по отношение на времето за зареждане на батерията.. и първоначалната цена разбира се, тъй като за българия няма никакви държавни субсидии за електромобилите
Последна промяна BadAngel на 07 Апр 2014, 18:59, променена общо 2 пъти
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
alx написа:steeN написа:Просто не мога да повярвам, че някой я купува за да спестява нещо и че не виждам как ще спести изобщо нещо с тази кола.
спестяванията са малко по различни - к_илков го е написал мисля с малко по-други думи, но е уловил идеята.
идеята е ако си със възможности и искаш да караш лъскав, модерен, бърз седан и да не чакаш на валета пред заведението да ти я докарат щото винаги е паркирана най-отпред - какво си купуваш? яките немци и теслата стъпват на едни пари...
така го мисли...
а това че не харчиш всеки 3-4 дена за 80 литра бензин... само прави нещата по- екзотични
Колата не е банална като БМВ,Ауди,Мерц - но някак не я виждам по-набиваща се на очи от ЦЛС/ еС купе, 6 гран купе ...

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
BadAngel написа:...
Nissan Leaf ли е ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
steeN написа:BadAngel написа:...
Nissan Leaf ли е ?
не
лийф в българия няма да има
идваха едни батки, мериха, правиха
казаха, че електрическата инфраструктура не е подходяща за този модел, както и за рено зои
No bling at the Ring
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Е тогава е Канго?
Флуанс не знам да има у нас, но Канговци има не един и два ...
Спиди разтъркват 20 бр ... всеки ден виждам един из центъра ...
Ма може и да си играят не знам
Да не си в Спиди?
Флуанс не знам да има у нас, но Канговци има не един и два ...
Спиди разтъркват 20 бр ... всеки ден виждам един из центъра ...
Ма може и да си играят не знам

Да не си в Спиди?

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
K_Ilkov написа:Да не си в Спиди?
не съм

да, спиди купиха 20 електрически канга и са много доволни, както от автономията, така и от практичността на електромобилите
от техните автомобили има вече и такива на по 15 000 км, като при замерване на капацитативността на батерията няма реални загуби от параметрите и като нова
също така един от собствениците на спиди има тесла, от която също е доволен и си я кара всеки ден
иначе във франция пощите и полицията ползват канго на ток и там съм виждал такава баничарка на 80 000 км с оригиналната си батерия
No bling at the Ring
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Електрическата инфрастуктура... хмммм, както и да е. Гледам Тойота са почнали да продават пълната гама хибриди в Бъглария, май само priuis plugin hybrid не виждам, ще е интересно да видим статистиките като мине малко време. Ще стане ясно кой си играе и кой не.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
acho.rs написа:alx написа:steeN написа:Просто не мога да повярвам, че някой я купува за да спестява нещо и че не виждам как ще спести изобщо нещо с тази кола.
спестяванията са малко по различни - к_илков го е написал мисля с малко по-други думи, но е уловил идеята.
идеята е ако си със възможности и искаш да караш лъскав, модерен, бърз седан и да не чакаш на валета пред заведението да ти я докарат щото винаги е паркирана най-отпред - какво си купуваш? яките немци и теслата стъпват на едни пари...
така го мисли...
а това че не харчиш всеки 3-4 дена за 80 литра бензин... само прави нещата по- екзотични
Колата не е банална като БМВ,Ауди,Мерц - но някак не я виждам по-набиваща се на очи от ЦЛС/ еС купе, 6 гран купе ...
Но специално в Щатите е по-престижна, защото показва отношение към екологията и напредничаво мислене, не просто благосъстояние. Зависи в какви среди се движиш. Сред стрийт рейсърите ще ти се смеят, но когато всичките ти колеги и партньори търкалят приус, лийф и т.н. направо си звезда.
Never mistake motion for action...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?

Малко хумор по темата.
Я Тесла работела под линукс и вместо канбус ползва етернет. Доста забавно.
http://www.teslamotorsclub.com/showthre ... et-network
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Тесла-та започва все повече да ме впечатлява.
До скоро споделях такова мнение за нея:
Гледам обаче, че в нета се появяват клипчета как разни ентусиасти смело се пускат на драг с Tesla S и се държат достойно.
Мои роднини от другия край на Атлантика също са силно въодушевени от този автомобил.
Наред с това, днес за пръв път я видях на живо. Да си призная за миг бях така
, защото имах чувството, че до мен спря НЛО - само блясък и никакъв звук. И стартът му е внушителен.
Иначе BMW увеличава производството на i3 с 43% с цел да отговори на повишеното търсене на модела:
http://www.bloomberg.com/news/2014-04-1 ... emand.html
Явно им върви бизнесът с електричките.
До скоро споделях такова мнение за нея:
Leon написа:Но специално в Щатите е по-престижна, защото показва отношение към екологията и напредничаво мислене, не просто благосъстояние. Зависи в какви среди се движиш. Сред стрийт рейсърите ще ти се смеят, но когато всичките ти колеги и партньори търкалят приус, лийф и т.н. направо си звезда.
Гледам обаче, че в нета се появяват клипчета как разни ентусиасти смело се пускат на драг с Tesla S и се държат достойно.
Мои роднини от другия край на Атлантика също са силно въодушевени от този автомобил.
Наред с това, днес за пръв път я видях на живо. Да си призная за миг бях така

Иначе BMW увеличава производството на i3 с 43% с цел да отговори на повишеното търсене на модела:
http://www.bloomberg.com/news/2014-04-1 ... emand.html
Явно им върви бизнесът с електричките.
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Тесла S и X ще променят автомобилостроенето драматично.Гениалните идеи на Мъск не спират,напълно роботизираните станции за смяна на целият комплект батерии за 5мин вместо да чакаш да се заредят,ме карат да се чувствам,че живея в Неандерталия...,а за плановете за свръхскоростният влак във вакуумна среда между ЛА и Франциско 560км за 30мин оставам без думи...
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Roman 1 написа:Гледам обаче, че в нета се появяват клипчета как разни ентусиасти смело се пускат на драг с Tesla S и се държат достойно.
Ако ти се гледа драг с електричка гугъл White Zombie

По интересно за мен е кво се случва в Норвегия, където хората си я ползват за ежедневка.
Наскоро попаднах на един видео блог, на един азиатец (Бьорн

преходи из Норвегия с Тесла С и доставя разни неща, ползва бързо зарядни станции докато пие кафе, обядва и прочие
Там се вижда, че аджеба е приложима тая кола в реалния свят ...
stankata777 написа:Гениалните идеи на Мъск не спират,напълно роботизираните станции за смяна на целият комплект батерии за 5мин вместо да чакаш да се заредят...
Тони Старк

Всъщност тази идея ако не друго е спорно чия е ...
Наскоро фалиралата Better place предлагаше този модел с рено флуанс, но не им се получи.
Едва ли не веднага след обявяването на фалит Тесла обявиха подмяната на батерия ...
Едно е сигурно - Мъск е много хитро копеле!
Какво обаче ще направи в дългосрочен план за мен е все още леко подозрително ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Т'ва White Zombie е ня'кво ужасно нещо.
Иначе на този "норвежец" съм му гледал историйките. Явно има защо Тесла да е хит там при тях.
Ето нещо по въпроса:
"Tesla задмина Golf по продажби в Норвегия"
През месец март в Норвегия са купени 1 493 Tesla Model S, с което калифорнийският електромобил става най-продаваната лека кола в страната. От класирания на второ място Volkswagen Golf са реализирани двойно по-малко бройки, а челната тройка допълва Nissan Leaf с 425 продажби.
Tesla е лидер по продажби в скандинавската държава и на годишна основа. От началото на 2014-а там са купени 2 056 Model S, далеч повече от Golf и Leaf. От цялата гама на Ford са реализирани по-малко возила, отколкото от американските електромобили.
Миналия октомври стана ясно, че норвежците са готови да плащат по-висока цена за употребяван Model S, вместо да чакат на опашка за по-евтин нов. Огромният интерес към Tesla се обяснява с високите цени на бензина и привилегиите за електромобили.
Според изчисления на Reuters собственикът на кола на ток в Норвегия може да спестява до $8 200 годишно само от данъци и пътни такси. Електромобилите паркират безплатно и могат да се движат в лентите за градския транспорт.
http://fakti.bg/avto/92221-tesla-zadmin ... v-norvegia
И още:
Струващата около $110 хил. Tesla Model S е най-продаваният лек автомобил в Норвегия за изминалия месец септември. От общо 12 168 нови регистрации, 5,1% или 616 от тях са били за Tesla Model S. Това превръща луксозният електрически седан в най-продавания автомобил. По интересен е фактът, че жителите на Норвегия са принудени да чакат минимум 5 месеца, за да получат своята Tesla S. По тази причина, колите на вторичния пазар са по-скъпи от тези в магазина.
Популярността на Tesla S се дължи от една страна на щедрите стимули за електромобили, които предвижда норвежкото законодателство. Сред тях са безплатен паркинг, построени от държавата зарядни станции, правото за използване на бус лентите, както и неплащане на тол такси за магистралите. Най-важното обаче са данъците и акцизите. Кола с подобна мощност в Норвегия може да ти струва още поне 80% от стойността на машината под формата на налози.
При това положение, въпросът „Защо не?” си е съвсем реален.
http://www.bgautoblog.com/2013/10/19/te ... -norvegia/
Иначе на този "норвежец" съм му гледал историйките. Явно има защо Тесла да е хит там при тях.
Ето нещо по въпроса:
"Tesla задмина Golf по продажби в Норвегия"
През месец март в Норвегия са купени 1 493 Tesla Model S, с което калифорнийският електромобил става най-продаваната лека кола в страната. От класирания на второ място Volkswagen Golf са реализирани двойно по-малко бройки, а челната тройка допълва Nissan Leaf с 425 продажби.
Tesla е лидер по продажби в скандинавската държава и на годишна основа. От началото на 2014-а там са купени 2 056 Model S, далеч повече от Golf и Leaf. От цялата гама на Ford са реализирани по-малко возила, отколкото от американските електромобили.
Миналия октомври стана ясно, че норвежците са готови да плащат по-висока цена за употребяван Model S, вместо да чакат на опашка за по-евтин нов. Огромният интерес към Tesla се обяснява с високите цени на бензина и привилегиите за електромобили.
Според изчисления на Reuters собственикът на кола на ток в Норвегия може да спестява до $8 200 годишно само от данъци и пътни такси. Електромобилите паркират безплатно и могат да се движат в лентите за градския транспорт.
http://fakti.bg/avto/92221-tesla-zadmin ... v-norvegia
И още:
Струващата около $110 хил. Tesla Model S е най-продаваният лек автомобил в Норвегия за изминалия месец септември. От общо 12 168 нови регистрации, 5,1% или 616 от тях са били за Tesla Model S. Това превръща луксозният електрически седан в най-продавания автомобил. По интересен е фактът, че жителите на Норвегия са принудени да чакат минимум 5 месеца, за да получат своята Tesla S. По тази причина, колите на вторичния пазар са по-скъпи от тези в магазина.
Популярността на Tesla S се дължи от една страна на щедрите стимули за електромобили, които предвижда норвежкото законодателство. Сред тях са безплатен паркинг, построени от държавата зарядни станции, правото за използване на бус лентите, както и неплащане на тол такси за магистралите. Най-важното обаче са данъците и акцизите. Кола с подобна мощност в Норвегия може да ти струва още поне 80% от стойността на машината под формата на налози.
При това положение, въпросът „Защо не?” си е съвсем реален.
http://www.bgautoblog.com/2013/10/19/te ... -norvegia/
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Какво толкова гениално се е случило с Тесла че всеки втори пост е за това как се продавали в Норвегия ?
Компания която спря и изтегли от продажби най новия си модел Тесла Х заради технически дефекти - това ли е пробива в технологиите ? Като технология не са нищо особено и бих казал че европейското автомобилостроене има много по иновативни технологии от остарялата Тесла .
Не разбрахте ли че ги продават повече в скандинавските страни заради ниските данъци и разходи сравнено с класически ДВГ . Ефтини батерии за електрички скоро няма да има .Инвестициите в такива технологии са загуба и много от големите инвеститори се оттеглят от тоя бранш .
Тесла е мода ,гъзария или квото там се нарича това състояние на човешкото его ,но не и масов електромобил .Каква е икономическата логика да наринеш х2 евра за нещо което ще се изплаща уж през годините ? Тесла до оня ден бяха пред фалит , наринаха им долари от чичо сам и сега пак са надут балон готов да се спука.
Компания която спря и изтегли от продажби най новия си модел Тесла Х заради технически дефекти - това ли е пробива в технологиите ? Като технология не са нищо особено и бих казал че европейското автомобилостроене има много по иновативни технологии от остарялата Тесла .
Не разбрахте ли че ги продават повече в скандинавските страни заради ниските данъци и разходи сравнено с класически ДВГ . Ефтини батерии за електрички скоро няма да има .Инвестициите в такива технологии са загуба и много от големите инвеститори се оттеглят от тоя бранш .
Тесла е мода ,гъзария или квото там се нарича това състояние на човешкото его ,но не и масов електромобил .Каква е икономическата логика да наринеш х2 евра за нещо което ще се изплаща уж през годините ? Тесла до оня ден бяха пред фалит , наринаха им долари от чичо сам и сега пак са надут балон готов да се спука.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Jordana написа:Компания която спря и изтегли от продажби най новия си модел Тесла Х заради технически дефекти - това ли е пробива в технологиите ?
По принцип следя темата ама не знам да са изтегляли нещо, което не са пускали?
Дай нещо линк ако си чел?
Jordana написа:Като технология не са нищо особено и бих казал че европейското автомобилостроене има много по иновативни технологии от остарялата Тесла .
Дай пример?
Jordana написа:Ефтини батерии за електрички скоро няма да има .
Съгласен съм. Само дето сигурно разбирането ни за скоро се разминава най-вероятно ...
Jordana написа:Тесла е мода ,гъзария или квото там се нарича това състояние на човешкото его ,но не и масов електромобил .
Някой да твърди обратното?
Jordana написа:Каква е икономическата логика да наринеш х2 евра за нещо което ще се изплаща уж през годините ?
Ти кажи ква е икономическата логика да платиш за нещо повече и да очакваш да спестиш с него?
Дизеловите автомобили са по-скъпи и като първоначална цена и като поддръжка.
Ама, който има интерес и условия, при които пести си купува

може и да не е най-коректния пример, но както и преди писах си зависи и
в определени условия може да се окаже, че има някаква икономическа изгода ...
Jordana написа:Тесла до оня ден бяха пред фалит , наринаха им долари от чичо сам и сега пак са надут балон готов да се спука.
Тука се опасявам, че може и да си прав


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани