България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jorixa написа:alx написа:това мислене, че други са ни виновни е много опасно защото ни кара нас самите нищо да правиме по въпроса/ проблема...
Тоест според теб за тва че очевидно за пореден път са прибрани едни милиони за сметка на качеството на пътя, аз съм си виновен, така ли? Да сезирам прокуратурата да ми повдигнат обвинение освен?
не разбира се. но бъркаш виновните и за какво са виновни. "ти" си виновен за катастрофите. "те" са виновни за допълнителните разходи които трябва да се правят да се кърпи това което са направили лошо. като излезе правителството и каже "0.5% от данъците на народа ще отидат за кърпене на лошо направените пътища" тогава може да повдигнеш обвинение, че кражбите на пътя се отразяват на твоя джоб. мисли го така- докато няма финансово и физически пострадали- няма правна рамка за съдене...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
А да не смятате че тия антирадари радардетектори вАзета мАзета апове мапове ги правят за булгар джитайците ? Цяла Германия кара с тия апове и фичъри както са много прилежни и спазват . 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jordana написа:А да не смятате че тия антирадари радардетектори вАзета мАзета апове мапове ги правят за булгар джитайците ? Цяла Германия кара с тия апове и фичъри както са много прилежни и спазват .
Смятам, че тези устройства в 99% от случаите може да си ги завреш в багажника. Нищо не правят освен да се самозалъгваш и отдалечаваш неизбежното. Отиваш изсипваш една торба пари за ако щеш дори мокрия сън на всеки булгарджитаец Валентин 1 и след 1, 2... 5 години след като събереш тестето въпреки това и където и да пътуваш си бил нон стоп на тръни го пускаш на пазара. Този филм съм го гледал и всеки път се разиграва по един и същи начин. Поне важното е да се движи икономиката, докато има балъци ще се произвеждат такива неща.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:TNT написа:През това време Ганьо ще намери всички вратички, ще кара колата на сестра му, леля му, стринка му, кола под наем, ще сменя табели. Сигурен съм, че ще се намери начин
Това колко пъти може да го повтори?
Еми аз го виждам, че поне 5 години ще се въртят номера


Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Jordana написа:А да не смятате че тия антирадари радардетектори вАзета мАзета апове мапове ги правят за булгар джитайците ? Цяла Германия кара с тия апове и фичъри както са много прилежни и спазват .
Смятам, че тези устройства в 99% от случаите може да си ги завреш в багажника.
бе има някаква полза от тях поне тука- по разните селски пътчета местните полицаи обичат да се крият .. ограничение 30 .. скриват се някъде и си пускат радарите .. и ако имаш хубав антирадар можеш да ги чуеш отдалече... но това е...
като написах горното- аз имам няколко в1 ... седят в една кутия в гаража и не съм ги поглеждал от години...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 717
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:не разбира се. но бъркаш виновните и за какво са виновни.
Ми че българския народ масово е прост това е факт и се вижда и на пътя ежедневно, съгласен съм, но не мисля че можеш да виниш някои че е прост. Смисъл то можеш, ама какво от това, утре няма да стане по-умен. И там идва приказката "не е виновен тоя който яде баницата, а тоя който му я дава". Прост пример - понеже бачкам в офис сградата на мола на България и там на светофара ежедневно стават ПТП-та заради тия наглеци дет излизат от мола посока НДК и директно отиват от най-дясна в най-лява лента (естествено забранено) за да направят обратен. Ми колко па е трудно да сложиш един гумен разграничител между лентите пред светофара и да го предотвратиш това нещо? Или пък за предната ситуация със северната тангента и изхода към околовръсното - ми по тая тангента пътуват масово транзит чужденци които си нямат и идея че някой олигофрен може да сложи толкова тъпа рампа и редовно катастрофиралите са чуждестранни камиони. И те ли са виновни? Пълно е с хиляди ситуации в БГ които елементарно могат да се предотвратят ако отговорните за това си вършеха работата.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
То точно затова има прости правила, които трябва да се спазват от всички, независимо дали са умни или прости. Колко трябва да си прост за да не разбираш, че непрекъсната линия не се пресича? (от въпросното нарушение на светофара до изпреварвания, който завършват с умрели
) Също не виждам кво сложно има на ограниченията на скоростта. Пише едно число... колко прост трябва да си? Нали си държал и изпит освен това.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 717
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не става въпрос че са прости до толкова да не разбират ограниченията, ами че са прости да могат да функционират нормално в общество и да спазват някви правила и закони. Българина ако спазва правилата е балък, ако не е тарикатsteeN написа:То точно затова има прости правила, които трябва да се спазват от всички, независимо дали са умни или прости. Колко трябва да си прост за да не разбираш, че непрекъсната линия не се пресича? (от въпросното нарушение на светофара до изпреварвания, който завършват с умрели) Също не виждам кво сложно има на ограниченията на скоростта. Пише едно число... колко прост трябва да си? Нали си държал и изпит освен това.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jorixa написа:alx написа:не разбира се. но бъркаш виновните и за какво са виновни.
Ми че българския народ масово е прост това е факт и се вижда и на пътя ежедневно, съгласен съм, но не мисля че можеш да виниш някои че е прост. Смисъл то можеш, ама какво от това, утре няма да стане по-умен. И там идва приказката "не е виновен тоя който яде баницата, а тоя който му я дава". Прост пример - понеже бачкам в офис сградата на мола на България и там на светофара ежедневно стават ПТП-та заради тия наглеци дет излизат от мола посока НДК и директно отиват от най-дясна в най-лява лента (естествено забранено) за да направят обратен. Ми колко па е трудно да сложиш един гумен разграничител между лентите пред светофара и да го предотвратиш това нещо? Или пък за предната ситуация със северната тангента и изхода към околовръсното - ми по тая тангента пътуват масово транзит чужденци които си нямат и идея че някой олигофрен може да сложи толкова тъпа рампа и редовно катастрофиралите са чуждестранни камиони. И те ли са виновни? Пълно е с хиляди ситуации в БГ които елементарно могат да се предотвратят ако отговорните за това си вършеха работата.
това да затруднява нарушаването на закона не е работа на държавата... работа на държавата е да го формулира закона и да го въдворява така както намери за ефективно.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8390
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
оно не моо дигнат паднАлите знаци, и да измият светлоотразителите на мантинелите... па Вие приказвате за организация на движението, мисъл и стратегия за намаляване на птп-та...
всичко е на магия, бацета
въобще не знам, защо я мъчим тая тема
някой от Вас направи ли нещо по въпроса?
edit: и буквално в следващите 30 секунди след като написах поста... гледам по новините ПРОБА от магистралата... 14см пътна настилка, по проект 20см, а нормално трябва да е 28-30см
КО ВИКАТЕ?!?!?! Ахагаахахахахха


всичко е на магия, бацета
въобще не знам, защо я мъчим тая тема
някой от Вас направи ли нещо по въпроса?

edit: и буквално в следващите 30 секунди след като написах поста... гледам по новините ПРОБА от магистралата... 14см пътна настилка, по проект 20см, а нормално трябва да е 28-30см
КО ВИКАТЕ?!?!?! Ахагаахахахахха


You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Проблема е друг.Че при основа отдолу 2 метра на места се валираше на принципа идва четириоса дига и изсипва.А валяка валира 1 метър насип.
От там 30-50см я поемат,я не поемат.Другото от оня горе.
Та едното е кражба,а другото е от зор на тия къде крадат бърже да се земат парите.
И накрая ние плащаме и караме.
Успех.
От там 30-50см я поемат,я не поемат.Другото от оня горе.
Та едното е кражба,а другото е от зор на тия къде крадат бърже да се земат парите.
И накрая ние плащаме и караме.
Успех.
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla M3LR, e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
slatanic написа:Та едното е кражба,а другото е от зор на тия къде крадат бърже да се земат парите.
И второто си е чиста кражба, пестенето от време и ресурси за сметка на крайния резултат също е кражба.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Jordana написа:А да не смятате че тия антирадари радардетектори вАзета мАзета апове мапове ги правят за булгар джитайците ? Цяла Германия кара с тия апове и фичъри както са много прилежни и спазват .
Смятам, че тези устройства в 99% от случаите може да си ги завреш в багажника. Нищо не правят освен да се самозалъгваш и отдалечаваш неизбежното.
Предполагам говориш за детекторите, които се включват в запалката и стоят на таблото или стъклото.
Нали знаеш, че има и едни други играчки по 1500-2000лв, които се монтират в бронята и излъчват объркващ сигнал за триногите и с тях ставаш на практика невидим. Можеш да минеш с 200 покрай триногата и писмо не идва.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
dhtj написа:steeN написа:Jordana написа:А да не смятате че тия антирадари радардетектори вАзета мАзета апове мапове ги правят за булгар джитайците ? Цяла Германия кара с тия апове и фичъри както са много прилежни и спазват .
Смятам, че тези устройства в 99% от случаите може да си ги завреш в багажника. Нищо не правят освен да се самозалъгваш и отдалечаваш неизбежното.
Предполагам говориш за детекторите, които се включват в запалката и стоят на таблото или стъклото.
Нали знаеш, че има и едни други играчки по 1500-2000лв, които се монтират в бронята и излъчват объркващ сигнал за триногите и с тях ставаш на практика невидим. Можеш да минеш с 200 покрай триногата и писмо не идва.
тия са активни и са много забранени и повечето не работят навсякъде и със всеки радар... а и триногата "знае" ако е заглушена и прави снимка така или иначе на вредителя. не са рекли не са решили да дойдат после и да ти разглобят предницата... предполагам, че не им се занимава защото хората с професионали джамъри са много малко и не си струва да ги гонят.. но като цяло като частно лице нямаш право да излъчваш на тези честоти и ако се заядат може страшна беля да ти направят...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:тия са активни и са много забранени и повечето не работят навсякъде и със всеки радар... а и триногата "знае" ако е заглушена и прави снимка така или иначе на вредителя. не са рекли не са решили да дойдат после и да ти разглобят предницата... предполагам, че не им се занимава защото хората с професионали джамъри са много малко и не си струва да ги гонят.. но като цяло като частно лице нямаш право да излъчваш на тези честоти и ако се заядат може страшна беля да ти направят...
Знам, знам, в сащ и в европа може и да те клецат или затворят за такова нещо, но в българския закон глобата е 50лв ако те хванат...

Досега не съм чул някой да са хванали, а тези джаджи лесно минават от активен режим в режим "парктроник", даже някои имат и паник бутон, който изтрива фирмуеъра със забранената функционалност.

Фирмата която прави джамърите и триногите за българия е една и съща. Сам си прави сметката дали "работят"?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани