Защо да избера BMW, а не Audi например?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 4.10.2005
Местоположение: burgas
Пол: Мъж
Кара: A4 Avant 1.8T
Мечтае да кара: BMW M3,AUDI RS4,PORSCHE CGT

Мнение от hartge » 15 Сеп 2009, 12:18

Добре ще е първо за себе си да изясниш какво точно търсиш.В случай,че се налага да возиш освен себе си и други хора кола с две врати е непрактично решение.Като цяло мога да кажа,че А3 е по-практичния и комплексен автомобил,все пак е на базата на Голф 4 ,който е замислен като практичен ежедневен автомобил.Компакта от своя страна запълва само някаква част от пазарна ниша и би трябвало да се води динамичен луксозен спортен хечбек под 3-та серия .А3 разполага с широка гама мотори 1.6,1.8-20V,1.8 Т и S версия/с нея може да се почувстваш като в състезателен автомобил,поне като ускорения и макс.скорост/,не са за пренебрегване и вариантите с 1.9 TDI/90,110,116 к.с.,в по-късните години и 131 к.с./,също така ги има и с 4-врати ако държиш на това.Има и варианти с двойно задвижване с халдекс съединител .3-er Compact предлага само четири мотора бензинови-1.6,1.8 ,2.5 и един дизел в 318 tds,който да не се обиждат собствениците на такива мотори ,ама за нищо не става,така че избора се свежда само до бензиновите ,от които с 1.6 едва ли ще се почувстваш като в спортна кола,с 1.8 е по-добре работата -143 к.с. в това купе си е ок и със задното предаване ще ти е приятно/ако му хванеш чалъма и ти прилегне/.Е това,което търсиш най добре ще ти го достави 2.5 със 170 к.с.,ама все още е акцизен,а и не съм забелязал много да се продават.В по-новия вариант на компакта вече има и свестен дизел 2.0.Ако става въпрос за сравнение между А3 и Е46 тук вече бмв си е твърдо отпред,като автомобил от по-висок клас ,стига да е и с мотор от 2.0 нагоре или комънрейл-дизела,ама с такива моторизации и цената изхвърчава рязко.Както и да е всичко до тук е само да си имаш обща представа,а иначе както казаха и колегите по-горе качи се покарай и вземи това,което ти допадне лично на теб като поведение на пътя,вървене и изобщо като цялостно усещане за кола.Успех в избора!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: София, копеле!
Пол: Мъж
Кара: кошара!
Мечтае да кара: BMW M3 E46

Мнение от speeder88 » 15 Сеп 2009, 12:31

ей модераторите: форума да не е сменил марковата принадлежност гледам последния коментар и се чудя

кара:ауди...тр-ла-ла
мнения за ауди пише

кажете честно, да не сменяме марката

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

п.с. без лоши чувства и мисли го написах, всеки има право да изрази мнение
Изображение
SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 15 Сеп 2009, 13:11

Feanor написа:
acho.rs написа:
Feanor написа:
acho.rs написа:Даже съм на мнение , че повечето хора със Ауди ще дръпната пред аналогичното БМВ заради по-хубавото сцепление на задвижващите колела


Аха... всеки знае, че като олекне предницата се подобрява сцеплението на предните колелета... :mhihi:
Ъм... хубаво харесваш Ауди, няма лошо. Ама не се увличай... или поне преди да кажеш нещо, провери дали е така. Че понякога ръсиш големи бисери. :)

Аха , значи колкото по-лека предницата , толкова по-хубаво зацепват прединте колела :mhihi: :mhihi: :mhihi: . Тук не говорим за управление а само за сцепление , ама ти малко преправи физиката . Те за тва на поршетата им слагат двигателя най-отзад за се разпредели тежестта 40:60 преден-заден мост и по-тоя начин , на задвижващите колела да се падне по-голяма тежест за да ... имат по-малко сцепление :D .
Хубаво ме критикуваш , ама не се увличай , че понякога ТИ ръсиш големи бисери :winky:
Като харесвам Ауди , не занчи че не харесвам БМВ - ясно е че кефа да развъртиш задницата , няма как да се постигне с предно , но всеки си има критерии ...


Хм? Кое точно съм преправил? Че при ускорение се увелчава натиска на задната ос за сметка на този на предната? Че това подобрява сцеплението на задните гуми за сметка на това на предните? Че това означава по-добро сцепление на старта за RWD? С кое точно не си съгласен? :) Факт, при разпределение 40:60 в полза на задната ос, ще имаш още по-добро сцепление на задните... ама за сметка на леко влошеното управление иначе... пък шофирането не е само стартове. ;)

Напълно вярно е че шофирането не е само стартове и сфетофари и 0-100 . Ако беше така , нямаше да има съществена разлика между Ауди,БМВ и Мерцедес , защото разликите във времената им са пренебрежително малки . Но като си подхванал темата за сцепление - говорим за по-обикновени коли - 100-200 коня , при които ускорението не натиска , толкова силно задната ос и може да се пренебрегне това . За сравнение , може да съпоставиш идентични по мощност коли предно и задно , на сняг и тогава ще видиш коя е със по-добро сцепление ;) Пак казвам говоря за коли 100-200 коня , каквито караме 90% от нас , ясно е че за големи мощности , предното не става , както и за плъзгане , въртене и тн ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 15 Сеп 2009, 13:38

acho.rs написа:Напълно вярно е че шофирането не е само стартове и сфетофари и 0-100 . Ако беше така , нямаше да има съществена разлика между Ауди,БМВ и Мерцедес , защото разликите във времената им са пренебрежително малки . Но като си подхванал темата за сцепление - говорим за по-обикновени коли - 100-200 коня , при които ускорението не натиска , толкова силно задната ос и може да се пренебрегне това . За сравнение , може да съпоставиш идентични по мощност коли предно и задно , на сняг и тогава ще видиш коя е със по-добро сцепление ;) Пак казвам говоря за коли 100-200 коня , каквито караме 90% от нас , ясно е че за големи мощности , предното не става , както и за плъзгане , въртене и тн ...

:help: :mhihi: :help:
R6 - Was sonst?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 15 Сеп 2009, 14:15

acho.rs написа:Напълно вярно е че шофирането не е само стартове и сфетофари и 0-100 . Ако беше така , нямаше да има съществена разлика между Ауди,БМВ и Мерцедес , защото разликите във времената им са пренебрежително малки . Но като си подхванал темата за сцепление - говорим за по-обикновени коли - 100-200 коня , при които ускорението не натиска , толкова силно задната ос и може да се пренебрегне това . За сравнение , може да съпоставиш идентични по мощност коли предно и задно , на сняг и тогава ще видиш коя е със по-добро сцепление ;) Пак казвам говоря за коли 100-200 коня , каквито караме 90% от нас , ясно е че за големи мощности , предното не става , както и за плъзгане , въртене и тн ...


Предполагам искаш да кажеш "коя е по-стабилна", а не "коя е с по-добро сцепление"? Защото с по-добро сцепление е онази с по-добрите гуми и по-добрия баланс. :) Но дай да не подхващаме ПАК темата за снега. Непрекъснато някакви хора се опитват да ме убеждават, че задното не ставало за сняг, пък аз такива наблюдения нямам... хем съм карал и такива, и онакива.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 15 Сеп 2009, 18:15

Feanor написа:
acho.rs написа:Напълно вярно е че шофирането не е само стартове и сфетофари и 0-100 . Ако беше така , нямаше да има съществена разлика между Ауди,БМВ и Мерцедес , защото разликите във времената им са пренебрежително малки . Но като си подхванал темата за сцепление - говорим за по-обикновени коли - 100-200 коня , при които ускорението не натиска , толкова силно задната ос и може да се пренебрегне това . За сравнение , може да съпоставиш идентични по мощност коли предно и задно , на сняг и тогава ще видиш коя е със по-добро сцепление ;) Пак казвам говоря за коли 100-200 коня , каквито караме 90% от нас , ясно е че за големи мощности , предното не става , както и за плъзгане , въртене и тн ...


Предполагам искаш да кажеш "коя е по-стабилна", а не "коя е с по-добро сцепление"? Защото с по-добро сцепление е онази с по-добрите гуми и по-добрия баланс. :) Но дай да не подхващ
аме ПАК темата за снега. Непрекъснато някакви хора се опитват да ме убеждават, че задното не ставало за сняг, пък аз такива наблюдения нямам... хем съм карал и такива, и онакива.

Ок , така или иначе , като гледам автора , не е много ориентиран какво иска , та едва ли ние ще му помогнем :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 20.12.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: 01 E46 318

Мнение от Yed » 15 Сеп 2009, 18:32

xpl0d написа:
Yed написа:Audi TDI ще се родиш втори път


Голям спорт ше падне с тва TDI :mhihi:
Незнам колега какво БМВ караш но съм навит с мойто ТДИ да бутнем каквото кажеш и драг и 10и 100км гончица няма ядове.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E60 545i

Мнение от archd » 16 Сеп 2009, 18:48

Та излиза че аудито ще върви най-добре на заден ход. Всички знаем че повече от 200-250 к.с. е технически проблем а и доста безмислено да се предават само през предния мост.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 16 Сеп 2009, 19:00

Feanor написа:
acho.rs написа:Напълно вярно е че шофирането не е само стартове и сфетофари и 0-100 . Ако беше така , нямаше да има съществена разлика между Ауди,БМВ и Мерцедес , защото разликите във времената им са пренебрежително малки . Но като си подхванал темата за сцепление - говорим за по-обикновени коли - 100-200 коня , при които ускорението не натиска , толкова силно задната ос и може да се пренебрегне това . За сравнение , може да съпоставиш идентични по мощност коли предно и задно , на сняг и тогава ще видиш коя е със по-добро сцепление ;) Пак казвам говоря за коли 100-200 коня , каквито караме 90% от нас , ясно е че за големи мощности , предното не става , както и за плъзгане , въртене и тн ...


Предполагам искаш да кажеш "коя е по-стабилна", а не "коя е с по-добро сцепление"? Защото с по-добро сцепление е онази с по-добрите гуми и по-добрия баланс. :) Но дай да не подхващаме ПАК темата за снега. Непрекъснато някакви хора се опитват да ме убеждават, че задното не ставало за сняг, пък аз такива наблюдения нямам... хем съм карал и такива, и онакива.


A като дойде зимата никакви ги няма за тест драйв :mhihi: :1:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 16 Сеп 2009, 20:55

archd написа:Та излиза че аудито ще върви най-добре на заден ход. Всички знаем че повече от 200-250 к.с. е технически проблем а и доста безмислено да се предават само през предния мост.

Да , но колко от нас карат коли 250 коня :| А и има изключения - Форд Фокус РС - 305 коня и предно :twisted: ама там некакви диференциали и системи дето нищо не разбирам ...
Темата не е - предно срещу задно , по-скоро да се изброят предимствата на БМВ пред другите марки .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 4.06.2008
Пол: Мъж
Кара: ...
Мечтае да кара: годзила

Мнение от Plamenavramov » 16 Сеп 2009, 21:11

Yed написа:
xpl0d написа:
Yed написа:Audi TDI ще се родиш втори път


Голям спорт ше падне с тва TDI :mhihi:
Незнам колега какво БМВ караш но съм навит с мойто ТДИ да бутнем каквото кажеш и драг и 10и 100км гончица няма ядове.


Брейй много мощни коли тука бре! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Колега един съвет от мен(чисто приятелски) голям камък хвърли,ала голяма дума не казвай! Ако кара примерно казвам(М5) :mhihi: :mhihi: ще паде гонка верно е!

:winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 16 Сеп 2009, 21:21

Plamenavramov написа:
Yed написа:
xpl0d написа:
Yed написа:Audi TDI ще се родиш втори път


Голям спорт ше падне с тва TDI :mhihi:
Незнам колега какво БМВ караш но съм навит с мойто ТДИ да бутнем каквото кажеш и драг и 10и 100км гончица няма ядове.


Брейй много мощни коли тука бре! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Колега един съвет от мен(чисто приятелски) голям камък хвърли,ала голяма дума не казвай! Ако кара примерно казвам(М5) :mhihi: :mhihi: ще паде гонка верно е!

:winky:
НА 100 км.ли? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E60 545i

Мнение от archd » 16 Сеп 2009, 22:35

Разгледайте този сайт, нарича се Международни награди за Двигатели. Журито е от редакторите на над 20 авто списания от цял свят. Не можеш ги подкупи. Обърнете внимание на представянето на БМВ особено предните години.

http://www.ukipme.com/engineoftheyear/w ... stnew.html


Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 13.03.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 535i 245 к.с. M-Paket
Мечтае да кара: BMW M3 E46

Re:

Мнение от vito.genovese » 14 Ное 2009, 23:00

Пилев написа:
vito.genovese написа:японските са много бързи мама им :banghead:

аз бих си вземал хонда прелюд или сивик купе


Eто това е истината за светофарните гонки. Ама за друго не стават и са отвратителни даже и на вид.


е да.....това че казвам бих си взел е малко хмммммм еи така казано щото интериора им е отвратттттт и не мисля че бих го преглътнал така лесно
IT'S MY WAY...............OR HIGHWAY !!!


Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 13.03.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 535i 245 к.с. M-Paket
Мечтае да кара: BMW M3 E46

Re: Защо да избера BMW, а не Audi например?

Мнение от vito.genovese » 14 Ное 2009, 23:08

защо да си купя бмв 320д е46, а не ауди Б6 1.9тди например??
2001-2002г

истината е че двете са много яки и сега не мога да реша пък и не мога да си купя и двете не че ако нямах възможност нямаше да си ги купя и двете да си ги карам :mhihi:
IT'S MY WAY...............OR HIGHWAY !!!

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook