не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Модератор: Общи модератори
- Plamenavramov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 4.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ...
- Мечтае да кара: годзила
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
jordanpar написа:acho.rs написа:Време е да спреш със тийнейджърските постове , преди да бъдеш нахранен допълнително . Спорели за 2ро място - ти по-голяма глупост не можа ли да се сетиш . Спорят защото им се припокриват клиентските групи , докато Мерц утива при по-улегнали хора , поне 90% от колите им са такива .
Скрии се дечковец
Така е,през прозореца виждам доста пенсионери с Ц63 АМГ ,Е55 както и СЛК кабриолет.Както и с незаменимата Г класа,само улегнали 130 килограмови мускулести момченца.
Значи,ачо рс,ако някой ден финансовата пречка да караш мощен мерцедес като собствен автомобил отпадне,може би ще разбереш за какво иде реч.
Дотогава наблягай на онанирането,така се калявал духа казват старите хора,че по правописа ти се чудя ти дечковец ли си.
Айде още един учител тука У форума!!! Колега а като си толкова фанатизиран в хубавите "Мезгедеси",зачудвал ли се се поне защо волана в тези коли на влизане така неприятно пречи на краката ,както и след преодоляването на този НЕдостатък сядаш върху браснарския стол,и вече почти доволен опъваш крак за педалите ии...ами те ги няма ,или са там някъде до предния ляв вар!



Имам наблюдение и върху ....да кажем "Ц"-класа от 2002г. нагоре,или точно за 2004г. ще говоря за 220цди !! Може ли кола,която струва колкото 2 или можеби 3 Е36-ци (ще говоря за мойта) да има 1/2 екстри от моята (комерсиална),гадна ,върелообразна итн..Е36-ца, и най-вече да е с климатроник стил Е36 с врътките


Аз не разбирам от коли мн.мн.,но като един проЗ любителски Шофер съм ги забелязал тези неща и за мен са неприемливи за ТОП оф ДЪ ТОП колата мезгедес! Благодаря ! И да не забравиш за грешките да ми маркираш в червеничко като в училище!!!!!
Слаб (2)



- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Mercedes си е Mercedes, няма какво да говорим пък и точно за това желязно поколение от което е и W140
Това беше последното поколението на истинските автомобили...



Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
[quote="The_Ancient"][quote]
Пиша със грешки защото нямам време а и темата скоро ще бъде заключена .
- първо за лафа за Е60 530и , който толкова точно те описва - ами сам си го измислих , не говоря с чужди реплики без да го упоменавам .
- W140 не съм казвал че има 2.0 Д , просто го изборих като калпав двигател
- карал съм W140 panzer B3 420 или 400 как се водеше V8ka , автоматик бензин - ами с Аудито ще го бия ... до към 100
- а прословутата Е350 ЦДИ със тея 230 коня е страхотен отпор на 245 коня дизела + 8 скоростен ZF при БМВ .
- да моята А6ца е по-хубава от W140 а Е39 е по-хубаво от мойта А6ца , та си прави изводи

Пиша със грешки защото нямам време а и темата скоро ще бъде заключена .
- първо за лафа за Е60 530и , който толкова точно те описва - ами сам си го измислих , не говоря с чужди реплики без да го упоменавам .
- W140 не съм казвал че има 2.0 Д , просто го изборих като калпав двигател
- карал съм W140 panzer B3 420 или 400 как се водеше V8ka , автоматик бензин - ами с Аудито ще го бия ... до към 100

- а прословутата Е350 ЦДИ със тея 230 коня е страхотен отпор на 245 коня дизела + 8 скоростен ZF при БМВ .
- да моята А6ца е по-хубава от W140 а Е39 е по-хубаво от мойта А6ца , та си прави изводи



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
jordanpar написа:acho.rs написа:Време е да спреш със тийнейджърските постове , преди да бъдеш нахранен допълнително . Спорели за 2ро място - ти по-голяма глупост не можа ли да се сетиш . Спорят защото им се припокриват клиентските групи , докато Мерц утива при по-улегнали хора , поне 90% от колите им са такива .
Скрии се дечковец
Така е,през прозореца виждам доста пенсионери с Ц63 АМГ ,Е55 както и СЛК кабриолет.Както и с незаменимата Г класа,само улегнали 130 килограмови мускулести момченца.
Значи,ачо рс,ако някой ден финансовата пречка да караш мощен мерцедес като собствен автомобил отпадне,може би ще разбереш за какво иде реч.
Дотогава наблягай на онанирането,така се калявал духа казват старите хора,че по правописа ти се чудя ти дечковец ли си.
Кьорав казах 90% , не съм казвал Блек Сериис и тн . По-горе казах , че съм карал V8 и то точно W140 и изобщо не съм очарован . Същото дърво е и прехваления СЛ , но онова поне няма покрив и има униклани седалки . СЛ 300 или 320 със Р6 двигателя , автомат - ще го бягам пеша .
Понеже минаваш на груб език - айде , ще подмина , че много лошо ще те засегна на жена ...
- Maverick_VS
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 11.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 335i
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Поредната тема, започнала не толкова зле, която 2-3 драскачи я бастисахте....сами си правете изводите, ако можете 

- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
acho.rs написа:Кьорав казах 90% , не съм казвал Блек Сериис и тн . По-горе казах , че съм карал V8 и то точно W140 и изобщо не съм очарован . Същото дърво е и прехваления СЛ , но онова поне няма покрив и има униклани седалки . СЛ 300 или 320 със Р6 двигателя , автомат - ще го бягам пеша .
Понеже минаваш на груб език - айде , ще подмина , че много лошо ще те засегна на жена ...
Ачо,Ачо,тема след тема ръсиш глупости.Гледай си всесезонните гуми и А6-цата и си трайкай.
чудно ми е как успяваш едновремено да мастурбираш и да пишеш във форума,но навярно заради това ги сипеш такива бисери



- The_Ancient
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 16.11.2005
- Местоположение: Cal
- Пол: Мъж
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
acho.rs написа:Пиша със грешки защото нямам време а и темата скоро ще бъде заключена .
Странна работа, аз пък те мислех за неграмотен


- zxsport
-
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
acho.rs написа: ... моята А6ца е по-хубава от W140 а Е39 е по-хубаво от мойта А6ца , та си прави изводи ...
Как не те беше срам да напишеш подобна глупост?
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Mагарцедес си е магарцедес като го чуя тоя лаф от детската градина . Или това е останало по скоро от комунизма и времето в което българина е цъкал с език по някоя конска муцуна ДИЗЕЛ
за който е имало басни на вечеринките как карат по 1 000 0000 0000 км без смяна на маслото дори
мерцедес пръв лъв
бмв втори мотори
трети ракети и така нататак
не мога да разбера защо се дискутират такива теми в140 велик автомобил
кво му е великото
трябвало да се сравнява с е32 е32 се произвежда от 86-та година и когато излиза на пазара също доста иновационен автомобил за времето си
нормално е мерцедес като конкурент да се опита да изкара нещо което да срази пазара (еле с форми комфорт повратливост и най вече динамика ) присъщи за всички мерцедеси
а знаете ли за първите години когато са излезнали в124 колко дефектирали автомобили са имали само за 6 месеца след излизането на модела на пазара и после колко пари са наляли да си оправят лайната инжинерите .
Въпреки че всички го хвалят тоя 124 аз така и не можах разбера кое му е толкова хубавото
може би хидравликата която се върти с един пръст и до дава невероятна представа за управлението на автомобила.
или комфорта който ти дава волана упрял в краката стига моля ви се
а за в140 лично се возих в такова нещо по горе съм писал е нема такова разачорование
нито е тих
нито вози достатачно меко
нито върви
а топ модел с500
но ако си див селю и са праиш на мутра и си 130 кила сланина тва е твоя автомобил
генгста генгста
за който е имало басни на вечеринките как карат по 1 000 0000 0000 км без смяна на маслото дори
мерцедес пръв лъв
бмв втори мотори
трети ракети и така нататак
не мога да разбера защо се дискутират такива теми в140 велик автомобил
кво му е великото
трябвало да се сравнява с е32 е32 се произвежда от 86-та година и когато излиза на пазара също доста иновационен автомобил за времето си
нормално е мерцедес като конкурент да се опита да изкара нещо което да срази пазара (еле с форми комфорт повратливост и най вече динамика ) присъщи за всички мерцедеси
а знаете ли за първите години когато са излезнали в124 колко дефектирали автомобили са имали само за 6 месеца след излизането на модела на пазара и после колко пари са наляли да си оправят лайната инжинерите .
Въпреки че всички го хвалят тоя 124 аз така и не можах разбера кое му е толкова хубавото
може би хидравликата която се върти с един пръст и до дава невероятна представа за управлението на автомобила.
или комфорта който ти дава волана упрял в краката стига моля ви се
а за в140 лично се возих в такова нещо по горе съм писал е нема такова разачорование
нито е тих
нито вози достатачно меко
нито върви
а топ модел с500
но ако си див селю и са праиш на мутра и си 130 кила сланина тва е твоя автомобил
генгста генгста

"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


- vladi_the_boss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 21.12.2006
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
И тука в тая тема всеки стана специалист.Всеки разбира от всичко.Почнаха нереални сравнения от рода,че е60 530и върви по малко и е по грозно от Крайслер Себринг,почнаха некви пожелания да си купуваме Е класи(Айде мерси) и на един човек му се обясни да провери в Гоогле дали има CL 73 от което и да е поколение и дали евентуалния CL не се окаже случайно SL,при което пак да се провери дали има такъв с 4 ауспуха...и сега пак ще тръгнат некви форумни легенди за Енцота,Кьонигсеци,CL-и 73 и тем подобни.По добре да се заключи тая тема и да се спре тоя сейр,че пак ще се цитират БМВ форума по разни други форуми и ще ставаме за смях
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Нямах намерение да пиша след като темата беше буквално осрана от пъпчиви излияния, но по-големи глупости от горния пост не бях чел.Plamenavramov написа:...Колега а като си толкова фанатизиран в хубавите "Мезгедеси",зачудвал ли се се поне защо волана в тези коли на влизане така неприятно пречи на краката ,както и след преодоляването на този НЕдостатък сядаш върху браснарския стол,и вече почти доволен опъваш крак за педалите ии...ами те ги няма ,или са там някъде до предния ляв вар!![]()
(за волана забравих да ти кажа,че е заради големите "тумбаци" на собствениците ,....подпират ги на тях!!)
ФАКТИ-отречи ги!
Имам наблюдение и върху ....да кажем "Ц"-класа от 2002г. нагоре,или точно за 2004г. ще говоря за 220цди !! Може ли кола,която струва колкото 2 или можеби 3 Е36-ци (ще говоря за мойта) да има 1/2 екстри от моята (комерсиална),гадна ,върелообразна итн..Е36-ца, и най-вече да е с климатроник стил Е36 с врътките...
Пламене, има нива на оборудване. Това че ти си се возил в някаква базова версия на Ц-класа, не означава че всички са такива. W203 модела, за който говориш среща много критики за интериорното оформление, както и много хора не харесват малко постния интериор на Е46, сравнен с Е36, който е като самолет, изключително красив. Твоята е с върхово ниво на оборудване, т.е. аз второ такова Е36 от завода не съм виждал... сравнявай apples to apples, защото ако сравниш някоя C-класа/CLK с топ оборудване подобно на твоето Е36, ще останеш вероятно изненадан колко много бъркаш с това си мнение... И далеч не всички Мерцове са с врътки, имат си дигитални клими, точно като на Е36, с много копчета


Такаа... относно волана, педалите и седалката... пълна простотия.

А относно мнението на колегата по-горе за въртенето на волана с един пръст: Да, така е, защото Мерцовете не са с рейки (за новите не знам), а са с кутия като на Е32/Е34... които се карат пак с един пръст и усещането зад волана е доста сходно. Не съм чул някой да се оплаква от поведението на Е32/Е34 на пътя в този форум...
Вече не знам каква е целта на темата. Тука изкараха W140 купе-то боклул, S-класата била неповратлив кош... въпрос на вкус е. Имах преди няколко години удоволствието да покарам W124 500E 1994г. (юбилейното чочоне или както и да му казват тук)... просто нещо невероятно като автомобил, вкл. и разхода му


- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Няколко човека които са писали в темата и са защитавали честта на Мерцедес ми направиха особено противно впечатление с изказванията си..........чак като мазньоч става.За 20 път в темата ще се повтори КАКВО ПРАВИТЕ В ТОЯ ФОРУМ ТОГАВА?????Сложите си повече вазелинче и си мушете хромираните емблемки тип "звезда".....знаете къде.Много добре знаете, че BMW и Mercedes-Benz са 2 много противоположни фирми една към друга и правят коли за различен тип хора.BMW и Mercedes не са били нито най-здравите,нито най-красивите коли......те са коли за тези, които искат да са различни от другите,затова се казват ПРЕМИУМ и под това стои лукс,стил,мощност и най-вече ПРЕСТИЖ.Това го осъзнват много малко от хората,каращи такива коли!
А колкото до съществената тема.......W140 е кола,която наистина е здрава,но и тя си има недостатъците.А това че е класика.......може да се каже донякъде(лично мнение),но в край на сметка си е една остаряла купчина желязо,която в очите на доста хора си остава несбъднатата мечта.!
А колкото до съществената тема.......W140 е кола,която наистина е здрава,но и тя си има недостатъците.А това че е класика.......може да се каже донякъде(лично мнение),но в край на сметка си е една остаряла купчина желязо,която в очите на доста хора си остава несбъднатата мечта.!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Аз изначале не знам защо толкова много хора сравниха W140 със Е32, при положение че Е32-ката е директен конкурент на W126, който ако не се е появила Е32-ката плановете са били да се произвежда още поне 10 години, само дето БМВ са направили тези планове на пух и прах с най-скъпата за времето си разваботка, която е била и първата компютърно разработена кола изобщо.
Директния конкурент на В140 е Е38, така че ако трябва да се прави сравнение на Е38 преди фейса (така ми се струва по справедливо защото В140 е до 98-ма а фейса идва през 99-та (поправете ме ако греша)) и отново познайте коя кола има повече оборудване и повече съвършенство, стил, високи технологии които не спират да се развиват през годините.
Като цяло идеята за престижна лимузина си е на мерцедес и те го постигат напълно с невероятно мекото активно хидравлично или пневматично окачване както и лекотата на управление.
За тях идеята за лимузина със спортен дух е много чужда, за разлика от при БМВ - там във всяка една 7-ма серия може да се открие спортния дух, като се започне от начина на седене спрямо приборите и волана, та се завърши със мотора и неговите кончета, въртящ момент и тн. Простичко казано Мерджаните са лимузини, докато 7-ците на БМВ изстискват всичките качества които могат да определят марката като цяло - усещане за пътя, мощ, стил, елегантност, престиж и тн.
Директния конкурент на В140 е Е38, така че ако трябва да се прави сравнение на Е38 преди фейса (така ми се струва по справедливо защото В140 е до 98-ма а фейса идва през 99-та (поправете ме ако греша)) и отново познайте коя кола има повече оборудване и повече съвършенство, стил, високи технологии които не спират да се развиват през годините.
Като цяло идеята за престижна лимузина си е на мерцедес и те го постигат напълно с невероятно мекото активно хидравлично или пневматично окачване както и лекотата на управление.
За тях идеята за лимузина със спортен дух е много чужда, за разлика от при БМВ - там във всяка една 7-ма серия може да се открие спортния дух, като се започне от начина на седене спрямо приборите и волана, та се завърши със мотора и неговите кончета, въртящ момент и тн. Простичко казано Мерджаните са лимузини, докато 7-ците на БМВ изстискват всичките качества които могат да определят марката като цяло - усещане за пътя, мощ, стил, елегантност, престиж и тн.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
jordanpar написа:acho.rs написа:Кьорав казах 90% , не съм казвал Блек Сериис и тн . По-горе казах , че съм карал V8 и то точно W140 и изобщо не съм очарован . Същото дърво е и прехваления СЛ , но онова поне няма покрив и има униклани седалки . СЛ 300 или 320 със Р6 двигателя , автомат - ще го бягам пеша .
Понеже минаваш на груб език - айде , ще подмина , че много лошо ще те засегна на жена ...
Ачо,Ачо,тема след тема ръсиш глупости.Гледай си всесезонните гуми и А6-цата и си трайкай.
чудно ми е как успяваш едновремено да мастурбираш и да пишеш във форума,но навярно заради това ги сипеш такива бисери![]()
![]()
Ей малумник , виждам , че още не си разбрал ,че тва не ти е форума на гиманзията


Ясно е че не си карал нищо , най-много да са те возили във 250Д и вече си фен на Мерцедес . Казах конкретно мнение за W140 420 panzer B3 - ти каква 140ка кара ? Само повтаряш АМГ и ЦЛК кабрио , без да знаеш че прословутото W208 беше с интериор на 124ка от 80те години

Всесезонна гума , не знам дали имаш представа какво е , аз си карам А6цата и не ми казвай да си трайкам , защото от 3 години съм в тоя форум(и ти тогава си регнат ама файда няма) и от такива като тебе , ми е не писнало , ами не знам какво

- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Аз лично не се впечатлявам от гъделите, представени от новите модели на МБ. Предпочитам едно жИлЕзно във всеки смисъл Е34. На новите коли им харесвам единствено ниския рзход на гориво и по- малкото изгорели газове в атмосферата.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани