откога в БГ има Murcielago ?!

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 19 Май 2005, 15:34

StuNNeR написа:Абе тея куки кога най-накрая ше почнат да се дърпат на Божурище? :mhihi:
Нашо Порше май ще го отвеят на 400?! :mhihi:


искам колата.
може и с полицайката.

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 19 Май 2005, 21:53

Flat 6 написа:Туртурело,
а от кога има и Карера ГТ, че аз лично не съм чул такова нещо? :roll:


две са забелязани на територията на България .. за едната е почти сигурно, че нощува тук .. :roll:

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 19 Май 2005, 21:57

Жълто при тва :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 20 Май 2005, 9:52

Да, но доколкото знам са предназначени за износ ;)

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 20 Май 2005, 13:45

за жълтото несъм сигурен .. да не казвам, че не знам нещо подобно?!

Относно износа .. говорих с Майк Левкович и от него знам, че принципно на България се е паднала квота от 2 автомобила, и че купувачите не са българи (аз принципно на еврей много не вярвам вече) .. но факт е, че са забелязани две в България и по информация едното нощува тук. Един познат го каниха да ходи в Германия да кара Carerra GT, но той отказа .. защото не смята да си купува!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 20 Май 2005, 15:28

Turturelo написа:Един познат го каниха да ходи в Германия да кара Carerra GT, но той отказа .. защото не смята да си купува!


хм. може би продажбите за момента не са според очакваните- не че имам наблюдения, но и аз познавам един човек които му предложиха да ходи да кара карера гт... индивидуалните покани за тестване на скъпи коли са общо взето признак че търсенето/ интереса не са достатъчни...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 17.10.2004
Пол: Мъж

Мнение от Фидел Кастро » 20 Май 2005, 15:29

Turturelo написа:Относно износа .. говорих с Майк Левкович ... (аз принципно на еврей много не вярвам вече) ..

Аз от дете не вярвам на евреи, значи здравата си закъснял. :mhihi: :mhihi: Peshovec вече ти направи забележка и аз присъединявайки се към него те моля кажи кой е тоя Майк Левкович, че съм страшно просто селско момче :banghead: :banghead: :banghead: и не го знам тоя. А че е евреин е ясно само от имената без да съм виждал муцунката му.
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 20 Май 2005, 15:45

хм. може би продажбите за момента не са според очакваните- не че имам наблюдения, но и аз познавам един човек които му предложиха да ходи да кара карера гт... индивидуалните покани за тестване на скъпи коли са общо взето признак че търсенето/ интереса не са достатъчни...

Не е съвсем така обаче... ;) Продажбите си вървят повече от добре; за доставка се чака повече от 9, 10 месеца. Единствената грешка, която допуснаха е високата бройка (1500), която едва миналата седмица намалиха на 1250. Официалното оправдание беше "монтаж на некви нови еърбеци, но за мен реалната причина е опасение от загуба на стойност при такава бройка...
Относно драйв тестовете - те са си нещо нормално за Порше от доста години, когато Карера ГТ не е била и планирана. Демек най-обикновена маркетингова стратегия. КГТ е перлата в короната и затова логично присъства на тези т.н. Porsche driving experience ;)

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 20 Май 2005, 16:10

Flat 6 написа:Продажбите си вървят повече от добре; за доставка се чака повече от 9, 10 месеца. Единствената грешка, която допуснаха е високата бройка (1500), която едва миналата седмица намалиха на 1250. Официалното оправдание беше "монтаж на некви нови еърбеци, но за мен реалната причина е опасение от загуба на стойност при такава бройка...
Относно драйв тестовете - те са си нещо нормално за Порше от доста години, когато Карера ГТ не е била и планирана. Демек най-обикновена маркетингова стратегия. КГТ е перлата в короната и затова логично присъства на тези т.н. Porsche driving experience ;)


ах. мисля че четеш фактите грешно. никои не намалява квота за да не се обезцени стоката. квота се намалява само ако няма търсене :) единствения автомобил които знам че има изкуствена квота е ферари ензо - 199 или 299 или нещо такова бройки и истината лъсна преди година-две - не било маркетинг ми било просто наличие на блокове - леярната можела само да направи х блокове преди да трябва да се обърне към друг доставчик за нещо във сплавта а това щяло да промени целия металургичен процес и да оскъпи още повече производството и да създаде качестевени проблеми и тн...

а 6-9 месеца е дори късо като време за доставка. иди си поръчай едно гт2 да видиш дявол на магаре- 18 месеца чакане.

а не знам ти за кое порша драйвинг експириънс говориш, но официално-санкционираното такова е със бокстери и карера 2. гт е само със индивидуални покани и точно това ме кара да мисля че няма интереса които са очаквали. аз никога не съм виждал примерно покана за диабло или за ф40/ф50/ензо, бентли и тн (аз подочувам за всичките общо взето). този сегмент на пазара работи само във посока клиент -> фирма. фирмата никога не търси ако продукта и е във недостиг.

аз лично мисля че проблема със гт-то не се крие във колата (тя за някои хора е перфектна), а във имиджда. фолксваген не се научиха със файтона... ма немците са си линейни и твърдоглави. порше е хубава фирма, но не прави екзотики или поне не се възприема така. тя е фирма със типична клиентела доктори и адвокати, но не на много богати хора. $500к ферарари или бентли е приемливо- $500к порше (или $90к фолксваген) не се вписва във шаблона на публичното мнение. по тази причина форд имаха намерението да пуснат гт-то си на $300к но вместо това го пуснаха на $150к. за тях във момента има 2 години опашка и до сега не съм чул някои да го зарадват със покана за тест-драйв- просто интереса е достатъчен и без пр.

не забравяй че колите като решения са едно нещо, но всичко се движи от търсенето и предлагането и независимо във каква светлина/ философия се представя една фирма най-важното за нея е да продава максимално количество коли със максимална печалба. друга схема няма.
Последна промяна alx на 20 Май 2005, 17:06, променена общо 2 пъти
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 22.02.2005
Местоположение: София
Кара: E90

Мнение от Toledo » 20 Май 2005, 16:30

Фидел Кастро написа:
Turturelo написа:Относно износа .. говорих с Майк Левкович ... (аз принципно на еврей много не вярвам вече) ..

Аз от дете не вярвам на евреи, значи здравата си закъснял. :mhihi: :mhihi: Peshovec вече ти направи забележка и аз присъединявайки се към него те моля кажи кой е тоя Майк Левкович, че съм страшно просто селско момче :banghead: :banghead: :banghead: и не го знам тоя. А че е евреин е ясно само от имената без да съм виждал муцунката му.

Руснак, шеф на Оркид Спортс Карс / или нещо подобно/ , официалните вносители на Порше за БГ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 20 Май 2005, 16:59

alx,
както винаги с полезно инфо ;) Само че според мен проблема е малко по-различен, а именно, че КГТ се появи в малко неподходяща икономическа обстановка. След като представиха прототипа изчакаха да видят реакциите и те бяха повече от добри. Натрупаха доста поръчки и заковаха квотата на 1500 за да имат истински суперкар+някаква печалба :arrow: това беше основната идея. Но след това дойде кризата в САЩ (а и в Германия даже) и като резултат в САЩ колата е на цена около 500к долара, а в Европа 450к евро...В резултат в САЩ се появиха доста "употребявани" автомобили на доста по-изгодна цена и това обърка плановете на фирмата. Ако бяха приели стратегията на Ферари с квота от 399 коли примерно - сам се сещаш, че нямаше да има такива проблеми...
За мен лично един суперкар е по-скоро финансово бреме за една фирма, отколкото инструмент за печалба. Но от Порше искаха и да спечелят повече от нужното и затова се стигна до това редуциране на квотата. Сега нещата са малко по-добре и като гледам отзивите, може и да се разминат с обезценката...Още повече с оглед на доста големия брой смазани КГТ до момента само.

Относно драйвинг експирианса - имам предвид, че Порше непрекъснато правят такива мероприятия и непрекъснато рекламират колите си....Лошо няма, щом успяват да ги продават даже ;) Още в началото на производството на КГТ обиколиха всички шоуруми в Германия с един екземпляр, сега организират трак евентс с новите 911-ки, където присъстват почти всички модели вкл. Карера ГТ..... Дори колата, която беше на откриването на представителството в София сега се намира на неква писта в Аризона ;) :D
Та такива работи.... ;)

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 20 Май 2005, 17:13

Нещо не се разбрахме .. просто моя познат беше поканен от Майк Левкович да направи тест драйв в Германия на една писта, защото беше в периода след като направиха откриването тук, а и въпросния човек имаше двете най-бързи Porsche-та в България в моделната си гама .. и може да си позволи Carerra GT.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 22 Юни 2005, 14:31

малко снимки от мен:

Изображение
Изображение

има и още няколко в същата папка ама са доста тъмни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 22 Юни 2005, 19:06

не съм от тууууууук и съм замалко... а ти на пуууук, се влюби в мен!
(шепне тази количка на ушенце)

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
красиво :roll: :roll: :roll:

DUBAI, DUBAI, обаче май собственика си стои във СФ. По приятно му е тука :winky:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 15.11.2004
Местоположение: София

Мнение от boost » 22 Юни 2005, 23:50

Като я разглеждах колата отблизо ми направи впечатление,че стоповете са пълни с вода :shock: Чудя се как може на такава екзотика за сумати пари стоповете да и се потят като на опел астра?

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook