откога в БГ има Murcielago ?!
Модератор: Общи модератори
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
StuNNeR написа:Абе тея куки кога най-накрая ше почнат да се дърпат на Божурище?![]()
Нашо Порше май ще го отвеят на 400?!![]()
искам колата.
може и с полицайката.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
за жълтото несъм сигурен .. да не казвам, че не знам нещо подобно?!
Относно износа .. говорих с Майк Левкович и от него знам, че принципно на България се е паднала квота от 2 автомобила, и че купувачите не са българи (аз принципно на еврей много не вярвам вече) .. но факт е, че са забелязани две в България и по информация едното нощува тук. Един познат го каниха да ходи в Германия да кара Carerra GT, но той отказа .. защото не смята да си купува!
Относно износа .. говорих с Майк Левкович и от него знам, че принципно на България се е паднала квота от 2 автомобила, и че купувачите не са българи (аз принципно на еврей много не вярвам вече) .. но факт е, че са забелязани две в България и по информация едното нощува тук. Един познат го каниха да ходи в Германия да кара Carerra GT, но той отказа .. защото не смята да си купува!
Turturelo написа:Един познат го каниха да ходи в Германия да кара Carerra GT, но той отказа .. защото не смята да си купува!
хм. може би продажбите за момента не са според очакваните- не че имам наблюдения, но и аз познавам един човек които му предложиха да ходи да кара карера гт... индивидуалните покани за тестване на скъпи коли са общо взето признак че търсенето/ интереса не са достатъчни...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Turturelo написа:Относно износа .. говорих с Майк Левкович ... (аз принципно на еврей много не вярвам вече) ..
Аз от дете не вярвам на евреи, значи здравата си закъснял.





За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
хм. може би продажбите за момента не са според очакваните- не че имам наблюдения, но и аз познавам един човек които му предложиха да ходи да кара карера гт... индивидуалните покани за тестване на скъпи коли са общо взето признак че търсенето/ интереса не са достатъчни...
Не е съвсем така обаче...

Относно драйв тестовете - те са си нещо нормално за Порше от доста години, когато Карера ГТ не е била и планирана. Демек най-обикновена маркетингова стратегия. КГТ е перлата в короната и затова логично присъства на тези т.н. Porsche driving experience

Flat 6 написа:Продажбите си вървят повече от добре; за доставка се чака повече от 9, 10 месеца. Единствената грешка, която допуснаха е високата бройка (1500), която едва миналата седмица намалиха на 1250. Официалното оправдание беше "монтаж на некви нови еърбеци, но за мен реалната причина е опасение от загуба на стойност при такава бройка...
Относно драйв тестовете - те са си нещо нормално за Порше от доста години, когато Карера ГТ не е била и планирана. Демек най-обикновена маркетингова стратегия. КГТ е перлата в короната и затова логично присъства на тези т.н. Porsche driving experience
ах. мисля че четеш фактите грешно. никои не намалява квота за да не се обезцени стоката. квота се намалява само ако няма търсене

а 6-9 месеца е дори късо като време за доставка. иди си поръчай едно гт2 да видиш дявол на магаре- 18 месеца чакане.
а не знам ти за кое порша драйвинг експириънс говориш, но официално-санкционираното такова е със бокстери и карера 2. гт е само със индивидуални покани и точно това ме кара да мисля че няма интереса които са очаквали. аз никога не съм виждал примерно покана за диабло или за ф40/ф50/ензо, бентли и тн (аз подочувам за всичките общо взето). този сегмент на пазара работи само във посока клиент -> фирма. фирмата никога не търси ако продукта и е във недостиг.
аз лично мисля че проблема със гт-то не се крие във колата (тя за някои хора е перфектна), а във имиджда. фолксваген не се научиха със файтона... ма немците са си линейни и твърдоглави. порше е хубава фирма, но не прави екзотики или поне не се възприема така. тя е фирма със типична клиентела доктори и адвокати, но не на много богати хора. $500к ферарари или бентли е приемливо- $500к порше (или $90к фолксваген) не се вписва във шаблона на публичното мнение. по тази причина форд имаха намерението да пуснат гт-то си на $300к но вместо това го пуснаха на $150к. за тях във момента има 2 години опашка и до сега не съм чул някои да го зарадват със покана за тест-драйв- просто интереса е достатъчен и без пр.
не забравяй че колите като решения са едно нещо, но всичко се движи от търсенето и предлагането и независимо във каква светлина/ философия се представя една фирма най-важното за нея е да продава максимално количество коли със максимална печалба. друга схема няма.
Последна промяна alx на 20 Май 2005, 17:06, променена общо 2 пъти
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Toledo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 22.02.2005
- Местоположение: София
- Кара: E90
Фидел Кастро написа:Turturelo написа:Относно износа .. говорих с Майк Левкович ... (аз принципно на еврей много не вярвам вече) ..
Аз от дете не вярвам на евреи, значи здравата си закъснял.![]()
Peshovec вече ти направи забележка и аз присъединявайки се към него те моля кажи кой е тоя Майк Левкович, че съм страшно просто селско момче
![]()
![]()
и не го знам тоя. А че е евреин е ясно само от имената без да съм виждал муцунката му.
Руснак, шеф на Оркид Спортс Карс / или нещо подобно/ , официалните вносители на Порше за БГ
alx,
както винаги с полезно инфо
Само че според мен проблема е малко по-различен, а именно, че КГТ се появи в малко неподходяща икономическа обстановка. След като представиха прототипа изчакаха да видят реакциите и те бяха повече от добри. Натрупаха доста поръчки и заковаха квотата на 1500 за да имат истински суперкар+някаква печалба
това беше основната идея. Но след това дойде кризата в САЩ (а и в Германия даже) и като резултат в САЩ колата е на цена около 500к долара, а в Европа 450к евро...В резултат в САЩ се появиха доста "употребявани" автомобили на доста по-изгодна цена и това обърка плановете на фирмата. Ако бяха приели стратегията на Ферари с квота от 399 коли примерно - сам се сещаш, че нямаше да има такива проблеми...
За мен лично един суперкар е по-скоро финансово бреме за една фирма, отколкото инструмент за печалба. Но от Порше искаха и да спечелят повече от нужното и затова се стигна до това редуциране на квотата. Сега нещата са малко по-добре и като гледам отзивите, може и да се разминат с обезценката...Още повече с оглед на доста големия брой смазани КГТ до момента само.
Относно драйвинг експирианса - имам предвид, че Порше непрекъснато правят такива мероприятия и непрекъснато рекламират колите си....Лошо няма, щом успяват да ги продават даже
Още в началото на производството на КГТ обиколиха всички шоуруми в Германия с един екземпляр, сега организират трак евентс с новите 911-ки, където присъстват почти всички модели вкл. Карера ГТ..... Дори колата, която беше на откриването на представителството в София сега се намира на неква писта в Аризона
Та такива работи....
както винаги с полезно инфо


За мен лично един суперкар е по-скоро финансово бреме за една фирма, отколкото инструмент за печалба. Но от Порше искаха и да спечелят повече от нужното и затова се стигна до това редуциране на квотата. Сега нещата са малко по-добре и като гледам отзивите, може и да се разминат с обезценката...Още повече с оглед на доста големия брой смазани КГТ до момента само.
Относно драйвинг експирианса - имам предвид, че Порше непрекъснато правят такива мероприятия и непрекъснато рекламират колите си....Лошо няма, щом успяват да ги продават даже



Та такива работи....

- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
не съм от тууууууук и съм замалко... а ти на пуууук, се влюби в мен!
(шепне тази количка на ушенце)
красиво
DUBAI, DUBAI, обаче май собственика си стои във СФ. По приятно му е тука
(шепне тази количка на ушенце)





красиво



DUBAI, DUBAI, обаче май собственика си стои във СФ. По приятно му е тука

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани